Ok, als het aan je hb ligt is het goed te verklaren natuurlijk! Daar heb ik na de bevalling van Noa ook last van gehad en ik weet hoe die moeheid voelt. Erg vervelend is dat!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Belana het volgende:
ja, kan ook hoor. Maar een paar weken terug had de vk mijn hb gemeten en die was voor mijn doen wel erg laag en het kan geen kwaad denk ik, wat extra ijzer. Verder slaap ik bijna iedere middag wel ff extra. hoest met jou? trek je het een beetje?

Is het stom als ik nu al schietgebedjes doe over dat een evt. jongetje niet van voetbal gaat houden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:41 schreef renzell het volgende:
[...]voetbal, voetbal en nog eens voetbal....... [...]

Ziek ten gevolge van zwangerschapquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:10 schreef PM-girl het volgende:
Ik ga zo maar weer eens bellen met vk en ha en leidinggevende, om te zien wat wijsheid is mbt werk. Het zit me ook niet helemaal lekker dat ik in de ziektewet zit maar wel op vakantie ga, al weet ik wel dat dit geen gewone ziektewet en zo.
En de stress voor het inpakken is ook al toegeslagen, terwijl we maar zo weinig mee hoeven te nemen...

quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Is het stom als ik nu al schietgebedjes doe over dat een evt. jongetje niet van voetbal gaat houden?![]()

Opgevoerde brommers.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:41 schreef renzell het volgende:
Moonah; jongetjes zijn zooooooooooooo leuk!!!
Denk je eens in; je zoontje met kaplaarsjes in de modder, met takjes en steentjes in de tuin, in zijn zelfgemaakte boomhut, als clowntje met carnaval, fikkie stokend in de achtertuin, denk aan stoere tuinbroekjes, kikkers en wormen in je keuken, drumstellen, brommers, voetbal, voetbal en nog eens voetbal.......![]()
Ja, ik hou echt van jongetjes!!!
![]()

ik wel, ik heb er 2 en leuk dat ze zijn, johquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:36 schreef Moonah het volgende:
Maar het voelt zo nieuw. Ik heb mezelf altijd met een dochter voorgesteld. Ik kan me ook nog niets voorstellen bij een zoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |