Nee, ik wil geen mod meer worden, het is snerterig veel werk(ligt een beetje aan het forum onderdeel, maar toch), het is ondankbaar en soms best lastig.
Je bent altijd de bok, want je kan het niet iedereen naar de zin maken, je moet soms met tegenzin topics op slot gooien terwijl je je best doet niet van je stoel af te rollen van het lachen.
Er wordt op je gescholden en gedaan, je voelt je regelmatig net een kleuterjuf, je denkt met regelmaat waarom god, waarom ik, waarom niet een ander, hoe komen ze op deze shit????????????
![]()
Je moet je forumonderdeel een beetje op gang houden, je moet mensen uit elkaars haren trekken, je moet elke keer weer afwegen wat kan wel en wat kan niet, de balans tussen ontspannen en serieus houden zonder dat je daar al te veel je eigen mening in laat gelden(je moet dus kijken wat de users vinden, die het nooit met elkaar eens zijn
![]()
).
Je moet alle topics lezen, alle....echt alle, ook die waarbij je al denkt, neeeeeeeee please, je moet linkjes volgen of het wel kan enzo, waarbij je regelmatig met je hand voor je ogen zit en stiekum tussen je vingers doorkijkt zo van laat het aub een beetje normaal zijn!!!!!
Nou ja een hoop gedoe dus, maar het is echt niet allemaal kommer en kwel, het is ook best heel leuk om een forumonderdeel een beetje gaande te houden, leuk om met mensen te kletsen, leuk om te zien dat dingen opgepakt worden(wat soms wel en soms niet gebeurt), leuk om info te zoeken enzo en je kan de note's lezen, dat is ook best grappig
![]()
Al met al is het gewoon best leuk om mod te zijn als je dat forumonderdeel echt leuk vindt, maar ik denk dat mensen onderschatten hoeveel werk het is en hoe lastig dat hier en daar kan zijn en dat voor mensen die dat totaal vrijwillig doen, om het forum dat van iedereen is leuk te houden.
Ze mogen soms best wel wat meer gewaardeerd worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.