damn 2 memorabele dingen in dit topic alweer.quote:
Welke van mij?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef outcast_within het volgende:
[..]
damn 2 memorabele dingen in dit topic alweer.
die quote van qunix en jordy-b die een leuk bruna grapje maakt
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welke van mij?![]()
Heeft iemand al nieuws over de Bleach film?![]()
Jah... Er komt een Bleach film deze zomer.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
later.
bleach film?!? wie wat waar hoe?(er is een bleach topic zeg ik tegen mezelf)
Ook sprak dit me aan:quote:I'm proud to say that tonight with the release of Ergo Proxy 08 and 09 I broke the 100TB uploaded mark. It's the result of the last year and a half of uploading with this server. Big thanks to everyone that worked on the releases that I seeded and big thanks you all of you out there that continue to support our work.
Dat stukje in ep 1 dat ze om draait en met haar shotgun iets schiet wat vlucht is zeer mooi en vloeiend gemaakt.quote:I can't help myself but to be amazed by usage of camera in Ergo Proxy. It's more like that of a movie than normal anime.
komt ie deze zomer in japan? dan istie volgend jaar winter ongeveer hier gok ik zo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jah... Er komt een Bleach film deze zomer.
Waneer kwam Naruto in de bios in Japan eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
komt ie deze zomer in japan? dan istie volgend jaar winter ongeveer hier gok ik zo.
Augustus, vorig jaar, dacht ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waneer kwam Naruto in de bios in Japan eigenlijk?
heb je ze wel allemaal goed gelegd dan??quote:
Serieus, bij welke AH werk je dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
heb je ze wel allemaal goed gelegd dan??
zelfs op mijn werk (AH, kansloos ik weet t)hebben ze die Shaman King manga
daar staat hij wel goedanders zet ik m wel goed
![]()
Er lagen maar 3 manga's, waaronder dus die Shaman King die ik gekocht heb, en 2 van Say Hello To Jack Black. Heb ze gewoon alle drie even opgepakt, en daarna natuurlijk wel goed terug gelegd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
heb je ze wel allemaal goed gelegd dan??
zelfs op mijn werk (AH, kansloos ik weet t)hebben ze die Shaman King manga
daar staat hij wel goedanders zet ik m wel goed
![]()
Even lekker mierenneuken, maar als je Shaman King gekocht hebt en die 1 van de 3 was, waarom heb je dan 3 manga's terug gelegd?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:40 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Er lagen maar 3 manga's, waaronder dus die Shaman King die ik gekocht heb, en 2 van Say Hello To Jack Black. Heb ze gewoon alle drie even opgepakt, en daarna natuurlijk wel goed terug gelegd.![]()
Als je mij nou eerst eens uitlegt waarom het zo'n enorme schande is om de achterkant naar boven te leggen. Dan kunnen wij eens praten over foto'squote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:18 schreef outcast_within het volgende:
*morgen mss even naar de bruna toe om een foto te maken van manga met de achterkant naar boven. (Voor over 30 jaar, dan hebben de kids iets van echt waaar? dat meen je niet. met de achterkant naar boven?. En dan zeg ik jaha kijk maar naar het fok anime topic nr 0019 !![]()
^_^
(als dit thema geen topictitel materiaal is trouwens)
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als je mij nou eerst eens uitlegt waarom het zo'n enorme schande is om de achterkant naar boven te leggen. Dan kunnen wij eens praten over foto's
(voor 'da haterz' ik heb absoluut geen fuck met manga, anime daarintegen, je weet wel de topic titel, daar heb ik wel interesse in)
Je ziet bij de bruna nooit boeken of strips met de achterkant naar boven liggen... Alleen kennen ze hun koopwaar zó goed, dat ze manga consequent wèl met de achterkant naar boven leggen en da's gewoon suf...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef Zeurberus het volgende:
Als je mij nou eerst eens uitlegt waarom het zo'n enorme schande is om de achterkant naar boven te leggen. Dan kunnen wij eens praten over foto's
volgens mij wist zeur dat al. maar wel handig voor de otaku's in trainingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je ziet bij de bruna nooit boeken of strips met de achterkant naar boven liggen... Alleen kennen ze hun koopwaar zó goed, dat ze manga consequent wèl met de achterkant naar boven leggen en da's gewoon suf...
(manga lees je van rechts naar links en heeft dus ook de voorkant aan de andere kant zitten)
Tuurlijk wil ik dat doen zolang je niet je manga/anime koop in een doodnormale winkel waar elke pauper kan komen, ook al heeft die persoon geen flauw idee waar hij/zijn naar kijkt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ey laat ons gewoon rustig onszelf superieur voelen. ^_^
Het is echt niet erg dat je manga koopt bij de Ako (o.i.d) maar wees niet zo verdomd elitair terwijl je er mee bezig bent, thats allquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jup je bent schattig. ik ook van jou![]()
trustuh
Dat wist ik dus eerst niet, vond het verhaal ook al zo raar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je ziet bij de bruna nooit boeken of strips met de achterkant naar boven liggen... Alleen kennen ze hun koopwaar zó goed, dat ze manga consequent wèl met de achterkant naar boven leggen en da's gewoon suf...
(manga lees je van rechts naar links en heeft dus ook de voorkant aan de andere kant zitten)
dat hoeft niet perse! darkhorse comics en tokyopop hebben ook een zut manga uitgebracht die je gewoon van links naar rechts leest. (zoals the return of lum, ah my godess, blade the immortal, parasyte, enz. enz.)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
daarom snapte ik nnooit wat van die manga'squote:Op zaterdag 3 juni 2006 07:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wist ik dus eerst niet, vond het verhaal ook al zo raar.![]()
Ben er zelf wel achter gekomen.
dat is erg jammer... je zou eens de manga van Battle Royale moeten lezen, die is echt pachtig gemaakt!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom snapte ik nnooit wat van die manga's
maarja.. kan ik niet aanwennen, ik houd et wel bij de anime
Het 'camerawerk' in EP is indd erg goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef Qunix het volgende:
Ik "koop" nu Ergo Proxy 1 tot 9 van Shinsen.
Het is dat veel mensen er positief over zijn en ik niet zo. Misschien valt het toch allemaal mee.
Check dit vanaf Shinsen:
[..]
Ook sprak dit me aan:
[..]
Dat stukje in ep 1 dat ze om draait en met haar shotgun iets schiet wat vlucht is zeer mooi en vloeiend gemaakt.
Waarom het me eerst niet aansrak is omdat het nieuw was, ik al veel series volgde, gotic figuur (sorry), verhaal me niet aansprak en nog paar kleine dingen.
Ben benieuwd als ik alle 9 achterelkaar af kijk of ik het dan nog leuk vind.
Tot nu toe werkt dat wel bij TOKKO, Bleach en Naruto. Bij de eerste 3 episodes was ik gelijk verkocht![]()
Dan zijn ze gespiegeld... Da's like, not done, dude...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat hoeft niet perse! darkhorse comics en tokyopop hebben ook een zut manga uitgebracht die je gewoon van links naar rechts leest. (zoals the return of lum, ah my godess, blade the immortal, parasyte, enz. enz.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |