Ja!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het nog vlot geregeld anders... of wou je weer een paar uur wachten?
ehh......... duss.............enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vertel me ALLES wat je weet over de Tamron lens
in een nieuyw topic
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ehh......... duss.............enzo
Search gedaan op dutchphotozone.com
In je doos doos!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay!
* ijsmeis pakt er een en stopt hem in je mond.
Zo, bek houden
Mwag, ik heb het in de FOT SC even gevraagd wat zij er van vindenquote:
Doekje tegen het bloedenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom AlexIk heb goeie zin
als ie net uit de verpakking komt heb ik er geen moeite meequote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay!
* ijsmeis pakt er een en stopt hem in je mond.
Zo, bek houden
Doet eens de volledige naam van de lenzenstein.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag, ik heb het in de FOT SC even gevraagd wat zij er van vinden
Al die wannabee fotografen op die fotofora
oooh krijg ik dan nummer 9 ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik vanavond nummer 34 in het ARTC register vrij ga maken
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doet eens de volledige naam van de lenzenstein.
pfff... als ik je dat zou vertellen zit ik hier vanavond nogquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:06 schreef vlad het volgende:
[..]
pfff... als ik je dat zou vertellen zit ik hier vanavond nog![]()
nee hoor, je doet niets verkeerd![]()
![]()
je hebt een meevaller gehad?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja weet ik veeltoen ik vorige week bij de fotograaf in de vitrine stond te kwijlen kon ik toch niet wteen dat ik een meevaller zou krijgen
![]()
Hoiquote:
Nee geen werkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoi
Ik schrik me de tyfus; heb jij werk!?Wat doe je?!?!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, we verbannen je naar het alfaforum
Treinenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Wheheh ik lees net een verhaal van iemand op een ander forumHij heeft een gemiddelde stagevergeoding in een Mobility Mixx kaart; zo'n kaart waarmee je online je treinreizen kunt boeken, op kosten van de baas.
Wat een loser![]()
![]()
![]()
Maar het leidt tot werk is de bedoeling!? En wat doe je?!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee geen werkReïntegratieproject.... dus ik werk wel, alleen ik krijg er geen geld voor
Maar ik leer wel veel andere paupers kennen zo
Is wel de bedoeling ja. vandaag bijvoorbeeld een uurtje sollicitatietraining gehadquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar het leidt tot werk is de bedoeling!? En wat doe je?!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling ja. vandaag bijvoorbeeld een uurtje sollicitatietraining gehaden de rest van de ochtend (ik werk dus de ochtenden) geschuurd
![]()
gister een werkbank verstevigd en wat platen aan een wand gehangen, vorige week geveegd en gestofzogen. gewoon kutklusjes dus
voorlopig wel jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je plannen tot verder studeren zijn definitief van tafel?
Dat is wel een van de betere camera review sites myaquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag, ik heb het in de FOT SC even gevraagd wat zij er van vinden
Al die wannabee fotografen op die fotofora
ik kan geen van die filmpjes openenquote:
flash 8 http://www.macromedia.comquote:
Wie ben jij?quote:
jij danquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:10 schreef Alfisti het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug!![]()
ik zeg het gewoon tegen jouw? of mag ik je niet groeten als ik dat wil?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zei dag tegen alexof is het een jongedame geworden
Jawel, hoi, halloquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:16 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zeg het gewoon tegen jouw? of mag ik je niet groeten als ik dat wil?
ofzowquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:20 schreef M5 het volgende:
[..]
ok dan
en je moet lerares nederlands worden ofzow
Hij mag je hebbenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze is heel bezitterig hoor, pas op wat je zegt
Heuuuul niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:23 schreef M5 het volgende:
[..]
dat is helemaal geen BrEeEzAH taal
dan was het oFzOW geweest OfZoW.
Heuuuul.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heuuuul niet.
Je bent een wannabe-Breezer dan.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtig stukje autotechniek welke ik niet kon laten liggen voor Lex
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alfisti is mijn nieuwe babe
[afbeelding]
vooral die nummerplaat is mooi afgewerktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en die kapotte front splitter dan. niets mooiers dan race-schade aan een autoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:41 schreef vlad het volgende:
[..]
vooral die nummerplaat is mooi afgewerktnet golfplaat
![]()
Een must have iddquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij bent mijn stoere beer, die moet je ook hebben
[afbeelding]
Dat ziet er toch gewoon uit als een goedkope "racekuip" met een stukkie skaaileer wat o.a. ook in groen, geel en blauw verkrijgbaar is bij de Autostylequote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil de stoeltjes wel hebben.
Sorry hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat ziet er toch gewoon uit als een goedkope "racekuip" met een stukkie skaaileer wat o.a. ook in groen, geel en blauw verkrijgbaar is bij de Autostyle
[afbeelding]
Nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga straks die CRX kopen, ben ik dan wél stoer volgends jou?
[afbeelding]
LSDYNA,quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:13 schreef peacetaker het volgende:
weet iemand misschien een programma waarmee je zelf auto crash tests kan uitvoeren?
of iets wat daar op lijjkt...vooral physics
Geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:12 schreef Hugster het volgende:
altijd dat ge-emmer tussen jullie
nu even eten![]()
[afbeelding]
een aantal daarvan die ergens te verkrijgen zijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:21 schreef vlad het volgende:
[..]
LSDYNA,
PAMCRASH,
RADIOSS
DIADEM
maar geloof dat het in grote lijnen data verwerkingsprogramma's zijn waarbij je zelf data van een crashtest moet invoeren, die vervolgens gevisualiseert worden.
Een docent van mij had een programma waarmee je zelf ongevallen kan nabootsen. Maar de naam van het pakket ben ik vergeten. Maar was ook een erg gecompliceerd programma waar enorm veel specifieke kennis voor nodig is, dus weet niet of dat een probleem is![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:45 schreef M5 het volgende:
[..]
mooie tijd om je te gaan verdiepen in de techniek van je auto![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
lekker vakantie
ik ben donderdag vrij, vloertje uitzoeken![]()
* Alfisti gaat meehelpen om een stand te bouwenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:54 schreef M5 het volgende:
[..]
werk en vakantie aan elkaar
maar ff serieus, wat ga je doen dan?![]()
ah ok, beetje klussenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti gaat meehelpen om een stand te bouwen![]()
Beetje zagen, timmeren en schilderen
okidokiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:28 schreef Alfisti het volgende:
Bo-fapper > Je hoeft de skirts niet mee te nemen, pik ze volgende week zelf even opsensks anyway
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:43 schreef BazzoS het volgende:
http://ds088.xs4all.nl/us(...)/PraatjesMakers.html LOL
DIADEM welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:32 schreef peacetaker het volgende:
[..]
een aantal daarvan die ergens te verkrijgen zijn?![]()
1800quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wat voor pc heb je dan? Beter dan deze?
-2400 mhz
-64mb MX440 kaartje
-256mb geheugen?
alles ff een tikkie lager zetten helpt niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
1800
128 ati radeon nogwattes
786 mb geheugen
maar het ziet er niet uit en schokt als de nete![]()
het gaat mij dus vooral om het visuele gedeeltequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:56 schreef vlad het volgende:
[..]
DIADEM welis maar een klein programma. zoiets als excel, alleen geschikt voor wat complexere berekeningen/grafieken (visualiseerd niet/weinig).
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:09 schreef ook_gek het volgende:
ik moet jullie wat bekennen.
Ik ben verslaafd aan het volgende.....
http://youtube.com/watch?v=vjvVBCNcL_A&search=Loituma
moet het elke dag gewoon horen![]()
binnenkort te zien op http://www.alexmiedema.co(...)mandeperman/gedrochtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je kan zeggen wat je wilquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
binnenkort te zien op http://www.alexmiedema.co(...)mandeperman/gedrocht
Klopt, maar ken je het gezegde dat je een mooi schilderij kunt verneuken door het in een lelijke lijst te hanegn? dat is hier van toepassing.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:22 schreef peacetaker het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil
maar de paintjob (die airbrush) is wel mooi...vindt ik dan
zoiets rijdt hier ook rond
eens zien of ik hem een keer op de gevoelige plaat kan vastleggen
klopt...de auto zelf is om tequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, maar ken je het gezegde dat je een mooi schilderij kunt verneuken door het in een lelijke lijst te hanegn? dat is hier van toepassing.
ik heb om dat filmpje dubbel gelegen echt waar die kop. Half tamme jostiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:16 schreef BoJo het volgende:
mark heb je het gefilmt?
http://youtube.com/watch?v=cF_rMpiwzQA&search=Loituma
Jha en als je zo door gaat weet je nu al hoe je gaat eindigen. Herm heeft je gewaarschuwdquote:
Waar jij woont is alle criminaliteit op een steenworp afstandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
SorryIk was hem zat
Is hier wel op steenworp afstand vandaan
[afbeelding]
Jij mag op de trekhaak zittenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jha en als je zo door gaat weet je nu al hoe je gaat eindigen. Herm heeft je gewaarschuwd![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jha en als je zo door gaat weet je nu al hoe je gaat eindigen. Herm heeft je gewaarschuwd![]()
Jepquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
Waar jij woont is alle criminaliteit op een steenworp afstand
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
Wel een splinternieuw bankstel ijsmeis of niet?
[afbeelding]
open een vrolijk zwaaitopic in WOW of zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik zeg maar even hallo, omdat niemand anders het doet.
HALLO.
WOW zuigt manquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
open een vrolijk zwaaitopic in WOW of zo
Moet je ze maar beter borstelen. Is een kleine moeitequote:
Nu krijg ik vast ende zeker een note?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
crew (+een compleet subforum) afvallen voor de schermen
negatief over katten praten
Net alsof ze even zoveel haar verliezen in 2 seconden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je ze maar beter borstelen. Is een kleine moeite
En dat is?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee... Maar iets anders krijg je ook niet
Je bent ook weer de enige die nog een beetje om me geeft hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:44 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik zeg maar even hallo, omdat niemand anders het doet.
HALLO.
Bij de wannabees. whehe.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je bent ook weer de enige die nog een beetje om me geeft he![]()
Ik weet weer waar ik sta![]()
Ja daar klopt geen fuck vanquote:
Bara-vriendje!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daar klopt geen fuck vanWas hier eerder dan dat mukie er was, maar die heeft tieten dus die is gelijk doorgestegen naar de echte slowchatters
Mukie is er soms vaak en soms weinig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daar klopt geen fuck vanWas hier eerder dan dat mukie er was, maar die heeft tieten dus die is gelijk doorgestegen naar de echte slowchatters
NSB'erquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik was er zelfs eerder dan Baraquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mukie is er soms vaak en soms weinig.
Ze was er ongeveer 2 jaar eerder dan jij denk ik
[afbeelding]
Nah, in de slowchat niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kan me nog herinneren dat ik tegen ijsmeis zei dat er veul te weinig vrouwen hier warenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb Muuk hierheen gehaald, Haquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik tegen ijsmeis zei dat er veul te weinig vrouwen hier waren
toen is mukie gekomenof ze daarvoor ook hier al regelmatig kwam weet ik niet
En eigenlijk boeit het me niet ook
Wat deed jij ook alweer voor opleiding? Iets met nerden enzo toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:08 schreef ijsmeis het volgende:
Van mij mag dat wannabe er sowieso wel uit. Nerd-praat
* Alfisti heeft geeeeeeen ideequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij was er in SC 1 of 2 al bij toch?
[afbeelding]
Echt nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat deed jij ook alweer voor opleiding? Iets met nerden enzo toch?
[afbeelding]
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt nietHet enige nerd wat ik moet doen is een database bouwen. En dat laat ik aan mijn teamgenoot over.
ik heb geen kenteken gekregen/gezienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
had je m5 z'n auto nog gechecked? :p of heb ik er overheen gelezen![]()
Vormgeven.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Wat doe je dan?
[afbeelding]
Er zat een heel piepklein bultje op m'n polsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Scheermesjes getest?
[afbeelding]
Moet ik je voor je kop slaan, of doe je het zelf?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zat een heel piepklein bultje op m'n polszet er een schaar in, maar volgends mij is het een oppervlakkig adertje ofzo
![]()
Loop leeg![]()
Mja dat snap ik echt niet, echt ideaal als je een audi of VW gaat kopen en TF bied het aan om te checkenquote:
Ik voel me al wat slapper worden jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat je dood gaat btw.
zag er op het eerste oog netjes uit en volgens mij zaten de onderhoudsboekjes er gewoon bijquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat staat al lang vermeld in mijn erfenis je weet toch![]()
Ja dat zeker, maar zo'n onderhouds boekje kan iedereen in vullen tochquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zag er op het eerste oog netjes uit en volgens mij zaten de onderhoudsboekjes er gewoon bij![]()
ja oke stempel/handtekening/aftekening en niets doen kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar zo'n onderhouds boekje kan iedereen in vullen toch
Maar het zal wel in orden zijn
Ik zie alleen jou het doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
Taida Pasic wil mogelijk geld zien Waarom blijven we aandacht aan die trut besteden![]()
Elke week gewoon 2 nieuwsberichten over die muts![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:32 schreef ijsmeis het volgende:
Kan je trouwens die bannertjes van wannabees ook niet meteen achterwege laten?
ik ben Nederlands, ik doe journalistieke dingen, ik besteed er geen aandacht aan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik bedoel als in nederlandse journalisten
Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben Nederlands, ik doe journalistieke dingen, ik besteed er geen aandacht aan?
Ja, ik begrijp dat je alles over 1 kam scheert.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel![]()
Nee, het was zijn pols!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat je alles over 1 kam scheert.
Het gaat er mij om dat elke week overal berichten over die doos staan...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat je alles over 1 kam scheert.
Ik zou ook geld willen vangen als het kon, hihihiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat elke week overal berichten over die doos staan...
Als ze daar nou eens mee kappen kapt dat wijf met der aandachtsgeile acties
quote:
Ze heeft al genoeg oprotpremie gehad geloof ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou ook geld willen vangen als het kon, hihihi
Lees je nieuwsbericht nog eens. Daar staat het inquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze heeft al genoeg oprotpremie gehad geloof ik
Ze mist nog een nekschot van uitgevoerd door Bojoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze heeft al genoeg oprotpremie gehad geloof ik
Dat zeg ik, kan ze een leuke mr2 van kopenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lees je nieuwsbericht nog eens. Daar staat het in
is ze fedopiel dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:46 schreef lipje het volgende:
[..]
Ze mist nog een nekschot van uitgevoerd door Bojo
ze is een twijfelgevalletje, schijnt half servisch en half kosovaars te zijn... dat word alleen op de kosovaarse helft mikkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:46 schreef lipje het volgende:
[..]
Ze mist nog een nekschot van uitgevoerd door Bojo
Als voorgerecht een Pastasalade met kip, daarna een biefstuk gebakken in rode wijn saus, op een bedje van sperziebonen. En als nagerecht vanille roomijs met perziksausquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Nee joh
Kippebouten gestooft in Palm, met ui en knoflook, gekookte aardappels met een jus van Palm en boter. Geheel eigenhandig bereid natuurlijk
[afbeelding]
Ooooh vandaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze is een twijfelgevalletje, schijnt half servisch en half kosovaars te zijn... dat word alleen op de kosovaarse helft mikken![]()
![]()
en moslimaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze is een twijfelgevalletje, schijnt half servisch en half kosovaars te zijn... dat word alleen op de kosovaarse helft mikken![]()
![]()
Neue Crossa automaat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
M'n broertje en ik zijn m'n moeders nieuwe auto even aan het configureren over MSN
Sjoewe
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
verkapt: door posten stelletje sletten! ?
als je wilt mag je 't checken, ben eigenlijk wel benieuwd wat je vindquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik heb geen kenteken gekregen/gezien
zo is datquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:01 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti post maar plaatje dan![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:01 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti post maar plaatje dan
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft er een AWD vriendje bij![]()
zal morgen even kijken....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:01 schreef M5 het volgende:
[..]
als je wilt mag je 't checken, ben eigenlijk wel benieuwd wat je vind
Hier nog eenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb nog nooit in een RWD gereden
Maar wil het wel snel eens
[afbeelding]
alvast bedanktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal morgen even kijken....![]()
kenteken kan dus weer weg als je dat liever hebt
Dat is wel fijn ja. Blijft toch behelpen met veel teveel pk's op je voorwielenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:07 schreef M5 het volgende:
Ik heb alleen op m'n werk RWD gereden. maar niet hard genoeg om d'r wat van te kunnen merkenenige wat ik merkte is dat je bij stevig optrekken geen reacties in het stuur hebt.
en wat is daar mis mee?quote:
Ben wel benieuwd hoe je AWD in de praktijk vindt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:07 schreef M5 het volgende:
Ik heb alleen op m'n werk RWD gereden. maar niet hard genoeg om d'r wat van te kunnen merkenenige wat ik merkte is dat je bij stevig optrekken geen reacties in het stuur hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |