Lijkt net een moeilijk vindbaar lek. Zit ook overal vocht bij vrouwen.quote:
dan was t dus ook plas, squirt smaakt en ruikt niet naar plas...quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:26 schreef amber83 het volgende:
Ik heb het 1x gehad en het smaakt en ruikt naar plas.
dan was het dus urine, aangezien squirt geen urine is en dus ook niet naar urine ruiktquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:26 schreef amber83 het volgende:
Ik heb het 1x gehad en het smaakt en ruikt naar plas.
Not truequote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef patrick11 het volgende:
ik heb gehoord dat squirt niet uit de urinebuis, maar uit de binnenste van de vagina komt.. is dat waar??
Lees het topic even door, voor je iets post.quote:
Waarom kan ik die niet kijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:10 schreef splendor het volgende:
Voor mensen die zich afvragen hoe het moet, op behindkink.com (nsfw!) staat een filmpje, 6e van boven geloof ik. Erg de moeite waard!
hoeveel onderzoeken heb je daar voor gedaan dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:04 schreef frapogalogliko het volgende:
Bij de meeste vrouwen zoetig. Je kunt toch ook bij de dame in kwestie over je hand laten komen en een likje nemen. Als het zout is het urine en het ruikt ook naar urine. Als het squirt is smaakt het zoet. Je kunt ook de proef op de som nemen. Als je haar neemt en ze komt klaar met squirt is de handdoek waterkleurig. Ook geeft het een krakend geluid als het opgedroogd is. Net als bij sperma. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Daarna laat je haar op een stukje handdoek pissen. En kijk naar het verschil.
Is het vocht eigenlijk geen urine?
Nee, diverse onderzoeken hebben laten zien dat de bestanddelen van het vocht niet hetzelfde zijn als urine. Het ruikt ook anders en smaakt ook anders. Het vocht komt ook niet uit de urinebuis maar uit kliertjes naast de opening van de plasbuis.
mee eens, het is gewoon lekker, en zoetig/ziltig, ik word daar persoonlijk zelf behoorlijk hitsig vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:50 schreef zniv het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwelijke_ejaculatie
betreft smaak...dat verschilt per vrouw en oa wat ze gedronken-gegeten heeft
is goed te doen hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |