Zeer zeker niet mijn bedoeling om commentaar te geven of wat dan ook (ik sta ook voor het concept dat je zelf het beste weet hoe je lijf reageert en wat je dus wel/niet moet doen), maar je realiseert je hoop ik wel dat 6 liter water ook erg gevaarlijk/ongezond voor je kan zijn?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:19 schreef bloodyserious het volgende:
Ik drink vaak genoeg 6 liter water per dag.. dus ja.. als je met 1 liter al moeite hebt.
Het kan gevaarlijk zijn omdat er door de grote hoeveelheid water verhoudingen van de zouten in de cellen in je lijf en in je bloed kunnen gaan veranderen. En aangezien die zouten in de juiste verhoudingen voor diverse functies in je lichaam belangrijk zijn, kan het toch echt wel desastreuse gevolgen hebben. Ik neem aan dat snel opdrinken wel slechter is dan verdeeld over de dag, maar gezond is het nog steeds niet. Vorig jaar is op die manier een jongen bij een studentenvereniging in Groningen in het ziekenhuis terechtgekomen. Uiteindelijk is het wel goed gegaan, maar ik zou persoonlijk de gok niet willen wagen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, waarom zou 6 liter gevaarlijk zijn? Tenzij je het in één keer achter elkaar opdrinkt, maar verdeeld over de dag lijkt mij niets mis mee.
Vandaag geen aparte dingen gegeten, net 'gezondigd' met lange vingers, maar die vallen gelukkig mee zag ik op de calorieëntabelEn ik ga zo even een halve liter water drinken, want heb nog 'maar' 1.5 liter op
Goed gedaan! Thumbs up en vooral heel veel plezier!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb me net ingeschreven bij de sportschool.![]()
Ik heb donderdag de eerste introductieles, de zondag daarna de tweede en de woensdag daarna een conditietest. Dat gaat nog wat worden...![]()
Die jongen dronk bij wijze van ontgroening 6 liter in minder dan een uurquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:34 schreef Ilske het volgende:
Vorig jaar is op die manier een jongen bij een studentenvereniging in Groningen in het ziekenhuis terechtgekomen. Uiteindelijk is het wel goed gegaan, maar ik zou persoonlijk de gok niet willen wagen.
Ik kon het ook nooit...Zat na mijn werk het liefst voor de TV of in een restaurant/kroeg. Totdat ik opeens het gevoel kreeg van nu of nooit. Ik was op zich niet dik maar voelde me toch altijd wel een beetje onzeker in een bloot topje of kort rokje in de zomers en dat wil ik niet meer. Ze zeggen weleens dat het lichaam dat je hebt op je 30ste, daarna niet of heel moeilijk meer verandert. Dus heb de knop gewoon omgezet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef Iksje het volgende:
Wow, aventura, dat kan ik echt niet opbrengen. Ik begin te koken zodra ik thuis ben, en het is gauw 19u30 als we van tafel zijn. Op ma, woe en vrij ga ik dan lopen rond 20u. Daarbuiten breng ik het echt niet op om nog te gaan sporten...
neit dat ik weetquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, als je 24 bent zou ik me niet laten tegenhouden door mijn vaderBeetje raar. Of zij ner al tientallen vrouwen verkracht ofzo?
Hij is gewoon bezorgd om jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neit dat ik weetmaar iemand moet de eerste zijn. vrijdag heb ik namelijk een lange fietstocht gemaakt, ik was alleen een beetje verdwaald
en toen zat ik in helemaal de verkeerde richting, maar er staan bordjes met fietsroutes enzo, dus ik moet gewoon niet te ver gaan en zorgen dat ik in een cirkel fiets
ik ben weer heel thuisgekomen nl. Ik kwam ook alleen maar dagjesmensen tegen, ook op de hei achter het bos. Het was mooi weer, het was er ontzettend mooi. En ik woon hier dus al 24 jaar
In het bos liepen ook alleen maar mensen hun hond uit te laten enzo. Niks aan de hand.
Ik vond het wel vreemd van m'n vader, want op m'n tiende gingen een vriendinnetje en ik samen onze honden daar uitlaten en dat was prima
normaal 3-4 keer in de week, nou kon ik een maandje niet sporten omdak me contributie niet kon betalen, maar over 2 weken wil ik dus weer beginnenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:18 schreef Aventura het volgende:
Hoe vaak sporten jullie in de week? Ik probeer 4-5 keer per week te gaan, maar het is moeilijk in te passen. Daarnet weer een stepsles gedaan, helemaal kapotgezweet
Dat weet ik nog niet precies. In ieder geval aan de apparaten hangen en wat cardio, maar er zijn ook groepslessen die me interessant lijken. Die wil ik zeker eens proberen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:16 schreef Snuusje het volgende:
GreatWhiteSilence wat ga je doen op de sportschool?
Ik probeer elke dag even te gaan maar minimaal toch 4 keer in de week. De ene dag vetverbranding (zo lang ik kan, soms een uurtje en soms langer) en de andere dag een half uurtje op de fiets / loopband en gewichten. Ik heb ook zo'n lekker onbeperkt abo dus als ik er ben pik ik ook wel eens een klasje mee, vooral spinning of iets voor de buikspieren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:18 schreef Aventura het volgende:
Hoe vaak sporten jullie in de week? Ik probeer 4-5 keer per week te gaan, maar het is moeilijk in te passen. Daarnet weer een stepsles gedaan, helemaal kapotgezweet
Niet maar ik wil 5 uur in de week gaan >>>>quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:18 schreef Aventura het volgende:
je kunt naar zeist fietsen of de kromme rijn volgen of naar kasteel ter haarquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Over fietsen gesproken... Weet iemand nog leuke routes in de buurt van Utrecht?
In de stad is het inderdaad vooral optrekken, remmen, afstappen, opstappen...
Ik woon er nu al bijna drie jaar, en ook nog aan de rand van de stad, maar ik ken nog steeds niet veel plaatsen waar je leuk kunt wandelen of fietsen. Dat zegt wel iets over mijn sportiviteit.
Goedkope Pilates dvd'squote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:32 schreef CherryLips het volgende:
ik wil graag lekkere afstanden gaan fietsen, ik woon in een ontzettend mooie omgeving, maar van m'n vader mag ik niet in m'n eentje door het bos fietsen dus dan houdt het op. ik ben niet zo van de fitness en het hardlopen, ik ben echt een wandelaar/fietser. ik wil wel graag weer aan pilates doen, maar het is zo godsgruwelijk duur dat ik het nu maar thuis doe uit een boekje.
Dan kan je beter de rest van je leven thuis op de bank gaan zitten, verkrachters lopen nl ook gewoon wel eens door de stad, of op een parkeer terrein of zo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:50 schreef Maeghan het volgende:
Btw, die ene serieverkrachter was toch bij zeist in de buurt toen? Nou ja, je weet maar nooit he. Je vader heeft op zich wel een beetje gelijk. Er hoeft er maar één te lopen.
Ja, alleen als je in de stad loopt lopen daar nog meer mensen en kun je nog hopen dat iemand je helpt of 112 belt, of je hebt op z'n minst nog getuigen. Bovendien worden er volgens mij toch echt meer mensen verkracht in bossen en verlaten parken dan op de Kalverstraat.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:38 schreef Smulrol het volgende:
[..]
Dan kan je beter de rest van je leven thuis op de bank gaan zitten, verkrachters lopen nl ook gewoon wel eens door de stad, of op een parkeer terrein of zo.
Maar daar worden weer meer mensen beroofd en/of neergeschoten of met besmette naalden te lijf gegaan, dus dat is ook gevaarlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:54 schreef Maeghan het volgende:
Bovendien worden er volgens mij toch echt meer mensen verkracht in bossen en verlaten parken dan op de Kalverstraat.
Hee jij daar! Leg die chocoladevoetballen eens even heeeeeeeel gauw weg!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:18 schreef Aventura het volgende:
Ik was op mijn 24ste al 6 jaar het huis uit en liep regelmatig alleen over straat in Amsterdam, ook op onchristelijke tijden. Mijn ouders hebben daar nooit wat over gezegd verder. Ik zou ze keihard hebben uitgelachen als ze hadden gewild dat ik 's avonds thuis bleef
Anyway ontopic, kan iemand even stop zeggen tegen me, ik heb een zkje chocolade voetballetjes () bij me en ben die achter elkaar aan het opvreten
Heej, ik was eerst!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |