dj coone - the returnquote:op woensdag 7 juni 2006 00:18 schreef stribe het volgende:
[..]
thnx!!!!!!
en nu moet ik alleen deze nog weten![]()
ben niet zo thuis in de jumpstyle scene vandaar...
http://video.google.com/videoplay?docid=-7916633036448841042&q=jumpstyle
iemand?quote:op dinsdag 6 juni 2006 22:23 schreef sannelie het volgende:
kan je die niet op zo'n site vinden met nummers uit reclame's nordic blue?
en ik zoek nog een nr:
een bubbling nummer en het lijkt erop dat ze iets zingen (herhalen) in de trant van: talaban talaban etc etc. daarna een stukje latin/salsa achtig en dan gaan ze weer met dat talaban verder. het is een heel snel nummer. ik hoop dat iemand weet welke ik bedoel!
ten sharp - you?quote:op dinsdag 6 juni 2006 22:22 schreef donroyco het volgende:
begin jaren '90 hadden twee nederlandse jongens een (enorme) hit met een aanstekelijk deuntje dat gespeeld werd op een 'draagbare piano'... wie helpt mij?
volgens my is dat fool's garden met lemon tree. hier kun je de clip bekijken.quote:op woensdag 7 juni 2006 13:22 schreef yomomma het volgende:
ben al een tijdje op zoek naar een nummer... ik weet dat ik het toen der tijd een heerlijk nummer vond omm ee te zingen, alleen weet ik helemaal niet meer precies hoe die ging dus kan ik ook niet op een stukje song text zoeken. ik weet alleen nog dat de clip ging over een man die in een of andere aanhanger zat die gemaakt was van glas, zeg maar een soort klein huisje.
ik weet dat het niet veel informatie is, maar misschien dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen.![]()
je bent mijn persoonlijk held voor vandaag!!quote:op woensdag 7 juni 2006 14:08 schreef walvisje het volgende:
[..]
volgens my is dat fool's garden met lemon tree. hier kun je de clip bekijken.
bumpquote:op dinsdag 6 juni 2006 18:41 schreef chuck_norris het volgende:
ik zoek een nummer maar ik heb niet echt veel informatie dus het zijn vage tips.![]()
het is iniedergeval een nederlandstalig nummer. het begint met een caribean deuntje(steeldrums) wat elke keer opnieuw komt. na 30/45 sec ofzo komt er een soort bubbling beat bij en dan komt de teks vlak daarna ook.![]()
ik weet het mijn beschrijving is waardeloos maar misschien weet iemand wat het is.![]()
![]()
roy gates- lose myselfquote:op woensdag 7 juni 2006 16:00 schreef lidia het volgende:
ik zoek een liedje dat ze best vaak op slamfm draaien..
stukje ervan is:
just like fire, but you're dangerous, so dangerous to me,
i gotta run, i don't wanna surrender, but tonight i'm gonna lose myself in you
wie kan mij helpen?
"samba di janeiro" van bellini.quote:op woensdag 7 juni 2006 17:25 schreef scarface_ het volgende:
welk nummer is dit?
de meeste hier zullen ''m wel kennen![]()
thanks alvast!
requiem for a dreamquote:op dinsdag 6 juni 2006 19:39 schreef fukjoeman het volgende:
hey, ik zoek de naam van het nummer van het eerste deel van onderstaande trailer. het is het stukje tot tom hanks zegt 'da vinci', er staat wel achter music by hans zimmer, maar heb niks kunnen vinden.
bedankt
http://www.apple.com/trai(...)/trailer1/large.html
quote:op zondag 4 juni 2006 22:32 schreef ballistic het volgende:
hoi mensen,
ik zoek 2 nummers uit:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3574407768900507877&q=wow+trailer
het eerste nummer begint om 3.14 minuut, de tweede daarna, 5.25 minuut.
heeft iemand enig idee hoe deze nummers heten?
thx
nog even een schopje, kan helaas de reclame zelf ook niet terugvinden.quote:op maandag 5 juni 2006 00:02 schreef psychodude_666 het volgende:
het nummer van de reclame van "johnnie walker: the black label" iets met "blabla chemistry...".
tja, of je bedoelt "it won't do van tim deluxe" of "goodluck van basement jaxx" ?quote:op woensdag 7 juni 2006 19:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
het nummer wat hier in het midden van het filmpje gedraaid wordt.....
http://www.wannahaves.nl/journal/journal_comments.asp?journalid=15916&groupname=wk2006
when the rythm starts to play dance with me, all night long ofzo..quote:op woensdag 7 juni 2006 20:00 schreef psychodude_666 het volgende:
[..]
tja, of je bedoelt "it won't do van tim deluxe" of "goodluck van basement jaxx" ?
nee, dat is 'm niet.. volgens mij was het een carnavalsnummer.. met een paar simpele tonen..quote:
shaft - sway (mucho mambo)quote:op woensdag 7 juni 2006 20:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
when the rythm starts to play dance with me, all night long ofzo..
die bedoe lik
praise cats - shine on me?quote:op woensdag 7 juni 2006 22:23 schreef ayaxola het volgende:
ik zoek een dance nummer van een aantal jaar geleden. weet een paar stukjes ongeveer: ''i got love, deep in my soul'' ''open up your heart and count on me''
iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |