abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:52:27 #151
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38484726
rofl
pi_38486175
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:50 schreef Jordy-B het volgende:
lagen ze met de achterkant naar boven?
damn 2 memorabele dingen in dit topic alweer.
die quote van qunix en jordy-b die een leuk bruna grapje maakt
pi_38489205
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef outcast_within het volgende:

[..]

damn 2 memorabele dingen in dit topic alweer.
die quote van qunix en jordy-b die een leuk bruna grapje maakt
Welke van mij?

Heeft iemand al nieuws over de Bleach film?
pi_38489277
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:19 schreef Qunix het volgende:

[..]

Welke van mij?

Heeft iemand al nieuws over de Bleach film?
later.
bleach film?!? wie wat waar hoe? (er is een bleach topic zeg ik tegen mezelf)
pi_38489363
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:20 schreef outcast_within het volgende:

[..]

later.
bleach film?!? wie wat waar hoe? (er is een bleach topic zeg ik tegen mezelf)
Jah... Er komt een Bleach film deze zomer.
pi_38491515
Ik "koop" nu Ergo Proxy 1 tot 9 van Shinsen.
Het is dat veel mensen er positief over zijn en ik niet zo. Misschien valt het toch allemaal mee.

Check dit vanaf Shinsen:
quote:
I'm proud to say that tonight with the release of Ergo Proxy 08 and 09 I broke the 100TB uploaded mark. It's the result of the last year and a half of uploading with this server. Big thanks to everyone that worked on the releases that I seeded and big thanks you all of you out there that continue to support our work.
Ook sprak dit me aan:
quote:
I can't help myself but to be amazed by usage of camera in Ergo Proxy. It's more like that of a movie than normal anime.
Dat stukje in ep 1 dat ze om draait en met haar shotgun iets schiet wat vlucht is zeer mooi en vloeiend gemaakt.

Waarom het me eerst niet aansrak is omdat het nieuw was, ik al veel series volgde, gotic figuur (sorry ), verhaal me niet aansprak en nog paar kleine dingen.

Ben benieuwd als ik alle 9 achterelkaar af kijk of ik het dan nog leuk vind.

Tot nu toe werkt dat wel bij TOKKO, Bleach en Naruto. Bij de eerste 3 episodes was ik gelijk verkocht
  vrijdag 2 juni 2006 @ 23:20:28 #157
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38491893
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef Qunix het volgende:

[..]

Jah... Er komt een Bleach film deze zomer.
komt ie deze zomer in japan? dan istie volgend jaar winter ongeveer hier gok ik zo.
pi_38491996
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 23:20 schreef Orealo het volgende:

[..]

komt ie deze zomer in japan? dan istie volgend jaar winter ongeveer hier gok ik zo.
Waneer kwam Naruto in de bios in Japan eigenlijk?

EDIT:

Hier een preview: http://www.youtube.com/watch?v=UuOr682PfkQ
Hier nog meer info: http://www.animenewsnetwork.com/bbs/phpBB2/viewtopic.php?t=24579

Dus dan nog later dan december 2006
  vrijdag 2 juni 2006 @ 23:26:24 #159
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38492125
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef Qunix het volgende:

[..]

Waneer kwam Naruto in de bios in Japan eigenlijk?
Augustus, vorig jaar, dacht ik.
Er komt ook een derde film, dit jaar augustus
pi_38492377
naruto stinkt...
pi_38493966
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:50 schreef Jordy-B het volgende:
lagen ze met de achterkant naar boven?
Ja.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 00:18:42 #162
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_38494025
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:16 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Ja.
heb je ze wel allemaal goed gelegd dan??

zelfs op mijn werk (AH, kansloos ik weet t )hebben ze die Shaman King manga
daar staat hij wel goed anders zet ik m wel goed
  zaterdag 3 juni 2006 @ 00:29:14 #163
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38494260
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Serieus, bij welke AH werk je dan?

Manga bij de AH!
pi_38494471
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Er lagen maar 3 manga's, waaronder dus die Shaman King die ik gekocht heb, en 2 van Say Hello To Jack Black. Heb ze gewoon alle drie even opgepakt, en daarna natuurlijk wel goed terug gelegd.
pi_38494693
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:40 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Er lagen maar 3 manga's, waaronder dus die Shaman King die ik gekocht heb, en 2 van Say Hello To Jack Black. Heb ze gewoon alle drie even opgepakt, en daarna natuurlijk wel goed terug gelegd.
Even lekker mierenneuken, maar als je Shaman King gekocht hebt en die 1 van de 3 was, waarom heb je dan 3 manga's terug gelegd?
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_38495078
*morgen mss even naar de bruna toe om een foto te maken van manga met de achterkant naar boven. (Voor over 30 jaar, dan hebben de kids iets van echt waaar? dat meen je niet. met de achterkant naar boven?. En dan zeg ik jaha kijk maar naar het fok anime topic nr 0019 ! ^_^
(als dit thema geen topictitel materiaal is trouwens)
pi_38495129
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 01:18 schreef outcast_within het volgende:
*morgen mss even naar de bruna toe om een foto te maken van manga met de achterkant naar boven. (Voor over 30 jaar, dan hebben de kids iets van echt waaar? dat meen je niet. met de achterkant naar boven?. En dan zeg ik jaha kijk maar naar het fok anime topic nr 0019 ! ^_^
(als dit thema geen topictitel materiaal is trouwens)
Als je mij nou eerst eens uitlegt waarom het zo'n enorme schande is om de achterkant naar boven te leggen. Dan kunnen wij eens praten over foto's

(voor 'da haterz' ik heb absoluut geen fuck met manga, anime daarintegen, je weet wel de topic titel, daar heb ik wel interesse in)
pi_38495307
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Als je mij nou eerst eens uitlegt waarom het zo'n enorme schande is om de achterkant naar boven te leggen. Dan kunnen wij eens praten over foto's

(voor 'da haterz' ik heb absoluut geen fuck met manga, anime daarintegen, je weet wel de topic titel, daar heb ik wel interesse in)
ey laat ons gewoon rustig onszelf superieur voelen. ^_^

en manga tjah van een computer scherm af lezen kon het me acht niet boeien. maar sinds orealo voor mij 2 boekjes heeft gehaald tijdens de meet. Damn het kan echt leuk zijn.
De manga van pita-ten gaat net iets dieper en is net iets anders dan de anime die vooral vrolijk en lief was. (Plus dat ik best in die boekjes kan verdwijnen... ik schrok zelfs toen er plots een "spook" in het donker uit het niets tevoorschijn kwam ik zat toen zelfs in de trein)
pi_38495370
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef Zeurberus het volgende:
Je ziet bij de bruna nooit boeken of strips met de achterkant naar boven liggen... Alleen kennen ze hun koopwaar zó goed, dat ze manga consequent wèl met de achterkant naar boven leggen en da's gewoon suf...
(manga lees je van rechts naar links en heeft dus ook de voorkant aan de andere kant zitten)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38495442
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 01:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je ziet bij de bruna nooit boeken of strips met de achterkant naar boven liggen... Alleen kennen ze hun koopwaar zó goed, dat ze manga consequent wèl met de achterkant naar boven leggen en da's gewoon suf...
(manga lees je van rechts naar links en heeft dus ook de voorkant aan de andere kant zitten)
volgens mij wist zeur dat al. maar wel handig voor de otaku's in training
pi_38495585
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 01:32 schreef outcast_within het volgende:

[..]

ey laat ons gewoon rustig onszelf superieur voelen. ^_^
Tuurlijk wil ik dat doen zolang je niet je manga/anime koop in een doodnormale winkel waar elke pauper kan komen, ook al heeft die persoon geen flauw idee waar hij/zijn naar kijkt.

Ik vind het prima dat je elitair uit de hoek wilt komen maar laat dan niet je 'bronnen' hetzelfde zijn als voor de paupers.

Het is een beetje hetzelfde als je doet alsof je een porsche kan kopen maar die haalt bij dezelfde VW dealer in duitsland als iemand die golfje koopt.

Ja, het is anders maar toch hetzelfde
pi_38495604
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 01:52 schreef Zeurberus het volgende:

kawaiiiii
Jup je bent schattig. ik ook van jou

trustuh
pi_38495877
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 01:53 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Jup je bent schattig. ik ook van jou

trustuh
Het is echt niet erg dat je manga koopt bij de Ako (o.i.d) maar wees niet zo verdomd elitair terwijl je er mee bezig bent, thats all
pi_38497359
quote:

[..]

Dat wist ik dus eerst niet, vond het verhaal ook al zo raar.
Ben er zelf wel achter gekomen.
pi_38497379
Hadden ze op de laatste (of eerste, als je hem van links naar rechts probeert te lezen) pagina geen waarschuwing staan?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38498744
quote:

[..]

dat hoeft niet perse! darkhorse comics en tokyopop hebben ook een zut manga uitgebracht die je gewoon van links naar rechts leest. (zoals the return of lum, ah my godess, blade the immortal, parasyte, enz. enz.)
pi_38499121
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 07:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat wist ik dus eerst niet, vond het verhaal ook al zo raar.
Ben er zelf wel achter gekomen.
daarom snapte ik nnooit wat van die manga's

maarja.. kan ik niet aanwennen, ik houd et wel bij de anime
pi_38499915
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 11:23 schreef mschol het volgende:

[..]

daarom snapte ik nnooit wat van die manga's

maarja.. kan ik niet aanwennen, ik houd et wel bij de anime
dat is erg jammer... je zou eens de manga van Battle Royale moeten lezen, die is echt pachtig gemaakt!
pi_38500525
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef Qunix het volgende:
Ik "koop" nu Ergo Proxy 1 tot 9 van Shinsen.
Het is dat veel mensen er positief over zijn en ik niet zo. Misschien valt het toch allemaal mee.

Check dit vanaf Shinsen:
[..]

Ook sprak dit me aan:
[..]

Dat stukje in ep 1 dat ze om draait en met haar shotgun iets schiet wat vlucht is zeer mooi en vloeiend gemaakt.

Waarom het me eerst niet aansrak is omdat het nieuw was, ik al veel series volgde, gotic figuur (sorry ), verhaal me niet aansprak en nog paar kleine dingen.

Ben benieuwd als ik alle 9 achterelkaar af kijk of ik het dan nog leuk vind.

Tot nu toe werkt dat wel bij TOKKO, Bleach en Naruto. Bij de eerste 3 episodes was ik gelijk verkocht
Het 'camerawerk' in EP is indd erg goed
Verder vind ik het verhaal redelijk goed te volgen, alleen als je ze allemaal achter elkaar ziet is het wel een stuk duidelijker dan wanneer er min. een week tussen elke aflevering zit...

Hij is iig niet zo moeilijk als een aantal andere series die ik (poging tot) gezien heb
pi_38503986
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 11:00 schreef blessed19 het volgende:

[..]

dat hoeft niet perse! darkhorse comics en tokyopop hebben ook een zut manga uitgebracht die je gewoon van links naar rechts leest. (zoals the return of lum, ah my godess, blade the immortal, parasyte, enz. enz.)
Dan zijn ze gespiegeld... Da's like, not done, dude...

Bleach komt ook naar de Wii

[ Bericht 16% gewijzigd door Jordy-B op 03-06-2006 15:36:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')