nee er zitten nog wel lui hier van een andere client.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt op het moment toch geen buurman?
Of heb je een denkbeeldig vriendje?
Kots ze even onder, zijn ze zo wegquote:Op maandag 29 mei 2006 14:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee er zitten nog wel lui hier van een andere client.![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Af en toe mijn neus laten zien op school en het geld stroomt binnen
krassen?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oi, je vindt dit topic zo zuigen. Scheer je dan eens weg
Rijden genoeg van die kutastra's rond zo te zienquote:Op maandag 29 mei 2006 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
http://www.nnmedia.nl/bovag-rai.nl/overzicht/nl/auto/1/6
Nee joh, velletje voor velletje wegscheren.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee joh, velletje voor velletje wegscheren.
En als je dan bij je botten komt lekker een vijltje erbij pakken en vijlen maar.
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als je dan bij je botten komt lekker een vijltje erbij pakken en vijlen maar.
Tsja, dat is het volk dat naar Zeeland gaat nu eenmaal he?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:31 schreef Fugie het volgende:
lekkere trein zit ik weer in![]()
stinkende daklozen en schreeuwende duitsers
Spot het verband.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE, DAT MEEN JE NIETquote:Op maandag 29 mei 2006 15:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Spot het verband.
"Neus laten zien".
"Cocaine".
Geqxon doet wel vaker gekke dingenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:38 schreef vlad het volgende:
Geqxon was toch die user die met z'n criminele kop in de krant heeft gestaan?![]()
iets met een pistool ofzo?
Ze koekeloeren maar naar de url! Luie donders!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:39 schreef BaraCuda het volgende:
Pssst ijmeis, in dat auto topic 1940 tot 1950 moet je ff naam van de auto vermelden joh
heldquote:Op maandag 29 mei 2006 15:40 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ik net op de westblaak hier in R'dam de auto op de stoep zetten voor zo'n turk z'n winkel, die gast elke 5min naar buiten komen dreigen dat hij de politie belt. Heb er een uur gestaan en niks gezien![]()
Egniequote:
alle porsches zijn hetzelfdequote:Op maandag 29 mei 2006 15:42 schreef Fugie het volgende:
die dakloze wist niet eens dat ie naar zeeland gaat
997 GT3 RS is ook wel leuk trouwens![]()
Waarom sta je daar in hemelsnaam een uur danquote:Op maandag 29 mei 2006 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Egniestond daar met draaiende motor en alle deuren op slot
![]()
Ze hadden de parkeerplaatsen opgebroken en de stoep is dat gewoon 5 meter breed + nog eens 2m fietspad erlangs.quote:
pfff je wilt niet weten hoeveel uur ik uit mijn neus heb zitten graaien als chauffeurquote:Op maandag 29 mei 2006 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom sta je daar in hemelsnaam een uur dan
Ga iets nuttigs doen
Ik was en ben iets nuttigs aan het doen, ik zat betaald te wachten op mn client, net als ik nu doe. Maar nu staat de auto in de parkeergarage en zit ik achter t bureau tegenover de secretaresse.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom sta je daar in hemelsnaam een uur dan
Ga iets nuttigs doen
Nee, dat wil ik niet weten. Ik wil de hoeveelheid snot wel wetenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
pfff je wilt niet weten hoeveel uur ik uit mijn neus heb zitten graaien als chauffeur![]()
Ik zeg lintjequote:Op maandag 29 mei 2006 15:40 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ik net op de westblaak hier in R'dam de auto op de stoep zetten voor zo'n turk z'n winkel, die gast elke 5min naar buiten komen dreigen dat hij de politie belt. Heb er een uur gestaan en niks gezien![]()
En iedereen maar denken dat je die tijd nuttig gaat bestedenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
pfff je wilt niet weten hoeveel uur ik uit mijn neus heb zitten graaien als chauffeur![]()
2.7kg per weekquote:Op maandag 29 mei 2006 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet weten. Ik wil de hoeveelheid snot wel weten
Doen ze dat sowieso niet al?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En iedereen maar denken dat je die tijd nuttig gaat besteden![]()
Na een paar maanden heb je alle grote steden wel gezien en kotsen je vrienden je uit omdat je zovaak op bezoek komt![]()
"ik verveel me" was toen ook wel je levensspreuk ehquote:Op maandag 29 mei 2006 15:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
sommigen kende me blijkbaar nog niet goed genoegquote:
Ja, de telegraaf zag het verschil niet meer tussen een babyface en een boeventronie!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:38 schreef vlad het volgende:
Geqxon was toch die user die met z'n criminele kop in de krant heeft gestaan?![]()
iets met een pistool ofzo?
Hij chauffeurt al bijna 2 jaar niet meerquote:Op maandag 29 mei 2006 15:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
"ik verveel me" was toen ook wel je levensspreuk eh
telegraafquote:Op maandag 29 mei 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, de telegraaf zag het verschil niet meer tussen een babyface en een boeventronie!
maar verveelt zich nog welquote:Op maandag 29 mei 2006 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij chauffeurt al bijna 2 jaar niet meer![]()
Het moet wel heel gek lopen wil ik me nog verbazen, hoewel t bij jou foto's nog wel eens gebeurtquote:Op maandag 29 mei 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk niet dat ik me zou kunnen vervelen als er auto's in de burut zijn, ik een camera heb, en het droog is
Nee hoor die proffesionaliteit kan ik wel opbrengen hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het moet wel heel gek lopen wil ik me nog verbazen, hoewel t bij jou foto's nog wel eens gebeurt![]()
jij zou dit werk geweldig vinden denk ik, qua plekken waar je komt; alleen je clienten wat minder"waarom stoppen we" 'ja ff foto maken van die en die auto'
ik kom tijd te kortquote:
Je weet dat je dan naar de kapper moet en kennis moet maken met het scheermes hequote:Op maandag 29 mei 2006 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor die proffesionaliteit kan ik wel opbrengen hoorBij rijles ga ik ook gewoon door met rijden als er iets puiks staat
Maar chauffeuren lijkt me inderdaad helemala geweldigHeb nu al gesolliciteerd als koerier ook
![]()
Autorijden is zoooo gaaf
quote:
En het werd nog wel zo gezelligquote:Op maandag 29 mei 2006 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]je hebt nog overwogen om met mij mee te rijden
Nu rij ik zelfs helemaal alleen, 2 vrienden die mee zouden, gaan komend weekend weer 4 dagen op vakantie![]()
Er gaan nog 2 vrienden mee, maar die rijden in hun eigen auto.
Scheren doe ik tegenwoordig al regelmatig... En als ik voor een leuke baan mn haar er af moet doen, is dat ook geen probleemquote:Op maandag 29 mei 2006 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet dat je dan naar de kapper moet en kennis moet maken met het scheermes he![]()
Wordt het ook welquote:Op maandag 29 mei 2006 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En het werd nog wel zo gezellig![]()
zei je
het is niet eerlijk hequote:Op maandag 29 mei 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kom tijd te kortIk denk dat ik me de afgelopen twee jaar, waarvan ik 1,5 jaar zonder werk zat, in totaal minder heb verveeld als BoJo op een gemiddelde werkdag
bel/mail/sms/msn maar, er staan 4 zitplaatsen tot je beschikkingquote:Op maandag 29 mei 2006 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
Het wordt wel mooi weer zaterdag, dus die maandag erop vast ook wel.
Als het echt supermooi weer is ga ik misschien toch wel.
Dan moet Tim maar mee ofzo
Beter uitkijken als je achter een politiewagen fietst die plots stilstaat dusquote:Op maandag 29 mei 2006 16:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben vandaag anders wel in aanraking met de politie geweest hoor
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben vandaag anders wel in aanraking met de politie geweest hoor
dan kom jij je hier vervelen voor een redelijk salarisquote:Op maandag 29 mei 2006 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
anders ga jij in je verloren uurtjes aan mijn vrachtwagenencyclopedie schrijven?
Als ze me bij Brussaard nu nog een keer overslaan, heb jij dan niet wat voor me tot 1 septemberquote:Op maandag 29 mei 2006 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan kom jij je hier vervelen voor een redelijk salaris![]()
neequote:Op maandag 29 mei 2006 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze me bij Brussaard nu nog een keer overslaan, heb jij dan niet wat voor me tot 1 september![]()
Ik kan een paar honderd meter bij je vandaan al een leukere baan krijgenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan kom jij je hier vervelen voor een redelijk salaris![]()
lulquote:
rijden hier genoeg vrachtwagens rond jaquote:Op maandag 29 mei 2006 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan een paar honderd meter bij je vandaan al een leukere baan krijgen
* PeuRac denkt 2jr geleden terugquote:
Ik heb een paar jaar geleden een baan als heftruckchauffeur bij KLM Cargo aangeboden gekregenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
rijden hier genoeg vrachtwagens rond ja![]()
Je kan ook bij die ene die vrachtwagens in de buzzybee kleuren heeft solliciteren. Lijkt me leuk om te melden tijdens het gesprek![]()
![]()
Je hebt het overleefdquote:Op maandag 29 mei 2006 17:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens www.traphic.nl/kaart.aspx staat er geen file![]()
ben nach hause![]()
Nee, doe ik straks wel evenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja heb je nog gekeken voor schade?
[afbeelding]
schade gereden met de Rex?quote:
Ik heb niks gedaanquote:Op maandag 29 mei 2006 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
Schade? waaraan? ijsmeis wat heb je nu weer uitgefroten![]()
Kut Mofquote:Op maandag 29 mei 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe/wat/waar?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan
Er kwam ineens een grote zwarte plaat op mijn auto gevlogen
Scary shitquote:Op maandag 29 mei 2006 17:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan
Er kwam ineens een grote zwarte plaat op mijn auto gevlogen
http://190d.audiofuhrer.dequote:Op maandag 29 mei 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kwam uit Oostenrijk toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:43 schreef BaraCuda het volgende:
Al het goede komt uit duitsland![]()
Op een bepaald figuur zo rond 1940 na dan![]()
Aaah joh, Hitler was een naar figuur, maar dat heeft niks met Duitsland te maken. En al zeker niet met het Duitsland van nu. Kansloze vooroodelen en tweede wereldoorlog wrok.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:43 schreef BaraCuda het volgende:
Al het goede komt uit duitsland![]()
Op een bepaald figuur zo rond 1940 na dan![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://190d.audiofuhrer.de
Dubbelduits
[afbeelding]
wat moet jij met die wijven hippie schoenen manquote:Op maandag 29 mei 2006 17:46 schreef Hugster het volgende:
geen Italiaanse patta's dit maal
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:46 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Allstars? Jij?!quote:Op maandag 29 mei 2006 17:46 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Zegt het uithangbord van de C&Aquote:Op maandag 29 mei 2006 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat moet jij met die wijven hippie schoenen man
* PeuRac heeft al 10jr niks meer van de c&a in de kast meer.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zegt het uithangbord van de C&A
[afbeelding]
niet full blackquote:Op maandag 29 mei 2006 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is serieus KONING
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Had je die van Alex al gezienIn m'n sig.
[afbeelding]
Ik heb er nog geen stap mee gezet, ff doen zo danquote:Op maandag 29 mei 2006 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet wennen aan het lopen gek
Ik kan er iig nog steeds niet aan wennen
[afbeelding]
jaquote:Op maandag 29 mei 2006 17:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Allstars? Jij?![afbeelding]
[afbeelding]
In welke hippe budgetmode vertoef je danquote:
Ja sjoewe's dronken piccaquote:Op maandag 29 mei 2006 17:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat "haar" ook
![]()
![]()
![]()
Meesterlijk![]()
Hugo ook in de caravan
En jij staat er ook meesterlijk op
![]()
[afbeelding]
Wat trek je erboven aan dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen stap mee gezet, ff doen zo dan
[..]
ja![]()
[afbeelding]
Ik draag die van mij echt _nooit_quote:Op maandag 29 mei 2006 17:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen stap mee gezet, ff doen zo dan
[..]
ja![]()
[afbeelding]
t gros van mn kleding komt bij Piet Zoomers vandaan, een paar dingen bij WE en wat shirts van H&Mquote:Op maandag 29 mei 2006 17:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In welke hippe budgetmode vertoef je dan
[afbeelding]
Gewoon jeans, overhemden en polo'squote:Op maandag 29 mei 2006 17:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat trek je erboven aan dan?
[afbeelding]
WEquote:Op maandag 29 mei 2006 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t gros van mn kleding komt bij Piet Zoomers vandaan, een paar dingen bij WE en wat shirts van H&M
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gewoon jeans, overhemden en polo's
[afbeelding]
Vooral ook omdat het gewoon een volbloed Oostenrijker wasquote:Op maandag 29 mei 2006 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aaah joh, Hitler was een naar figuur, maar dat heeft niks met Duitsland te maken. En al zeker niet met het Duitsland van nu. Kansloze vooroodelen en tweede wereldoorlog wrok.
[afbeelding]
Het was leuker zonder jouquote:Op maandag 29 mei 2006 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las hermanvanveen, ik klikte, en kwam hier terecht
Ik ben gedrild op de hoge noren, 6 jaar die-hard geskate, mijn enkels zijn van staalquote:Op maandag 29 mei 2006 17:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik klap altijd door m'n schaatsen heen ook ja
[afbeelding]
Lijken op die van Sandraquote:Op maandag 29 mei 2006 17:46 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah, jij hebt ze ook bij ons zien staanquote:Op maandag 29 mei 2006 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tja ik snap weinig van de kansloze houding van de meeste Nederlanders tov duitsers.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vooral ook omdat het gewoon een volbloed Oostenrijker was
De credits voor het haar gaan naar Wezliquote:Op maandag 29 mei 2006 17:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat "haar" ook
![]()
![]()
![]()
Meesterlijk![]()
Hugo ook in de caravan
En jij staat er ook meesterlijk op
![]()
[afbeelding]
Ik heb altijd geschaatst op van die skate-schoenen boven een noor-ijzer, van die Zandstra'squote:Op maandag 29 mei 2006 17:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben gedrild op de hoge noren, 6 jaar die-hard geskate, mijn enkels zijn van staal
[afbeelding]
"Niet nadenken, meedoen"quote:Op maandag 29 mei 2006 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ik snap weinig van de kansloze houding van de meeste Nederlanders tov duitsers.
[afbeelding]
Toen ik nog tennisde minstens 1 keer per wedstrijd en met schaatsen altijd jaquote:Op maandag 29 mei 2006 18:01 schreef Sjoewe het volgende:
Maar is het dan zo erg dat je altijd door je enkels heen gaat?
[afbeelding]
postenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb trouwens weer een mooie batterij ultra brakke uitgaans pics
[afbeelding]
Zitten weer een paar mooitjes tussenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://fotos.audiofuhrer.de/full_spectrum_26-05-2006/index.php
Enduldge yourself
[afbeelding]
M'n ogen liggen ook achter de horizonquote:Op maandag 29 mei 2006 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zitten weer een paar mooitjes tussen![]()
[afbeelding]
ik dacht dat de prductie in 2005 al gestopt was?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:10 schreef vlad het volgende:
OMGde nieuwe ducato is lelijk
maffe italianen
![]()
zeg alexxxx, klopt het dat de productie van de niva over drie jaar gestopt wordt?
hoi btw![]()
Zelf gestrikt?quote:
geen idee, m'n schoonpa zat dit weekend de hele tijd te verkondigen dat de niva over 3 jaar eruit gaatquote:Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dacht dat de prductie in 2005 al gestopt was?
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
M'n ogen liggen ook achter de horizon
Nogsteeds trouwens.
[afbeelding]
waarom praat je schoonpa over Niva's?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:13 schreef vlad het volgende:
[..]
geen idee, m'n schoonpa zat dit weekend de hele tijd te verkondigen dat de niva over 3 jaar eruit gaat
Heb jij daar het alleenrecht op?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom praat je schoonpa over Niva's?
quote:
Nee, maar er zijn niet zo heel veel mensen die in staat zijn een hele avond over Nivas te praten in Nederlandquote:Op maandag 29 mei 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij daar het alleenrecht op?
[afbeelding]
omdat hij eindelijk een autonieuwtje dacht te hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom praat je schoonpa over Niva's?
Alfa 155's?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Op zich zijn het natuurlijk ook gewoon ranzige kutbakken
deal!!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
Als ik niks over 155's mag zeggen, hou jij je smoel over allstars.
[afbeelding]
Allstars?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind ze coolquote:Op maandag 29 mei 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Allstars?quote:
Heb ik dat gezegd?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Die ken ik wel jaquote:Op maandag 29 mei 2006 18:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja mooi eh, die ken jij wel eh
Oog van een kenner die het opvalt
[afbeelding]
155's staan vaak stil iddquote:
ik moet er ook om lachenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe groot is de smile op je smoel momenteel?
[afbeelding]
oor tot oorquote:Op maandag 29 mei 2006 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe groot is de smile op je smoel momenteel?
[afbeelding]
Met een trekhaak?quote:
Echwelquote:Op maandag 29 mei 2006 18:28 schreef M5 het volgende:
[..]
afneembaar en je ziet het helemaal niet als ie er af is![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet uitrekt
[afbeelding]
quote:
nee helemaal niet, foto's komen zodra hij hier staat, zal donderdag/vrijdag worden.quote:
dat komt zeker goedquote:
Caravan erbij nemen dan.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:28 schreef M5 het volgende:
[..]
afneembaar en je ziet het helemaal niet als ie er af is![]()
Oka. Dat zal dan de eerste zijn waarbij je het niet zietquote:Op maandag 29 mei 2006 18:31 schreef M5 het volgende:
[..]
nee helemaal niet, foto's komen zodra hij hier staat, zal donderdag/vrijdag worden.
[..]
dat komt zeker goed
Een weetikveeljemoederenvanallesnogwat 14.gifquote:Op maandag 29 mei 2006 18:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dat een "OK, ik stop al, straks scheur ik uit" ?
[afbeelding]
Waarom koop je eigenlijk op deze leeftijd een familiebak?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:32 schreef M5 het volgende:
dit is de verkoop pic.
[afbeelding]
maar daar zie je niet zoveel op
ff gedult nog
chippen, mja misschien ooitquote:Op maandag 29 mei 2006 18:31 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
chip remappen, kop vlakken, en gas inbouwen![]()
Wiggerquote:Op maandag 29 mei 2006 18:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een weetikveeljemoederenvanallesnogwat 14.gif
[afbeelding]
niets er af kunnen lullen, maar prijs was al errug zacht voor zo'n bak. waarom zo'n familie bak.. tsja. hij's gewoon tof en een golf met 5 of 6 cilinder is duurder.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom koop je eigenlijk op deze leeftijd een familiebak?
Maar ziet er netjes uitHeb je er nog wat vanaf kunnen lullen?
[afbeelding]
ik heb het niet over zuinig rijdenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:34 schreef M5 het volgende:
[..]
chippen, mja misschien ooit
maar gas...neuh. gewoon 90 rijden, dan doet ie 7.8l/100 km
Wel wat erbij kunnen krijgen dan...? Servicebeurt/APK/garantie?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:37 schreef M5 het volgende:
[..]
niets er af kunnen lullen, maar prijs was al errug zacht voor zo'n bak. waarom zo'n familie bak.. tsja. hij's gewoon tof en een golf met 5 of 6 cilinder is duurder.
PC-Hooftstraat-tractorquote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef BoJo het volgende:
ik zeg niks over familiebakken... *kuch*jeep*kuch*![]()
Meer pk's hoeft niet perse, ik trek nu in z'n 3 al van 50 naar 120 in no timequote:Op maandag 29 mei 2006 18:38 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb het niet over zuinig rijden![]()
ik heb het over meer pk's![]()
kom op man, ik zit me hier in te houdenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel wat erbij kunnen krijgen dan...? Servicebeurt/APK/garantie?
En zijn golfjes duurder?
Overgewaardeerde karretjes
[afbeelding]
6 maanden bovag garantie, service beurt, apk.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel wat erbij kunnen krijgen dan...? Servicebeurt/APK/garantie?
En zijn golfjes duurder?
Overgewaardeerde karretjes
[afbeelding]
Nah, dat gaat dan opzich nog wel.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:42 schreef M5 het volgende:
[..]
6 maanden bovag garantie, service beurt, apk.
Ja, Golf is kwa prijs behoorlijk duur.
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:41 schreef Sjoewe het volgende:
Iedereen gaat je wel vragen waarom je de hele tijd in je vaders auto rijdt nu eh
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
M5Welkom bij de mannen met 190pk en meer
![]()
Sorry bo te traag
onder de gordelquote:Op maandag 29 mei 2006 18:49 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
volgens mij staat er nu echt een rokerige corsa buiten![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:49 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
volgens mij staat er nu echt een rokerige corsa buiten![]()
* Alfisti meldt ookquote:Op maandag 29 mei 2006 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
M5Welkom bij de mannen met 190pk en meer
![]()
Sorry bo te traag
In een wat?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
WTFonze nieuwe buurman komt net thuis.. in een verreiker, die hij tegen de boom parkeert
![]()
![]()
ja maar helft minder gewicht waarschijnlijkquote:Op maandag 29 mei 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ik zal wijselijk mijn smoel houden want volgends mij heeft die Mr2 evenveel pk als die 155
![]()
Daar gaat het toch heulemaal niet omquote:Op maandag 29 mei 2006 18:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar helft minder gewicht waarschijnlijk![]()
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
WTFonze nieuwe buurman komt net thuis.. in een verreiker, die hij tegen de boom parkeert
![]()
![]()
Je hebt geeneens een foto van hem?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:03 schreef Sjoewe het volgende:
M5 krijgt ook een filmpje vanavond
[afbeelding]
Als ik ook een foto van jouw gezicht kan vinden moet M5 geen probleem zijnquote:
tweelingbroertje. Check je mailbox maar waar ik zaterdag wasquote:Op maandag 29 mei 2006 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Lipje, wat deed je zaterdag in Franeker?
die dingen worden groot en worden dan vervelend en met een beetje geluk zijn ze na 10 jaar op. Maar gek genoeg houden die dingen het regelmatig langer uitquote:
Dat vervelende ligt meestal aan 't baasje. Drama, Drama.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die dingen worden groot en worden dan vervelend en met een beetje geluk zijn ze na 10 jaar op. Maar gek genoeg houden die dingen het regelmatig langer uit![]()
Tja je hebt katten mensen en honden mensenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die dingen worden groot en worden dan vervelend en met een beetje geluk zijn ze na 10 jaar op. Maar gek genoeg houden die dingen het regelmatig langer uit![]()
Nou, ik vind ze wel leuk, maar ik ben allergisch voor hondenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja je hebt katten mensen en honden mensendie 2 samen gaat echt niet
Of is ijsmeis een uitzondering?
mja, ik ga ook naar maar 30 meets per jaarquote:Op maandag 29 mei 2006 19:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik ook een foto van jouw gezicht kan vinden moet M5 geen probleem zijn
Hmmm fotoboek idd
[afbeelding]
Ja, bedankt nog!quote:Op maandag 29 mei 2006 19:12 schreef lipje het volgende:
[..]
tweelingbroertje. Check je mailbox maar waar ik zaterdag was
ligt dus ook aan het baasje dat zo een beest elke keer in de weg ligt?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat vervelende ligt meestal aan 't baasje. Drama, Drama.
mot van katten al helemaal niks hebben. Zoek anders even op katten topics en ook_gek hier.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja je hebt katten mensen en honden mensendie 2 samen gaat echt niet
Of is ijsmeis een uitzondering?
Ja, een mand en een opvoeding doet wonderen, alhoewel ik vind dat een beest niet in de weg kan liggen, of je moet wel verdomd lui zijn om er omheen te lopen of overheen te stappen. Wat een moeite.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ligt dus ook aan het baasje dat zo een beest elke keer in de weg ligt?
Ligt dus ook aan het baasje dat zo een beest mega veel haren achter laat.
Ligt dus ook aan het baasje dat zo een beest een vieze geur heeft al is het gewassen
Als ze jou dood rijden ga ik ook kei hard lachen. Moeten ze je maar binnen houdenquote:mot van katten al helemaal niks hebben. Zoek anders even op katten topics en ook_gek hier.
Heb mensen recht in hun bek uitgelaggen toen er weer een kat door gereden was. Moeten ze maar zo een tering beest lekker in huis houden ipv los te laten lopen buiten
kortzichtig? Ah dus ik mag ook mijn krokodil buiten laten lopen gezien het feit dat ik van mening ben dat het beest prima op zich zelf kan passen?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, een mand en een opvoeding doet wonderen, alhoewel ik vind dat een beest niet in de weg kan liggen, of je moet wel verdomd lui zijn om er omheen te lopen of overheen te stappen. Wat een moeite.
Nee, maar daar kun je wat aan doen. Stofzuigen en het beestje netjes kammen.
Jep, fatsoenlijk voer doet ook wonderen.
[..]
Als ze jou dood rijden ga ik ook kei hard lachen. Moeten ze je maar binnen houden
Ik vind je een kortzichtige kneus.
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
vertel ik m'n ex dat ik naar Duitsland geweest ben is haar eerste vraag met wie ? en daarna of het met m'n vriendin was? die 2 vragen in 1 seconde![]()
Bedankt voor het mij de moeite te besparen dat te posten, ik dacht namelijk exact hetzlefdequote:Op maandag 29 mei 2006 19:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, een mand en een opvoeding doet wonderen, alhoewel ik vind dat een beest niet in de weg kan liggen, of je moet wel verdomd lui zijn om er omheen te lopen of overheen te stappen. Wat een moeite.
Nee, maar daar kun je wat aan doen. Stofzuigen en het beestje netjes kammen.
Jep, fatsoenlijk voer doet ook wonderen.
[..]
Als ze jou dood rijden ga ik ook kei hard lachen. Moeten ze je maar binnen houden
Gezellig bij jullie thuisquote:Op maandag 29 mei 2006 19:31 schreef ook_gek het volgende:
wij hebben ook een hond. Het enige leuk is dat wanner ik het commando geef hij direct in iemand zijn/haar arm hangt. Dat is dan wel weer stoer op zich.
Er word nu getraind dat hij benen grijpt. Straks kunnen we door een commando de hond of in de arm of in de been laten bijten.
Kijk dat is pas stoer![]()
voor de rest als het beest in de weg ligt krijgt het echt schop. Laat duidelijk zijn wie de baas is. Hond is altijd de mindere in het verhaal.
Anders reageer je alleen op de laatste zinquote:Op maandag 29 mei 2006 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kortzichtig? Ah dus ik mag ook mijn krokodil buiten laten lopen gezien het feit dat ik van mening ben dat het beest prima op zich zelf kan passen?
alleen als je eerst filmt hoe je door je krokodil gepijpt wordquote:Op maandag 29 mei 2006 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kortzichtig? Ah dus ik mag ook mijn krokodil buiten laten lopen gezien het feit dat ik van mening ben dat het beest prima op zich zelf kan passen?
Ze is op een missie om je terug te krijgenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
vertel ik m'n ex dat ik naar Duitsland geweest ben is haar eerste vraag met wie ? en daarna of het met m'n vriendin was? die 2 vragen in 1 seconde![]()
Ik hoop dat ie je strot door bijtquote:Op maandag 29 mei 2006 19:31 schreef ook_gek het volgende:
wij hebben ook een hond. Het enige leuk is dat wanner ik het commando geef hij direct in iemand zijn/haar arm hangt. Dat is dan wel weer stoer op zich.
Er word nu getraind dat hij benen grijpt. Straks kunnen we door een commando de hond of in de arm of in de been laten bijten.
Kijk dat is pas stoer![]()
voor de rest als het beest in de weg ligt krijgt het echt schop. Laat duidelijk zijn wie de baas is. Hond is altijd de mindere in het verhaal.
ik schijn ergens in de aankomende maanden richting Geneve te gaan geloof ikquote:Op maandag 29 mei 2006 19:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Ze is op een missie om je terug te krijgen
verhalen en stoer doen? Neh spijt me hier een foto van onze hond in actie. en ja hij word geslagen met die stok ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie je strot door bijt
En ik weet zeker dat je nu verhaaltjes ophangt om stoer te doen. Nou, je bent het absoluut niet, dus bespaar je de moeite om zulk soort kwats te verkopen.
ouwe lullen bakken, heh. .quote:Op maandag 29 mei 2006 19:31 schreef lipje het volgende:
M5 Feli met je bolide
En welkom bij de club van ouwe lullen auto's
Die politietraining is prima, vinden ze hardstikke leuk...quote:Op maandag 29 mei 2006 19:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
verhalen en stoer doen? Neh spijt me hier een foto van onze hond in actie. en ja hij word geslagen met die stok ja.
[img]http://home.wanadoo.nl/smek/hond/DSC01041%20(Small).JPG[/img[
Zoek anders even op. Ipo opleiding voor honden.
Onze hond heeft IPO 3 netjes gehaald.
Daar bij is het ook nog een speur hond.
Armen pakken doet hij al zonder problemen en laat niet los wat er ook gebeurd.
Nu word er getraind dat hij een been grijpt.
Niks geen verhaaltjes is gewoon werkelijkheid.
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:27 schreef ijsmeis het volgende:
Niks met gezellig te maken.quote:
Mits het beest gebruikt wordt door de politie ja. Anders vind ik het misbruikquote:Op maandag 29 mei 2006 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die politietraining is prima, vinden ze hardstikke leuk...
Maar als hij thuis in de weg ligt en hem dan een schop verkoopt schiet bij mij in m'n verkeerde keelgat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |