Bij de Lukas Klamer hadden ze er gisteren nog genoeg.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij welke winkels verkopen ze het, want ik keek pas bij de AH en toen hadden ze het niet![]()
Bij de Saversquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij welke winkels verkopen ze het, want ik keek pas bij de AH en toen hadden ze het niet![]()
Sinds wanneer kosten 11 blikjes Heineken 10 euro dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee, dat is een wilde gok
Je kan 'm trouwens ook gewoon in de supermarkt uit die 11 pack doos halen en gewoon op je hoofd zetten, dan is ie helemaal gratis...
Ook bij de supermarkt. Hier bij de AH althans.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
wie weet waar je die speldjes voor die hoed dan kan kopen .
quote:Het klopt inderdaad dat de speldjes van Iran, Tunesië en Saoedi Arabië niet
in de serie voorkomen omdat deze landen uit geloofsovertuiging niet
geassocieerd willen worden met alcohol en reclame-acties. Vanzelfsprekend
accepteren wij dat en hebben daarom besloten deze landen niet op te nemen
in de serie WK-speldjes.
Daarnaast mogen wij geen verkoopverplichting aangaan met een actie. Dus als
iemand geen hoed wil kopen met 11 blikjes bier, maar alleen de speldjes wil
sparen moesten wij deze speldjes ook los in het setje doen, en het speldje
van Nederland is dubbel om het setje kompleet te krijgen.
Anders op www.heineken.nl een persoonlijke hoed laten maken, kost zo'n 12,90 Euro incl. verzend.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:15 schreef MasterMido het volgende:
huiliewas ik in de mitra waren ze uitverkocht. Zei de verkoper dat Heineken er zelf ook door heen zit
Ik zal voor de zekerheid nog ff andere winkels checken.
ervaring er mee ?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:17 schreef DenniZZ het volgende:
LOL Bavaria zal wel lachen, want die leeuwenhosen mogen wel gewoon naar binnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |