En nu ben je trots op jezelf?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Whoehahaha
Ik heb eindelijk succesvol een acc kunnen aanmaken![]()
Ik ben er heel erg blij mee dus hier mogen jullie mij feliciteren,
of doe alsof je stoer bent en scheld me uit voor newbie or what not![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Post eerst je tieten maar eensquote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef Queen_Bee het volgende:
dus hier mogen jullie mij feliciteren,
Whoei De vonken vliegen er vanafquote:Op maandag 29 mei 2006 16:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja eerdere registratie wilde niet lukken, dus nu ik er eindelijk ben![]()
Ben wel trots enzo ja![]()
Love you too glasbak![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel knap hoor, helemaal alleen gedaan?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb eindelijk succesvol een acc kunnen aanmaken![]()
oh kijk eens aan de smilies lukken ook alquote:Op maandag 29 mei 2006 16:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, ik ben blond. Weet alleen hoe ik topics moet aanmaken en hoe ik kan posten![]()
![]()
jij mag dood msn sletquote:Op maandag 29 mei 2006 16:12 schreef centenbakkie het volgende:
hoi ik ben ook nieuw :p
Volgens mij heb jij al heel lang geen vriendin gehad hè.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:11 schreef glasbak het volgende:
-> http://fotoboek.fok.nl
Doe je best
Dansen?
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:13 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al heel lang geen vriendin gehad hè.![]()
![]()
Nee, ik heb al een tijdje geen vriendin meer. Sinds 14 januari mag ik haar "m'n vrouw" noemenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:13 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al heel lang geen vriendin gehad hè.![]()
![]()
En ik doe nog wel zo aardig tegen jequote:Op maandag 29 mei 2006 16:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Het was idd leuker om toe te kijken hoe jullie anderen afzeiken![]()
Eens kijken hoe het quoten lukt danquote:
oh ok, hij is dus het vrouwtje in jullie relatiequote:Op maandag 29 mei 2006 16:17 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een tijdje geen vriendin meer. Sinds 14 januari mag ik haar "m'n vrouw" noemen
hij wil alleen jouw onderbroekje zien. niet in trappen. hij heeft ook een hekel aan kutnewbiesquote:Op maandag 29 mei 2006 16:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Eens kijken hoe het quoten lukt dan![]()
Ik had het ook niet tegen jou![]()
Ja geldt dat niet voor elke Fokkerquote:Op maandag 29 mei 2006 16:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij wil alleen jouw onderbroekje zien. niet in trappen. hij heeft ook een hekel aan kutnewbies
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Aww, jullie zijn allemaal zo lief voor me![]()
![]()
Nah, volgens mij staan er nu foto's in mn boek, Enjoy![]()
Ik heb het over "haar" en niet over "hem"quote:Op maandag 29 mei 2006 16:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh ok, hij is dus het vrouwtje in jullie relatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |