abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38601128
Ik hoef niet in het lijstje.. maar ik ga weer in m'n te kleine broeken passen

whoeee...

nieuwe mantra:

ijs, cake, koek, taart enz is voor speciale gelegenheden niet als 1e levensbehoefte

[ Bericht 33% gewijzigd door PescaPallaMarcusManu op 06-06-2006 20:36:49 ]
pi_38602003
Dat van veel water drinken is een goede om weer aan te denken. Ik vind water drinken helemaal niet vies, maar ik vergeet het heel vaak waardoor ik veel te weinig op een dag drink. Ik heb nu gewoon een fles water naast me staan en die moet 2 keer op. Hoop dat het gaat lukken.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:03:49 #203
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38602352
ik zit tot nu toe op de anderhalve liter. vind het wel even goed zo
Tap tap tap
pi_38602551
waar helpt dat water bij dan?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:11:23 #205
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38602676
afvoeren van afvalstoffen enzo. je moet zowieso minstens 2 liter per dag drinken.
Tap tap tap
pi_38603040
Ik drink vaak genoeg 6 liter water per dag.. dus ja.. als je met 1 liter al moeite hebt.
pi_38606816
En water vult natuurlijk de maag!
pi_38606927
Maar te veel water is volgens mij ook niet goed, of in ieder geval nergens voor nodig...
6 liter is wel erg veel!
pi_38606932
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:19 schreef bloodyserious het volgende:
Ik drink vaak genoeg 6 liter water per dag.. dus ja.. als je met 1 liter al moeite hebt.
Zeer zeker niet mijn bedoeling om commentaar te geven of wat dan ook (ik sta ook voor het concept dat je zelf het beste weet hoe je lijf reageert en wat je dus wel/niet moet doen), maar je realiseert je hoop ik wel dat 6 liter water ook erg gevaarlijk/ongezond voor je kan zijn?

Verder: heb net zelf eerst 45 min gebodypumped en vervolgens nog 45 min gebodycombatedtedtedt ( ). Anyway, veel gezweten, voorzichtig aan met de armpjes (die de vorige keer een HELE WEEK pijn hebben gedaan ).
De weegschaal in de sportschool gaf met lichte sportkleding, zonder schoenen 67,3 kg aan, met een vetpercentage van 23,9 en een vetmassa van 16,1 kg.

Leuke getalletjes dus, maar vooral een erg voldaan gevoel!

Iemand anders nog lekker gesport en/of lekkere/gezonde/gezondigde/gezellige/invullen naar keuze dingen gedaan/heeft gegeten? (sorry, ben nogal van de //-tjes vandaag )
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_38607102
Hmm, waarom zou 6 liter gevaarlijk zijn? Tenzij je het in één keer achter elkaar opdrinkt, maar verdeeld over de dag lijkt mij niets mis mee.
Vandaag geen aparte dingen gegeten, net 'gezondigd' met lange vingers, maar die vallen gelukkig mee zag ik op de calorieëntabel En ik ga zo even een halve liter water drinken, want heb nog 'maar' 1.5 liter op
  dinsdag 6 juni 2006 @ 22:29:55 #211
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_38609267
Ik heb me net ingeschreven bij de sportschool.
Ik heb donderdag de eerste introductieles, de zondag daarna de tweede en de woensdag daarna een conditietest. Dat gaat nog wat worden...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38609489
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, waarom zou 6 liter gevaarlijk zijn? Tenzij je het in één keer achter elkaar opdrinkt, maar verdeeld over de dag lijkt mij niets mis mee.
Vandaag geen aparte dingen gegeten, net 'gezondigd' met lange vingers, maar die vallen gelukkig mee zag ik op de calorieëntabel En ik ga zo even een halve liter water drinken, want heb nog 'maar' 1.5 liter op
Het kan gevaarlijk zijn omdat er door de grote hoeveelheid water verhoudingen van de zouten in de cellen in je lijf en in je bloed kunnen gaan veranderen. En aangezien die zouten in de juiste verhoudingen voor diverse functies in je lichaam belangrijk zijn, kan het toch echt wel desastreuse gevolgen hebben. Ik neem aan dat snel opdrinken wel slechter is dan verdeeld over de dag, maar gezond is het nog steeds niet. Vorig jaar is op die manier een jongen bij een studentenvereniging in Groningen in het ziekenhuis terechtgekomen. Uiteindelijk is het wel goed gegaan, maar ik zou persoonlijk de gok niet willen wagen.

Overigens in vorige bericht vergeten, maar erg blij mee: ik heb dit weekend 2 nieuwe broeken gekocht, allebei maat 38! En alle 38's die ik wilde proberen pasten
pi_38609522
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb me net ingeschreven bij de sportschool.
Ik heb donderdag de eerste introductieles, de zondag daarna de tweede en de woensdag daarna een conditietest. Dat gaat nog wat worden...
Goed gedaan! Thumbs up en vooral heel veel plezier!
pi_38609613
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:34 schreef Ilske het volgende:

Vorig jaar is op die manier een jongen bij een studentenvereniging in Groningen in het ziekenhuis terechtgekomen. Uiteindelijk is het wel goed gegaan, maar ik zou persoonlijk de gok niet willen wagen.
Die jongen dronk bij wijze van ontgroening 6 liter in minder dan een uur .
pi_38609841
BS sport ook veel denk ik, dan verlies je veel door zweten. Maar 6 liter lijkt me wel erg veel
Te veel water drinken kan inderdaad de mineralenbalans in je lichaam verstoren, maar meer weet ik daar ook niet van.
Ik werk met halveliterflesjes die ik bijvul.
Dorst kan je negeren, zo ontwent je lichaam het drinken, en dan is die liter per dag al veel voor je (en je blaas). Ik heb in het begin echt opgebouwd door elk uur een reminder te zetten in outlook: glaasje drinken!!! Ondertussen komt de dorst weer vanzelf en is het plassen ook heel wat minder frequent geworden
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:18:08 #216
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38611368
Hoe vaak sporten jullie in de week? Ik probeer 4-5 keer per week te gaan, maar het is moeilijk in te passen. Daarnet weer een stepsles gedaan, helemaal kapotgezweet
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:24:22 #217
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38611561
eh..
niet
Tap tap tap
pi_38611669
Ik werk, ben dagelijks weg van 6u30-18u30. Ik loop drie avonden per week, maar dat wordt later hopelijk 2x de week en eindelijk gaan fitnessen. Nu zie ik het niet zitten om op dinsdagavond nog naar daar te gaan, of donderdag, als ik pas om 19u30 thuis ben. En het weekend is voor mij toch echt wel ontspannen en het huis op orde houden
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:32:50 #219
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38611887
ik wil graag lekkere afstanden gaan fietsen, ik woon in een ontzettend mooie omgeving, maar van m'n vader mag ik niet in m'n eentje door het bos fietsen dus dan houdt het op. ik ben niet zo van de fitness en het hardlopen, ik ben echt een wandelaar/fietser. ik wil wel graag weer aan pilates doen, maar het is zo godsgruwelijk duur dat ik het nu maar thuis doe uit een boekje.
Tap tap tap
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:34:41 #220
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38611953
Ik ben ook pas 18:30 thuis van mijn werk maar ga dan toch sporten...Ben gewoon vastberaden om gezonder te leven en ben bereid daarvoor dingen op te offeren
Zit nu in de zesde week dat ik zo intensief sport en het werpt nu zijn vruchten af...Krijg al van die mooie zichtbare spieren op mijn bovenarmen en mijn dijen en billen zijn ook vele malen steviger. Ik doe 3x in de week een cardioles (bv steps) icm. gewichtjes en 1 of 2x alleen krachttraining. Ik weeg maar 1 kilo minder dan toen ik begon maar ik denk dat dat komt doordat ik nu meer spieren heb gekweekt
pi_38611977
Dus toch
Is het een bos met reputatie? Anders zou ik op mooie dagen zeker mijn fiets niet laten staan om wat je vader vindt hoor... Fietsen is heerlijk
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:37:48 #222
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38612049
Inderdaad, als je 24 bent zou ik me niet laten tegenhouden door mijn vader Beetje raar. Of zij ner al tientallen vrouwen verkracht ofzo?
pi_38612051
Wow, aventura, dat kan ik echt niet opbrengen. Ik begin te koken zodra ik thuis ben, en het is gauw 19u30 als we van tafel zijn. Op ma, woe en vrij ga ik dan lopen rond 20u. Daarbuiten breng ik het echt niet op om nog te gaan sporten...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:44:07 #224
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38612256
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef Iksje het volgende:
Wow, aventura, dat kan ik echt niet opbrengen. Ik begin te koken zodra ik thuis ben, en het is gauw 19u30 als we van tafel zijn. Op ma, woe en vrij ga ik dan lopen rond 20u. Daarbuiten breng ik het echt niet op om nog te gaan sporten...
Ik kon het ook nooit...Zat na mijn werk het liefst voor de TV of in een restaurant/kroeg. Totdat ik opeens het gevoel kreeg van nu of nooit. Ik was op zich niet dik maar voelde me toch altijd wel een beetje onzeker in een bloot topje of kort rokje in de zomers en dat wil ik niet meer. Ze zeggen weleens dat het lichaam dat je hebt op je 30ste, daarna niet of heel moeilijk meer verandert. Dus heb de knop gewoon omgezet.
Als ik thuiskom ga ik het liefst meteen sporten en daarna koken. Ik kien het zo uit dat ik altijd wel eten in huis heb. Soms heb ik na het sporten zo weinig trek dat ik aleen een salade neem. Als ik eerst eet en dan ga sporten eet ik ook iets lichts, soep of salade. Anders krijg ik kramp. Het is wel zo dat ik bv. niet samenwoon, die afleiding heb ik dus al niet. Een sociaal leven is nog wel mogelijk, ik spreek zeker 1 keer ddw af met vrienden en daarnaast in de weekends. Het kan best allemaal, maar vereist wel wat aanpassingen en opofferingen.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:49:19 #225
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38612458
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, als je 24 bent zou ik me niet laten tegenhouden door mijn vader Beetje raar. Of zij ner al tientallen vrouwen verkracht ofzo?
neit dat ik weet maar iemand moet de eerste zijn. vrijdag heb ik namelijk een lange fietstocht gemaakt, ik was alleen een beetje verdwaald en toen zat ik in helemaal de verkeerde richting, maar er staan bordjes met fietsroutes enzo, dus ik moet gewoon niet te ver gaan en zorgen dat ik in een cirkel fiets ik ben weer heel thuisgekomen nl. Ik kwam ook alleen maar dagjesmensen tegen, ook op de hei achter het bos. Het was mooi weer, het was er ontzettend mooi. En ik woon hier dus al 24 jaar In het bos liepen ook alleen maar mensen hun hond uit te laten enzo. Niks aan de hand.
Ik vond het wel vreemd van m'n vader, want op m'n tiende gingen een vriendinnetje en ik samen onze honden daar uitlaten en dat was prima
Tap tap tap
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:53:14 #226
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38612607
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

neit dat ik weet maar iemand moet de eerste zijn. vrijdag heb ik namelijk een lange fietstocht gemaakt, ik was alleen een beetje verdwaald en toen zat ik in helemaal de verkeerde richting, maar er staan bordjes met fietsroutes enzo, dus ik moet gewoon niet te ver gaan en zorgen dat ik in een cirkel fiets ik ben weer heel thuisgekomen nl. Ik kwam ook alleen maar dagjesmensen tegen, ook op de hei achter het bos. Het was mooi weer, het was er ontzettend mooi. En ik woon hier dus al 24 jaar In het bos liepen ook alleen maar mensen hun hond uit te laten enzo. Niks aan de hand.
Ik vond het wel vreemd van m'n vader, want op m'n tiende gingen een vriendinnetje en ik samen onze honden daar uitlaten en dat was prima
Hij is gewoon bezorgd om je
Maar overdag moet gewoon prima te doen zijn zeker als je allemaal mensen tegenkomt. Ik ben wel jaloers, ik woon midden in Amsterdam. Een fietstochtje beteekent hier voornamelijk fietsen, remmen, af-en weer opstappen, fietsen, remmen, etc.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:56:11 #227
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38612706
Op de veluwe wonen heeft dus ook wel z'n voordelen
Tap tap tap
pi_38613223
Het is niet aan te raden 6 liter water te drinken als je weinig eet trouwens.. ik eet best wel veel en dan kan je lichaam genoeg mineralen aanvullen.
Als ik op een te lege maag veel water drink dan zie ik sterretjes.. dat jullie t ook even weten.
pi_38613235
Ilske fijn dat maat 38 past. Ik vind zelf het verschil tussen maat 38 en 40 een psychisch groot verschil.

GreatWhiteSilence wat ga je doen op de sportschool?

Ik heb vandaag gepilatest (voor het eerst sind 3 maanden) en 20 min gestept op zo'n klein apparaat. Ben ook al aan mijn 2de liter water bezig, dus ik ben wel een beetje trots op mezelf vandaag. Nu nog volhouden!!
Ik kan trouwens iedereen zon stepapparaat aanraden. Dan hoef je inderdaad savonds na het eten niet nog eens weg, maar in plaats van dat je zitten op de bank tv kijkt sta je op je stepmachine. Een half uur is dan echt zo om. Ik heb 2 jaar geleden 50,- ervoor betaald en ik heb het geld er meer dan uitgehaald.
pi_38615469
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:18 schreef Aventura het volgende:
Hoe vaak sporten jullie in de week? Ik probeer 4-5 keer per week te gaan, maar het is moeilijk in te passen. Daarnet weer een stepsles gedaan, helemaal kapotgezweet
normaal 3-4 keer in de week, nou kon ik een maandje niet sporten omdak me contributie niet kon betalen, maar over 2 weken wil ik dus weer beginnen Doe nou thuis wel zelf oefeningen enzo, maar das toch minder leuk dan sporten in de sportschool ( bodypump en bodystep voornamelijk)
  woensdag 7 juni 2006 @ 07:29:13 #231
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_38615991
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:16 schreef Snuusje het volgende:
GreatWhiteSilence wat ga je doen op de sportschool?
Dat weet ik nog niet precies. In ieder geval aan de apparaten hangen en wat cardio, maar er zijn ook groepslessen die me interessant lijken. Die wil ik zeker eens proberen.

Het is een onbeperkt abonnement, dus ik kan lekker mijn gang gaan. Mijn vriend en zijn zus zijn ook lid geworden, dus we kunnen elkaar aansporen te gaan sporten.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38616152
Ik heb gister voor het eerst hardgelopen -> sodeju wat zwaar zeg. Maar ik ga wel doorzetten.
pi_38616179
Over fietsen gesproken... Weet iemand nog leuke routes in de buurt van Utrecht?
In de stad is het inderdaad vooral optrekken, remmen, afstappen, opstappen...

Ik woon er nu al bijna drie jaar, en ook nog aan de rand van de stad, maar ik ken nog steeds niet veel plaatsen waar je leuk kunt wandelen of fietsen. Dat zegt wel iets over mijn sportiviteit.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:52:41 #234
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_38617676
quote:
Ik probeer elke dag even te gaan maar minimaal toch 4 keer in de week. De ene dag vetverbranding (zo lang ik kan, soms een uurtje en soms langer) en de andere dag een half uurtje op de fiets / loopband en gewichten. Ik heb ook zo'n lekker onbeperkt abo dus als ik er ben pik ik ook wel eens een klasje mee, vooral spinning of iets voor de buikspieren.

Gelukkig heb ik alle tijd van de wereld op het moment (eventjes werkloos) en ik probeer het voor mezelf een soort van routine te maken om toch naar die stomme sportschool te gaan. Zoals ik al schreef, heb ik erg last van stress en dan is het gewoon lekker om mezelf uit te putten en nergens aan te denken dan "rechterbeen, linkerbeen, rechterbeen, linkerbeen", aan de andere kant moet ik ook redelijk snel resultaat zien, anders verlies ik mijn motivatie!

En gelukkig zie ik al resultaat, ik kan langer fietsen / op de loopband staan, ik heb meer kracht en alhoewel ik in gewicht niet zoveel verloren heb, merk ik dat ik wat strakker word. Behalve nu, nu ik ongesteld ben en me vooral heel dik, opgezwollen en moe voel... Blegh!
pi_38618470
Maar dan voel je je weer des te dunner als je niet meer ongesteld bent!

Ik heb weer een fles water naast me staan.
pi_38619595
quote:
Niet maar ik wil 5 uur in de week gaan >>>>
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:12:38 #237
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_38619637
Ik heb vrijdagavond mijn eerste bodypumples. Hopen dat het iets voor me doet
pi_38619728
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 08:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Over fietsen gesproken... Weet iemand nog leuke routes in de buurt van Utrecht?
In de stad is het inderdaad vooral optrekken, remmen, afstappen, opstappen...

Ik woon er nu al bijna drie jaar, en ook nog aan de rand van de stad, maar ik ken nog steeds niet veel plaatsen waar je leuk kunt wandelen of fietsen. Dat zegt wel iets over mijn sportiviteit.
je kunt naar zeist fietsen of de kromme rijn volgen of naar kasteel ter haar er zitten ook allemaal plassen rondom utrecht waar je 's zomers ook kunt zwemmen, maar ik weet niet precies waar.
Tap tap tap
pi_38622323
Ik had vandaag de wekker op half 1 gezet en heb toen 2 crackers met smeerkaas gegeten

Zo even de sportschool bellen of er wat te regelen valt dat ik weer mag komen sporten en pas over 2 weken contributie betaal
pi_38625873
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:32 schreef CherryLips het volgende:
ik wil graag lekkere afstanden gaan fietsen, ik woon in een ontzettend mooie omgeving, maar van m'n vader mag ik niet in m'n eentje door het bos fietsen dus dan houdt het op. ik ben niet zo van de fitness en het hardlopen, ik ben echt een wandelaar/fietser. ik wil wel graag weer aan pilates doen, maar het is zo godsgruwelijk duur dat ik het nu maar thuis doe uit een boekje.
Goedkope Pilates dvd's

Misschien handig? Yoga dvd's zijn er nog goedkoper, al vanaf 3 pond of zo heb ik die zelfs gezien.

Hoe duur is Pilates dan? Misschien heb je ergens een Les Mills sportschool in de buurt, BodyBalance is een mix van tai chi, yoga en pilates. Dat kun je vast ook wel. Sportscholen zat waar je voor tussen de 20 tot 40 euro meerdere malen per week kunt sporten. BB wordt aangeraden om het drie keer per week te doen (jeej voor ongrammaticale zinnen).

Wil je vader niet mee anders? =P

Of zet ergens een oproepje voor iemand die met je mee wil. Ik zie ze vaak genoeg in tijdschriften staan (en zul je net zien dat het dan een enge serieverkrachter is die met je mee wil ).

Btw, die ene serieverkrachter was toch bij zeist in de buurt toen? Nou ja, je weet maar nooit he. Je vader heeft op zich wel een beetje gelijk. Er hoeft er maar één te lopen.
Sanity is (not) statistical
pi_38626109
Ik ging eerst in Utrecht naar Pilates, daar kostte het ¤3,50 per keer, ik ging eens per week, wel betaalbaar voor zo'n zieltje als ik. Ik zit liever niet aan een abonnement vast, en dat is bij andere sportscholen wel gelijk zo. Hier waar ik woon moet je eerst een intake gesprek doen van ¤25, en dan een duur abonnement nemen, en dat vind ik gewoon te duur als ik een of twee keer per week eens ga Pilatessen. En dan nog op onmogelijke tijden, rond etenstijd of godsgruwelijk vroeg of godsgruwelijk laat. En dan wil ik 's avonds wel gaan, kan ik ook gaan spinnen ofzo, maar dan krijg je dus wer 's winters 'het is donker buiten je mag niet'. Ik mocht ook al niet naar het zwembad fietsen van de winter Best sneu eigenlijk.

Maar ik heb een heel mooi boek voor m'n verjaardag gekregen, daar staat alles in
Tap tap tap
pi_38626152
oh, ik zie dat ze in utrecht ook om 5 uur 's middags pilates geven, misschien is dat een beter plan dan 9 uur 's ochtends
Tap tap tap
pi_38627150
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:50 schreef Maeghan het volgende:

Btw, die ene serieverkrachter was toch bij zeist in de buurt toen? Nou ja, je weet maar nooit he. Je vader heeft op zich wel een beetje gelijk. Er hoeft er maar één te lopen.
Dan kan je beter de rest van je leven thuis op de bank gaan zitten, verkrachters lopen nl ook gewoon wel eens door de stad, of op een parkeer terrein of zo.
pi_38627503
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:38 schreef Smulrol het volgende:

[..]

Dan kan je beter de rest van je leven thuis op de bank gaan zitten, verkrachters lopen nl ook gewoon wel eens door de stad, of op een parkeer terrein of zo.
Ja, alleen als je in de stad loopt lopen daar nog meer mensen en kun je nog hopen dat iemand je helpt of 112 belt, of je hebt op z'n minst nog getuigen. Bovendien worden er volgens mij toch echt meer mensen verkracht in bossen en verlaten parken dan op de Kalverstraat.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:06:37 #245
242 Pinball
Electric Monk
pi_38627854
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:54 schreef Maeghan het volgende:
Bovendien worden er volgens mij toch echt meer mensen verkracht in bossen en verlaten parken dan op de Kalverstraat.
Maar daar worden weer meer mensen beroofd en/of neergeschoten of met besmette naalden te lijf gegaan, dus dat is ook gevaarlijk.
Punt is denk ik vooral dat als je met 24 niet oud genoeg bent om alleen over straat te gaan, je het nooit zal zijn, en dus maar beter kan wennen aan intensief bankzitten.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:18:47 #246
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38628108
Ik was op mijn 24ste al 6 jaar het huis uit en liep regelmatig alleen over straat in Amsterdam, ook op onchristelijke tijden. Mijn ouders hebben daar nooit wat over gezegd verder. Ik zou ze keihard hebben uitgelachen als ze hadden gewild dat ik 's avonds thuis bleef

Anyway ontopic, kan iemand even stop zeggen tegen me, ik heb een zkje chocolade voetballetjes ( ) bij me en ben die achter elkaar aan het opvreten
pi_38628140
kom maar hier met die voetballetjes....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38628245
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:18 schreef Aventura het volgende:
Ik was op mijn 24ste al 6 jaar het huis uit en liep regelmatig alleen over straat in Amsterdam, ook op onchristelijke tijden. Mijn ouders hebben daar nooit wat over gezegd verder. Ik zou ze keihard hebben uitgelachen als ze hadden gewild dat ik 's avonds thuis bleef

Anyway ontopic, kan iemand even stop zeggen tegen me, ik heb een zkje chocolade voetballetjes ( ) bij me en ben die achter elkaar aan het opvreten
Hee jij daar! Leg die chocoladevoetballen eens even heeeeeeeel gauw weg!

Geef maar aan mij!

Ik ben 22 maar zou echt niet in het donker mogen gaan fietsen hier. Ok, nu zou ik dat hier ook niet willen, maar goed. Er gebeurt hier gewoon te veel om dat te doen. Verder blijf ik echt niet in huis op de bank zitten of zo, maar je kan het ook opzoeken denk ik en dat was ik niet van plan....

Alhoewel je volgens mij wel flink afvalt van dat hard fietsen als je achtervolgd wordt
pi_38628316
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Geef maar aan mij!
Heej, ik was eerst!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:26:19 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38628363
* Aventura doet een vrije trap in teigans richting en scoort een penalty bij Meaghan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')