quote:Op maandag 29 mei 2006 19:24 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Als je de OP schaamteloos over hebt genomen, kloppen die geremixte platen dan wel?
Tevens tvp
(12 punten)quote:Op maandag 29 mei 2006 19:41 schreef Laevid het volgende:
Mijn antwoorden van de eerste luisterbeurt zijn onderweg........hopelijk komt er links en rechts nog wat bijanders zie ik het, ondanks je goede smaak, voor mezelf maar somber in
Als het echt zo onbekend is kun je misschien toch een mooie positie halen met 3 geraden tracks, toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:15 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:maar de laatste twee lijken alsof de makers gewoon hun favoriete tracks uit een of ander onbekend genre in een zipje hebben gestopt...
zoals ik zei, heb ik me erg ingehouden met vage liedjes posten. ik vond het redelijk te doen deze.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:15 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Ik ken er 3
Ik vind die contests echt steeds moeilijker worden, die eersten waren nog wel te doen, maar de laatste twee lijken alsof de makers gewoon hun favoriete tracks uit een of ander onbekend genre in een zipje hebben gestopt...
korte tussenstand (snel gekeken, niet goed geteld.)quote:pwêp
1 2 3 | Trancelocator 15,5 punten Leavid 12 punten |
De eerste track van jou was ooit behoorlijk top 40. Overigens waren de tracks in mijn contests over het algemeen ook geen top 40 platen, dus wat dat betreft niets nieuws onder de zon. Het zat bij mij wel wat meer richting mainstream van de dancemuziek, maar dat maakt het ook weer toegankelijk voor een breder publiek.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
zoals ik zei, heb ik me erg ingehouden met vage liedjes posten. ik vond het redelijk te doen deze.
er zitten platen tussen die nog redelijk.. tja, hoe noem je het, underground hits zijn geweest. geen top 40 materiaal, maar allom bekend bij dance liefhebbers.
Voor een beetje muziekliefhebber vind ik dit echt niet obscuur ofzo
ja, nummer 1 wel. maar die was gewoon tofquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De eerste track van jou was ooit behoorlijk top 40. Overigens waren de tracks in mijn contests over het algemeen ook geen top 40 platen, dus wat dat betreft niets nieuws onder de zon. Het zat bij mij wel wat meer richting mainstream van de dancemuziek, maar dat maakt het ook weer toegankelijk voor een breder publiek.![]()
#21 fout?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:18 schreef timbob het volgende:
Eerste tussenstand!
net nog een flamebringer mailtje gehaden hij staat gelijk bovenaan)
@Trancemeneer: #13, verkeerde remix #18 artiest niet geheel compleet #21 compleet fout
nou, het was niet bedoelt als instinkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:26 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
#21 fout?Is dat een van de instinkers waar jij het over had?
![]()
Tja, klinkt volgens mij inderdaad net iets anders als die ik bedoelde. Even verder googlen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:28 schreef timbob het volgende:
[..]
nou, het was niet bedoelt als instinkerblijkbaar wel zo uitgekomen.
maar ok, er zijn meer mensen die die band gecoverd hebben ....
nr 12: ik heb nog een week om met lumineuze vondsten te komenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:18 schreef timbob het volgende:
@Leavid: #12 half goed, zou toch makkelijk te raden moeten zijn#24 compleet fout #25 goede artiest, ander nummer. #4 is idd een bekend melodietje, vandaar dat hij er tussen zit
grappig, iedereen heeft tot nu toe nr 1 goedondanks dat het zo'n heerlijk fout nummer is.
Niet te veel tips en opmerkingen he! Ik heb 'm daarnet geluisterd en ik weet er aardig watquote:Op maandag 29 mei 2006 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
ik zal morgen tips en opmerkingen doen, nu slapen
je weet het he.. pas maandag 8 uur opsturenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Niet te veel tips en opmerkingen he! Ik heb 'm daarnet geluisterd en ik weet er aardig wat![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:07 schreef timbob het volgende:
[..]
je weet het he.. pas maandag 8 uur opsturen
Hmm ik ben toch niet te vroeg hehquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:28 schreef timbob het volgende:
update van leavid net binnengehad. heeft er een hoop punten bijgehaald
1 2 3 | Laevid 18 punten Trancelocator 15,5 punten |
Oei...beterschap timbob!quote:
Hmm...ik ben op zich ook wel benieuwd hoe het ervoor staat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:49 schreef Trancelocator het volgende:
Tussenstandje, timbob?
1 2 3 | Trancelocator 25 punten LAEvid 18 punten |
Ik dacht een paar dagen geleden dat ik er wel veel zou weten, maar de scores die ik nu opeens zie verschijnen kan ik niet meer overtreffen denk ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:17 schreef timbob het volgende:
Nog steeds maar van 3 mensen inzendingen gehad. misschien (hopelijk) komen er nog wat in het weekend
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik dacht een paar dagen geleden dat ik er wel veel zou weten, maar de scores die ik nu opeens zie verschijnen kan ik niet meer overtreffen denk ik![]()
stuur maar op, tientje erbij, en je komt verrassend hoogquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik dacht een paar dagen geleden dat ik er wel veel zou weten, maar de scores die ik nu opeens zie verschijnen kan ik niet meer overtreffen denk ik![]()
Als ik net die ene zeldzame misdruk van Orbital opstuur kom ik zeker precies op 55 punten??quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:37 schreef timbob het volgende:
[..]
stuur maar op, tientje erbij, en je komt verrassend hoog
Misschien zelfs 56 punten!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Als ik net die ene zeldzame misdruk van Orbital opstuur kom ik zeker precies op 55 punten??![]()
1 2 3 4 | Trancelocator 28 punten Flamebringer 27 Punten! Laevid 18 punten |
Gitanki zou zeggen dat dit een voorsprong van een banddikte isquote:
Misschien op het laatste momentquote:
Ik hoop wel dat er nog wat deelnemers bij komen, anders is de opkomst wel wat magertjes.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:31 schreef Flamebringer het volgende:
Hmm...nog een paar uurtjes te gaan. Ben benieuwd of er op het laatste moment nog deelnemers bij gaan komen, en of mijn plaats in de Top 3 dan nog wel veilig is...
quote:Username : Laevid (18 punten)
----------------------------------------------------------------------
01 zig & zag - them girls (2 punten)
02 (remix)
03 jem - they (2 punten)
04 kraftwerk - computer love (2 punten)
05
06 (remix) Nikos diamantopoulos - ping pong (chris nemmo's updated mix)
07
08
09 basement jaxx feat. dizzee rascal - lucky star (2 punten)
10
11 DNA - dance with somebody
12 LFO - LFO (2 punten)
13 (remix) sugarglider - slow motion (chiller twist deep n twisted mix)
14 (remix) tony h - sicilia....you got it (trapan mix)
15 x press 2 feat. david byrne - lazy (2 punten)
16
17 deep touch - i like to go
18 mos def & massive attack - i against i (2 punten)
19
20
21 Orbital - ??
22 Laid Back - White horse (2 punten)
23 (remix)
24 Aphex Twin - ??
25 daft punk - revolution 909 (2 punten)
quote:Track ID Contest #7 Tracklist
Username : Trancelocator (30.5 punten)
01 = Zig & Zag - Them girls (2 punten)
02 (remix) = Underworld - Dark & Long (Dark Train) (3 punten)
03 = JEM - They (2 punten)
04 =
05 =
06 (remix) =
07 =
08 = Baby D - Let me be you fantasy (2 punten)
09 = Basement Jaxx ft. Dizzee Rascal - Lucky star (2 punten)
10 = Alex Gopher - The Child (2 punten)
11 = Silvio Ecomo vs. Whitney Houston - I wanna dance with somebody (0.5 punten)
12 = LFO - LFO (2 punten)
13 (remix) = Meat Beat Manifesto - Mindstream (Mind The Bend The Mind) (3 punten)
14 (remix) =
15 = X-Press 2 ft. David Byrne - Lazy (2 punten)
16 =
17 = Scanty Sandwich - Because of you (2 punten)
18 = Mos Def & Massive Attack - I Against I (2 punten)
19 =
20 = Westbam - Wizards of the sonic (2 punten)
21 = Yonderboi - Riders on the storm (Pink Solidism) (2 punten)
22 =
23 (remix) =
24 =
25 = Daft punk - Revolution 909 (2 punten)
quote:Username : Flamebringer (33 punten)
01 Zig & Zag - Them Girls (2 punten)
02 (remix)
03 Jem - They (2 punten)
04 Kraftwerk - Computerlove/Computer Liebe (2 punten)
05
06
07 Olive - You're Not Alone (2 punten)
08 Baby D - Let Me Be Your Fantasy (2 punten)
09 Basement Jaxx ft. Dizzee Rascal - Lucky Star (2 punten)
10 Alex Gopher - The Child (2 punten)
11 Girls On Top - I Wanna Dance With Numbers (2 punten)
12 LFO - LFO (2 punten)
13 Meat Beat Manifesto - Mindstream (Orbital 'Mind The Bend The Mind' Mix) (3 punten)
14 (remix)
15 X-Press 2 ft. David Byrne - Lazy (2 punten)
16 Squarepusher - My Red Hot Car (2 punten)
17
18 Massive Attack feat. Mos Def - I Against I (2 punten)
19 Aphex Twin - ?
20 WestBam - Wizards Of The Sonic (2 punten)
21 Kraak & Smaak - ?
22
23 (remix)
24 Venetian Snares - Hajnal (2 punten)
25 Daft Punk - Revolution 909 (2 punten)
quote:Captain Redbeard (33,5 punten)
1. zig & zag - them girls (2 punten)
2. underworld - dark & long (dark train) (3 punten)
3. jem - they (2 punten)
4. kraftwerk - computerlove (2 punten)
5. alan braxe & fred falke - rubicon (2 punten)
6.
7. olive - you're not alone (2 punten)
8.
9. basement jaxx feat. dizzee rascal - lucky star (2 punten)
10.
11. roxane - i wanna dance with somebody ?? (0.5 punten)
12. lfo - lfo (2 punten)
13. depeche mode - ? (?)
14. peplab - ride the pony (norman cook club mix) (3 punten)
15. x-press 2 feat. david byrne - lazy (2 punten)
16. squarepusher - my red hot car (2 punten)
17.
18. massive attack feat. mos def - i against i (2 punten)
19. orbital - funny break (2 punten)
20. westbam - wizards of the sonic (2 punten)
21.
22. silicon soul - who needs sleep tonight
23.
24. venetian snares - szerencsétlen (1 punten)
25. daft punk - revolution 909 (2 punten)
Zoals we zien, werd het weer spannend aan het eindequote:Username : Da_Sandman (12.5 punten)
01 Zig & Zag - Them Girls(2 punten)
02 (remix)
03 Jem - They (2 punten)
04 ? - Talk (strafpunten)
05
06 ? - Ping Pong (remix)
07 Olive - You're not alone (2 punten)
08
09
10
11 ? - I Wanna Dance With Somebody (0.5 punten)
12
13 (remix)
14 (remix)
15 X-Press 2 feat. David Byrne - Lazy (2 punten)
16
17
18
19
20 Westbam - Wizards of Sonic (2 punten)
21
22
23 (remix)
24
25 Daft Punk - Revolution 909 (2 punten)
Echt wel!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:37 schreef Flamebringer het volgende:
(Laevid staat niet bij de eindstand, timbob)
Ik heb m'n best gedaan het luisterbaar te houdenquote:Felicitaties natuurlijk ook aan de rest van de deelnemers en bedankjes en complimenten aan timbob voor het organiseren van een originele contest, met veel muziek waar ik eigenlijk niet zo in thuis ben, maar die toch best fijn blijkt te klinken...
Hmm...zo'n contest kan echt twee kanten op gaan voor mijquote:Op maandag 5 juni 2006 22:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Verwacht van mij een contest voor de echte dance-omnivoren![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef Laevid het volgende:
Timbob> Ik zie een mistelling bij Captain Redbeard's nummer 19. Ik zit die Orbital te luisteren ik denk daar zit het niet in. Maar het was dus ook iets anders. WAT NU!![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef Laevid het volgende:
...
Timbob> Ik zie een mistelling bij Captain Redbeard's nummer 19. Ik zit die Orbital te luisteren ik denk daar zit het niet in. Maar het was dus ook iets anders. WAT NU!![]()
Nou het is meer van belang voor Flamebringer, ik denk dat ik niet echt in aanmerking kom voor het organizerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Daar moet Timbob maar even naar kijken dan. Aangezien jij al wel een ronde hebt georganiseerd ga ik gewoon alsnog de volgende organiseren???
klonk geweldig. heb ik toch ergens gemistquote:13 Meat Beat Manifesto - Mindstream (Mind The Bend The Mind) / (Orbital Remix)
Ik dacht dat deze moeilijker zou zijn, maar toch veel geraden. Mindstream van MBM. geremixd door de helden van orbital. Orbital vond deze remix zo goed (terecht) dat ze vroegen of ze deze zelf nog uit mochten brengen. Zonder vocalen en wat extra geknip is deze als Remind uitgebracht op het Brown album van orbital. Tevens het aller allerlaatste nummer dat orbital ooit live heeft gespeeltsnik.
heel vet nrquote:b][16 Squarepusher - My Red Hot Car[/b]
nummer met de geniale tekst:
You scream out for more
Let me tell you girl that for sure
I'm gonna give you what I've got
I'm gonna fuck you with my red hot cock
Dit is het meeste pop achtige nummer van Squarepusher en is gewoon een fijn deuntje.
stiekem echt topquote:20 westbam - Wizard of Sonic
Westbam. jeugdsentiment (ok, het was al 1994) Wizards of the sonic van het album Bam Bam Bam. Westbam speelt ook een grote rol in Members Of Mayday.
En die heeft er ook al een georganiseerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:49 schreef Laevid het volgende:
[..]
Nou het is meer van belang voor Flamebringer, ik denk dat ik niet echt in aanmerking kom voor het organizeren![]()
Dat is zo, maar aan de andere kant de winnaar heeft het recht dit te bepalen (en Flamebringer is dan waarschijnlijk toch de echte winnaar).....ik begrijp dat je al ver was met het opzetten. Dan zou het voor jou ook lullig geweest zijn. Beetje lastig zo die actie van Timbob. Aan de andere kant vind ik het wel ok dat alle uitslagen gepubliseerd zijn. Zoals nu blijkt kan de orginisator ook een fout maken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
En die heeft er ook al een georganiseerd.
Ach ja, kan gebeuren joh...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:26 schreef timbob het volgende:
Timbob aan de schandpaal
Thanx!quote:Flame een baard moeten maar even uitvechten wie de volgende maakt. maar Flamebringer is dus de echte winaar van deze contest
You're welcomequote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:34 schreef Laevid het volgende:
Trouwens bedankt Da Sandman voor het meedoen
Ach gelukkig, anders had ik weer aan Beathoven moeten vragen om iets te sluiten. Nu alleen kijken of ik de OP nog kan wijzigenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:41 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Ach ja, kan gebeuren joh...
[..]
Thanx!Enne...ik doe met plezier mee aan jouw contest, Captain_Redbeard! Jij hebt hem al online staan, en daarnaast heb ik er inderdaad al eens eentje georganiseerd. De eer is aan jou...
De OP kan je zelf (nog) wijzigen toch?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ach gelukkig, anders had ik weer aan Beathoven moeten vragen om iets te sluiten. Nu alleen kijken of ik de OP nog kan wijzigen![]()
En Flamebringer van harte gefeliciteerd uiteraard. Je hebt 't verdiend [afbeelding]
Yep, Flamebringer staat nu als winnaar van de vorige editie genoteerdquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De OP kan je zelf (nog) wijzigen toch?![]()
Dank je!quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
En Flamebringer van harte gefeliciteerd uiteraard. Je hebt 't verdiend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |