Zeer zeker niet mijn bedoeling om commentaar te geven of wat dan ook (ik sta ook voor het concept dat je zelf het beste weet hoe je lijf reageert en wat je dus wel/niet moet doen), maar je realiseert je hoop ik wel dat 6 liter water ook erg gevaarlijk/ongezond voor je kan zijn?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:19 schreef bloodyserious het volgende:
Ik drink vaak genoeg 6 liter water per dag.. dus ja.. als je met 1 liter al moeite hebt.
Het kan gevaarlijk zijn omdat er door de grote hoeveelheid water verhoudingen van de zouten in de cellen in je lijf en in je bloed kunnen gaan veranderen. En aangezien die zouten in de juiste verhoudingen voor diverse functies in je lichaam belangrijk zijn, kan het toch echt wel desastreuse gevolgen hebben. Ik neem aan dat snel opdrinken wel slechter is dan verdeeld over de dag, maar gezond is het nog steeds niet. Vorig jaar is op die manier een jongen bij een studentenvereniging in Groningen in het ziekenhuis terechtgekomen. Uiteindelijk is het wel goed gegaan, maar ik zou persoonlijk de gok niet willen wagen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, waarom zou 6 liter gevaarlijk zijn? Tenzij je het in één keer achter elkaar opdrinkt, maar verdeeld over de dag lijkt mij niets mis mee.
Vandaag geen aparte dingen gegeten, net 'gezondigd' met lange vingers, maar die vallen gelukkig mee zag ik op de calorieëntabelEn ik ga zo even een halve liter water drinken, want heb nog 'maar' 1.5 liter op
Goed gedaan! Thumbs up en vooral heel veel plezier!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb me net ingeschreven bij de sportschool.![]()
Ik heb donderdag de eerste introductieles, de zondag daarna de tweede en de woensdag daarna een conditietest. Dat gaat nog wat worden...![]()
Die jongen dronk bij wijze van ontgroening 6 liter in minder dan een uurquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:34 schreef Ilske het volgende:
Vorig jaar is op die manier een jongen bij een studentenvereniging in Groningen in het ziekenhuis terechtgekomen. Uiteindelijk is het wel goed gegaan, maar ik zou persoonlijk de gok niet willen wagen.
Ik kon het ook nooit...Zat na mijn werk het liefst voor de TV of in een restaurant/kroeg. Totdat ik opeens het gevoel kreeg van nu of nooit. Ik was op zich niet dik maar voelde me toch altijd wel een beetje onzeker in een bloot topje of kort rokje in de zomers en dat wil ik niet meer. Ze zeggen weleens dat het lichaam dat je hebt op je 30ste, daarna niet of heel moeilijk meer verandert. Dus heb de knop gewoon omgezet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef Iksje het volgende:
Wow, aventura, dat kan ik echt niet opbrengen. Ik begin te koken zodra ik thuis ben, en het is gauw 19u30 als we van tafel zijn. Op ma, woe en vrij ga ik dan lopen rond 20u. Daarbuiten breng ik het echt niet op om nog te gaan sporten...
neit dat ik weetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, als je 24 bent zou ik me niet laten tegenhouden door mijn vaderBeetje raar. Of zij ner al tientallen vrouwen verkracht ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |