quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:50 schreef Jonnetje het volgende:
Heeft iemand dat username en wachtwoord van de site van Blackbully voor mij?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[WK-modus]
Blackbully zelf?
[//WK-modus]
Ik dacht dat één van de andere OUD-ers die ook op de meet waren het misschien even door konden sluizen..quote:Op maandag 29 mei 2006 21:31 schreef blackbully het volgende:
zo.
klaar.
zo goed als. geselecteerd en online gezet.
hier zijn de foto's te vinden. FOTO'S
eerst wel even inloggen. rechts boven op huisje gaan staan dan komt er onder de mogenlijkheid om in te loggen.
of klikken
usename:
wachtwoord:
mail daar maar voor of msn
ps. username en wachtwoord haal ik straks uit mijn post. dus even onthouden. (moet lukken en eventueel even door spelen aan de mensen die er recht op hebben of zouden kunnen hebben)
heb alle foto's ook in het groot. dus bij intresse even mailen welke foto's dan stuur ik wel een hi-res
mail staat in mijn profiel
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:33 schreef livelink het volgende:
Jonnetje, ik heb je een mailtje gestuurd met username en wachtwoord.
Ik weet niet hoe het zit met de anderen, maar ik heb ze gewoon allemaal door elkaar gepost. Je kunt even kijken in de EXIF-data, Rewimo weet wel hoe dat moet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:08 schreef Troel het volgende:
Mogen de foto's vanaf een uur of half 2 apart gezet worden zodat Rewimo en ik die kunnen bekijken![]()
Ja!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:15 schreef livelink het volgende:
Ik had het naar je adres uit je profiel gestuurd. Nu ook nog naar je hotmail. Misschien dat het dan wel lukt?
ik heb je gemaild (net.)quote:
Whehehe, je snapt het bijnaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met de anderen, maar ik heb ze gewoon allemaal door elkaar gepost. Je kunt even kijken in de EXIF-data, Rewimo weet wel hoe dat moet.
Twee apies! Leuk!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef pea4fun het volgende:
Ow hier zijn jullie
Nog een paar fotootjes
Op zijn kop
[afbeelding]
[afbeelding]
"Ja, leuk. Mag ik nu weer naar buiten?"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:31 schreef jessie het volgende:
Die grote kinderen zijn trouwens ook geweldig.
Dat vergeet ik steeds te zeggen.
Die sproetjes
Die zullen die foto's ook wel prachtig vinden!
Dank je, dan weet ik wie ik welke foto's moet sturenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:31 schreef Troel het volgende:
Klopt als een zwerende vinger
Hahahaha maar ondertussen opscheppen naar vriendinnen toequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Ja, leuk. Mag ik nu weer naar buiten?"
Stiekum vind ze het wel leuk, hoor. Maar dat mag papa niet merken, natuurlijk
Ha! Een handig lijstjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:30 schreef pea4fun het volgende:
Even of ik het goed heb hoor, welke kinderen bij welke ouders horen...
Livelink > Katja en Job
Jonnetje> Wilyan en Hanne
LadyS> Amber
Bar_en_Mar>Thijs
Poseidon>Nick en Owen
Faja-Lobi>Morgaine
Ja die grote kinderen weet ik welMaar klopt het zo een beetje?
Janette (die met het halflange haar) is van mij. De andere jongedame (met het lange haar) is van -Marjo-quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef jessie het volgende:
[..]
Hahahaha maar ondertussen opscheppen naar vriendinnen toe
Welke is of zijn van jou?
Van wie is de rest!
Dit is Ronalds dochter, ze lijkt op haar papaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:36 schreef jessie het volgende:
[..]
Hahahaha maar ondertussen opscheppen naar vriendinnen toe
Welke is of zijn van jou?
Van wie is de rest!
Ik heb ze verstuurd naar Jonnetje en LadyS, van de anderen heb ik zo gauw geen mailadres...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben begonnen met verzenden naar oudersKan ff duren trouwens, het zijn er soms best veel.
Voor al de foto's die ik gemaakt heb geld trouwens...voel je vrij om ze overal te gebruiken, met of zonder naam van fotograaf
Ik zag ze net!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik heb ze verstuurd naar Jonnetje en LadyS, van de anderen heb ik zo gauw geen mailadres...![]()
Kan je in de profielen vinden, behalve die van Bar_en_Mar...die kan ik niet vinden, kan iemand mij daarbij helpen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik heb ze verstuurd naar Jonnetje en LadyS, van de anderen heb ik zo gauw geen mailadres...![]()
Ik heb je net via je site een mailtje gestuurdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef diedrick het volgende:
[..]
De foto's zijn al onderwegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb je net via je site een mailtje gestuurd, dus als het goed is heb je mijn adres nu ook.
ik heb je gemaildquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kan je in de profielen vinden, behalve die van Bar_en_Mar...die kan ik niet vinden, kan iemand mij daarbij helpen?
Ik heb niks binnenquote:
ja, die heb ik wel binnenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb niks binnenik stuurde jou een berichtje heb je die wel?
*Mailen gaat...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:36 schreef livelink het volgende:
Dat is inderdaad mijn dochter, Marjo.
* hoopt dat de mailboxen van de div. ouders groot genoeg zijn...quote:
jakker jij de foto's over de mailquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:43 schreef diedrick het volgende:
[..]
* hoopt dat de mailboxen van de div. ouders groot genoeg zijn...![]()
de foto´s richting livelink en Bar_Mar zijn ook onderweg..
Ik zag deze foto ook bij je op de site staan, kan ik die ook via jou krijgen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:12 schreef blackbully het volgende:
ps. ik heb nog foto's van kids. (wil iemand die nog claimen/hebben? op HI-res )
-----> naar wederhelft.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik zag deze foto ook bij je op de site staan, kan ik die ook via jou krijgen?
[afbeelding]
Staat in mijn profielquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef diedrick het volgende:
[..]
en nu weet ik alleen nog niet welk kind daar bij hoortquote:
zip file die je kan downloadenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef Jonnetje het volgende:
BB mag ik een lading foto's van je?
Hoe doe jij dat dan, via MSN?
Dat donkere lekkere moppiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
en nu weet ik alleen nog niet welk kind daar bij hoort![]()
ahaquote:
heeeeel langzaam leer ik de users hier kennenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik niet, maar haar mama, Faja-Lobi, wil ze wel hebben denk ik
Ik zou heel graag zelfsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
heeeeel langzaam leer ik de users hier kennen
gister de foto's naar livelink, ladyS en jou gestuurd, niet aangekomen? Heb je hotmail gebruikt...Kijk ff in je spam.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:41 schreef Jonnetje het volgende:
Euh Pea?
Had je mij ook al foto's gestuurd?
Mijn Gmail heeft vandaag kuren![]()
Hier kan het toch bijna niet aan liggen?
* Jonnetje gebruikt momenteel 116 MB (4%) van de toegestane 2729 MB.
De foto's die ik van jouw moppie heb zijn onderwegquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik zou heel graag zelfsde foto's van mijn moppie krijgen
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
gister de foto's naar livelink, ladyS en jou gestuurd, niet aangekomen? Heb je hotmail gebruikt...Kijk ff in je spam.
Mooiquote:
Ik dacht dat ik het ergens al had gepost, maar ik zit voor een paar dagen buitenshuis. Je zult dus even geduld moeten hebben. De Hi-Res versies komen vrijdag of zaterdag naar de respectievelijke ouders.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:36 schreef Jonnetje het volgende:
Ik heb nu foto's binnen van Diedrick, Marjo, Pea en Blackbully..![]()
Ze zijn stuk voor stuk prachtig
Cyberrobin, RonaldV, HMaster-II, PoseidonVS, Prupke, Shark.Bait en PdeHoog hebben/hadden jullie ook nog foto's van Wilyan en Hanne?
* Jonnetje 's mail staat in profiel
Hiquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:36 schreef Jonnetje het volgende:
[..] PdeHoog hebben/hadden jullie ook nog foto's van Wilyan en Hanne?
Aan de avatar te zien zou dat wel eens heel goed kunnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:02 schreef moussy het volgende:
volgens mij is dat het grote prutmonster van bar en mar
Die groenzweem komt van de parasolquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aan de avatar te zien zou dat wel eens heel goed kunnenIig moet ik daar nog even een vreemde groenzweem wegwerken zie ik
Dus als bar_en_mar even naar mij kan mailen (peter AT pdehoog.nl), dan ga ik dat aan het einde van de week in orde maken en dan komt de foto die kant op
Dat wist ik alquote:
Ben bang van nietquote:
is goed, ik zie het welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben bang van nietIk heb volgens mij ook niet iedereen gehad en mogelijk dat de foto's niet helemaal gelukt waren. Ik zal dat aan het einde van de week (als ik weer thuis ben zeg maar
) ff nakijken
Leuk!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:24 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb een deel van de door mij gemaakte foto's op mijn website gezet![]()
ik geloof dat ik het iedereen zo'n beetje gevraagd heb, maar mochten er mensen alsnog bezwaar hebben dan geef even een gilletje
Ik heb gisteravond nog even snel gekeken, maar kon geen fatsoenlijke foto vindenquote:
op de picknickmeet in augustus dan maar (als die door gaatquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog even snel gekeken, maar kon geen fatsoenlijke foto vindenIk ben wel bereid dat overnieuw te doen hoor
![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:49 schreef LadyS het volgende:
[..]
op de picknickmeet in augustus dan maar (als die door gaat)
En dan heb ik er nog eentje die je mag fotograferen
Aan de ene kant vind ik het verdrietig dat ze toen niet wisten wat zou gebeuren, aan de andere kant is dat juist zo mooi aan die fotoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Met mama van de glijbaan, die foto grijpt me zo aan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |