Zolang hij maar geen hoop koestert dat het ooit echt wat gaat worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:48 schreef veldmuis het volgende:
Die gevoelens vergeten en het mens lekker als neukertje gebruiken!.
het is het klassieke verhaal, meestal andersom (een vrouw versus getrouwde man). Er zijn twee opties:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:45 schreef RallyCrack het volgende:
Mag ik dat van haar verlangen, en moet zij zo'n stap wel willen nemen???![]()
Maar weet hij ook dat jij met zijn vrouw neukt (in zijn eigen bed ...) ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:33 schreef RallyCrack het volgende:
Haar man kent mij persoonlijk en weet wie ik ben. Hij weet zelfs in bijna alle gevallen dat ik haar bezoek, dus hij weet wel degelijk dat we elkaar zien.
Het zou niet de eerste keer zijn dat hij ook buiten de deur rommelt en hun huwelijk voornamelijk een zakelijke overeenkomst is. Of gewoon een prettige thuisbasis ofzo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:33 schreef RallyCrack het volgende:
Haar man kent mij persoonlijk en weet wie ik ben. Hij weet zelfs in bijna alle gevallen dat ik haar bezoek, dus hij weet wel degelijk dat we elkaar zien.
Oke.. het feit dat je dan een keer tegen de lamp aan loopt en der vent je op een blauw oog trakteert dan vind ik wel dat het je eigen schuld is.. je kent die gast!!! Ik snap het ook niet.. je mailt eerst met haar en dan vervolgens wip je haar en dan word je gewoon voorgesteld als een vriend van de vrouw des huizes??? weet niet wat ik me der bij voor moet stellenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:33 schreef RallyCrack het volgende:
Tsja, de machtsbalans is naar haar kant doorgeslagen. En dan hoeft het gebruik van jou, zoals Isabeau als omschreef, ook niet alleen seksueel te zijn. Dat kan ook zowel emotioneel als intellectueel...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:47 schreef RallyCrack het volgende:
Onze relatie is niet gebasseerd op de seksuele kant van het spel, al komt dat misschien wel zo over. Maar goed ik zal jullie uitlatingen eens overdenken en kijken in welke mate het raakvlakken kent. Toch zijn veel argumenten eenvoudig te pareren. Moet er nu als de donder vandoor, er moet gewerkt worden.
Dat is de verantwoordelijkheid van die iemands vrouw, niet van hem. Hij is hem niks schuldigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:26 schreef Kiteless het volgende:
Beetje iemands vrouw lopen neuken terwijl ie weg is
Nee, een beetje beschaving is inderdaad te veel gevraagd tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat is de verantwoordelijkheid van die iemands vrouw, niet van hem. Hij is hem niks schuldig
IK mag hopen dat je dan niet de verkeerde mensen met zo'n brief zult belasten. Weet eerst maar eens zeker dat je ook praat over de juiste personen en je de motieven helemaal duidelijk zijn. Oproer kraaien kan iedereen, leer je eerst eens verdiepen in de werkelijke gang van zaken. Met zo'n brief (als we het hier al qua personen over dezelfde hebben) kan je alleen maar meer kapot maken dan er mogelijk nu al is. Maar goed, ik kan je niets verbieden en wil ook niet moeilijk lopen doen over zo'n plan. Voel jezelf een held en trek desnoods ten strijde, iedereen is tenslotte vrij om zijn/haar mening te geven. Nu weer snel verder met mijn werk, anders komen er nog meer problemen van.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:26 schreef Kiteless het volgende:
Zoals je dit nu vertelt lijkt het erop alsof ik die mensen ken (oldtimerclub, zijn en haar beschrijving, hoe ze leven).
Ik vind je een enorme klootzak en ik ga eens even een lijntje uitgooien om te kijken of het ze inderdaad zijn,
en dan zal ik eens even een anoniem briefje voor hem achterlaten.
Beetje iemands vrouw lopen neuken terwijl ie weg is
Het komt op mij over alsof ie gewoon verliefd is, en graag bij haar wil zijn. Can you blame him?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:35 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nee, een beetje beschaving is inderdaad te veel gevraagd tegenwoordig
Doe toch eens normaal joh
Hij weet dondersgoed waar ie mee bezig is.
Dat zij zo vals als een natte piano is doet daar niks aan af
Ja, best wel ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof ie gewoon verliefd is, en graag bij haar wil zijn. Can you blame him?
Waar er 2 neuken hebben er 2 schuldquote:Ik vind dat in zulke gevallen, de verantwoordelijkheid toch echt ligt bij degene die gebonden is
Ik ontneem hem niet alle verantwoordelijkheid hoor, maar ik vind wel dat het grootste deel bij de gebonden partij ligt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:59 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, best wel ja.
[..]
Waar er 2 neuken hebben er 2 schuld
Ja, het schijnt tegenwoordig doodnormaal te zijn om achter elkaars rug om in het rond te neukenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Misschien denk ik gewoon te "los" over vreemdgaan enz o
je kan nou eenmaal verliefd worden terwijl je in een relatie zit. Uitmaken is in principe dan wel zo net, maar dat gaat niet altijd zo makkelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:02 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, het schijnt tegenwoordig doodnormaal te zijn om achter elkaars rug om in het rond te neuken
@Kitelessquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:02 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, het schijnt tegenwoordig doodnormaal te zijn om achter elkaars rug om in het rond te neuken
Dan wacht je toch even ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
je kan nou eenmaal verliefd worden terwijl je in een relatie zit. Uitmaken is in principe dan wel zo net, maar dat gaat niet altijd zo makkelijk
Wat valt er meer aan te lezen dan "ik heb iemands vrouw geneukt in z'n eigen bed" ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:07 schreef RallyCrack het volgende:
[..]
@Kiteless
Je wilt ook alleen maar lezen wat jezelf het beste uitkomt. Ik vind dit dus met jou ook geen verder discussie meer waard.
Hoe weet je bij een nieuwe liefde nou of het echt is in het begin?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dan wacht je toch even ?
Als de nieuwe liefde echt is is ie niet in 1 dag voorbij hoor.
Daar denk je dan toch over na VOOR je de kalk van de muren af neukt ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoe weet je bij een nieuwe liefde nou of het echt is in het begin?
Behalve dat, als je nou getrouwd bent met kinderen en een heel leven samen, dan hou je daar niet zomaar mee op. het is wel erg makkelijk om te zeggen dat je het dan eerst uit moet maken, maar in de praktijk gaat dat gewoon niet zo makkelijk.
In het geval van TS, zijn geliefde kan niet zomaar weg bij haar man, ze heeft een heel leven vol verplichtingen en rechten met hem. De vraag is dan, wil ze dat opgeven voor liefde?
rallycrack, zoals Kiteless erover denkt, is zoals de meerderheid erover denkt. Je zult niet veel mensen tegenkomen die begrip hebben voor je situatie, de meesten zullen zeggen dat je fout bent, en dat je haar moet laten kiezen, en pas als ze voor je kiest, met haar in bed kan duikenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:12 schreef RallyCrack het volgende:
@Kiteless
Discussie met jou is verder gesloten. Je leest duidelijk niet alle posts, alleen maar die onderaan staat. Sorry, maar zo ben je geen objectieve discussiepartner.
is die gelofte belangrijker dan je eigen geluk?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:12 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Daar denk je dan toch over na VOOR je de kalk van de muren af neukt ?
Of betekent dat "trouw tot de dood ons scheidt" zo weinig voor je ?
En JA, de TS weet dat zij ooit die belofte heeft gedaan, dus als ie ook maar een beetje vent is respecteert ie dat, ook al mag ze zelf nog zo'n doos zijn.
Ik vraag ook niet om stroop te smeren, alleen wel om de discussie goed te volgen. Hoe kun je nu objectief zijn als je de feiten niet kent of controleert????quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:16 schreef Copycat het volgende:
TS, je kunt inderdaad niet verwachten dat je discussiepartners hier je enkel stroop om de mond smeren. Zeker niet met een topic als dit.
Op het moment dat je je vorige relatie opdoekt (of in dit geval - zij haar vorige relatie opdoekt).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
is die gelofte belangrijker dan je eigen geluk?
Op welk moment mag je ervoor kiezen voor je eigen geluk te gaan, geluk die je nu dan vindt bij iemand anders dan je eigen man?
Objectiviteit is dan ook een utopie op een forum. Wij horen immers alleen jouw kant van het verhaal. Jouw feiten die voor ons niet te controleren zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:18 schreef RallyCrack het volgende:
Ik vraag ook niet om stroop te smeren, alleen wel om de discussie goed te volgen. Hoe kun je nu objectief zijn als je de feiten niet kent of controleert????
ga je nog inhoudelijk op de discussie in, of ga je alleen maar vertellen dat je niet met kitesurfer wilt discussieren?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:18 schreef RallyCrack het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet om stroop te smeren, alleen wel om de discussie goed te volgen. Hoe kun je nu objectief zijn als je de feiten niet kent of controleert????
Dat eigen bed is idd fout, geen discussie daaroverquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:19 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Op het moment dat je je vorige relatie opdoekt (of in dit geval - zij haar vorige relatie opdoekt).
Je gaat niet in iemands eigen bed z'n vrouw liggen neuken, punt
eerder andersomquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:35 schreef RallyCrack het volgende:
Ok, ik zal een goede poging gaan doen om weer inhoudelijk te gaan worden in dit topic. Wat we voor elkaar voelen is duidelijk meer dan alleen maar het hebben van seks. En nog even iets om recht te zetten, we hebbendus niet in het echtelijke bed gelegen, daar hebben we degelijk een ander bed voor gebruikt. En nog iets waar ik me heel erg aan heb gestoord tot nu toe is het feit dat er niet eens gevraagd word naar zaken als hoe lang haar verminderder gevoelens al bestaan, en waarom zij die stap zo makkelijk heeft weten te zetten!! Denken jullie echt dat ze met iedere vent die een beetje met haar kan praten de koffer induikt?? Het is geen hoer die ik er voor betaal! Ik ga me gewoon vies voelen dat me hier dat gevoel moet worden opgelegd. Ze zit inderdaad in een lastig pakket, want iedereen om je heen gaat je vertellen dat je het bij het verkeerde eind hebt en je nooit binnen een relatie iets met een ander zou mogen hebben. Lijkt me duidelijk dat iedereen de maatschappelijke verplichting van de monogamie binnen het huwelijk achterna loopt te rennen, want o jee als je ook eens een andere mening zou vertolken. De mens is van nature niet monogaam en moet dat dus wel door te trouwbelofte en een trouwboekje verplicht zijn. Verliefd worden is niet tegen te houden en de daarbij behorende gevoelens zijn vaak ook niet te beteugelen. Veroordeel onze situatie dus zoals jullie dat willen, maar wij weten gelukkig als enige hoe de zaken werkelijk gevoelsmatig in elkaar steken. Ik krijg er nu al spijt van dat ik überhaupt ben begonnen met hier neerleggen van mijn verhaal. Weerstand vind je overal, maar dat het meteen op een levenslange veroordeling uit moet draaien is niet eerlijk.
Zolang je dat blijft geloven, kunnen wij je niet helpen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef RallyCrack het volgende:
Nee, ik weet gewoon heel zeker dat ik geen speeltje ben. Ik heb al eens het contact willen verbreken en was daar zelfs al toe overgegaan. Plotseling stond ze hier voor de deur om er alles aan te doen om onze relatie te redden. Als ze me alleen voor de seks had willen misbruiken dan had ze wel weer een nieuwe vent in bed genomen
1: Ooit wel eens gehoord van paragrafen? Leest wat makkelijkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:35 schreef RallyCrack het volgende:
Ok, ik zal een goede poging gaan doen om weer inhoudelijk te gaan worden in dit topic. Wat we voor elkaar voelen is duidelijk meer dan alleen maar het hebben van seks. En nog even iets om recht te zetten, we hebbendus niet in het echtelijke bed gelegen, daar hebben we degelijk een ander bed voor gebruikt. En nog iets waar ik me heel erg aan heb gestoord tot nu toe is het feit dat er niet eens gevraagd word naar zaken als hoe lang haar verminderder gevoelens al bestaan, en waarom zij die stap zo makkelijk heeft weten te zetten!! Denken jullie echt dat ze met iedere vent die een beetje met haar kan praten de koffer induikt?? Het is geen hoer die ik er voor betaal! Ik ga me gewoon vies voelen dat me hier dat gevoel moet worden opgelegd. Ze zit inderdaad in een lastig pakket, want iedereen om je heen gaat je vertellen dat je het bij het verkeerde eind hebt en je nooit binnen een relatie iets met een ander zou mogen hebben. Lijkt me duidelijk dat iedereen de maatschappelijke verplichting van de monogamie binnen het huwelijk achterna loopt te rennen, want o jee als je ook eens een andere mening zou vertolken. De mens is van nature niet monogaam en moet dat dus wel door te trouwbelofte en een trouwboekje verplicht zijn. Verliefd worden is niet tegen te houden en de daarbij behorende gevoelens zijn vaak ook niet te beteugelen. Veroordeel onze situatie dus zoals jullie dat willen, maar wij weten gelukkig als enige hoe de zaken werkelijk gevoelsmatig in elkaar steken. Ik krijg er nu al spijt van dat ik überhaupt ben begonnen met hier neerleggen van mijn verhaal. Weerstand vind je overal, maar dat het meteen op een levenslange veroordeling uit moet draaien is niet eerlijk.
.... Ik maak hieruit ff op dat jij hem ook kent. Dus je neukt de vrouw van een kennis...quote:
Haar man kent mij persoonlijk
genoeg relaties waar mensen op elkaar zijn uitgekeken, seksueel niet meer in staat zijn of weinig interesse meer in elkaar hebben, dat ze een oogje toeknijpen als ze allebei een eigen leven hebben maar dus nog wel graag samenwonen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:29 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
1: Ooit wel eens gehoord van paragrafen? Leest wat makkelijker
2:
[..]
.... Ik maak hieruit ff op dat jij hem ook kent. Dus je neukt de vrouw van een kennis...
Een wijs man zei ooit: Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig, vervang vrienden door kennissen en die vlieger gaat hij wel op..
Volledig mee eens. Ik vraag me ook af wat TS met dit topic wil bereiken. Hij weet vanalles zeker, maar als hij dat zo zeker weet, waarom zegt hij dan niet tegen die vrouw van: ik wil je voor mezelf, dus kies maar, ik of hij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:12 schreef milagro het volgende:
Weet je wat het ook is, als zij "zoveel" moet opgeven, om met jou te kunnen zijn 24/7, is de kans groot dat je dat tot in de lengte der dagen moet horen
ZIj wil helemaal niets opgeven, maar door te zeggen dat ze twijfelt, houdt ze jou gewoon wat langer bij zich.
ALs je het op de spits zou drijven, haakt ze af, kom jij als je gek genoeg bent, met hangende pootjes terug en neemt genoegen met die tweede plaats, en begint het weer van voor af aan.
Geloof me, als een relatie echt niet meer lekker loopt, en helemaal als er een ander waar je gek op bent in het spel is, dan zal het je aan je reet roesten, al die financiele gemakken en luxe.
Dan maar tien stappen terug, want gelukkig zijn weegt daar driedubbel tegen op.
ZIj echter heeft blijkbaar die luxe van nu nodig , en hoe leuk jij ook bent, je bent niet genoeg zolang je haar niet kan bieden, wat haar man haar wel kan.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:45 schreef RallyCrack het volgende:
...
Na slechts een paar weken contact besloten we elkaar eens in levende lijve te ontmoeten. Dat gebeurde bij haar thuis terwijl haar man niet thuis was vanwege een vergadering van een oltimerclub. We voelden meteen een enorme aantrekkingskracht en zijn ook nog diezelfde middag met elkaar naar bed geweest. Heel vreemd eigenlijk, want dat was altijd heel erg tegen mijn principes, maar ik kon gewoonweg geen weerstand bieden, en dat bleek dus wederzijds.
...
Maar de manier waarop iedereen reageert strookt toch precies met jouw principes?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:35 schreef RallyCrack het volgende:
...
Ze zit inderdaad in een lastig pakket, want iedereen om je heen gaat je vertellen dat je het bij het verkeerde eind hebt en je nooit binnen een relatie iets met een ander zou mogen hebben. Lijkt me duidelijk dat iedereen de maatschappelijke verplichting van de monogamie binnen het huwelijk achterna loopt te rennen, want o jee als je ook eens een andere mening zou vertolken. De mens is van nature niet monogaam en moet dat dus wel door te trouwbelofte en een trouwboekje verplicht zijn. Verliefd worden is niet tegen te houden en de daarbij behorende gevoelens zijn vaak ook niet te beteugelen. Veroordeel onze situatie dus zoals jullie dat willen, maar wij weten gelukkig als enige hoe de zaken werkelijk gevoelsmatig in elkaar steken.
...
Lekkere NSB actiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:26 schreef Kiteless het volgende:
Ik vind je een enorme klootzak en ik ga eens even een lijntje uitgooien om te kijken of het ze inderdaad zijn,
en dan zal ik eens even een anoniem briefje voor hem achterlaten.
Dit was ook mijn eerste reactie op dit verhaal, en ik ben het dan ook met jou eensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:47 schreef Kiteless het volgende:
Joh, hij past z'n verhaal de hele tijd aan zoals ie het hebben wil...
Hij wil gewoon horen : goed gedaan ! Jullie gaan een gouden toekomst tegemoet !
En je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, want het is allemaal niet jullie schuld !
Jullie liefde overwint alles, en nee, ze gaat heus nooit achter jouw rug rondneuken hoor !
proest
De trieste waarheidquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
genoeg relaties waar mensen op elkaar zijn uitgekeken, seksueel niet meer in staat zijn of weinig interesse meer in elkaar hebben, dat ze een oogje toeknijpen als ze allebei een eigen leven hebben maar dus nog wel graag samenwonen.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:12 schreef milagro het volgende:
Weet je wat het ook is, als zij "zoveel" moet opgeven, om met jou te kunnen zijn 24/7, is de kans groot dat je dat tot in de lengte der dagen moet horen
ZIj wil helemaal niets opgeven, maar door te zeggen dat ze twijfelt, houdt ze jou gewoon wat langer bij zich.
ALs je het op de spits zou drijven, haakt ze af, kom jij als je gek genoeg bent, met hangende pootjes terug en neemt genoegen met die tweede plaats, en begint het weer van voor af aan.
Geloof me, als een relatie echt niet meer lekker loopt, en helemaal als er een ander waar je gek op bent in het spel is, dan zal het je aan je reet roesten, al die financiele gemakken en luxe.
ZIj echter heeft blijkbaar die luxe van nu nodig , en hoe leuk jij ook bent, je bent niet genoeg zolang je haar niet kan bieden, wat haar man haar wel kan.
Nu moet ze alleen nog iemand voor het huishouden vinden . Doet ze goed die damequote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:13 schreef dawg het volgende:
Haar man zorgt voor de centen, jij voor de sex.
Vraag jezelf of je je wel in die rol vindt passen, want meer zal het denk ik niet worden.
Als die vent zo goed in de slappe was zit, zal hij ook wel een huishoudster in dienst hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:14 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nu moet ze alleen nog iemand voor het huishouden vinden . Doet ze goed die dame![]()
@rallycrackquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:17 schreef harryharry het volgende:
[..]
het is het klassieke verhaal, meestal andersom (een vrouw versus getrouwde man). Er zijn twee opties:
1) geniet van het moment wanneer de vent niet thuis is.
2) verbreek de relatie op het moment je verlangens begint te krijgen naar meer.
Wees bij punt 1 ook bewust van de risicos, wat als haar man er achterkomt?
Milagro slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop! En dat vooral in het gedeelte wat ik bold heb gemaakt. Als ze zoveel van je houdt en haar relatie toch al ten einde is dan hoeft ze niet na te denken. Er zijn geen kinderen in het spel oid, er is geld in het spelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:12 schreef milagro het volgende:
Het schijnt dat vrouwen minstens net zo vaak vreemd gaan als mannen. Dus al die vrouwen worden misschien te makkelijk verliefdquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:11 schreef Moschimoschi het volgende:
Voor de duidelijkheid : Een gebonden man die iets begint met een andere vrouw, doet dat meestal vanuit sexuele aantrekkingskracht. Een gebonden vrouw die iets begint met een andere man, doet dat meestal omdat ze écht verliefd is op hem of op het gevoel dat hij haar geeft.
Volgens mij hebben de mannen nog een lichte voorsprong, maar door de vermannelijking van veel vrouwen ( eigen boontjes doppen etc) zijn de vrouwen wel hard ingelopen....quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het schijnt dat vrouwen minstens net zo vaak vreemd gaan als mannen. Dus al die vrouwen worden misschien te makkelijk verliefd(en de man is ook gek op het gevoel dat ze hem geeft)
En mannen die een slippertje maken zijn in mijn ogen ook eersteklas klootzakken en ik zou de relatie direct verbreken. Ik hèb een relatie een keer zonder pardon en zonder verder nadenken daarover al verbroken.
Chapeau !!!! Heel knap van je.... Wij vrouwen kunnen dan eens in de zoveel tijd weer gaan dagdromen hoe het had kunnen zijn als...... Heb jij dat nooit gehad ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:21 schreef slakkie het volgende:
Ik zou het afbreken, ik heb ook eens in dit bootje gezeten (ze was niet getrouwd, maar had kids) en toen kwamen we op een gegeven moment ook in deze situatie terecht. Het deed pijn, maar achteraf gezien ben ik blij dat ik niet heb doorgezet, alhoewel ik het een van de meest leuke relaties vond die ik gehad heb.
Nu zit er spanning in de relatie omdat het geheim moet blijven, wat als die spanning wegvalt, wat gebeurd er dan met je relatie?
Dit is de kern. En hier draait het om naar mijn mening. En TS werkt aan het bedonderen mee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:18 schreef Isabeau het volgende:
Sorry, maar ik blijf bij het feit dat ze haar man bedondert en voorliegt (of voorzwijgt, net zo erg). Hoe je het ook wendt of keert: ze is een vreemdgangster waar jij een vaste relatie mee wilt hebben. Dat is geen basis, hoe verliefd je ook bent en hoe leuk en lief ze ook is.
Mee eens.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:47 schreef Kiteless het volgende:
Joh, hij past z'n verhaal de hele tijd aan zoals ie het hebben wil...
Hij wil gewoon horen : goed gedaan ! Jullie gaan een gouden toekomst tegemoet !
En je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, want het is allemaal niet jullie schuld !
Jullie liefde overwint alles, en nee, ze gaat heus nooit achter jouw rug rondneuken hoor !
proest
Jawel, en ik ben daarom ook wel blij dat ik het afgebroken heb. Nu ben ik geen papa van kinderen..quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:27 schreef Moschimoschi het volgende:
[..]
Chapeau !!!! Heel knap van je.... Wij vrouwen kunnen dan eens in de zoveel tijd weer gaan dagdromen hoe het had kunnen zijn als...... Heb jij dat nooit gehad ?
of geeft hem een mooi horloge voor de bewezen diensten...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef American_Nightmare het volgende:
Je bent gewoon een smeerlap.. een relatie kapotmaken. Hopelijk komt die man erachter en trapt jou helemaal lens.
Wat een doos ben jij dat jij dat stoer vind !!!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:11 schreef Moschimoschi het volgende:
Tsjonge jonge zeg !
Als een vent een slippertje maakt dan is ie stoer
Je kan ook overdrijven met het maken van een punt. Nu weten we ondertussen ook wel hoe jij er over denkt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:35 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Wat een doos ben jij dat jij dat stoer vindt !!!!
Ik ken niemand, maar dan ook NIEMAND die het stoer vindt als een vent een slippertje maakt.
Als jij stelt dat het stoer is als een vent dat doet zul je dat zelf dus wel zo vinden,
en dan vind ik je echt een muts eerste klasse.
Mocht je het zelf niet zo vinden, waar haal je het dan vandaan dat andere mensen het stoer zouden vinden als een vent een slippertje maakt ?
Met wat voor mensen ga jij om in godsnaam ?
Dit ging over "of mensen het stoer vinden als mannen een slippertje maken".quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:38 schreef Panzer het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven met het maken van een punt. Nu weten we ondertussen ook wel hoe jij er over denkt...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:39 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dit ging over "of mensen het stoer vinden als mannen een slippertje maken".
Heel ander punt dus![]()
Omdat het kanquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:46 schreef Panzer het volgende:
[..]
Naar mijn weten gaat het nog steeds om datzelfde punt over vreemdgaan, waarvan dit een meta-discussie wordt. Maar laat ik het even anders verwoorden, ik vind dat jij jouw visie over vreemdgaan wel een beetje ver doordrijft op de manier en intonatie van posten. Niet dat ik deze niet deel, maar sommige mensen lezen er selectief toch overheen. Dus waarom er op blijven doorhameren?
It's a dirty job... but someone's got to do itquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:48 schreef Panzer het volgende:
[..]
Good luck with that changing-the-world-attitude...
Volgens mij bedoelde "die doos" hier een stuk boven van:quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:53 schreef Kiteless het volgende:
[..]
It's a dirty job... but someone's got to do it
Ja, ik snap dat ze zoiets bedoelde, alleen gaat het nergens over.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:54 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde "die doos" hier een stuk boven van:
" Als een vrouw vreemdgaat is ze een slet, als een man vreemdgaat is hij stoer". Soort van... Boze reactie over deze oneerlijke wereld.Tenminste, zo intepreteer ik die post
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |