Zolang je maar niet zn haren voor hem wastquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ik doe? Wachten tot mister ijdeltuit onder de douche vandaan is zodat we kunnen gaan slapen.
Ieuw...opstaan met een 6 in de klokquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:42 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga slapen![]()
Ik was prog's aan het zoeken om mijn comp te ordenen, ik heb heel egr het gevoel dat er halve programma's instaan die ruimte vreten enzo...
Maarmeneer citroen
gaat nu in zijn bed liggen, want om half zeven deze keer, gaat de wekker. Hopelijk word ik er wakker van, zeg maar...
Naja, slaap lekker!!![]()
![]()
I'm overwhelmed with joyquote:
Wat een huisje boompje beestje gesprek zal dat wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
laten we elkaar gaan vermaken: wat heb jij zoal gedaan vandaag![]()
En ik quote Jiskefet: 12 en nu al dom.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:36 schreef BB_Koning het volgende:
ik las toen ik klein was een boekje van die christelijke lui, het was een stipverhaal, kennelijk om kleine kinderen te lokken. ik dacht toen dat ze het over 'je zus' hadden ipv jezus![]()
Neh, hij heeft kort haar, daar is natuurlijk weinig aan danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zn haren voor hem wast![]()
![]()
Ja, ik krijg er bijna medelijden meequote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:21 schreef Ang3l het volgende:mogguh
Mijn bed is al lastig om uit op te staan (groot bed, enrom fluffy dekbed) maar met een arm om je heen wordt het nog moeilijker!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:21 schreef Ang3l het volgende:mogguh
Mijn bed is al lastig om uit op te staan (groot bed, enrom fluffy dekbed) maar met een arm om je heen wordt het nog moeilijker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |