1 2 3 4 5 6 7 | rood (2xgeel) 3 rood (direct) 4 pleister/blessure tegenspeler 1 bonus veroorzaken pleister 1 bonus veroorzaken blessure 3 geen kaarten/blessures tegenstander -3 |
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:29 schreef fabianf het volgende:
Zoals een echte communist betaamd.
Ik zeg volgend seizoen ben je de eerste! Als je één uitzondering gaat maken, komen er straks meer schapen over de dam.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
bekerwedstrijden tellen sowieso niet mee.
de aanmelding is rijkelijk laat, zal eens even kijken wat ik met je aanmelding ga doen. tis ook lullig als je vanuit nix meteen Gary gaat aanvoeren, 5 weken na aanvang van de comp...
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef qyn het volgende:
Whoei, ben goed bezig m'n award te prolongeren
Maar damn jij Chevrot! Damn jij! Geel en ook nog tegenstander blessure bezorgen .. dat is slecht voor m'n reputatie
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef qyn het volgende:
Whoei, ben goed bezig m'n award te prolongeren
Maar damn jij Chevrot! Damn jij! Geel en ook nog tegenstander blessure bezorgen .. dat is slecht voor m'n reputatie
Is prima, een score van 0 deze weekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
bekerwedstrijden tellen sowieso niet mee.
de aanmelding is rijkelijk laat, zal eens even kijken wat ik met je aanmelding ga doen. tis ook lullig als je vanuit nix meteen Gary gaat aanvoeren, 5 weken na aanvang van de comp...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |