Matige grap dan hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 18:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nou, nadat je de "" blik krijgt van dat wijf roep je natuurlijk: "STERF VIEZE KANKERHOER!".
![]()
WTF! Vind je dit normaal ofzo!? Asociale teringlijer!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ga zelf lekker dood braun
denk je dat je grappig bent ofzo ?
Whehehe!quote:Op maandag 29 mei 2006 19:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
WTF! Vind je dit normaal ofzo!? Asociale teringlijer!![]()
Waar zie je mij iemand dood verwensen? Juist! Nergens! Denk toch eens na bij wat je zegt man! Hier kwets je mensen mee, hoor.
Deze bedacht ik in de bus, onderweg van de Universiteit naar m'n kamer. Mede doordat achter mij iemand aan het telefoneren was en het over treinkaartjes kopen had.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef AffenStrudel het volgende:
Braun, hoeveel uren per dag stop je nu in het bedenken van dit soort topics?![]()
Ff pimpen dat je op een universiteit zit natuurlijk.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Deze bedacht ik in de bus, onderweg van de Universiteit naar m'n kamer. Mede doordat achter mij iemand aan het telefoneren was en het over treinkaartjes kopen had.
Wat moest je afleveren BrauN?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Deze bedacht ik in de bus, onderweg van de Universiteit naar m'n kamer. Mede doordat achter mij iemand aan het telefoneren was en het over treinkaartjes kopen had.
gelukkig, de moraalridder huilie kutkloon is langs geweest!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ga zelf lekker dood braun
denk je dat je grappig bent ofzo ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |