quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
Na raadplegen van adviseurs e.a. heb ik besloten ScudRaket toe te laten en te laten beginnen op de middelste plaats, die vanaf heden de 17e plaats zal zijn.
* Verbal_Kint heeft gesproken
Verre weg van goed, je staat ver boven me.quote:
een whopping 11 puntenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:57 schreef Wackyduck het volgende:
Geel, rood en 3 tegenstanders er geblesseerd uit.
Ik stijg behoorlijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
een whopping 11 puntenzo direct de stand...
Waarom niet gewoon geen punten geven zo kan ik ook wel iets winnenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:47 schreef -J-D- het volgende:
Beetje triest idd
En beetje sportiviteit mag ook wel of niet?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef Lennox het volgende:
Waarom zo druk om maken. Het blijf een fictieve "bij prijs"
Hij heeft 0 punten gekregenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:47 schreef stefmans het volgende:
Tuurlijk, maar als hij zo wilt spelen kan je hem net zo goed 0 punten geven dan doet hij het daarom zeker niet meer dan ben je er toch vanaf![]()
Dat had ik ook de eerste 6 weken, tot de klapper van afgelopen zondag.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:01 schreef Flappekz het volgende:
Ergens in de buurt van het midden...dat typeert mijn seizoen eigenlijk wel, het is van alles nix....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |