klopt. toch nog een nederlander in de tweede rondequote:Op maandag 29 mei 2006 19:56 schreef superhero87 het volgende:
Volgens mij heeft Nieminen opgegeven tegen Sluiter!![]()
Kraijceck is uitgeschakeldquote:Op maandag 29 mei 2006 20:24 schreef XL het volgende:
We doen het beter dan de Belgen, alle Nederlanders zijn nog over
damestennisquote:
Dat heeft niets met tennis te maken.quote:
Ik vond Sharapova-Washington gisteren best spannendquote:Op maandag 29 mei 2006 20:56 schreef XL het volgende:
[..]
Dat heeft niets met tennis te maken.
Tuurlijk er lopen wel drie lekkere wijven op die tour, die spelen alleen geen leuke wedstrijden. Ik vind het dus prima om naar foto's van die grieten te kijken. Tennis kijk ik liever naar de heren. Noem maar een mooie dameswedstrijd van vandaag.... Dan zet ik daar Nadal - Soderling, Massu - Malisse en Acasuso - Santoro tegenover.
O ja, Schnyder is een plezierige uitzonderingquote:Op maandag 29 mei 2006 21:33 schreef XL het volgende:
Wat ik van de partij van Krajicek gezien heb, het is niet veel..... was in ieder geval wel een slimme Schnyder. Misschien dat Krajicek daarom er zo hard afging. Ik ben het met je eens dat het doorgaans dom spel is.... De Williams-zusjes hebben intelligent tennis een beetje weggehamerd.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:54 schreef Norrage het volgende:
Ik dacht al dat Sluiter gewonnen had, dat had niet gekund...Het moest natuurlijk op een andere manier gebeuren...Maar toch nog goed van hem
quote:Sluiter, die dit seizoen nog niet veel won, was blij met de zege: "Het zat nu eindelijk ook eens een keer mee. En dat hij opgaf is ook mijn verdienste."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |