En dat kan niet door je stem verheffen?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks met gezellig te maken.
Hond moet weten dat het onder aan staan. Wij zijn de baas over de hond. Die heeft maar te doen wat wij willen. Niet luisteren is hard afstraffen.
Kan ook niet anders. Je moet je voor stellen dat het een strak afgetrainde hond is en ook strak afgericht. Je moet er niet aan denken wat er gebeurd als die hond opeens zelf gaat beslissen wat hij wil gaan doen.
Op het moment dat je de hond de ruimte geeft om zelf dingen te gaan doen ben je de lul. Al snel zal hij dan ons overheersen en dan word hij echt gevaarlijk zoals je wel zult begrijpen!
Lijkt me een kutbaan mênquote:Op maandag 29 mei 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo, ze zijn weer heelrijk
Iemand nog interesse mod te worden, zijn wat vacatures vrij(zie MED)
Dat mag je niet eens als modquote:Op maandag 29 mei 2006 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
van mij hoeft het ook niet, ik zou gelijk al die etterbakken bannen![]()
dan flikker ik alles op slot wat me niet aanstaatquote:Op maandag 29 mei 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat mag je niet eens als modje mag wel bans voordragen aan de FA's
als ik 2 agents erbij krijg dan zou ik het makkelijk kunnen doenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
met een fulltime baan zie ik ook niet hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen
Als ik het al zou willen
Op welk deel dan, CUL? Als ze vragen hoe witte asperges klaar te maken?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan flikker ik alles op slot wat me niet aanstaat![]()
dan gooi ik meteen alles dichtquote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op welk deel dan, CUL? Als ze vragen hoe witte asperges klaar te maken?
of liever op F&F
je bek open trekkenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef PeuRac het volgende:
Hoe kom je trouwens van 16 jarige meisjes die achter je aan lopen af![]()
ze helemaal kapot neuken....quote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef PeuRac het volgende:
Hoe kom je trouwens van 16 jarige meisjes die achter je aan lopen af![]()
Dan heb ik er een tong in hangenquote:
Dat gaat me nu net iets te ver, ik zoek een legale, niet al te lompe manier.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze helemaal kapot neuken....
wedden dat ze je niet op komen zoeken in de gevangenis?
verkapt-ik-ben-lid-van-martijn.org-postquote:
Ben geen <insert sjoewe's link> lidquote:Op maandag 29 mei 2006 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
Keihard in der reet neuken zodat ze het komende half jaar niet eens meer kan lopen![]()
1e was niet van mij toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is al de 2e post van vandaag die inderdaad over meisjes van 16 en jonger gaat![]()
Oke, ik stuur dr wel met dr fiets naar zeelandquote:Op maandag 29 mei 2006 21:50 schreef Fugie het volgende:
zeg peu, dat is eht niet moeilijk. Maar daar moet je dus gewoon fugie voor heten om dat te kenne fixxe. Jij bent te hopeloos, jij wil dat tere zieltje geen pijn doen, dus dan gaat het niet lukken.
ja en dan, ik ga jou rotzooi niet opknappen.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, ik stuur dr wel met dr fiets naar zeeland![]()
Alleen als je zelf nog onder de 21 bent volgens mij, ga het niet uitproberen.quote:
spreeks voorzichquote:
Had ik donderdag ook aan de deur.quote:
Meteen weg die 200 euroquote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:![]()
VAKANTIEGELD IS BINNEN
![]()
En wat is 200 euro een bult geld als je sinds 1 januari geen cent meerhebt gekregen
* Alexxxxx gaat deze week nog naar de fotograaf een nieuwe lens kopen
Wel in Den Haag of beter in Delftquote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:![]()
VAKANTIEGELD IS BINNEN
![]()
En wat is 200 euro een bult geld als je sinds 1 januari geen cent meerhebt gekregen
* Alexxxxx gaat deze week nog naar de fotograaf een nieuwe lens kopen
Hoezo niet?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
kan je die 200 euro niet verstandiger besteden?
ik heb eigenlijk geen recht van spreken
de lens die ik op het oog heb is 150 euroquote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
kan je die 200 euro niet verstandiger besteden?
ik heb eigenlijk geen recht van spreken
ja die week dat we op vakantie naar Den haag zouden he?quote:
heerlijk je reactie op jaguarized in het gespot topicquote:Op maandag 29 mei 2006 22:04 schreef lipje het volgende:
@ Bara: Auto Kopen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
slechts 7000cc
totaal gereviseerd/gerestaureerd
vraagprijs 22000 euro
Ow, ik dacht aan je aanstaande nieuwe meubels oid.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoeveel ik al niet uitgegeven heb aan meuk die ik niet nodig heb![]()
![]()
Die opmerking van hem vroeg er gewoon omquote:Op maandag 29 mei 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heerlijk je reactie op jaguarized in het gespot topic
daar heb ik nog geen cent aan uitgegevenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, ik dacht aan je aanstaande nieuwe meubels oid.
Ben je nog van het weekend in DenHaag?quote:
Welnee, komt hij vanzelf achter als hij ontbijt zittend op een krat bierquote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, ik dacht aan je aanstaande nieuwe meubels oid.
Dus die ton was van jouquote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar heb ik nog geen cent aan uitgegeven![]()
maar heb al wel geld weg gezet![]()
(ook voor het eerst volgens mij)
ik zit te wachten op die belasting teruggavequote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
MAAR! Als mn achterstallige bijstand binnen is neem ik vakantie op, dus wie weet dan
ik ookquote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit te wachten op die belasting teruggave![]()
Wat zeg je, hier is m'n bankrekeningnummer zet daar maar minimaal 7x iets met 3 nullen erachter op?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
m'n bro is echt helemaal verliefd op die volvo![]()
Hij wilde hem niet meer terug geven
In elk geval bedanktquote:Op maandag 29 mei 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
in plastic tasjes je geld bewaren was dus toch geen goed idee ?![]()
Edit nu volg ik hemquote:Op maandag 29 mei 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zeg je, hier is m'n bankrekeningnummer zet daar maar minimaal 7x iets met 3 nullen erachter op?![]()
daar zit je dan met een gerookte Corsaquote:Op maandag 29 mei 2006 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
m'n bro is echt helemaal verliefd op die volvo![]()
Hij wilde hem niet meer terug geven
hij wil natuurlijk bradda korting je weet tochquote:Op maandag 29 mei 2006 22:15 schreef BaraCuda het volgende:
Over prijs hebben we het nog niet gehadZal binnenkort eens vragen wat hij in z'n gedacht had
Als dat tegen valt rij ik die bak voorlopig nog wel
ik heb zo juist de radio cd/mp3 speler van m'n broer gekochtquote:Op maandag 29 mei 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
Nummer 1 regel bij het verkopen van auto's (of spullen in het algemeen), verkoop nooit iets aan vrienden of famillie![]()
trieste familie heb je danquote:Op maandag 29 mei 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
verkopen aan je familie/vrienden = vragen om ruzie
je bent opgelicht !quote:Op maandag 29 mei 2006 22:18 schreef M5 het volgende:
Zit ik m'n kenteken te rdw'en zegt ie dat het een syncro is
4Motion. sukkels daar bij de RDW
niet meerquote:
Eerste actie bij aanschaf auto:quote:
er is in Feedback een topic waar je over kwetsende avatars kunt klagenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
Alex ik voel mij niet zo prettig met al die vw logo's hier![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
Alex ik voel mij niet zo prettig met al die vw logo's hier![]()
heeft feedback, topics?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er is in Feedback een topic waar je over kwetsende avatars kunt klagen
zeg.. respect voor elkaars eigendommen hequote:Op maandag 29 mei 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
heeft m5 een passat![]()
* Fugie verzint snode plannen
kwestie van tijdquote:Op maandag 29 mei 2006 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zolang hij niet op je naam staat is hij niet van jou
[afbeelding]
Ik had iedere keer dat ik een beetje de bocht om moest met dat ding het gevoel alsof ik omtyfdequote:Op maandag 29 mei 2006 22:32 schreef Fugie het volgende:
respect respect respect, aangezien mensen graag botsautotje met mijn auto spelen ben ik er ook maar mee begonnen
bedoel, ik kan natuurlijk een keer per ongeluk te hard rijden in mijn postkangoo, die wegligging is gewoon triest dusjah stel dat ik de macht over stuur verlies door een stoepje ofzo, zou zo maar eens tegen een passat kunnen rijden
ben derquote:
Dat is een hele geruststellingquote:Op maandag 29 mei 2006 22:33 schreef Fugie het volgende:
maar ik ga slapen, en wees maar gerust ik zal net zo voorzichtig als anders rijden m5
Schumacherquote:Op maandag 29 mei 2006 22:32 schreef Fugie het volgende:
respect respect respect, aangezien mensen graag botsautotje met mijn auto spelen ben ik er ook maar mee begonnen
bedoel, ik kan natuurlijk een keer per ongeluk te hard rijden in mijn postkangoo, die wegligging is gewoon triest dusjah stel dat ik de macht over stuur verlies door een stoepje ofzo, zou zo maar eens tegen een passat kunnen rijden
trustequote:Op maandag 29 mei 2006 22:33 schreef Fugie het volgende:
maar ik ga slapen, en wees maar gerust ik zal net zo voorzichtig als anders rijden m5
als ik ehm gechipt heb naar 211 pk en 300 Nmquote:
in hoeverre kun je historie checken en wat kun je d'r van te weten komen?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben der![]()
het gebeurt wel vaker dat ze als syncro staan geregistreerd![]()
ja dat ding helt extreem over maar opzich kan die nog wel redelijk door de bocht hoor. Bedoel beetje onderstuur enzo maar snelheid kan je wel redelijk behoudenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had iedere keer dat ik een beetje de bocht om moest met dat ding het gevoel alsof ik omtyfde
[afbeelding]
voor jou wel jaquote:Op maandag 29 mei 2006 22:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is een hele geruststelling![]()
[afbeelding]
hallo enzo, jah schumi hier jah, ich suche das gaspedahl, wo ist das, nein die bremsen hatte ich schon gefunden aber wo is das gas ja.quote:
bewijst al heel wat dat je hem eerst nog eens wil gaan chippenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:37 schreef M5 het volgende:
[..]
truste![]()
[..]
als ik ehm gechipt heb naar 211 pk en 300 Nm
nee dat was ik voorlopig niet van plan. eerst beetje wennen aan de auto, dan gaan kijk ik wel of ik er mee naar de ring ga. maar serieus gast, je wint het niet van meer power met een quattro onderstel.![]()
oh en dan wel eerst gele koni's rondom, want zo kan het niet met die standaard vw vering.je weet!
mja... wat weegt die bak van jou?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
bewijst al heel wat dat je hem eerst nog eens wil gaan chippen![]()
vermogen is niet alles![]()
Mja, als ik in die unit reed zat m'n ex er altijd naast en die hield niet zo van slippende bandjes enzoquote:Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dat ding helt extreem over maar opzich kan die nog wel redelijk door de bocht hoor. Bedoel beetje onderstuur enzo maar snelheid kan je wel redelijk behouden
[..]
voor jou wel ja
[..]
hallo enzo, jah schumi hier jah, ich suche das gaspedahl, wo ist das, nein die bremsen hatte ich schon gefunden aber wo is das gas ja.
idd, dan dump ik hem. maar met onderhoud zat het wel goed, nieuwe distributieriem en spanrollen, wat een hele klus is bij dat ding, het hele front moet er dan af.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Behalve als TF meld dat hij geen onderhoud heeft gehad![]()
in principe als een dealer hem altijd goed in het systeem zet vrijwel alles....quote:Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef M5 het volgende:
[..]
in hoeverre kun je historie checken en wat kun je d'r van te weten komen?
schelen we 107 kilo.. in mijn nadeel.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
1350 kg![]()
Jij hebt ook nog eens lekker last van aandrijfingsverlies![]()
Vrede uit neger!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:41 schreef Fugie het volgende:
bo laat mij in die alfa rijden ik boeq hem eruit, je weet!
peace broeders van de pta
[afbeelding]
sssshhhtt ik wil het niet wetenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:42 schreef M5 het volgende:
[..]
schelen we 107 kilo.. in mijn nadeel.![]()
mja, maar dat maak ik dik goed met de tractie die ik er mee heb. 't is fulltime AWD 50:50
laatste onderhoud heeft ie niet bij een dealer gehad helaas.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in principe als een dealer hem altijd goed in het systeem zet vrijwel alles....
van bandenspanning-controle tot eigenaren![]()
dan staat het er idd 9 van de 10 keer niet inquote:Op maandag 29 mei 2006 22:46 schreef M5 het volgende:
[..]
laatste onderhoud heeft ie niet bij een dealer gehad helaas.
Nee, niet zelf gemaakt. Alleen deze:quote:Op maandag 29 mei 2006 22:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan staat het er idd 8 van de 10 keer niet in![]()
trouwens heb je al pics![]()
ziet er netjes uit hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 22:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, niet zelf gemaakt. Alleen deze:
[afbeelding]
Nop moet gewoon 1X even heel duidelijk zijn wat er verwacht word. Stem verheffen schiet niet op dan wacht hij elek keer tot je wat zegt. Geef hem 1X een schop ( gewoon tikje ) weet hij dat het de volgende keer weer zal gebeuren en gaat dus direct weg van zelf.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dat kan niet door je stem verheffen?
Dat beest een schop geven als hij in de weg ligt gaat heeft niks met opvoeding te maken.
heeft niks met zielig te maken of misbruik. Herders zijn werk honden. Dit soort dingen vinden ze helemaal geweldig om te doen. Ze doen alles voor het baasje.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mits het beest gebruikt wordt door de politie ja. Anders vind ik het misbruik
9-'99quote:Op maandag 29 mei 2006 23:02 schreef ThaFreak het volgende:
btw welk bouwjaar is die ???
heb je de papieren nagekeken??quote:
wanneer nodig en permanent?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:07 schreef BoJo het volgende:
wat is het verschil tussen syncro en 4Motion?
pff op welke papieren zou ik dat moeten zien dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb je de papieren nagekeken??
want het schiet me te binnen dat de syncro ook in dit model passat is geleverd tot in 1999.....
om het syncro verhaal van de rdw uit te sluiten![]()
op de autopapierenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:08 schreef M5 het volgende:
[..]
pff op welke papieren zou ik dat moeten zien dan?
loop van de week, ik heb wel de kentekenbewijzen alquote:Op maandag 29 mei 2006 23:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
op de autopapierendaar zou het goed moeten op staan
![]()
wanneer wordt die geleverd??
syncro werkt het een visco koppeling en de 4motion met de haldex koppeling.....quote:Op maandag 29 mei 2006 23:07 schreef BoJo het volgende:
wat is het verschil tussen syncro en 4Motion?
hoe staat die daarop??quote:Op maandag 29 mei 2006 23:12 schreef M5 het volgende:
[..]
loop van de week, ik heb wel de kentekenbewijzen al
dusquote:Op maandag 29 mei 2006 23:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
syncro werkt het een visco koppeling en de 4motion met de haldex koppeling.....
Op de Passat B5 ('96-01) is het een torsen diff van Audi dacht ik. gelijk met de A4quote:Op maandag 29 mei 2006 23:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
syncro werkt het een visco koppeling en de 4motion met de haldex koppeling.....
even nagekeken en je hebt idd gelijkquote:Op maandag 29 mei 2006 23:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Op de Passat B5 ('96-01) is het een torsen diff van Audi dacht ik. gelijk met de A4
Dus maakt 't niet uit of er Syncro of 4Motion op staat.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
even nagekeken en je hebt idd gelijk![]()
nee even gechecked maar kan zo even geen technische verschillend vinden tussen de syncro en de 4mquote:Op maandag 29 mei 2006 23:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Dus maakt 't niet uit of er Syncro of 4Motion op staat.
Op de pook knop stond 4Motion, maar dat hoeft niet zo veel te zeggen![]()
4Motion is ook maar een naam
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
moe je maa nie met hugo zitten smsen tot 02:23![]()
WTFquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:01 schreef hermandeperman het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er komt een politieke partij voor pedofilie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben in staat die gasten ter plekke af te schieten![]()
![]()
[afbeelding]
Whehehe, ook verslapen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dan red ik het nog wel
[afbeelding]
Ik heb de wekker weer stiekem verzetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja 2 uur en een kwartier nog maar![]()
[afbeelding]
Pedofielen richten politieke partij op incl partijprogrammaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
WTF![]()
vergevorderde plannen al?
[afbeelding]
Daaromquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dan red ik het nog wel
[afbeelding]
ja ehhhh ik weet het ook niet hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom
Je hebt goddomme 1 halve dag per week school ofzo en nog krijg je het voor elkaar dat te missen
[afbeelding]
ik hoorde het ook al, schandaligquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:01 schreef hermandeperman het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er komt een politieke partij voor pedofilie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben in staat die gasten ter plekke af te schieten![]()
![]()
[afbeelding]
Lamzakquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ehhhh ik weet het ook niet hoor![]()
[afbeelding]
Iedereen die erop stemt netjes registreren en de volgende dag een nekschot gevenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoorde het ook al, schandalig![]()
Ik snap niet dat Nederland zich op deze wijze wil profileren, ik vind het echt schandalig![]()
ik doe het wel, zonder moeite.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedereen die erop stemt netjes registreren en de volgende dag een nekschot geven
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:58 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vond het ook al zoveel administratief werk voor je
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:59 schreef BoJo het volgende:
dat peu filmpje van sjoewe heeft zich verspreid naar het artc forum![]()
![]()
Post van de TS:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zijn ze daar ook fan?
[afbeelding]
quote:Subject: sjonnies en 155's
http://thewetnuns.com/sjoewe/
Niet te hopen dat dit soort mensen de weg naar de ARTC vinden, zou zonde zijn voor ons cluppie![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Post van de TS:
[..]
ik heb overigens niet die link door gespeeld, er schijnen een paar artcers hier te lurken![]()
quote:
Ik klaag niet, maar ik heb 3 verzekeringen gebeld die me willen verzekeren en de 4e zegt nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
niet klagen, anders had je een panda fire moeten kopen![]()
even nieuwsgierigheid: heeft die passat van je altijd 50/50 verdeling? of wel afhankelijk zoals haldex?![]()
haldex is ook permanent 4wd, maar dat wil niet zeggen altijd dezelfde verdelingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar ik heb 3 verzekeringen gebeld die me willen verzekeren en de 4e zegt nee.
Het is een Full-time AWD, dus altijd 50/50 tenzij er een wiel grip verliest, dan kan het 80/20 of 20/80 worden
alfa fapperquote:
que?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:59 schreef BoJo het volgende:
![]()
Jong, roekeloos en met een ragbak, ik geef ze geen ongelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:18 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar ik heb 3 verzekeringen gebeld die me willen verzekeren en de 4e zegt nee.
Het is een Full-time AWD, dus altijd 50/50 tenzij er een wiel grip verliest, dan kan het 80/20 of 20/80 worden
roekeloos.. rightquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jong, roekeloos en met een ragbak, ik geef ze geen ongelijk
Heb je al foto's trouwens?
Ook al is die omschrijving niet waar, dat stigma heb je wel op je hangen als jongere met een wat snellere bakquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:34 schreef M5 het volgende:
[..]
roekeloos.. rightik geef ze ook geen ongelijk. ik zou het ook niet doen
![]()
Alleen de foto bij de advertentie, dus ff geduld nog
strepen trekken met koude motor in auto's die niet van jou zijn is best roekeloosquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:34 schreef M5 het volgende:
[..]
roekeloos.. rightik geef ze ook geen ongelijk. ik zou het ook niet doen
![]()
Alleen de foto bij de advertentie, dus ff geduld nog
ik moet wel een beetje mee komen met de andere collega's op m'n werk. ze houden daar niet van treuzelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:41 schreef vlad het volgende:
[..]
strepen trekken met koude motor in auto's die niet van jou zijn is best roekeloos![]()
en leuk![]()
maar met koude motor?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef M5 het volgende:
[..]
ik moet wel een beetje mee komen met de andere collega's op m'n werk. ze houden daar niet van treuzelen![]()
Optiesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ook al is die omschrijving niet waar, dat stigma heb je wel op je hangen als jongere met een wat snellere bak
Dan helaas maar even wachten op de foto's, wat voor opties heb je erbij?
Strepen trekken niet, dat vinden ze niet zo grappig, maar d'r wordt wel stevig door gereden zo nu en dan.quote:
is logischquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:47 schreef M5 het volgende:
[..]
Strepen trekken niet, dat vinden ze niet zo grappig, maar d'r wordt wel stevig door gereden zo nu en dan.
ik eens 10 meter met 'n Ford Kaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:52 schreef vlad het volgende:
[..]
is logisch![]()
toen ik nog poetser was deden we vaak een wedstrijdje wie de langste sporen kon trekkengewoon met koude motor enzo, want je kan natuurlijk niet de motor lekker warm toeren
(ook omdat de meeste auto's niet verzekerd zijn)
met dikke volvo's, alfa's en andere snelle wagens vol op het gas en de handrem erbij![]()
mijn record staat op 225m lang met een 850 T5![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:52 schreef vlad het volgende:
[..]
is logisch![]()
toen ik nog poetser was deden we vaak een wedstrijdje wie de langste sporen kon trekkengewoon met koude motor enzo, want je kan natuurlijk niet de motor lekker warm toeren
(ook omdat de meeste auto's niet verzekerd zijn)
met dikke volvo's, alfa's en andere snelle wagens vol op het gas en de handrem erbij![]()
mijn record staat op 225m lang met een 850 T5![]()
![]()
Netjes, en natuurlijk ook een afneembare trekhaak voor de looks.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:46 schreef M5 het volgende:
[..]
OptiesClimate Control Sport interieur Xenon lampen Cruise control Boordcomputer Afneembare trek haak, niet zichtbaar 4-winterbanden met velgen
'n Radio/CD/MP3 speler heb ik van m'n broer gekocht
mja, dat was bij ons niet mogelijk. we hadden een smal recht stukje straat van maar 400 meter ofzoietsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:54 schreef M5 het volgende:
[..]
ik eens 10 meter met 'n Ford Ka
en af en toe was ESP lampjes laten knipperen is ook wel vermakelijk
Nee geen half leer, opzich jammer, aan de andere kant hoef ik ook 't leer niet te poetsen/verzorgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Netjes, en natuurlijk ook een afneembare trekhaak voor de looks.
Ook half-leren bekleding in't interieur?
winterbanden er al extra bij? heel netjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:46 schreef M5 het volgende:
[..]
OptiesClimate Control Sport interieur Xenon lampen Cruise control Boordcomputer Afneembare trek haak, niet zichtbaar 4-winterbanden met velgen
'n Radio/CD/MP3 speler heb ik van m'n broer gekocht
we waren altijd heel zuinig met klantenauto's hoorquote:
Ik heb op m'n werk wel gezien hoe auto's soms in kleine ruimtes geparkeerd/gedraait worden, handrem aan, stuur maximaal draaien revven en weg met de koppelingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:57 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, dat was bij ons niet mogelijk. we hadden een smal recht stukje straat van maar 400 meter ofzoiets![]()
wel leuk in de winterauto op de handrem en de voorwielen op het ijs en dan planken. 180 op de teller terwijl je stil staat en dan de voorwielen die ineens grip vinden
die klap vind de aandrijflijn heel lekker
![]()
ja, en wat er nu onderzit is zo goed als nieuw (Michelin Pilot Sport PS2, 225/45ZR17)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:58 schreef vlad het volgende:
[..]
winterbanden er al extra bij? heel netjes![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik heb op m'n werk wel gezien hoe auto's soms in kleine ruimtes geparkeerd/gedraait worden, handrem aan, stuur maximaal draaien revven en weg met de koppelingtot je 'n hoopje rubber weg kunt vegen
![]()
de klanten kunnen ook gewoon hogere afleverings kosten betalen, dan mag ie op de volgende boot mee, en staat ie wat ruimerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:04 schreef vlad het volgende:
[..]
eigenlijk is dat schandalig
![]()
mensen kopen een nieuwe auto in de hoop dat die betrouwbaar is. Heel zuinig mee omspringen enzo, terwijl die auto's van moment dat ze de fabriek uit rollen tot het moment dat die in de showroom staat helemaal afgeragd wordtzeker bij speciale auto's/uitvoeringen
zoals M3 en M5
![]()
![]()
maar dan wordt er alsnog in geragt als ie de boot op/af moet en gepoetst moet wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:06 schreef M5 het volgende:
[..]
de klanten kunnen ook gewoon hogere afleverings kosten betalen, dan mag ie op de volgende boot mee, en staat ie wat ruimer![]()
+ vertraging van een 8 uur
I know, mijn auto is tot nu toe ook altijd netjes na de proefrit van de Rover garage teruggekomenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:59 schreef vlad het volgende:
[..]
we waren altijd heel zuinig met klantenauto's hoor![]()
alleen niet met ingeruilde/nieuwe auto's![]()
willen ze er zo graag vanaf dat je hem krijgt?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
I know, mijn auto is tot nu toe ook altijd netjes na de proefrit van de Rover garage teruggekomen
Maar ik krijg dus binnenkort een nieuweZal maandag eens bellen of ze de leverdatum nou al eens weten... Die hebben ze al verplaatst van ~21 naar ~1 juli en met dit zonnige weer heb ik eigenlijk geen zin nog langer te moeten wachten
neem je mij mee?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo M5, Hallo rest.
ZoIk heb zin om naar huis te gaan.
we hebben een dealquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:33 schreef Fugie het volgende:
m5 die passat is wel een leuke bakje dus zo te horen
"krijg": lease enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:18 schreef vlad het volgende:
[..]
willen ze er zo graag vanaf dat je hem krijgt?![]()
wat voor een krijg je?![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, ik heb vanaf volgende week donderdag zomervakantie
Hai trutje van mequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
Officieel heb ik het eigenlijk ook pas op 1 juli.
Ja, gelijk maar 'n kinderzitje op de achterbankquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:36 schreef vlad het volgende:
[..]
zeker leuke auto met mooie motor
![]()
en voordeel is dat ie nu gelijk aan een gezin kan beginnen![]()
Nou, de uren die ik ga volgen zullen vast ook rond de 5 zijn de aankomende anderhalve week.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:47 schreef Alfisti het volgende:
Nog 5 uurtjes te gaan en dan een week "vrij"![]()
wat voor'n AWD systeem heb jij eigenlijk? Visco-koppeling?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:47 schreef Alfisti het volgende:
Nog 5 uurtjes te gaan en dan een week "vrij"![]()
Je vergeet de vouwwagen alvast aan te koppelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:45 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja, gelijk maar 'n kinderzitje op de achterbanken een wandelwagentje in de koffer
we hebben het over een macquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
dus kunnen wij lekker klef doen zonder dat de rest er last van heeft
[afbeelding]
vouwwagen??quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je vergeet de vouwwagen alvast aan te koppelen
[afbeelding]
dat van een Delta Integralequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:51 schreef M5 het volgende:
[..]
wat voor'n AWD systeem heb jij eigenlijk? Visco-koppeling?
Je gaat wel gelijk voor maatje Frans Bauer ook?quote:
ah, dan is het dus:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat van een Delta Integrale
[afbeelding]
ik mag 1800kg geremt trekken dus ja, je moet wel de mogelijkheden gebruiken natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je gaat wel gelijk voor maatje Frans Bauer ook?
[afbeelding]
Jij bent niet lief..........quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En hoeveel heb ik dan vrij? 3 maanden?
Ik heb geeeeeeeen ideequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:58 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, dan is het dus:
Viscous-Coupling LSD, met Torsen in het achter diff.
Blokhoerquote:
Permanent 4 wheel drive with centrally-mounted epicyclic torque converter and Ferguson viscous joint; Torsen-type rear differential with 5 to 1 wheel torque ratio.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:58 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, dan is het dus:
Viscous-Coupling LSD, met Torsen in het achter diff.
Dat zeg ik, Visco koppeling met Torsen in het achterdiffquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:39 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Permanent 4 wheel drive with centrally-mounted epicyclic torque converter and Ferguson viscous joint; Torsen-type rear differential with 5 to 1 wheel torque ratio.
Om ff compleet te blijven
Later koop ik nog is een Integrale
Alexx mail ontvangen?
Ja, maar ik ga eerst even bezig met mn eigen foto's als je het niet erg vindquote:
wheheheh prachtigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:59 schreef BoJo het volgende:
![]()
is het gifje waar Peu mij doodrijd ook al voorbijgekomen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Post van de TS:
[..]
ik heb overigens niet die link door gespeeld, er schijnen een paar artcers hier te lurken![]()
ik had je vanochtend op mn werk bijna afgesprokenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
dus kunnen wij lekker klef doen zonder dat de rest er last van heeft
[afbeelding]
http://www.thewetnuns.com/sjoewequote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:16 schreef Jimmeh het volgende:
Welk filmpje?Ik ken alleen de gif van een ONZ topic
die dingen vallen mij nooit opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
stata ook gewoon in Sjoewe zn onderschrift btw
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.thewetnuns.com/sjoewe
http://www.thewetnuns.com/sjoewe/190D
vertel me ALLES wat je weet over de Tamron lensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik vanavond nummer 34 in het ARTC register vrij ga maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |