Dat was een uit zijn verband gerukt stukje copy & paste van mij. Hier even de volledige quote:quote:Op maandag 29 mei 2006 21:13 schreef wyccie het volgende:
Ik had de info van Berk nog niet gelezen en vroeg me af wat er zo petty thieverig was hieraan![]()
quote:It’s almost too perfect.
A racist petty criminal looking to make a name for himself stalks a well-protected black civil rights leader and finally slays him, then manages to make an almost-clean getaway – but not before dropping the murder weapon (with prints) and his personal radio with his prison ID engraved on it.
It’s almost too perfect because nobody would be that stupid. It must be a CIA-FBI-White House plot. Has to be. There is no way that James Earl Ray, the high-school dropout, Army throw-away, petty thief could stalk Dr. Martin Luther King Jr., kill the most influential civil rights leader of the era and evade an international manhunt for more than two months, only to be busted by Scotland Yard going through a customs checkpoint he wasn’t supposed to be at.
Ja inderdaad wist niet dat ze al eerder is geplaatst. De plaatjes voor 5 uur des middags gaan vaak langs me heen.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef dolle_hond het volgende:
is die dame niet linda lovelace?
Misschien ligt het aan mij. Ze is al langs geweest, maar ik denk dat dat dan in het filmtriviatopic wasquote:Op maandag 29 mei 2006 21:48 schreef tong80 het volgende:
Ja inderdaad wist niet dat ze al eerder is geplaatst. De plaatjes voor 5 uur des middags gaan vaak langs me heen.
Dit schreef je nog maar drie dagen geleden naar aanleiding van een 's avonds laat geplaatst plaatje van Linda Lovelace.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:48 schreef tong80 het volgende:
Ja inderdaad wist niet dat ze al eerder is geplaatst. De plaatjes voor 5 uur des middags gaan vaak langs me heen.
quote:
Dat was een acteur, ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
Da's een acteur toch?
661 toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef Tokay het volgende:
555, da's ook het gironummer waarop we geld kunnen storten voor de slachtoffers van de aardbeving op Java.
'k heb 't gehad met heel die strijkstokkenbrigade.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef Tokay het volgende:
555, da's ook het gironummer waarop we geld kunnen storten voor de slachtoffers van de aardbeving op Java.
Was hij Dumbledore?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef dartfanaat het volgende:
Dat was een acteur, ja.
Yep.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:35 schreef dolle_hond het volgende:
de man die gisteren overleed?
paul gleason
Hmmm, vanmiddag bij 2 Vandaag werd bekend gemaakt dat de Samenwerkende Hulporganisaties gironummer 555 hebben opengesteld voor giften.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:22 schreef pyl het volgende:
661 toch?
quote:Het Nederlandse Rode Kruis heeft een gironummer opengesteld voor hulp aan de slachtoffers. Op giro 661 zijn alle giften welkom. De Nederlandse regering doneert in elk geval al één miljoen euro.
trusten Peaceman.quote:
Nee, hij was zakenman, zij gaf het geld uit.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:34 schreef pyl het volgende:
Wel een wetenschappelijk stelletje?
Yepquote:Op maandag 29 mei 2006 23:38 schreef pyl het volgende:
De Kröller-Müllertjes?
Nee hoor. Welterusten, Scrut.quote:
Nee hoor, ik ben gewoon een beetje ballorig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |