Allemaal waar maar mijn punt is dat je in deze prijsklasse betere beamers hebt en dat je dus simpelweg te veel vraagt. De enige kans om je beter tegen jouw prijs te slijten is aan iemand die er geen verstand van heeft.quote:Op zondag 9 juli 2006 09:46 schreef off_topic het volgende:
[..]
Wat attent van je! Maar een ding vergeet je: op dat htforum zitten de freaks, die nergens tevreden mee zijn. Als een beamer goed projecteert, dan zijn de branduren weer een punt om over te zeuren. Hebben ze een beamer met lange branduren dan is de calibratie niet goed genoeg. Is deze goed genoeg dan is het geluid weer bagger, enz enz. Ik heb dat ding zelf in huis en kan zeggen dat ik er uiterst tevreden over ben. Als je dus niet zulke absurde hoge eisen stelt dan staat deze beamer garant voor jarenlange plezier.
vandaar dat mensen kunnen bieden... mits reeel.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Allemaal waar maar mijn punt is dat je in deze prijsklasse betere beamers hebt en dat je dus simpelweg te veel vraagt. De enige kans om je beter tegen jouw prijs te slijten is aan iemand die er geen verstand van heeft.
Bv. mensen die niet doorhebben dat ie niet eens de resolutie van een DVD haaltquote:Op zondag 9 juli 2006 17:18 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Allemaal waar maar mijn punt is dat je in deze prijsklasse betere beamers hebt en dat je dus simpelweg te veel vraagt. De enige kans om je beter tegen jouw prijs te slijten is aan iemand die er geen verstand van heeft.
Dat is op zich geen probleem. De resolutie van deze beamer is voldoende voor projectie tot +/- 2 meter breed (als je op 4 meter afstand kijkt). Mijn projector is zelfs 'maar' 800x600 en ik projecteer op 1.80m (kijkafstand 3,5 a 4 meter).quote:Op maandag 10 juli 2006 11:12 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Bv. mensen die niet doorhebben dat ie niet eens de resolutie van een DVD haalt
Maar dat is natuurlijk allemaal maar geneuzel voor mensen die nooit tevreden zijn...
dan moet ik eerst mijn Golf IV kwijtraken...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:22 schreef steve2003 het volgende:
Ik zag dat je interesse hebt voor de Chrysler die ik verkoop. Als je er 2700 euro bijlegt wil ik wel met je ruilen...
nou, daar heb ik eventueel een koper voor. Als je hem echt kwijt wil dan. stuur me even wat specs en een richtprijs dan kan ik dat voor je regelenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:16 schreef off_topic het volgende:
[..]
dan moet ik eerst mijn Golf IV kwijtraken...
ziet er opzich interessant uit. Maar is het nu een hp of een compaq?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:03 schreef alki het volgende:
Ik heb nog een HP Laptop staan N1020V
Dit zijn ongeveer de specs
Compaq Evo N1020V Laptop.
- Intel P IV 2.4ghz 400mhz fsb.
- 512mb DDR - 40gb Harddisk
- DVD Rom/cd-rw - 14,1" TFT Xga
- 56k modem, 10/100 netwerk
- 802.11b 11mbit w-lan
ok ik hoor het welquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:59 schreef alki het volgende:
ik zal straks wat fotos maken en naar je toe mailen.
Het is idd een Compaq Evo N1020V
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |