op NVP stemmen dan maar, heb je hem niet meer nodigquote:
*mompelt iets over opknopen en hoge bomen enzo....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:45 schreef Ladylike het volgende:
jaaaa ik ben de lijsttrekker![]()
ff serieus: die mensen mogen ze van mij direct bij binnenkomst arresteren en voor de rest van hun leven vastzetten (maar das mijn persoonlijke mening)
ja, zie FPquote:
Aan hun ballenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*mompelt iets over opknopen en hoge bomen enzo....
bijvoorbeeldquote:
had ik vandaag nog niet gedaan...quote:
maar weer een topicje inlijsten dusquote:
al twee ingelijste topics deze laatste 2 dagenquote:
wowquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
al twee ingelijste topics deze laatste 2 dagen
de dag gaat veel te langzaamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:52 schreef Ladylike het volgende:
nog een uur en dan is het alweer middag.. de dag gaat snel!
gaat inderdaad snel!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:52 schreef Ladylike het volgende:
nog een uur en dan is het alweer middag.. de dag gaat snel!
doe iets wat je leuk vindt...quote:
op stage?quote:
Ok ik zal ophoudenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Mist vrouwelijk gezelschap op stage om beoogde leuke ding te doen
*geeft dollie het opblaasbaar schaap*quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik heb wel vrouwelijk gezelschap hier in huis, maar daar ben ik niet in geinteresseerdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
is herman de opblaasbare stier niet beter danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*geeft dollie het opblaasbaar schaap*
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb wel vrouwelijk gezelschap hier in huis, maar daar ben ik niet in geinteresseerd
eentje is onze huistokkie
een ander is een soort mol, we weten dat ze er is, soms horen we haar zelfs, maar we zien haar amper
en de ander vind ik gewoon niet aardig
dan zijn er nog 4 mannen, die toevallig alle 4 naar hun werk zijn (2 veel te oud, 1 bezet en 1 nieuwe jongen waar ik nog niks van weet)
raar huis
quote:
quote:
of gewoon misbruiktquote:
quote:
die g ben ik niet zo zeker van, maar verder wel jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:05 schreef Muck het volgende:
gmta?
smtaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die g ben ik niet zo zeker van, maar verder wel ja
het was niet je strap-on?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef Ladylike het volgende:
ik bijt zachtjes in zijn oor...
vliegt ie het raam uit
awwwwwwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef Ladylike het volgende:
ik bijt zachtjes in zijn oor...
vliegt ie het raam uit
zo iets jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |