sergio mendes/ will i am/ erykah badu - that heatquote:op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef bahaas het volgende:
iemand enig idee hoe dat nieuwe nummer van de black eyed peas heet? iets met een spaanstalige titel..
is dat niet strauss - an der schonen blauen donauquote:op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef sc0rpi0n het volgende:
ik zoek het nummer (beethoven of mozart geloof ik) wat ze gebruiken bij de voetbal waarop iedereen met zijn oranje vlaggen gaat zwaaien.
begint met trompetters en dan is het een wals. weet even niet welk muziekstuk erbij hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
10cc - feel the lovequote:op donderdag 8 juni 2006 12:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
een nummer uit de jaren 70 of 80 dat begint met " i saw you, so pretty" en als refrein: "nothing can stop you when you féél the love"
volgens mij niet ik zit net een midi te luisteren en dat is hem niet.quote:op donderdag 8 juni 2006 12:44 schreef neleos het volgende:
[..]
is dat niet strauss - an der schonen blauen donau
quote:op woensdag 7 juni 2006 22:37 schreef furanku het volgende:
ik zoek een remix van the temptations - my girl.. hoorde hem vandaag in een kledingzaak en vond hem wel grappig ;')
zoals beloofd:quote:op donderdag 8 juni 2006 18:16 schreef wobbel het volgende:
het origineel van grooveyard - mary go wild (zal zo ff stukje uploaden)
nee...dat is 'm ook al nietquote:op donderdag 8 juni 2006 07:55 schreef gambolputty het volgende:
[..]
de jazzpolitie - liefdesliedjes?
mas que nada door b.e.p.quote:op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef bahaas het volgende:
iemand enig idee hoe dat nieuwe nummer van de black eyed peas heet? iets met een spaanstalige titel..
niet alleen bep, maar ook sergio mendesquote:op donderdag 8 juni 2006 19:09 schreef charmian het volgende:
[..]
mas que nada door b.e.p.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.het mag niet mogenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb je nog wat extra info? alles helpt. muziekstijl, clip, type zangers etc.quote:op donderdag 8 juni 2006 18:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
nee...dat is 'm ook al nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toch bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
klein orkest - laat mij maar alleen?quote:op dinsdag 6 juni 2006 22:22 schreef donroyco het volgende:
begin jaren '90 hadden twee nederlandse jongens een (enorme) hit met een aanstekelijk deuntje dat gespeeld werd op een 'draagbare piano'... wie helpt mij?
nog maar een keer proberenquote:op dinsdag 6 juni 2006 18:54 schreef orealo het volgende:
ik zoek een 'piratennummer', of in ieder geval, dat denk ik.
het is dezelfde melodie als acda en de munnik - de stad amsterdam
ik heb daar een stukje van opgenomen :
putfile audio
iemand een idee?
het origineel is van jacques brel, maar wat is precies je vraag?quote:op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef orealo het volgende:
[..]
nog maar een keer proberenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de melodie!quote:op donderdag 8 juni 2006 21:10 schreef thesilentenigma het volgende:
[..]
het origineel is van jacques brel, maar wat is precies je vraag?
quote:op dinsdag 6 juni 2006 19:51 schreef nordicblue het volgende:
dat liedje uit die super de boer reclame , van die voetbal poppetjes
je hoort hem in het begin heel even en daarna gaattie over in een soort mix
pater moeskroen? dat zijn er wel meer dan 2 trouwensquote:op dinsdag 6 juni 2006 22:22 schreef donroyco het volgende:
begin jaren '90 hadden twee nederlandse jongens een (enorme) hit met een aanstekelijk deuntje dat gespeeld werd op een 'draagbare piano'... wie helpt mij?
zie deze lijst jacques brel-vertolkers voor de vele covers van "la valse à mille temps".quote:op donderdag 8 juni 2006 21:10 schreef orealo het volgende:
[..]
de melodie!
die komt me heel bekend voor.
doet me aan een piraten liedje denken
maar ik weet niet welk liedje
ik heb even op een verzamelcd gekeken, en dat waren the braids.quote:op donderdag 8 juni 2006 23:54 schreef tom_tom- het volgende:
ergens in de jaren '90 waren er eens twee meisjes, die in mijn herinnering een beetje duits aan deden (of ze het ook waren weet ik niet), en een cover van queen's bohemian rhapsody hadden gedaan. het nummer was uiteraard wat opgepimpt naar r&b achtige proporties. de clip speelde zich onder meer af in een schoolbus.
iemand enig idee hoe deze dames heetten?
woei, dank u.quote:op donderdag 8 juni 2006 23:56 schreef scotttracy het volgende:
ik heb even op een verzamelcd gekeken, en dat waren the braids.
gezien de tekst gok ik maria mena - you're the only onequote:op vrijdag 9 juni 2006 05:19 schreef infinity123 het volgende:
ok, ik zoek een nummer.
het wordt op dit moment af en toe hier gedraaid (nieuw-zeeland) op juicetv, maar ik mis steeds de 'aftiteling' waarin staat hoe het nummer heet en wie het uitvoert.
ik weet niet of het ook in nl gedraaid wordt, lijkt me sterk, maar toch:
in de video clip zie je een jonge jongen door een menigte mensen in een disco/bar lopen. hij heeft krullend bruin haar en een babyface. hij is op zoek naar een meisje, dat hij even later ook vindt. zij is echter pisdronken en hij houdt haar haar vast als ze in het toilet aan het kotsen is.
het liedje is niet erg snel en ook niet erg langzaam, er tussenin en is nogal wat alternatief.
iemand een ideeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:you're the only one who
holds my hair back when i'm drunk and get sick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop