Dat was een uit zijn verband gerukt stukje copy & paste van mij. Hier even de volledige quote:quote:Op maandag 29 mei 2006 21:13 schreef wyccie het volgende:
Ik had de info van Berk nog niet gelezen en vroeg me af wat er zo petty thieverig was hieraan![]()
quote:It’s almost too perfect.
A racist petty criminal looking to make a name for himself stalks a well-protected black civil rights leader and finally slays him, then manages to make an almost-clean getaway – but not before dropping the murder weapon (with prints) and his personal radio with his prison ID engraved on it.
It’s almost too perfect because nobody would be that stupid. It must be a CIA-FBI-White House plot. Has to be. There is no way that James Earl Ray, the high-school dropout, Army throw-away, petty thief could stalk Dr. Martin Luther King Jr., kill the most influential civil rights leader of the era and evade an international manhunt for more than two months, only to be busted by Scotland Yard going through a customs checkpoint he wasn’t supposed to be at.
Ja inderdaad wist niet dat ze al eerder is geplaatst. De plaatjes voor 5 uur des middags gaan vaak langs me heen.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef dolle_hond het volgende:
is die dame niet linda lovelace?
Misschien ligt het aan mij. Ze is al langs geweest, maar ik denk dat dat dan in het filmtriviatopic wasquote:Op maandag 29 mei 2006 21:48 schreef tong80 het volgende:
Ja inderdaad wist niet dat ze al eerder is geplaatst. De plaatjes voor 5 uur des middags gaan vaak langs me heen.
Dit schreef je nog maar drie dagen geleden naar aanleiding van een 's avonds laat geplaatst plaatje van Linda Lovelace.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:48 schreef tong80 het volgende:
Ja inderdaad wist niet dat ze al eerder is geplaatst. De plaatjes voor 5 uur des middags gaan vaak langs me heen.
quote:
Dat was een acteur, ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Da's een acteur toch?
661 toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef Tokay het volgende:
555, da's ook het gironummer waarop we geld kunnen storten voor de slachtoffers van de aardbeving op Java.
'k heb 't gehad met heel die strijkstokkenbrigade.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef Tokay het volgende:
555, da's ook het gironummer waarop we geld kunnen storten voor de slachtoffers van de aardbeving op Java.
Was hij Dumbledore?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef dartfanaat het volgende:
Dat was een acteur, ja.
Yep.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:35 schreef dolle_hond het volgende:
de man die gisteren overleed?
paul gleason
Hmmm, vanmiddag bij 2 Vandaag werd bekend gemaakt dat de Samenwerkende Hulporganisaties gironummer 555 hebben opengesteld voor giften.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:22 schreef pyl het volgende:
661 toch?
quote:Het Nederlandse Rode Kruis heeft een gironummer opengesteld voor hulp aan de slachtoffers. Op giro 661 zijn alle giften welkom. De Nederlandse regering doneert in elk geval al één miljoen euro.
trusten Peaceman.quote:
Nee, hij was zakenman, zij gaf het geld uit.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:34 schreef pyl het volgende:
Wel een wetenschappelijk stelletje?
Yepquote:Op maandag 29 mei 2006 23:38 schreef pyl het volgende:
De Kröller-Müllertjes?
Nee hoor. Welterusten, Scrut.quote:
Nee hoor, ik ben gewoon een beetje ballorig.quote:
Hmmm, vreemd Diaan, ik heb daar geen last van...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
wat is dit topic gek of niet? ik zie de hele dag al niets alleen een invoerveld..... hebben jullie dat ook? Nu kan ik pagina 1 ook niet openen...
Heel goed gezien!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:28 schreef fotoloog het volgende:
Yootha Joyce
Dat neem ik terug.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:28 schreef Tokay het volgende:
(Fok! was gisteren wel erg traag, maar dat lijkt nu opgelost...)
Ik kan de 1e pagina nu ook zienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
wat is dit topic gek of niet? ik zie de hele dag al niets alleen een invoerveld..... hebben jullie dat ook? Nu kan ik pagina 1 ook niet openen...
Ja dat denk ik wel... ik zit nu thuis en vanmiddag op mn werk... was heel gek. Met andere topics geen problemen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef wyccie het volgende:
Hoi Diaan
Komt dat omdat je nu achter een andere computer zit?
Je moet er ook niet achter zitten...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel... ik zit nu thuis en vanmiddag op mn werk... was heel gek. Met andere topics geen problemen...
quote:
Vandaar dat we nu weer met je kunnen communicerenquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Vandaar dat we nu weer met je kunnen communiceren![]()
Het wil ook wel eens helpen als je je monitor aanzet.quote:
Ik heb het ook gezien.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:00 schreef Tokay het volgende:
Ha, toevallig heb ik vanavond Netwerk gekeken.![]()
Da's een Poolse generaal die morgen postuum een onderscheiding krijgt, maar zijn naam ben ik jammer genoeg even kwijt...![]()
Ik zat dus al heel de tijd aan die film The Big Lebowski te denken...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:06 schreef dartfanaat het volgende:
Ik heb het ook gezien.
Zijn naam is Sosabowski
O. Mijn suggesties deze morgen - Abe Lenstra / Faas Wilkes - zijn dus niet goed?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
Niemand die mijn voetballer weet.Het was een Feijenoorder die meer dan 60 jaar recordintyernational is geweest.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien.
Zijn naam is Sosabowski
puck van heel?quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
puck van heel?
quote:
Watte?quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Watte?Is Puck van Heel niet Nederlands? Ik ken d'r niet. Maar het klinkt wel heel Nederlands.
Belgisch?
Een gokje op Liv Ullman.quote:
Owquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Puck van Heel was een reactie op het plaatje van Tong. Die voetballer die maar neit geraden werd.
quote:
Nope. Geen Nederlandse.quote:
Hmmmm. Daar heb ik zo mijn twijfel over.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:58 schreef Gellius het volgende:
Gymnasiumgeschoold?
Ze ziet er altijd onberispelijk uit en ze heeft een leuke smaak op modegebied, maar een model...quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
model?
Nee hoor!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:16 schreef wyccie het volgende:
actrice dus?
Yep, een zangeres.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef wyccie het volgende:
Oh ze zingt dus.
Of ze synchroniseert na in Duitsland?
Helemaal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:10 schreef peaceman het volgende:
Is het Laura P?
quote:Op 16 mei 1974 werd Laura Pausini geboren in het Noorditaliaanse dorpje Solarolo. Van huis uit werd ze grootgebracht met muziek en dans. Haar vader Fabrizio was zanger en pianist in een plaatselijke pianobar. Het kwam vaak voor dat haar vader thuis nummers speelde van Tina Turner, Barbara Streisand en Ella Fitzgerald en Laura daarbij zong.
Op 12-jarige leeftijd kwam Laura met haar eerste album 'I Sogni Dei Laura'. De keuze om na haar basisschool naar de Liceo Artistico di Faenza (een Italiaanse kunstacademie) te gaan kwam, gezien haar muzikale opvoeding, niet uit de lucht vallen. De daaropvolgende jaren hield Laura zich voornamelijk bezig met zingen. Op 18-jarige leeftijd kreeg ze haar diploma met daarop als beoordeling 'zeer goed'.
Met dat diploma in haar hand besloot Laura zich op de talentenjachten te storten om haar zangcarrière van de grond te krijgen. Meteen bij het eerste festival was het raak en stonden de platenmaatschappijen voor haar in de rij. Op 25 februari 1993 won ze het prestigieuze songfestival van San Remo met het liedje 'La Solitudine'. De toen 18-jarige Laura scoorde met dit nummer ook meteen haar eerste wereldhit. In 1993 bereikte ze met dit nummer ook de eerste plaats van de Top 40 in Nederland.
Ze werd meteen de bekendste en meestverkopende Italiaanse artiest. Ze sleepte in de jaren daarna veel muziekprijzen in de wacht en mocht in december 1996 zelfs voor de paus optreden. In datzelfde jaar begon Laura ook met zich actief in te zetten voor Unicef. Een jaar later begon ze met haar eerste wereldtournee door Europa, Noord-Amerika en Zuid-Amerika.
In de daarop volgende jaren bracht ze aan aantal nummers in het Portugees en Spaans uit, stond ze op het podium met grote sterren als Luciano Pavarotti en werkte ze mee aan de soundtracks voor de films 'Message In A Bottle' en 'Pokémon'. In de tussentijd verhuisde Laura naar Milaan, waar ze ging samenwonen met haar vriend en manager Alfredo Cerruti Jr. Dit zorgde in het katholieke Italië voor flink wat opschudding, omdat je eerst moet trouwen voordat je gaat samenwonen. Laura Pausini werd hierdoor ongevraagd het boegbeeld voor de jonge Italianen die zich wilden losmaken van alle conservatieve regels.
In 2001 bracht Laura een 'Best of'-cd uit, waarmee ze naar eigen zeggen een hoofdstuk in haar leven afsloot. Tot dan toe had ze wereldwijd ruim twintig miljoen cd's verkocht. Begin 2002 besloot Laura een nieuwe weg in te slaan en waagde ze zich aan een Engelstalig album. Aan het einde van dat jaar verscheen haar eerste Engelstalige cd 'From The Inside'. Met de eerste single van deze cd 'Surrender' scoorde Laura Pausini begin 2003 haar eerste niet-Italiaanse hit.
Hoi Tokayquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:17 schreef Tokay het volgende:
Ha die dart!
Voor mij geen bekend gezicht; komt meneer uit de sportwereld?
Niet echt, nee. Mark Rutte is wat magerder, toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:20 schreef dartfanaat het volgende:
Geen bekend gezicht? Hmm..gister zeker geen tv gekeken?
Het is idd niet Mark Ruttequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niet echt, nee. Mark Rutte is wat magerder, toch?![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:25 schreef dartfanaat het volgende:
Het is idd niet Mark Rutte
Partij is al goed.
Ik volg de VVD uit politieke interesse, niet omdat ik op ze stem. En natuurlijk wilde ik daarom weten wie de lijsttrekker zou worden. BTW, áls ik VVD zou stemmen zou ik op Mark gestemd hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
O jee, ik ben niet zo VVD-erig, dus ik weet lang niet alle namen en poppetjes.![]()
Hmm dan moeten we dus op Pyl wachtenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
O jee, ik ben niet zo VVD-erig, dus ik weet lang niet alle namen en poppetjes.![]()
Volgens mij is Pyl ook geen VVD-er....quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm dan moeten we dus op Pyl wachten![]()
Hmmmm, pyl een VVD'er??quote:
Thats what girls are forquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:52 schreef peaceman het volgende:
Grappig dat de dames serieus ingaan op mijn opmerking, terwijl Pyl zelf het compleet genegeerd had waarschijnlijk![]()
Hoef je geen sorry voor te zeggen, hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sorry dart, ik ken je meneer echt niet.
(Maar ik sluit een 'o ja' niet uit, hoor.)
Whehe.quote:
Hmm ik had je toch meer ingeschat als een Balkenendetje…quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:05 schreef Gellius het volgende:
Voor een VVD-er is pyl dan aardig ingevoerd in de vroege sociaaldemocraatjes, zou ik denken. Maar goed, ik stem zelf al jàren op Van der Vlies..
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm ik had je toch meer ingeschat als een Balkenendetje…
Nee. het is de fractievoorzitter van de SGP, Van der Vliesquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:22 schreef Tokay het volgende:
Het is géén typetje van Van Kooten, ik zeg het er maar even bij!
Duh.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:26 schreef dartfanaat het volgende:
Nee. het is de fractievoorzitter van de SGP, Van der Vlies
Daarom zei ik ook al.........Categorie inkopperquote:
Bij mij deed-ie het gewoonquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De hele avond lag Fok er - met hele korte pozen van niet - uit.![]()
Nee hoor.. er waren velen die er last van hadden. Getuige ook de vele posts gisteravond.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons niet... of zou het aan ons liggen?
Nee, het lag niet aan jullie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons niet... of zou het aan ons liggen?
Meneer is idd de voorzitter. Jan van Zanenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:44 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer is overigens partijvoorzitter der liberalen, denk ik. Ik weet zijn naam niet.
80 zou ze geworden zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:57 schreef Berkery het volgende:
MM, ze zou vandaag () jaar zijn geworden.
Een veeg op mijn beeldscherm. En ik krijg 'm niet weg!quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een veeg op mijn beeldscherm. En ik krijg 'm niet weg!
Helpt niet. Heb ik al geprobeerd.quote:
Ah, zo'n ding ligt hier in de garage, geloof ik!quote:
Dan is het een Amerikaan, kan niet missen..quote:Nee hoor
Geboren in de Donaumonarchie maar vertrokken naar de USA.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:59 schreef Tokay het volgende:
Dan is het een Amerikaan, kan niet missen..
Die attributen liggen standaard naast de televisie.quote:
Voor als Rita V. op teevee in beeld verschijnt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die attributen liggen standaard naast de televisie.
Ik weet zeker dat ik hem hier al eens voorbij heb zien komen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Geboren in de Donaumonarchie maar vertrokken naar de USA.
Yepquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:06 schreef Gellius het volgende:
Gezien de MM connectie denk ik dat het Billy Wilder moet zijn.
[..]
Voor als Rita V. op teevee in beeld verschijnt?
Rita V en Albert V. Onder anderen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:06 schreef Gellius het volgende:
Voor als Rita V. op teevee in beeld verschijnt?
De vorige bewoners waren uitgeprocedeerde asielzoekers?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb m'n huidige woning te danken aan Rita V.![]()
Dawn French en Lenny Henry.quote:
Yep, er woonden hier drie Afghanen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
De vorige bewoners waren uitgeprocedeerde asielzoekers?
Lenworth George Henry, CBE, better known as Lenny Henry (29 August 1958), is a British entertainer.quote:
Neuh, ik heb nog wel eens de vreemdelingenpolitie, waaronder een vrouw van een kilo of 120, eerst de 8 trappen laten opklimmen alvorens ze te vertellen dat ik niet meneer Mirwis Khan wasquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:20 schreef NoSigar het volgende:
Je hebt een illegaal aangegeven en bent in zijn woning getrokken?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:Paul Whitehouse "I'm affraid I was very, very drunk at the time"
Niceyquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:53 schreef Berkery het volgende:
Harry Enfield als Smashy (of Nicey)
with a young friend of yours?quote:...en nu ga ik 'You ain't seen nothing yet' draaien
Ik ben thuisquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een veeg op je beeldscherm. Maken ze de beeldschermen nooit schoon op je werk?
Snel schoonmaken! Straks lopen de Fok!servers weer vast door al dat vuilquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben thuisen nee die is niet schoon geloof ik
Hahaha ik moet nog van dat spul voor TFT-schermen kopen... mag je toch niet gewoon schoonmaken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snel schoonmaken! Straks lopen de Fok!servers weer vast door al dat vuil![]()
En dat vraag je aan mij? Ik zat op dezelfde computercursus als tong80quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha ik moet nog van dat spul voor TFT-schermen kopen... mag je toch niet gewoon schoonmaken?
Aha dan weet ik inderdaad genoeg..... het was een mooi plaatje wat je gevonden hebt trouwensquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat vraag je aan mij? Ik zat op dezelfde computercursus als tong80
Gewoon gejat uit een ander topicquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
het was een mooi plaatje wat je gevonden hebt trouwens
Een schande is het! Ben je verkouden?quote:Even klagen: ze verkopen geen Hot Coldrex meer bij de Kruidvat....het is gewoon belachelijk, dan moet ik daarvoor ook nog naar een andere winkel.
Beter goed gejat dan slecht bedacht....quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon gejat uit een ander topic![]()
[..]
Hmmm nog steeds een beetje maar Peaceman voelt zich nog steeds niet helemaal goed.quote:
Zijn jullie weer aan het survivallen geweest?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm nog steeds een beetje maar Peaceman voelt zich nog steeds niet helemaal goed.
quote:Is dat een plaatje die geraden moet worden?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn jullie weer aan het survivallen geweest?
[..]
Hmmm dat valt nog niet mee... iemand van de achterkant.quote:
Ik vind het juist wel meevallenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm dat valt nog niet mee... iemand van de achterkant.
Dat is de kant van haar die haar tegenstanders het vaakst zien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm dat valt nog niet mee... iemand van de achterkant.
Over een week of 6 krijgen we een lange periode met prachtig zomerweerquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
gewoon door dit kutweer gaat het maar niet over.
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Over een week of 6 krijgen we een lange periode met prachtig zomerweer
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begin dan weer met werken![]()
[..]
ik ga met de auto....quote:Plu mee!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:53 schreef Neleos het volgende:
Een schaatster? Anni Friesinger bijvoorbeeld?
Die ja. Weet je ook hoe ze heten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:40 schreef NoSigar het volgende:
Die country meisjes die iets naars over president Bush zeiden?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
Iedereen is zeker voetbal aan het kijken....
mel brooks is toch sinds vorig jaar weduwnaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Is Mel Brooks er ook één ? [afbeelding]
Ik heb altijd gedacht dat-ie keurig getrouwd was...
Paul Newman ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
Jack Warden is fout het is een wereldbekennde acteur vooral van uit de jaren zeventig. Ging ie uit vissen.
Die is een Creoolse Surinamer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:49 schreef peaceman het volgende:
Kenneth Vermeer?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef dolle_hond het volgende:
nicky hofs
Mede dankzij hem werd het ook 2-2....quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mede dank zij hem jong oranje naar de finale.
![]()
Volgens mij moet je die in de voetbalquiz stellen Pos.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:00 schreef pos het volgende:
uit welk land kwam de speler die de eerste rode kaart ontving op een eindronde van het WK?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef pos het volgende:
Oh, ik ben haar vader. Ik zal wel ff vragen hoe dat moet
Pa pos...quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef pos het volgende:
Oh, ik ben haar vader. Ik zal wel ff vragen hoe dat moet
Nee hij ging naar de haaien, en de ander vond iets van Mary.quote:
Kameroen ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:00 schreef pos het volgende:
uit welk land kwam de speler die de eerste rode kaart ontving op een eindronde van het WK?
ow diequote:Op donderdag 1 juni 2006 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij ging naar de haaien, en de ander vond iets van Mary.
Robert Shaw? Die speelde Quint in Jaws.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij ging naar de haaien, en de ander vond iets van Mary.
Nee. hoor net Zwitzerland, tongquote:
Nee die anderequote:Op donderdag 1 juni 2006 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Robert Shaw? Die speelde Quint in Jaws.
Wat heeft een Frans politicus er nou weer mee te maken ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Dreyfus dus.
Natuurlijk en something about Marie zegt jullier niks ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Dreyfus dus.
Oh ja Lee Evans die zat er ook in.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
Evans heet ie toch die acteur of zit ik er naast ?
quote:
Niet regelmatig maar heb seizoen 1 wel op dvd.quote:
Is die box al uit in NL?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef pos het volgende:
[..]
Niet regelmatig maar heb seizoen 1 wel op dvd.
Ik vat hem.quote:
Nou ophouden...'t was een "grappige" voetbal vriendquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:06 schreef peaceman het volgende:
Misschien is het wel een kloon van Pos, die zo verknipt is, dat ie denkt dat ie de vader van Pos is
Jaja... dit is zeker je 6e persoonlijkheid die spreekt...quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:08 schreef pos het volgende:
[..]
Nou ophouden...'t was een "grappige" voetbal vriend
Twee ontvoerderdsquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:08 schreef pos het volgende:
[..]
Nou ophouden...'t was een "grappige" voetbal vriend
Het is nog geeneens donkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]En jij bent een kloon van mr_a??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
Dit was mijn papsquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:20 schreef peaceman het volgende:
De vader van Pos?
Mooie kop he?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speelde hij in veel Maffia-films?
Was een enorm vrolijke man dus dat zal wel meevallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |