http://www.wavlist.com/soundfx/014/index.htmlquote:Op maandag 5 juni 2006 19:17 schreef outcast_within het volgende:
ik zoek een geluid
zo'n krekel geluidje die je altijd standaar in de open lucht hoort.
het liefste een paar minuten lang durend. (benieuwt wat voor sfeer je krijgt als je het onder een zelfgemaakt liedje zet.
@orealo![]()
@qunix kimi ga nozomu eien is een anime gewoon
tof alleen nu de anime krekel. je weet wel die je vaak hoort in de eerste ep van een anime waarin rustig een setting word gegevenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef Orealo het volgende:
[..]
http://www.wavlist.com/soundfx/014/index.html
http://mushinone.cool.ne.jp/BGM/index.htmquote:Op maandag 5 juni 2006 19:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
tof alleen nu de anime krekel. je weet wel die je vaak hoort in de eerste ep van een anime waarin rustig een setting word gegeven
Gokusen?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:13 schreef Qunix het volgende:
Series gestopt:
Mai HiME - Otome
Samurai 7
Ergo Proxy
"die eene dat op GTO lijkt"
Mai Otome: het verhaal stond me niet aan, ook omdat ik daarvoor pas Mai HiME had gezien dus ineens zelfde karakters in een andere rol.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:24 schreef RipCore het volgende:
[..]
Gokusen?
En waarom ben je met elk van deze series gestopt? Lijkt me wel interessant om te weten..
zoooveeel krekels en niet degene die ik bedoel.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:24 schreef Orealo het volgende:
[..]
http://mushinone.cool.ne.jp/BGM/index.htm
Beneden![]()
Ah, hmm, dan weet ik het even niet, ik kan die wel voor je rippen, maar dan heb je wel muziek e.d. op de achtergrond.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
zoooveeel krekels en niet degene die ik bedoel.
je weet wel eerste ep kimi ga nozomu/
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ah, hmm, dan weet ik het even niet, ik kan die wel voor je rippen, maar dan heb je wel muziek e.d. op de achtergrond.
U heeft mailquote:Op maandag 5 juni 2006 19:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
als je zou willen. dan heb ik iig iets concreters om mee rond te zuilen op het inet zoekend naar dat geluidje
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:46 schreef RipCore het volgende:
Heb ik nou zoveel gezien of jullie nou zo weinig? Of zijn jullie net begonnen met kijken of zo?
Samenvatting van mijn lijst:
Gekeken series: 93
Gekeken films: 21
Series aan het volgen: 18
Series te volgen: Doe ik niet aan
Die staat er onder 'Hanbun no Tsuki' omdat ik de rest niet kon onthouden, maar ik update 'm. thanks!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor mij heeft het niet zoveel zin om een checklist bij te houden, ben nog een newbie.
Volgensmij ben ik veel jonger dan jullie allemaal.![]()
@Orealo: Jij kijkt nu toch ook Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora? Staat niet in je lijst.
Is het je opgevallen dat die ene vent met een soort hitlersnor ook in Ergo Proxy voorkomt en wat hebben japanners met dat snor tochquote:Op maandag 5 juni 2006 15:30 schreef Orealo het volgende:
Net (Blair) Witch Hunter Robin gekeken!
't lijkt me wel een toffe serie dus ik ga 'm zeker verder kijken!![]()
maken jullie er wel iets mooi van op de wiki?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:27 schreef Jordy-B het volgende:
lijstjes
nou ja... in het laatste topic voor de volgende mijlpaal zal het wel geen kwaad kunnen, denk ik...
Jij hebt ook overal kritiek op héquote:Op maandag 5 juni 2006 20:27 schreef Jordy-B het volgende:
lijstjes
nou ja... in het laatste topic voor de volgende mijlpaal zal het wel geen kwaad kunnen, denk ik...
Heb je nog gevonden wat je zocht? Dat krekel/cicada geluidje?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
maken jullie er wel iets mooi van op de wiki?
leuke TT
link van meld dat er een ep uit is topic erbij gooien.
en natuurlijk veel pomponnetjes
laat maar gewoon staan, hoor... ik ben ook even met een lijstje bezig...quote:
wat dacht je van: BOHAHAHAHAHAquote:Op maandag 5 juni 2006 20:59 schreef Orealo het volgende:
even goeie TT bedenken met z'n allen.
Daar heb ik de eerste paar eps van gezien!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:15 schreef RipCore het volgende:
Over het aanraden van goede series gesproken....
Mushishi 21 is uit!
(1 t/m 20 was al eerder verschenen (o.a. vertaald door C1), maar is toen van de buis gehaald en deel 21 t/m 26 verschijnen alleen op dvd)
drama's ftw! alleen raakt het me nu helemaal niet meerquote:Op maandag 5 juni 2006 21:28 schreef Orealo het volgende:
Damn grote lijst![]()
Maar veel drama kijken he! is goed voor je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |