Good moaning! Ja het was laat geworden, maar dat geeft niet!quote:
Ik gok dat het een leuke dag was?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Good moaning! Ja het was laat geworden, maar dat geeft niet!
Yups. Leuk om met een van je komedie-helden te mogen werken.quote:
Zo vroeg op de dag al?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo dan eerst een Bavaria.
Alcoholisme...je moet er wel wat voor doen.quote:
maar dan wel uit een verpakking ZONDER bestelbon voor de leeuwenhosequote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo dan eerst een Bavaria.
Arme Maniasquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:30 schreef Manias het volgende:
*gaap* proefpersoon zich verslapen.. uuuuurrr wachtennnnnnn jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
ang3l wrom douchete je niet samen gek
Dat zullen ze vast en zeker toch wel vanochtend gedaan hebben?quote:
ja die laatste loodjes hé, die wegen me toch zwaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Manias het volgende:
hahaha inderdaad.. TMM in legeroutfit met camouflagenet en eendenfluitje met benen aan balkon boven
maar inderdaad.. laatste VIER proefpersonen zijn dit en die zijn t irritantst
Ik zou TMM nu niet kwalificeren als laatste loodjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef Weemz het volgende:
TMM?
Dat is de afkorting van TheaterMaMa of te wel de moeder van Ang3lquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:24 schreef Weemz het volgende:
Wie is TMM?
Ach tuurlijk *steekt hand voor zijn kop*quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat is de afkorting van TheaterMaMa of te wel de moeder van Ang3l
niks om je voor te schamen hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:39 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach tuurlijk *steekt hand voor zijn kop*
Wat is er Caironquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:15 schreef Cairon het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |