okquote:Op maandag 29 mei 2006 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ik heb je email ontvangen
waar is je verslag?quote:
je had gelijkquote:
je hebt het nu over mn vakantie naar de States? daar ben ik al 3 weken geleden van terug gekomen..quote:
stom dubbel!!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
je hebt het nu over mn vakantie naar de States? daar ben ik al 3 weken geleden van terug gekomen..Ben nu terug (dikke week) van een vriendin die me nodig had...ik blijf bezig...
![]()
Een verslag.hmmmm? er staat een en ander op het New York travel-forum..Mét een aantal foto's..![]()
quote:
linkje?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
je hebt het nu over mn vakantie naar de States? daar ben ik al 3 weken geleden van terug gekomen..Ben nu terug (dikke week) van een vriendin die me nodig had...ik blijf bezig...
![]()
Een verslag.hmmmm? er staat een en ander op het New York travel-forum..Mét een aantal foto's..![]()
gezelligquote:Op maandag 29 mei 2006 11:59 schreef es70 het volgende:
Te vroeg gejuicht over de rekeningen, Storm komt net thuis met de communiefoto's en ze hebben allemaal een briefje over het schoolreisje.
quote:
ja, ik zal wel reageren vanavond. Misschien kunnen ze wel iets. Ik woon er wel niet, maar toch.quote:
gewoon goed gegokt!quote:Op maandag 29 mei 2006 12:04 schreef es70 het volgende:
[..]
De oudste 3 wel, ff afrekenen... 23,50 p.p.
.
quote:
als ze nog vervoer nodig hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 12:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Dit is groep 3 t/m 5, groep 6 en 7 gaan naar Duinrell en 1 en 2 naar Sprookjeswonderland Enkhuizen...
Da's volgens mij al geregeld, ze gaan volgende week vrijdag alquote:Op maandag 29 mei 2006 12:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ze nog vervoer nodig hebben
www.ahrenstravel.nl
Doe maar niet iddquote:Op maandag 29 mei 2006 12:39 schreef Tjedemich het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik er ook weer ben. ^^
kutquote:Op maandag 29 mei 2006 12:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's volgens mij al geregeld, ze gaan volgende week vrijdag al.
Tante Esquote:Op maandag 29 mei 2006 12:44 schreef Tjedemich het volgende:
Ik ben er weer! Jij bent er trouwens ook vaak, Tante Es.
ja! Ik!quote:Op maandag 29 mei 2006 12:55 schreef liefie_ het volgende:
wie wil van mijn "zelfgemaakt met een beetje veel hulp van een pakje" soep??
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:44 schreef Tjedemich het volgende:
Ik ben er weer! Jij bent er trouwens ook vaak, Tante Es.
Waarquote:
quote:
Jij mag Es zeggen...quote:Op maandag 29 mei 2006 12:50 schreef Tjedemich het volgende:
Hoe moet ik haar anders noemen? Ik vind het wel lollig. ^^
wat voor smaak?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:55 schreef liefie_ het volgende:
wie wil van mijn "zelfgemaakt met een beetje veel hulp van een pakje" soep??
oke kom maar halenquote:
dat je dat nog moet vragenquote:
dat doen we tochquote:
Behoorlijk ziek iddquote:Op maandag 29 mei 2006 13:02 schreef qu63 het volgende:
Jongen (18) misbruikt hoogbejaarde vrouw (92)
ik mag dan misschien wel wanhopig overkomen, maar zoiets gaat me toch echt veel te ver
goirle nog steeds?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke kom maar halen
mn hondje is trouwens zijde zacht!!!
Te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |