quote:Op maandag 29 mei 2006 16:56 schreef thomzor het volgende:
na FuifDuif en McCarthy presenteert god u een nieuwe idioot; patrick11
drie hoeraatjes graag
En het zou me niets verbazen als het 1 en dezelfde idioot is.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:56 schreef thomzor het volgende:
na FuifDuif en McCarthy presenteert god u een nieuwe idioot; patrick11
drie hoeraatjes graag
HIj denkt natuurlijk dat ie dat kan winnenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:10 schreef Pony-Lover het volgende:
Zeg patrcik11, je mag nog 110 van deze topic's openen maar je mag echt niet op kosten van Fok naar de hoeren![]()
![]()
![]()
![]()
[ACTIE] een hoertje voor Fuif-Duif & McCarthy -3-
Heeft ze dan geen last van het strijkplanksyndroomquote:Op maandag 29 mei 2006 16:48 schreef patrick11 het volgende:
Stel je krijgt de kans om met een lekker wijf die een uurtje geleden dood is verklaard te sexen? Zou je het doen? Of zeg je gatverdamme?
Moet ik dan ook afvalstoffenheffing betalen? Zo niet: dan bied ik een euro.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:03 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb hier een lijk liggen, dus voor de hoogste bieder zou ik zeggen
Hij was er gewoon te vroeg bij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:51 schreef BertV het volgende:
Zag vanochtend op kabelkrant het bericht over een verkrachting van een 92 jarige door een 18 jarige...
moest toch ff aan dit topic denken, al is het (net) wat anders.
typisch die tieners van tegenwoordig...niet eens meer het fatsoen te wachten tot rigor mortis is ingetreden..quote:
Nee, na een uur is ze al afgekoeld...quote:Op maandag 29 mei 2006 16:48 schreef patrick11 het volgende:
Stel je krijgt de kans om met een lekker wijf die een uurtje geleden dood is verklaard te sexen? Zou je het doen? Of zeg je gatverdamme?
en jij dan? TS eerst toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:48 schreef patrick11 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |