hoeft niet! als je accu verrot is, dan ben je niet echt zo mobiel meer, lijkt mequote:Op maandag 5 juni 2006 10:35 schreef RipCore het volgende:
[..]
Een mobiele laptop? Is dat niet een pleonasme?
Ik kan volgende week dus niet, maar je hebt wel mail!
Of je geen draadloos internet hebt en ook geen vriendelijke buren die niet weten hoe ze hun draadloze router moeten afschermen. Voor het kijken van anime is het niet zo belangrijk dat internet, maar wel om te Fok!-en.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hoeft niet! als je accu verrot is, dan ben je niet echt zo mobiel meer, lijkt me
下げ振は涼しいquote:Op maandag 5 juni 2006 12:27 schreef blessed19 het volgende:
trouwens!
ik ben al een lange tijd op zoek naar dvd's van X-japan. hier in nederland zijn ze rond de 100-130 euro per stukdaarom vroeg ik me af of iemand een paar in bezit heeft, of mij een adresje kan geven.
Merits zijn meer 'vergoeding' voor diensten, soort van hmm.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:03 schreef mschol het volgende:
ik kom net het zinnetje:
"you wouldn't get any merits from sleeping with me"
tegen in Ouran Hgh school host club tegen (ep 8, 18de minuut)
wie helpt mij met een normale NL vertaling?
babelfish translate merits naar verdiensten en ik kan er geen normale NL zin uit halen
een meerwaarde, zeg maar. dat hij er geestelijk ''rijker'' van wordt.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:03 schreef mschol het volgende:
ik kom net het zinnetje:
babelfish translate merits naar verdiensten en ik kan er geen normale NL zin uit halen
aha op die fiets ..quote:Op maandag 5 juni 2006 14:06 schreef Orealo het volgende:
[..]
Merits zijn meer 'vergoeding' voor diensten, soort van hmm.
'purple heart' van de 2de wereld oorlog is bijvoorbeeld een merit
'to merit' is synoniem voor 'to earn' misschien dat dat het iets beter uitlegt
De zin is zoiets van
"Je zal geen prijzen krijgen als je met mij slaapt"
Er is een beter woord voor, maar die ben ik kwijt.
Dat is de schuld van het zondag-syndroom in samenwerking met het pre-maandag gevoel![]()
jij ook thnx..quote:Op maandag 5 juni 2006 14:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
een meerwaarde, zeg maar. dat hij er geestelijk ''rijker'' van wordt.
ik vond het einde van ep8 wel tof. vanavond ep 9 kijken
Als merits verdiensten zijn dan zou de zin kunnen betekenen dat diegene geen speciale behandeling/verdiensten krijgt als hij/zij met hem/haar slaapt.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:03 schreef mschol het volgende:
ik kom net het zinnetje:
meer een statementquote:Op maandag 5 juni 2006 15:17 schreef koffiegast het volgende:
is dat een vraag 'heb je de gehele episodes' ?:P
op youtube.com staat nu 1 t/m 9, net 9 gekeken, geweldig
http://youtube.com/view_play_list?p=7FCA846C07499A14
playlist van 1t/m8, 9 staat er (nog) niet bij.
omdat ik animeliefde niet kenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
meer een statementbij animeliefde kon je 9 eergister al wegplukken. waarom haal je ze niet daarvandaan?
wat vind je eigenlijk van gunslinger girl?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:03 schreef Jordy-B het volgende:
"ik hou van anime" een van de eerste sites die je tegenkomt als je zoekt op anime torrents.
Witch Hunter Robin is wel een geinige serie. Het was zeker een van de meest opvallende series van dat seizoen (2002 ergens)... Ik vond hem alleen niet zo geweldig vanwege het lage tempo op de helft van de serie en het totaal ontbreken van humor...
Die eerste aflevering is helaas niet van goede kwaliteit lijkt het. Maar altijd beter dan niets.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:17 schreef koffiegast het volgende:
is dat een vraag 'heb je de gehele episodes' ?:P
op youtube.com staat nu 1 t/m 9, net 9 gekeken, geweldig
http://youtube.com/view_play_list?p=7FCA846C07499A14
playlist van 1t/m8, 9 staat er (nog) niet bij.
Geen idee eigenlijk.. even een modje vragen?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:48 schreef Orealo het volgende:
Ik vraag me af of die linkjes naar youtube wel mogen.
Aangezien het download via bittorrent niet illegaal is omdat je download met bittorrent.. maar meer om wat je download via bittorrent, en dan is dit ongeveer hetzelfde verhaal, maar je kijkt in stream.
Mag 't nu wel of niet![]()
de conclusie was toch dat fansubs illegaal zijn?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. even een modje vragen?![]()
Of gewoon stiekem doen.We horen het wel.
Niet zo leuk... Net als Witch Hunter Robin een totaal gebrek aan humor. Ik ben uiteindelijk gestopt met kijken toen ze het in hun hoofd haalden om dezelfde gebeurtenissen in twee afleveringen te laten zien, maar dan uit iets verschillende standpunten. In een serie van 13 afleveringen, zat ik daar niet bepaald op te wachten, eigenlijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
wat vind je eigenlijk van gunslinger girl?
quote:Een andere serie is Gunslinger Girl. Deze serie speelt zich af in Italië, en gaat over een organisatie die kleine meisjes hersenspoelt, een kunstmatig superlichaam geeft en een wapen in de handen duwt... nice
Bij deze serie is iedere aflevering (itt Gun Grave die de rode draad véél zwaarder laat meetellen) een op zichzelf staand verhaal. Doorgaans gaat de aflevering over één of twee van de meisjes bij de organisatie. Hoewel ze gehersenspoeld zijn, hebben ze allemaal hun eigen karakter (en ze hebben elk hun eigen problemen). De serie gaat véél trager dan Gun Grave. Dit komt voor 'n deel doordat sommige gebeurtenissen vanuit het perspectief meerdere meisjes getoond worden, waardoor je dus afleveringen hebt die opvallend veel op elkaar lijken.
De tekenstijl is wat simpel, hoewel er zo nu-en-dan vrij veel detail in verwerkt wordt.
De actie is kort en hevig, de verhaallijn trekt me niet zo, maar is desalniettemin wel vrij aangrijpend. Al moet je even aan het idee wennen van tot supermoordenaar getrainde meisjes.
De muziek is meer muzak (liftmuziek). Bij veel nummers op de OST kan je gewoon horen dat ze een bekend nummer ietsjes hebben aangepast om er een nieuw nummer van te maken. Vréselijk irritant, omdat het feit dat de nummers verschillen van het origineel steeds je aandacht opeist.
Een redelijk goeie serie, imo... Maar geen topserie.
Het is net zulke schending van copyrights als het downloaden via bittorrent, dus in principe mag het niet (maar ik denk niet dat de modjes snel youtube gaan verbieden, eigenlijk).quote:Op maandag 5 juni 2006 16:57 schreef koffiegast het volgende:
het is nou niet dat het downloaden/torrent is, maar een site dat filmpjes laat zien (ik vind ze niet terug in temp btw.), niets mis mee tbh?
Hebben we nu een probleem dan..?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
de conclusie was toch dat fansubs illegaal zijn?
dan zijn streams van fansubs ook illegaal![]()
Wat hij zegt.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is net zulke schending van copyrights als het downloaden via bittorrent, dus in principe mag het niet (maar ik denk niet dat de modjes snel youtube gaan verbieden, eigenlijk).
Ik kijk geen anime via youtube, om de simpele reden dat de kwaliteit echt ontzettend slecht is.
de serie moet het ook absoluut niet hebben van humor, tis naar mijn inziens een veel te serieuze serie daarvoorquote:Op maandag 5 juni 2006 16:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet zo leuk... Net als Witch Hunter Robin een totaal gebrek aan humor.
ik stoor me eigenlijk niet aanquote:Op maandag 5 juni 2006 16:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is net zulke schending van copyrights als het downloaden via bittorrent, dus in principe mag het niet (maar ik denk niet dat de modjes snel youtube gaan verbieden, eigenlijk).
Ik kijk geen anime via youtube, om de simpele reden dat de kwaliteit echt ontzettend slecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |