Ik grijp elke gelegenheid aan om de EU te bashen.quote:
...quote:Op maandag 29 mei 2006 12:22 schreef more het volgende:
[..]
Het nieuwe aan dit bericht is, dat de EU het nu serieus gaat bekijken, het idee van de fransman Alain Lamassoure was al langer bekend.
Ja, of schaf de subsidie aan waardeloos preseterende Franse boeren af. Scheelt ook een slok op een borrel.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:24 schreef Bjorntje_V het volgende:
ik ga ook een voorstel doen. ga belasting heffen op voorstellen in de EU. of belasting heffen op fransen die in de EU parlement zitten.
Ja, je kunt natuurlijk ook gewoon zonder kenteken met je auto gaan rijden, scheelt je weer bpm.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
dit lijkt mij niet te doen op email :S misschien als je email via je provider verzend, maar zelf heb ik in AMS een email server staan dus lijkt me sterk dat ze daar iets op gaan lopen klooien
Overigens, in Amerika heb ik ook een zooi servers, dus dat is al helemaal niet te checke
Alhoewel, de ISP zou port 25 dicht kunnen knallen, of dr een teller op kunnen zetten voor voltooide verbindingen, maardan alsnog, verander ik gewoon van poort![]()
Niet dat de EU het nu serieus gaat bekijken, dat is nieuw.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dit is toch oud nieuws?
gloekquote:Op maandag 29 mei 2006 12:52 schreef more het volgende:
[..]
Niet dat de EU het nu serieus gaat bekijken, dat is nieuw.
en hoe wil je dan mail voor de EU en buiten de EU onderscheiden ? ik mail via een webmail client die in de USA staat. dus dan moet ze ook http gaan filteren ? :S ach zie het niet komenquote:Op maandag 29 mei 2006 12:40 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, je kunt natuurlijk ook gewoon zonder kenteken met je auto gaan rijden, scheelt je weer bpm.
Ervaring leert met dit soort dingen dat plugins e.d. zonder al te veel scrupules verplicht gesteld kunnen worden dus ik zou me niet op de technische dat-kunnen-ze-toch-niet-kant blindstaren.
Inderdaad.....laat ze voordat ze zoiets overleggen eerst een bekijken of het technisch wel mogelijk isquote:Op maandag 29 mei 2006 12:56 schreef Bjorntje_V het volgende:
[..]
en hoe wil je dan mail voor de EU en buiten de EU onderscheiden ? ik mail via een webmail client die in de USA staat. dus dan moet ze ook http gaan filteren ? :S ach zie het niet komen
Opzich is smsjes wel slim, maar zou toch niet moeten kunnen.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:08 schreef Zyggie het volgende:
Joh ze kijken ernaar en zien dan in dat het niks is. Beter dat dan dat ze er niet naar kijken.![]()
![]()
Ben jij zo'n vieze spammer dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:22 schreef Orthello het volgende:
ALS het WEL lukt om een waterdicht systeem te creeren (wat ook mij absoluut niet reeeel lijkt) moeten wel de spammers het meest gaan betalen. En dat kan 2 kanten op uitpakken.... de spammer nemen de belasting op de koop toe.... of ze staken hun actie's. Maar waarschijnlijk is dat laatste alleen mogelijk in Utopia. Weet iemand waar dat ligt? Ik ga dan per direct verhuizen.
Oh, daar doet men niet moeilijk over, immers, je hebt toch niets te verbergen?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:27 schreef dVTB het volgende:
Afgezien van het feit dat dit een belachelijk idee is, vind ik het verschil in tariefstelling opvallend. De belasting op een sms-bericht is 1500 keer zo hoog als de belasting op een e-mail. Ik vraag me trouwens ook af hoe ze het laatstgenoemde denken te gaan bijhouden. Stel dat men wil weten hoe veel mailtjes ik vanaf mijn Hotmail-account naar anderen mail, dan zal Microsoft dus de privacy van mij als gebruiker moeten schenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |