"Many listeners consider Death's vocalist/guitarist Chuck Schuldiner the father of death metal. Formed in 1983, the band didn't release their first album until 1987, but became known in the metal underground through their demos and savage live performances. More than any other metal band, Death obsessed over morbid violence and death, all at a pummelling, aggressive pace. With their bleak outlook and uncompromising metal, they gave birth to both the death metal and grindcore subgenres. Throughout the years, the band's lineup changed frequently with Schuldiner remaining the group's mastermind."
quote:Meen me te herineren dat ik pas iets te las dat hij 32 was.
Op zaterdag 15 december 2001 14:55 schreef SanderThomas het volgende:
Hoe oud (jong) is hij eigenlijk geworden?
Ik wist wel dat het niet lekker met hem ging, maar had begrepen dat ie aan de beterende hand was.......
Fuck zeg........echt een groot gemis voor mij en alle metalheads.
En ik was nog wel bezig met een multimedia cd voor school over Death.......kan dus : In memorian bijgezet worden..
May he rest in peace.......RESPECT
Tof dat je de link naar zijn memoriam erbij zette, ga ik ff lezen nu.....
zeer treurig nieuws weer, zo eind van het jaar
Ik heb ze lang geleden een keer live gezien (in de tijd van 'Individual thought patterns'), bijzondere gewaarwoording dat er zoveel uit zo'n klein mannetje kwam.
quote:Vrij recente pics op mtv.com gezien, dik gezicht had-ie daar, zag er slecht uit :-(
Op maandag 17 december 2001 17:39 schreef Kimsomnia het volgende:
Oef...Ik heb ze lang geleden een keer live gezien (in de tijd van 'Individual thought patterns'), bijzondere gewaarwoording dat er zoveel uit zo'n klein mannetje kwam.
Z'n condoleanceregister doet 2000 entries per dag... zegt misschien wel genoeg
quote:in een persbericht van eerder dit jaar stond "This month 2 years ago, on his 31st birthday". hij was dus 33 geworden lijkt me.
Op zaterdag 15 december 2001 15:01 schreef Arr het volgende:[..]
Meen me te herineren dat ik pas iets te las dat hij 32 was.
quote:Hij was 18 jaar actief (sinds 1983), dan zou hij op z'n 15e Death hebben gevormd. Zou best kunnen, is best jong.
Op dinsdag 18 december 2001 12:14 schreef Tokus het volgende:[..]
in een persbericht van eerder dit jaar stond "This month 2 years ago, on his 31st birthday". hij was dus 33 geworden lijkt me.
Niets dan bewondering en respect voor deze man!
* Mark zet Cosmic Sea op
Chuck, we zullen je missen! Let the metal flow!
Pull the Plug........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |