Hij mag plaatsnemen op de bank, is ie toch een talent voor.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft Vennegoor zich ondertussen al bewezen??
Wat vond jij hem wel goed dan? Hij moet nog een tijdje rijpen bij Ajax, voor de rest van zijn voetbalcarrière of zo.quote:
Ja die Dos zegt dat Huntelaar niet mee hoeft omdat Ruud zich vandaag bewezen heeft, daarom vraag ik: Heeft Vennegoor zich ondertussen al bewezenquote:
Nee, aan Vennegoor heb je niks in het veld. Alleen maar grasprietjes trappen!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja die Dos zegt dat Huntelaar niet mee hoeft omdat Ruud zich vandaag bewezen heeft, daarom vraag ik: Heeft Vennegoor zich ondertussen al bewezen
En heel lelijk zijn, daar is die ook goed in!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Jan Vennegoor kan alleen maar kwijlen
Hij kan er volgens mij wel wat aan doen hoor. Van een balkon springen of zo...quote:Op maandag 5 juni 2006 00:15 schreef DrDentz het volgende:
niks tegen Jan hoor, hij kan er ook niets aan doen, maar hij is de Bosvelt die de Robben vervangt
En elleboogjes uitdelenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
En heel lelijk zijn, daar is die ook goed in!
Dat vind ik wel. Ik heb ook een hekel aan dat irritante gehannes met met 4-3-3quote:Op zondag 4 juni 2006 23:37 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ruud en KJ. Mooie koningskoppel
Voor een 4-4-2 wel te verstaan
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel. Ik heb ook een hekel aan dat irritante gehannes met met 4-3-3
Nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:46 schreef Erwtensoep het volgende:
van persil - Huntelaar - kuit
Zou op het moment de beste aanval zijn denk ik
Hij laat toch wel weer eventjes zien hoe goed en belangrijk die is.quote:Op maandag 5 juni 2006 09:45 schreef Urquhart het volgende:
Geweldig wat hij gisteren weer heeft laten zien
Ik heb het nu over het Nederlands elftal niet over Ajax, maar zie mijn latere reactie!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als Ajax-spits moet je veel meer doen dan alleen scoren. Huntelaar was gisteren dramatisch. Alleen die goal was natuurlijk wel schitterend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |