abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2496262
I feel like a hoochiemumma
pi_2496305
pi_2496454
Zelfs na het lezen van de in memoriam gaat er bij mij nog steeds geen belletje rinkelen. Het zegt me dus echt niets. Wie is dit, of liever, wie was dit?
pi_2496587
Hij was de zanger/gitarist van Death.
Een van de eerste deathmetal bands
pi_2496657
Hoe oud (jong) is hij eigenlijk geworden?
  zaterdag 15 december 2001 @ 14:55:46 #6
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_2496669
Allmusic schrijft er het volgende over:

"Many listeners consider Death's vocalist/guitarist Chuck Schuldiner the father of death metal. Formed in 1983, the band didn't release their first album until 1987, but became known in the metal underground through their demos and savage live performances. More than any other metal band, Death obsessed over morbid violence and death, all at a pummelling, aggressive pace. With their bleak outlook and uncompromising metal, they gave birth to both the death metal and grindcore subgenres. Throughout the years, the band's lineup changed frequently with Schuldiner remaining the group's mastermind."

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_2496739
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 14:55 schreef SanderThomas het volgende:
Hoe oud (jong) is hij eigenlijk geworden?
Meen me te herineren dat ik pas iets te las dat hij 32 was.
  zaterdag 15 december 2001 @ 15:08:48 #8
14547 SleaZy-E
Its good to be the king
pi_2496829
HOLY SHIT!!!!.......

Ik wist wel dat het niet lekker met hem ging, maar had begrepen dat ie aan de beterende hand was.......

Fuck zeg........echt een groot gemis voor mij en alle metalheads.
En ik was nog wel bezig met een multimedia cd voor school over Death.......kan dus : In memorian bijgezet worden..

May he rest in peace.......RESPECT

ALarm generale!!
pi_2496843
Verdomme....geen goed nieuws dit...ik meende dat hij brainstemcancer had (zoiets was het toch?), maar god, niet tof.....als klein metalpikkie ben ik opgegroeid met onder andere muziek van zijn hand.....het in het leven roepen van een nieuwe stroming, death metal, heeft grote invloeden gehad op mijn muzieksmaakontwikkeling....jammer dat een groot musicus, een groot gitarist en een moeilijk maar toffe gozer niet meer onder ons is.....

Tof dat je de link naar zijn memoriam erbij zette, ga ik ff lezen nu.....

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 december 2001 @ 15:30:20 #10
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2497035
ah hier stond het dus ook al.

zeer treurig nieuws weer, zo eind van het jaar

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_2497095
Ja, man..ben geen deathmetal fan of zo...maar dit ik vind ik zelfs kut
  zaterdag 15 december 2001 @ 16:17:19 #12
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2497491
Death was juist een van de weinige extreme metalbands die ik nog regelmatig luisterde, technisch zeer verantwoorde muziek. Erg zonde dat alle behandelingen uiteindelijk niet hebben mogen baten.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zaterdag 15 december 2001 @ 18:16:16 #13
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_2498414
Wat zwaar klote.

Ik denk da'k Leprocy er maar ff ingooi.

Chuck, RESPECT TO YA!

pi_2499164
Ik ben nooit Death-fan geweest, maar toch erg kut. Dit is een groot verlies voor de Metalcommunity.
May the Sacred Steel grant power to Chuck's soul.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_2521722
Gewoon KLOTE.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_2521877
ZOMBIE... RITUAAAALLLLL!! jammer, was innovatieve gast die Chuck
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_2522018
Oef...

Ik heb ze lang geleden een keer live gezien (in de tijd van 'Individual thought patterns'), bijzondere gewaarwoording dat er zoveel uit zo'n klein mannetje kwam.

pi_2524339
quote:
Op maandag 17 december 2001 17:39 schreef Kimsomnia het volgende:
Oef...

Ik heb ze lang geleden een keer live gezien (in de tijd van 'Individual thought patterns'), bijzondere gewaarwoording dat er zoveel uit zo'n klein mannetje kwam.

Vrij recente pics op mtv.com gezien, dik gezicht had-ie daar, zag er slecht uit :-(

Z'n condoleanceregister doet 2000 entries per dag... zegt misschien wel genoeg

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 december 2001 @ 12:14:52 #19
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2529964
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 15:01 schreef Arr het volgende:

[..]

Meen me te herineren dat ik pas iets te las dat hij 32 was.

in een persbericht van eerder dit jaar stond "This month 2 years ago, on his 31st birthday". hij was dus 33 geworden lijkt me.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_2530002
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 12:14 schreef Tokus het volgende:

[..]

in een persbericht van eerder dit jaar stond "This month 2 years ago, on his 31st birthday". hij was dus 33 geworden lijkt me.

Hij was 18 jaar actief (sinds 1983), dan zou hij op z'n 15e Death hebben gevormd. Zou best kunnen, is best jong.
k Ben benieuwd of MTV/TMF er uberhaupt nog een woord over gaan zeggen. Iemand al wat gehoord?
  woensdag 19 december 2001 @ 19:20:47 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_2547919
Volgens Teletekst is Chuck 34 geworden, maakt verder niet uit, het blijft te vroeg.
Death een paar keer gezien, voor het eerst in 1989. Zoals Zanderr als schreef: technisch top en vaak vergeleken met een diamant. Loepzuiver, maar knoerhard.

Niets dan bewondering en respect voor deze man!
* Mark zet Cosmic Sea op

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_2554937
Chuck heeft denk ik iedere metalhead en metalmuzikant wel geinspireerd op de een of andere manier. Hij was niet alleen een goede muzikant en briljant gitarist, maar ook een goeie vent met zijn hart op de juiste plaats. Hij was nooit te beroerd om een fan de hand te drukken en om over zijn liefde te praten: metal.

Chuck, we zullen je missen! Let the metal flow!

<<Hier kan uw advertentie staan>>
pi_2555293
R.I.P
  donderdag 20 december 2001 @ 15:22:43 #24
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_2557504
Chuck we zullen je missen, DEATH = DEATH, LIVE = ALIVE het leven kan onrechtvaardig zijn.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_7221481
Ook jammer dat z'n familie inmiddels compleet financieel aan de grond zit, omdat muzikanten en verzekeringen niet zo heel goed schijnen te combineren in de VS.

Pull the Plug........

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')