En dat kan niet door je stem verheffen?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks met gezellig te maken.
Hond moet weten dat het onder aan staan. Wij zijn de baas over de hond. Die heeft maar te doen wat wij willen. Niet luisteren is hard afstraffen.
Kan ook niet anders. Je moet je voor stellen dat het een strak afgetrainde hond is en ook strak afgericht. Je moet er niet aan denken wat er gebeurd als die hond opeens zelf gaat beslissen wat hij wil gaan doen.
Op het moment dat je de hond de ruimte geeft om zelf dingen te gaan doen ben je de lul. Al snel zal hij dan ons overheersen en dan word hij echt gevaarlijk zoals je wel zult begrijpen!
Lijkt me een kutbaan mênquote:Op maandag 29 mei 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo, ze zijn weer heelrijk
Iemand nog interesse mod te worden, zijn wat vacatures vrij(zie MED)
Dat mag je niet eens als modquote:Op maandag 29 mei 2006 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
van mij hoeft het ook niet, ik zou gelijk al die etterbakken bannen![]()
dan flikker ik alles op slot wat me niet aanstaatquote:Op maandag 29 mei 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat mag je niet eens als modje mag wel bans voordragen aan de FA's
als ik 2 agents erbij krijg dan zou ik het makkelijk kunnen doenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
met een fulltime baan zie ik ook niet hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen
Als ik het al zou willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |