abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38554550
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:35 schreef RipCore het volgende:

[..]

Een mobiele laptop? Is dat niet een pleonasme?

Ik kan volgende week dus niet, maar je hebt wel mail!
hoeft niet! als je accu verrot is, dan ben je niet echt zo mobiel meer, lijkt me
  maandag 5 juni 2006 @ 12:24:14 #212
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_38555232
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:59 schreef blessed19 het volgende:

[..]

hoeft niet! als je accu verrot is, dan ben je niet echt zo mobiel meer, lijkt me
Of je geen draadloos internet hebt en ook geen vriendelijke buren die niet weten hoe ze hun draadloze router moeten afschermen. Voor het kijken van anime is het niet zo belangrijk dat internet, maar wel om te Fok!-en.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_38555315
trouwens!

ik ben al een lange tijd op zoek naar dvd's van X-japan. hier in nederland zijn ze rond de 100-130 euro per stuk daarom vroeg ik me af of iemand een paar in bezit heeft, of mij een adresje kan geven.
  maandag 5 juni 2006 @ 13:16:17 #214
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38556533
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:27 schreef blessed19 het volgende:
trouwens!

ik ben al een lange tijd op zoek naar dvd's van X-japan. hier in nederland zijn ze rond de 100-130 euro per stuk daarom vroeg ik me af of iemand een paar in bezit heeft, of mij een adresje kan geven.
下げ振は涼しい
Narutolaan 12
434242 Tokyo
Japan
pi_38557527
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:16 schreef Orealo het volgende:

[..]

下げ振は涼しい
Narutolaan 12
434242 Tokyo
Japan
denk je nou echt dat ik een straat inloop die naruto heet?
pi_38557778
ik kom net het zinnetje:
"you wouldn't get any merits from sleeping with me"
tegen in Ouran Hgh school host club tegen (ep 8, 18de minuut)
wie helpt mij met een normale NL vertaling?
babelfish translate merits naar verdiensten en ik kan er geen normale NL zin uit halen
  maandag 5 juni 2006 @ 14:06:05 #217
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38557860
quote:
Op maandag 5 juni 2006 14:03 schreef mschol het volgende:
ik kom net het zinnetje:
babelfish translate merits naar verdiensten en ik kan er geen normale NL zin uit halen
Merits zijn meer 'vergoeding' voor diensten, soort van hmm.
'purple heart' van de 2de wereld oorlog is bijvoorbeeld een merit

'to merit' is synoniem voor 'to earn' misschien dat dat het iets beter uitlegt

De zin is zoiets van
"Je zal geen prijzen krijgen als je met mij slaapt"
Er is een beter woord voor, maar die ben ik kwijt.
Dat is de schuld van het zondag-syndroom in samenwerking met het pre-maandag gevoel
pi_38557893
quote:
ik kom net het zinnetje:
een meerwaarde, zeg maar. dat hij er geestelijk ''rijker'' van wordt.

ik vond het einde van ep8 wel tof. vanavond ep 9 kijken
pi_38557915
quote:
Op maandag 5 juni 2006 14:06 schreef Orealo het volgende:

[..]

Merits zijn meer 'vergoeding' voor diensten, soort van hmm.
'purple heart' van de 2de wereld oorlog is bijvoorbeeld een merit

'to merit' is synoniem voor 'to earn' misschien dat dat het iets beter uitlegt

De zin is zoiets van
"Je zal geen prijzen krijgen als je met mij slaapt"
Er is een beter woord voor, maar die ben ik kwijt.
Dat is de schuld van het zondag-syndroom in samenwerking met het pre-maandag gevoel
aha op die fiets ..
denk dat ik em nu wel snap thnx
quote:
Op maandag 5 juni 2006 14:07 schreef blessed19 het volgende:

[..]

een meerwaarde, zeg maar. dat hij er geestelijk ''rijker'' van wordt.

ik vond het einde van ep8 wel tof. vanavond ep 9 kijken
jij ook thnx..

en ep 9 staat nu klaar , kwestie van aanzetten
pi_38558237
quote:
ik kom net het zinnetje:
Als merits verdiensten zijn dan zou de zin kunnen betekenen dat diegene geen speciale behandeling/verdiensten krijgt als hij/zij met hem/haar slaapt.

Een beetje context zou ook wel handig zijn
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  maandag 5 juni 2006 @ 14:47:34 #221
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38558854
gaat over een meisje dat verkleed wordt als jongen door de club waar ze toevallig in belandde dat ze vervolgens werd uitgenodigd ofzo door een 'zeer uitgedachte' gozer die alles bestudeerd en goed volgt, vervolgens springt ie op haar op bed, heel intiem en zij zegt dan zoiets van: dit is niet wat het lijkt (zeg maar), je slaapt toch niet met me vanwege het feit dat je er niet beter van wordt (dat merit zinnetje). Daarop antwoordde hij dan, klopt je hebt me door. Was vergeten in welke zake het lag met 'het verhaal' in die episode (ging om het meisje bang te krijgen, aangezien ze nergens bang voor leek te zijn.)

om zelf te checken:
http://youtube.com/watch?v=7ysx-nH3xqg&search=ouran%20high%208
pi_38559282
dan vind ik het eerlijk gezegd via animeliefde wel makkelijker. heb je de gehele episodes
  maandag 5 juni 2006 @ 15:17:05 #223
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38559646
is dat een vraag 'heb je de gehele episodes' ?:P
op youtube.com staat nu 1 t/m 9, net 9 gekeken, geweldig

http://youtube.com/view_play_list?p=7FCA846C07499A14
playlist van 1t/m8, 9 staat er (nog) niet bij.
pi_38559947
quote:
Op maandag 5 juni 2006 15:17 schreef koffiegast het volgende:

meer een statement bij animeliefde kon je 9 eergister al wegplukken. waarom haal je ze niet daarvandaan?
  maandag 5 juni 2006 @ 15:30:00 #225
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38559985
Net (Blair) Witch Hunter Robin gekeken!

Opzich wel een toffe serie.
Gaat over een groepje lui die op heksen hunten, alleen zit er 1 knul bij die een beetje hardleers en eigenwijs is, daar komt dus een vervanger voor.
De leider als ze aan het hunten zijn heet Amon, en is tof.

Door een flesje wat ze om hun nek hebben hangen, kunnen onze helden tegen de krachten van de witches!
Behalve tegen die van 'craft users', de vervanger is ook een craft user, en ze heet Robin.

Door miscommunicatie binnen het bedrijf is het meisje eerder bij het bedrijf dan verwacht, maar ze mag niet naar binnen en wordt weg gestuurd.
De groep gaat weer lekker op witch jacht, maar het zit de (veel te vette) computer nerd micheal niet helemaal lekker, hij kan niet veel informatie vinden

Maar toch gaan ze naar binnen he, dat is lef hebben
Alleen worden ze al snel verrast door zand!
De gozert die vervangen gaat worden glijdt erover uit, maar dat bleek niet zijn onhandigheid!
In de loods waar ze serieus aan 't laserquesten zijn, zit een craft user!

Onze vrienden worden helemaal keihard ge roflpwned, totdat robin op komt dagen en de craft user afleidt, zodat Amon een speciale kogel in z'n bips kan schieten!

Hier stopt de eerste aflevering.

't lijkt me wel een toffe serie dus ik ga 'm zeker verder kijken!
  maandag 5 juni 2006 @ 15:49:04 #226
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38560563
quote:
Op maandag 5 juni 2006 15:28 schreef blessed19 het volgende:

[..]

meer een statement bij animeliefde kon je 9 eergister al wegplukken. waarom haal je ze niet daarvandaan?
omdat ik animeliefde niet ken
pi_38561038
"ik hou van anime" een van de eerste sites die je tegenkomt als je zoekt op anime torrents.

Witch Hunter Robin is wel een geinige serie. Het was zeker een van de meest opvallende series van dat seizoen (2002 ergens)... Ik vond hem alleen niet zo geweldig vanwege het lage tempo op de helft van de serie en het totaal ontbreken van humor...

[ Bericht 60% gewijzigd door Jordy-B op 05-06-2006 16:13:48 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38561919
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:03 schreef Jordy-B het volgende:
"ik hou van anime" een van de eerste sites die je tegenkomt als je zoekt op anime torrents.

Witch Hunter Robin is wel een geinige serie. Het was zeker een van de meest opvallende series van dat seizoen (2002 ergens)... Ik vond hem alleen niet zo geweldig vanwege het lage tempo op de helft van de serie en het totaal ontbreken van humor...
wat vind je eigenlijk van gunslinger girl?
pi_38561931
ik trek em wel bij de fansubbers vandaan...

ouran highschool host club i mean...

[ Bericht 18% gewijzigd door mschol op 05-06-2006 16:45:07 ]
pi_38562396
quote:
Op maandag 5 juni 2006 15:17 schreef koffiegast het volgende:

Die eerste aflevering is helaas niet van goede kwaliteit lijkt het. Maar altijd beter dan niets.
Ik zit nu 5 anime series te volgen ofzo..
  maandag 5 juni 2006 @ 16:48:39 #231
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38562450
Ik vraag me af of die linkjes naar youtube wel mogen.
Aangezien het download via bittorrent niet illegaal is omdat je download met bittorrent.. maar meer om wat je download via bittorrent, en dan is dit ongeveer hetzelfde verhaal, maar je kijkt in stream.

Mag 't nu wel of niet
pi_38562638
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:48 schreef Orealo het volgende:
Ik vraag me af of die linkjes naar youtube wel mogen.
Aangezien het download via bittorrent niet illegaal is omdat je download met bittorrent.. maar meer om wat je download via bittorrent, en dan is dit ongeveer hetzelfde verhaal, maar je kijkt in stream.

Mag 't nu wel of niet
Geen idee eigenlijk.. even een modje vragen?
Of gewoon stiekem doen. We horen het wel.
pi_38562671
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk.. even een modje vragen?
Of gewoon stiekem doen. We horen het wel.
de conclusie was toch dat fansubs illegaal zijn?
dan zijn streams van fansubs ook illegaal

zwaar irritant dat Mendori fansubs 2 weken stil ligt qua releases
(nu nog maar 1 week, maar toch) ik was daar 2 series aan het volgen en nu is het dus nog een week wachten
  maandag 5 juni 2006 @ 16:57:43 #234
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38562691
het is nou niet dat het downloaden/torrent is, maar een site dat filmpjes laat zien (ik vind ze niet terug in temp btw.), niets mis mee tbh?
pi_38562694
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]

wat vind je eigenlijk van gunslinger girl?
Niet zo leuk... Net als Witch Hunter Robin een totaal gebrek aan humor. Ik ben uiteindelijk gestopt met kijken toen ze het in hun hoofd haalden om dezelfde gebeurtenissen in twee afleveringen te laten zien, maar dan uit iets verschillende standpunten. In een serie van 13 afleveringen, zat ik daar niet bepaald op te wachten, eigenlijk.
En in dat seizoen kwamen ook de series Gungrave, Shingetsutan Tsukihime en ROD TV uit, dus daar ging m'n aandacht naar uit.

Dit had ik er in deel twee van het animé/mangatopic over te zeggen, trouwens
quote:
Een andere serie is Gunslinger Girl. Deze serie speelt zich af in Italië, en gaat over een organisatie die kleine meisjes hersenspoelt, een kunstmatig superlichaam geeft en een wapen in de handen duwt... nice
Bij deze serie is iedere aflevering (itt Gun Grave die de rode draad véél zwaarder laat meetellen) een op zichzelf staand verhaal. Doorgaans gaat de aflevering over één of twee van de meisjes bij de organisatie. Hoewel ze gehersenspoeld zijn, hebben ze allemaal hun eigen karakter (en ze hebben elk hun eigen problemen). De serie gaat véél trager dan Gun Grave. Dit komt voor 'n deel doordat sommige gebeurtenissen vanuit het perspectief meerdere meisjes getoond worden, waardoor je dus afleveringen hebt die opvallend veel op elkaar lijken.
De tekenstijl is wat simpel, hoewel er zo nu-en-dan vrij veel detail in verwerkt wordt.
De actie is kort en hevig, de verhaallijn trekt me niet zo, maar is desalniettemin wel vrij aangrijpend. Al moet je even aan het idee wennen van tot supermoordenaar getrainde meisjes.
De muziek is meer muzak (liftmuziek). Bij veel nummers op de OST kan je gewoon horen dat ze een bekend nummer ietsjes hebben aangepast om er een nieuw nummer van te maken. Vréselijk irritant, omdat het feit dat de nummers verschillen van het origineel steeds je aandacht opeist.
Een redelijk goeie serie, imo... Maar geen topserie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38562764
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:57 schreef koffiegast het volgende:
het is nou niet dat het downloaden/torrent is, maar een site dat filmpjes laat zien (ik vind ze niet terug in temp btw.), niets mis mee tbh?
Het is net zulke schending van copyrights als het downloaden via bittorrent, dus in principe mag het niet (maar ik denk niet dat de modjes snel youtube gaan verbieden, eigenlijk).

Ik kijk geen anime via youtube, om de simpele reden dat de kwaliteit echt ontzettend slecht is.
pi_38562765
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef mschol het volgende:

[..]

de conclusie was toch dat fansubs illegaal zijn?
dan zijn streams van fansubs ook illegaal
Hebben we nu een probleem dan..?
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het is net zulke schending van copyrights als het downloaden via bittorrent, dus in principe mag het niet (maar ik denk niet dat de modjes snel youtube gaan verbieden, eigenlijk).

Ik kijk geen anime via youtube, om de simpele reden dat de kwaliteit echt ontzettend slecht is.
Wat hij zegt.
pi_38562841
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Niet zo leuk... Net als Witch Hunter Robin een totaal gebrek aan humor.
de serie moet het ook absoluut niet hebben van humor, tis naar mijn inziens een veel te serieuze serie daarvoor
ik vond em wel goed, de herhalingen heb ik eigenlijk alleen last van in de eerste 2-3 eps..
de rest vind ik best mee vallen
pi_38562943
klopt... humor is ook geen vereiste, ofzo, maar gunslinger girl wordt gebracht als een actieserie en niet als één of andere drama, dus dan verwacht ik ook niet zo'n zware serie, waarbij het bijna de hele tijd gaat over het gevoel van de girls en hun begeleiders, etc. Er zitten bijna geen lichte momenten in en het verloop van de serie is ontzettend traag.
Een aflevering waar bijna geen reet in gebeurt en dat dan vanaf twee verschillende standpunten? Geef mijn portie dan maar aan Fikkie, hoor. Serieuze actieseries zijn niet zo'n ramp, maar gunslinger girl vond ik nogal deprimerend...

Maar het grootste probleem van de serie was toch dat het tegelijkertijd uitkwam met series als Gungrave, ROD TV en Shingetsutan Tsukihime, wat gewoon stuk voor stuk véél betere series zijn.
  maandag 5 juni 2006 @ 17:30:17 #240
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38563669
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ik stoor me eigenlijk niet aan
en torrent duurt altijd een tijdje voor je het binnen hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')