kk travels - pippi longhouse misschien?quote:op maandag 5 juni 2006 21:06 schreef nacasante het volgende:
zo ben ik op zoek naar de house-versie van pippi langkous. iemand??

kitaa!quote:op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef berkery het volgende:
[..]
dodgy - good enough [afbeelding]
al is die nog niet zo oud...

split enz - message to my girlquote:op dinsdag 6 juni 2006 10:58 schreef tovenaarvanoz het volgende:
ik wist niet dat het ooit nog zou gebeuren, maar vandaag hoord eik een goed nummer toen ik in de wacht stond aan de telefoon![]()
heb gauw wat zinnen opgeschreven maar er klopt weinig van want ik kan niks op google vinden![]()
het is een bekend jaren 80 nummer denk ik en het is vrij langzaam. gezongen door een man.
deze zin is ongeveer het refrein: no more empty self confessions (?)
en verder zijn er nog een aantal losse woorden![]()
kan iemand hier iets mee?

mighty dub katz - magic carpet ridequote:op dinsdag 6 juni 2006 12:38 schreef willempiehhh het volgende:
ik zoek een beetje een zomers nummer, met een nogal irritant vrouwenstemmetje die hele tijd 'a rinkinkinking, a rinkinking' zingt....geen id hoe het heet en hoe ik het moet zoeken...dus wie kan me helpen?

niet helemaal goed verstaan vrees ik, het is poison met 'every rose has its thorn'.quote:op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef wouter.1984 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waar ik twee zinnen van ken:
every road has its own....
just like every cowboy sings a said song.
word gezongen door een man.
ik heb geprobeerd op de zinnen te zoeken maar kon het niet vinden help !

nu hoorde ik het nummer zojuist op slamfm als achtergrondmuziekje van de slam summer break reclame/actie..quote:op vrijdag 2 juni 2006 20:51 schreef darkone het volgende:
ik hoor de laatste tijd een nummer op de radio..
het klinkt spaans.. wordt in t begin gezongen door een vrouw en later ook nog een mannenstem..
iemand die weet welk nummer dat is?
het zou een zomerhit wezen\worden..

op http://jeffmilner.com/backmasking.htm staat hij er tussen. verder googlen op backmasking levert meer info opquote:op dinsdag 6 juni 2006 12:45 schreef xtuned het volgende:
omdat t vandaag 06-06-2006 is hebben ze t op 3fm over de nrs van vroeger welke je achteruit spoelde en dan iets hoorde wat met satan (666) van doen had.
er heeft een keer een link op jaggle gestaan waar het nr "hit me one more time"-britney spears achterstevoren werd gedraaid.
hieruit kwam de tekst "sleep with me im not to jong".
heeft iemand dit of weet iemand waar de link zou staan?

iets van k-liber? die maakt zulke bagger.quote:op dinsdag 6 juni 2006 18:41 schreef chuck_norris het volgende:
ik zoek een nummer maar ik heb niet echt veel informatie dus het zijn vage tips.![]()
het is iniedergeval een nederlandstalig nummer. het begint met een caribean deuntje wat elke keer opnieuw komt. na 30/45 sec ofzo komt er een soort bubbling beat bij en dan komt de teks vlak daarna ook.![]()
ik weet het mijn beschrijving is waardeloos maar misschien weet iemand wat het is.![]()
![]()

nopequote:op dinsdag 6 juni 2006 18:51 schreef shirley het volgende:
[..]
iets van k-liber? die maakt zulke bagger.

hij noemt 't bagger!quote:op dinsdag 6 juni 2006 19:11 schreef chuck_norris het volgende:
[..]
nopemaar ik luister haast nooit naar zulke muziek en weet dus ook niet of het een populair nummer is.

lijkt het nummer niet op het nummer die ik nog steeds zoek?quote:op dinsdag 6 juni 2006 18:41 schreef chuck_norris het volgende:
ik zoek een nummer maar ik heb niet echt veel informatie dus het zijn vage tips.![]()
het is iniedergeval een nederlandstalig nummer. het begint met een caribean deuntje wat elke keer opnieuw komt. na 30/45 sec ofzo komt er een soort bubbling beat bij en dan komt de teks vlak daarna ook.![]()
ik weet het mijn beschrijving is waardeloos maar misschien weet iemand wat het is.![]()
![]()
quote:op maandag 5 juni 2006 17:29 schreef sunwave het volgende:
beste mensen,
van het nummer dat ik zocht heb ik een stukje kunnen opnemen met m'n telefoon (helaas in 3gp formaat - af te spelen met quicktime). wie weet de titel en artiest van dit nummer?
www.sunwave.nl/music/muziek.3gp

nee dat is hem niet. dat deuntje word gespeelt op van die ijzeren drums. (weet niet hoe ze heten)quote:op dinsdag 6 juni 2006 19:23 schreef sunwave het volgende:
[..]
lijkt het nummer niet op het nummer die ik nog steeds zoek?
[..]

luke howard - hi life.quote:op maandag 5 juni 2006 17:29 schreef sunwave het volgende:
beste mensen,
van het nummer dat ik zocht heb ik een stukje kunnen opnemen met m'n telefoon (helaas in 3gp formaat - af te spelen met quicktime). wie weet de titel en artiest van dit nummer?
www.sunwave.nl/music/muziek.3gp

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |