Is je glazen bol een beetje stoffig aan het worden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:49 schreef BaajGuardian het volgende:
nou iedereen wil mij als moderator
Valt best mee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vraag me wel is af hoeveel procent van de berichten bij fok achter de schermen verstopt zitten(meer of minder dan 10%?)
Ik zie de link even nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus fokkers zijn eigenlijk best lief?![]()
quote:
Dus er zijn relatief weinig berichten achter de schermen. Als users wat liever en minder lastig zijn, lijkt het me dat je minder backstage berichten hebtquote:
En over die users, zijn dat fan-topics of bash-topicsquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:43 schreef static het volgende:
Er zijn niet echt veel topics over users, wel en topic waar een ban kan worden aangevraagd door een mod, of waar een FA op bepaalde zaken gewezen wordt.
Nou er staan zon 20 topics met jou naam erin en tja..fan...bash.., om het simpel te zeggen ''ze mogen je niet''quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En over die users, zijn dat fan-topics of bash-topics![]()
![]()
Bash topics zijn not done.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En over die users, zijn dat fan-topics of bash-topics![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |