Nou... z'n doelpunten zijn nog niet zo waanzinnig als die van Bergkamp.quote:
Die stift tegen Frankrijk vond ik anders wel van een niveautje Bergkamp hoor...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:32 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nou... z'n doelpunten zijn nog niet zo waanzinnig als die van Bergkamp.HIj scoort alleen gewoon heel veel.
Hij heeft nog 14 jaar om Bergkamp te evenaren.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die stift tegen Frankrijk vond ik anders wel van een niveautje Bergkamp hoor...
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:33 schreef Trancelocator het volgende:
Huntelaar, niet om aan te zien vanavond.
Nu verwacht heel Nederland een oproep van vB voor deze goede speler. En Hofs, mag ook wel meequote:Op zondag 4 juni 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, wat een fantastisch seizoen heeft deze jongen gespeeld. Niet normaal hoe goed.
Prima speler.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Nah.. Hofs... rustig aan met die vent
Gewoon mee moet ie.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Nah.. Hofs... rustig aan met die vent
Jan Mulder en Henk ook, alleen Frits moet weer slijmen en zegt Castelenquote:Op zondag 4 juni 2006 23:19 schreef Badabingea het volgende:
Die Ruud Gullit en Johan Neeskens die vinde ook dat Huntelaar maar meemoet en dat v. Basten maar moet gaan schuiven.
Dat vind ik nou ook.
Idd. Wat heeft die JVoH nu te betekenen?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:22 schreef Kang-He het volgende:
Kunnen we Vennegoor niet even opzettelijk blesseren?
Niks ervan.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:22 schreef Kang-He het volgende:
Kunnen we Vennegoor niet even opzettelijk blesseren?
Ik hoop dat dit sarcasme isquote:Op zondag 4 juni 2006 23:16 schreef Trancelocator het volgende:
Nee, het wordt het helemaal niets met Huntelaar...
Ruud en KJ. Mooie koningskoppelquote:Op zondag 4 juni 2006 23:36 schreef Dos37 het volgende:
Huntelaar hoeft niet mee. Ruud heeft het vandaag ook weer bewezen.
Vennegoorquote:Op zondag 4 juni 2006 23:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft Vennegoor zich ondertussen al bewezen??
Hij mag plaatsnemen op de bank, is ie toch een talent voor.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft Vennegoor zich ondertussen al bewezen??
Wat vond jij hem wel goed dan? Hij moet nog een tijdje rijpen bij Ajax, voor de rest van zijn voetbalcarrière of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |