Neuhjquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:23 schreef Mobster273 het volgende:
ik ben ook weer veel te laat, maar is het niet zo dat de LAPO ook de OP doet
mooie grap trouwens, dat juist ik die had
*proest, je had hem gewoon al tijden lang klaar staan dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neuhj
Ik maak een nieuwe en daarmee basta
O ja en 178e post vandaagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neuhj
Ik maak een nieuwe en daarmee basta
En al had ik dat niet!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*proest, je had hem gewoon al tijden lang klaar staan dus
Tradities enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En al had ik dat niet!
Dan maak ik hem nog
Nee c0nd0r maakt altijd het nieuwe deelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:23 schreef Mobster273 het volgende:
ik ben ook weer veel te laat, maar is het niet zo dat de LAPO ook de OP doet
mooie grap trouwens, dat juist ik die had
je hoeft er nog maar een dikke 100 in te halen, dat gaat je makkelijk lukkenquote:
wat een egoïstquote:
d0h!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je hoeft er nog maar een dikke 100 in te halen, dat gaat je makkelijk lukken
dat lezen is niet een van jouw sterkste punten hequote:
nog zo eenquote:
hoi!quote:
"Ah ja! Lezen is één van mijn specialiteiten hè? Mijn Miranda zegt dat ook altijd!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat lezen is niet een van jouw sterkste punten he
ah ja ger(ald/t)je....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Ah ja! Lezen is één van mijn specialiteiten hè? Mijn Miranda zegt dat ook altijd!
Pa zegt ze; "Zoals jij kan lezen hè? Ja zo kan niemand lezen!""
Maar Albert...quote:
nee, water is hier nog steeds bruinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je alweer water?
Gewoon normaal uitziend water
Iewlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:38 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nee, water is hier nog steeds bruin![]()
ik vertrek over 10 min. toch maar naar school...geen zin om vandaag brak thuis te zitten...
zie je er wel weer goed uit?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:38 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik vertrek over 10 min. toch maar naar school...geen zin om vandaag brak thuis te zitten...
of drink wat bruin water, dan hoef je niet naar schoolquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:38 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Doodsverwensing = BAN!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
of drink wat bruin water, dan hoef je niet naar school
Ze is al ziekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik wens niemand dood, ik draag een manier aan zodat ze niet naar school hoeft...quote:
dat bepaal ik zowiezo zelf. maar jou optie klinkt niet echt aardigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik wens niemand dood, ik draag een manier aan zodat ze niet naar school hoeft...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:40 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Zonder verwaand te zijn: "Tuurlijk altijd toch"
Ach joh, school, daar hoef je toch sozwieso niet heenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je hoort wat ze zegt!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik wens niemand dood, ik draag een manier aan zodat ze niet naar school hoeft...
het was niet persoonlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:41 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dat bepaal ik zowiezo zelf. maar jou optie klinkt niet echt aardig
Een passende reactie zou zijn:quote:
Correctie: Neucken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een passende reactie zou zijn:
"O c0nnie! Een complimentje wat liev"
Eventueel gevolgd door:
"Neuken?"
beetje sexueel gefrustreerd?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eventueel gevolgd door:
"Neuken?"
is het omdat ik net wakker ben, dat ik er geen zak van snap?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eventueel gevolgd door:
"Neuken?"
Nee man, is gewoon standaard nerd gedragquote:
ze zei zakquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
is het omdat ik net wakker ben, dat ik er geen zak van snap?
ik denk het, of je hebt stiekem toch van het bruine water gedronken....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Ik denk het!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik denk het!
Geeft niet hoorVergeet het maar laten we maar gewoon gaan neucken dan
goed puntquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee man, is gewoon standaard nerd gedrag
Dinooooooooquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
je had duidelijk gelijkquote:
nee, saurus...quote:
Streel me met je staartquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:48 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
kijk dat verduidelijkt!
grrrrrrrrrrrrrrauwww!![]()
Heel het kantoor zit er vol meequote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:50 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dat was die dino he!!
hoeist met de oermensen daar?![]()
misschien ligt het wel aan jou danquote:
is dat ook een doubledate, twee dingen doen?quote:
Als jij dat graag wilquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
is dat ook een doubledate, twee dingen doen?
Altijd toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:54 schreef XQZ-me het volgende:
eej guys ik hou het weer even voor gezien!gedraag jullie he!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:54 schreef XQZ-me het volgende:
of een tripledate zelfsquote:
ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:54 schreef XQZ-me het volgende:
Ja mevrouwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:54 schreef XQZ-me het volgende:
tss, watjequote:
* fapfapfapquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
XQZ-me is weg en het is meteen stil...
is iederen fappen ofzow
quote:
ik heb een fan foto van Gebs voor de Webs club, waar hij in een kant-gele stringetje staatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* fapfapfap
Gebs tijd voor nieuwe foto's!
Iets met mand en vallenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:58 schreef Mobster273 het volgende:
je bent wel heel desperate om zo snel mogelijk voorbij te komen he
nee, liever niet nee, maar er zijn al genoeg bereidwillige vrouwen hierquote:
niet voor jou met je KLEINE piem0lquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, liever niet nee, maar er zijn al genoeg bereidwillige vrouwen hier
je bent zo doorzichtigquote:
quote:
was je zaterdag in de joffer trouwens?quote:
en caps lock enzoquote:
strik je veters breek de tent af!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
was je zaterdag in de joffer trouwens?
ik dacht je even te herkennen....
en ik heb geen zin om ff naar het zwolle topic te hoppen
Nee helaas ik ben knapperquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
was je zaterdag in de joffer trouwens?
ik dacht je even te herkennen....
en ik heb geen zin om ff naar het zwolle topic te hoppen
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* fapfapfap
Gebs tijd voor nieuwe foto's!
ok, dan is het goed dat ik ook niet op je af ben gestapt om te vragen of je het nou was of nietquote:
dan zou je worden gepwnd!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, dan is het goed dat ik ook niet op je af ben gestapt om te vragen of je het nou was of niet
je bent wel makkelijk hequote:
Wanneer ik er een keer ben zal ik het laten wetenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, dan is het goed dat ik ook niet op je af ben gestapt om te vragen of je het nou was of niet
Ow nee Noord volgens mij juistquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wanneer ik er een keer ben zal ik het laten weten
Ik kom dit weekend nog wel in Zwolle!
In uhm.. Zuid? Ik heb echt geen idee waar wat ligt
niet dat dat heel erg zou zijn, ik kom er precies 1 keer per jaarquote:
bij een vrouw in de buurtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
niet dat dat heel erg zou zijn, ik kom er precies 1 keer per jaar
neuh, die komt gewoon met mij mee, die zou ik in EHV ook bij hebbenquote:
jij zou Eindhoven niet overleven!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
neuh, die komt gewoon met mij mee, die zou ik in EHV ook bij hebben
doe ik toch al 6 jaarquote:
ikke ben ECHTE eindhovenaar... hij is een Eindhoven-AARSquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* c0nd0r checkt profiel
Mwhehehe pwned wie unne n00b!
Jij bent ook een Wannabee Gebs niet zeikenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ikke ben ECHTE eindhovenaar... hij is een Eindhoven-AARS![]()
Dubbel pwned!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent ook een Wannabee Gebs niet zeiken
jij nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent ook een Wannabee Gebs niet zeiken
maar verder wel goed opgelet jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Wat jij wilquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
daar begint het al.....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar verder wel goed opgelet ja
ik ben er duidelijk niet geboren, ik heb ook niks met Eindhoven anders dan dat ik er woon
in Rotterdam heb ik ook nooit gewoond, maar mijn familie komt er allemaal vandaanquote:
Zwollequote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
in Rotterdam heb ik ook nooit gewoond, maar mijn familie komt er allemaal vandaan
maar ik zal het je nog makkelijker maken, ben ook nog geboren Fries en getogen Zwollenaar
laat het afzeiken maar beginnen
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
in Rotterdam heb ik ook nooit gewoond, maar mijn familie komt er allemaal vandaan
maar ik zal het je nog makkelijker maken, ben ook nog geboren Fries en getogen Zwollenaar
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
overigens heb ik wel niks met Eindhoven, maar van de 4 zou ik iig altijd voor Eindhoven kiezenquote:
Als je meer dan 5 jaar (dacht ik) in een plaats woont mag je jezelf bv. Eindhovenaar noemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga naar duitsland ben ik ook geen duitser![]()
Je hebt echt geen leven hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
overigens heb ik wel niks met Eindhoven, maar van de 4 zou ik iig altijd voor Eindhoven kiezen
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
overigens heb ik wel niks met Eindhoven, maar van de 4 zou ik iig altijd voor Eindhoven kiezen
Mildamquote:
Bildamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Mildam
maar dat ken je zonder een kaart te raadplegen waarschijnlijk ook niet
MILF damquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Mildam
Hmm nee inderdaad maar in St Nyk (bling bling) heb ik nog een ex zittenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Mildam
zeg jijquote:
* Schaamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm nee inderdaad maar in St Nyk (bling bling) heb ik nog een ex zitten
Can't touch this!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef -Marc- het volgende:
STOP, IT'S HAMMERTIME!
ok, maar goed, met Friesland heb ik helemaal niks, kan me er niet eens iets van herinneren zo kort heb ik daar gewoondquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm nee inderdaad maar in St Nyk (bling bling) heb ik nog een ex zitten
bom eropquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, maar goed, met Friesland heb ik helemaal niks, kan me er niet eens iets van herinneren zo kort heb ik daar gewoond
goed puntquote:
Gerben schijnt ook een friese naam te zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach mijn beste vriendin haar vader is Friesch zodoende heeft zij ook een Friesche naam!
Maar voor de rest vind ik het van dat volk
Gerben is überhaupt geen naam, dat is je vader die te stomdronken bij de burgerlijke stand stond en geen idee meer had wat hij moest doen en maar zomaar wat letters op papier knaldequote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:21 schreef Gebs het volgende:
[..]
Gerben schijnt ook een friese naam te zijn![]()
AND I CANNOT LIE!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
I LIKE BIG BUTTS!
Ik ben ook bang dat het zo gebeurd isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Gerben is überhaupt geen naam, dat is je vader die te stomdronken bij de burgerlijke stand stond en geen idee meer had wat hij moest doen en maar zomaar wat letters op papier knalde
jawel hoor, ik zag het je net nog doenquote:
Jou vader heeft burgerlijke stand niet eens gehaald!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Gerben is überhaupt geen naam, dat is je vader die te stomdronken bij de burgerlijke stand stond en geen idee meer had wat hij moest doen en maar zomaar wat letters op papier knalde
quote:Voornaam:
Achternaam:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jawel hoor, ik zag het je net nog doen
hehe, krijg je ook van die mooie situaties dat mensen je echte naam niet wetenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:24 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat het zo gebeurd is. Daarom word ik door bijna iedereen ook Gebs genoemt dat is tenminste nog iets
Jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, krijg je ook van die mooie situaties dat mensen je echte naam niet weten
dat heb ik wel
toch wel, de vorige keer dat je er om vroeg heb ik mijn naam ook gewoon genoemd, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan om mijn naam in mijn profiel te zettenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jou vader heeft burgerlijke stand niet eens gehaald!
[..]
mooi is datquote:
vertelquote:
*marshmellows paktquote:
Het was dan ook een grapjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
toch wel, de vorige keer dat je er om vroeg heb ik mijn naam ook gewoon genoemd, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan om mijn naam in mijn profiel te zetten
ja, maar die humor van jouquote:
Ow ja sorryquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, maar die humor van jou![]()
daar mag ik sinds vanoctend niet meer om lachen
Mister-Batorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:29 schreef c0nd0r het volgende:
Ik wil ook een coole bijnaam in het echte leven
Ik was op scouting kamp geweest, en op scouting weten ze volgens mij nauwelijks me echte naam nogquote:
arschloch goed genoeg?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:29 schreef c0nd0r het volgende:
Ik wil ook een coole bijnaam in het echte leven
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:30 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik was op scouting kamp geweest, en op scouting weten ze volgens mij nauwelijks me echte naam nog. Dus ik daar op kamp staat daar een andere groep met allemaal vrouwen
. Dus nou ja een week bij elkaar enzo. Ik had aan het eind een telefoonnummer ontfutseld
.
Dus ik bel een paar dagen later.
Hallo, met Gerben
Met wie
Met Gerben
Hoe kom je aan mijn nummer
Dat heb je zelf gegeven
Wanneer ??
Op kamp vorige week
Dat was toch aan Gebs
Ja dat is me bijnaam![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:30 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik was op scouting kamp geweest, en op scouting weten ze volgens mij nauwelijks me echte naam nog. Dus ik daar op kamp staat daar een andere groep met allemaal vrouwen
. Dus nou ja een week bij elkaar enzo. Ik had aan het eind een telefoonnummer ontfutseld
.
Dus ik bel een paar dagen later.
Hallo, met Gerben
Met wie
Met Gerben
Hoe kom je aan mijn nummer
Dat heb je zelf gegeven
Wanneer ??
Op kamp vorige week
Dat was toch aan Gebs
Ja dat is me bijnaam![]()
Nou.. Serieusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
arschloch goed genoeg?
misschien werkt scheißverdammtes arschloch nog beter
neej denk het nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
arschloch goed genoeg?
misschien werkt scheißverdammtes arschloch nog beter
HOER!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:32 schreef Gebs het volgende:
Een bijnaam bestaande uit 1 lettergreep werkt het beste
gerry danquote:
I know maar ze verzinnen gewoon geen coolequote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:32 schreef Gebs het volgende:
hij vroeg om een bijnaam, niet om een gewenste eerstvolgende actiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
STERF!
opaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik kom zo af en toe even binnen vallen. jullie snelheden hou ik niet bij
Zo kom je natuurlijk nooit in de OPquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik kom zo af en toe even binnen vallen. jullie snelheden hou ik niet bij
misschien wil hij dat ook wel nietquote:
ik riep maar wat zonder eerst te lezenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hij vroeg om een bijnaam, niet om een gewenste eerstvolgende actie
aan het opladen voor zijn volgende recordpoging wellicht?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waar is VASND?
dat kan ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik riep maar wat zonder eerst te lezen
we zijn het gewend van jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik riep maar wat zonder eerst te lezen
heeft ie die dildoparty niet gewonnen dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:37 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
aan het opladen voor zijn volgende recordpoging wellicht?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
heeft ie die dildoparty niet gewonnen dan?![]()
Hij durft mij niet meer aanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:37 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
aan het opladen voor zijn volgende recordpoging wellicht?
je bent nog niet echt in de buurt gekomen...quote:
heeft je vrouw truus niet goed gesmeerd?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoezo zit er pindakaas op mijn boterham?
Niet alleen op je boterhamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Niet all time van de dag misschien maar we gaan op 6-6-6 samen voor 666quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je bent nog niet echt in de buurt gekomen...
mijn buurvrouw stopt ook wel eens een banaan in haar kontquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wilde nacht gehadquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
heeft je vrouw truus niet goed gesmeerd?![]()
eerst dopen in een potje vloeibare pindaprutquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mijn buurvrouw stopt ook wel eens een banaan in haar kont
das een maandag, dan kan ik niet meedoen, alsof ik dat zou willenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet all time van de dag misschien maar we gaan op 6-6-6 samen voor 666
met brokjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
eerst dopen in een potje vloeibare pindaprut
of een rondje fietsen onder een vrachtwagenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik kan het je aanbevelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat viagra wel niet doet he?
hoe is dat nou in zon zure wije sloot?![]()
En aan het einde aflikkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
heb geen fiets. gejat door een noordafrikaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
of een rondje fietsen onder een vrachtwagen
in duitsland hebben ze er nog wel een paarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
heb geen fiets. gejat door een noordafrikaan![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
heb geen fiets. gejat door een noordafrikaan duitser![]()
Had je hem ook die banaan moeten gevenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
heb geen fiets. gejat door een noordafrikaan![]()
zo lang dat je er een post over kan schrijven?quote:
Hij kan snel posten hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zo lang dat je er een post over kan schrijven?
Een tros is tegewoordig goedkoper dan een fiets hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
maar dan willen zijn hommies ook allemaal een banaan
dat blijkt al weer jaquote:
BANAANVRAAGquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
maar dan willen zijn hommies ook allemaal een banaan
en wat vertelde je?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik stop maar eens met tekenen. collega's gaan vragen stellen over wat ik aan het painten ben
fiets is gratis, tros bananen nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:48 schreef Gebs het volgende:
[..]
Een tros is tegewoordig goedkoper dan een fiets hoor![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik stop maar eens met tekenen. collega's gaan vragen stellen over wat ik aan het painten ben
Kloptquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:32 schreef Gebs het volgende:
*proestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
iets met pindakaas, banaan noordafrikaan, fiets en een wije sloot
doe dat eens niet....quote:
wel shaken voor gebruikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wil je ook een slokje van mijn bananenpindakaas shake?
Dan ga ik dood!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wil je ook een slokje van mijn bananenpindakaas shake?
foutje is zo gemaakt hequote:
die van mij is gezond, smaakt naar pindakaasquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan ga ik dood!
Allergisch voor pinda's noten zaden ed
allergisch voor zaad?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan ga ik dood!
Allergisch voor pinda's noten zaden ed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |