abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38628364
.
Van mijn moeder mag ik wel door het donker fietsen, zolang het maar niet te ver is of door afgelegen plekken. Mijn vader is wat huiveriger .

Ik vind nog steeds dat ik vrij snel weer honger heb, het is niet zozeer lekkere trek, maar gewoon honger. En ik kan moeilijk nee zeggen tegen iets lekkers...
pi_38628500
Mijn ouders zijn echt überbezorgd om alles. Ik krijg soms het idee dat ik echt niks mag
Mmm chocola... ik wil ook...
Tap tap tap
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:31:44 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38628554
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders zijn echt überbezorgd om alles. Ik krijg soms het idee dat ik echt niks mag
Mmm chocola... ik wil ook...
Maar je had op jouw leeftijd bv. ook allang op jezelf kunnen wonen of zelfs getrouwd zijn en/of kinderen hebben...Zouden ze dan ook zo doen?

Ik ben nu misselijk dus je mag mijn choco wel
pi_38628622
ey dames, blijf eens van die chocola af en doe net zo gezond als ik, ik zit hier braaf met een kommetje groentensoep achter de pc

net sportschool weer gebeld, vrouw die erover ging was er weer niet, ik wil sporten! En niet thuis Morgenochtend maar weer ff bellen...
pi_38628651
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:31 schreef Aventura het volgende:

[..]

Maar je had op jouw leeftijd bv. ook allang op jezelf kunnen wonen of zelfs getrouwd zijn en/of kinderen hebben...Zouden ze dan ook zo doen?

Ik ben nu misselijk dus je mag mijn choco wel
Dank je
Nou begin ik echt trek te krijgen

Ik had het er laatst ook met ze over, wat als ik volgend jaar eindelijk eens optief (willen ze helemaal niet geloof ik, ze vinden me lief ofzo), dan weten ze ook niet wat ik uitspook. En dat weten ze ook niet als ik in Utrecht blijf slapen of een week de hort op ga in Engeland. Maar dan kunnen ze er toch niks aan doen, en nu ik thuis woon wel. Maar ze praten me zo wel een enorme angst voor alles aan.
Tap tap tap
pi_38628715
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dank je
Nou begin ik echt trek te krigjen

Ik had het er laatst ook met ze over, wat als ik volgend jaar eindelijk eens optief (willen ze helemaal neit geloof ik, ze vinden me lief ofzo), dan weten ze ook niet wat ik uitspook. En dan weten ze ook niet als ik in Utrecht blijf slapen of een week de hort op ga in Engeland. Maar dan kunnen ze er toch niks aan doen, en nu ik thuis woon wel. Maar ze praten me zo wel een enorme angst voor alles aan.
Idd, ik vind echt wel dat jouw ouders wel erg overdreven doen

Maar goed, mijn ouders zijn nooit echt bezorgd om me geweest en ik ben op me 18e het huis uit gegaan en loop en fiets gewoon midden in de nacht over straat, voel me niet altijd veilig, maar overdag kan er ook van alles gebeuren ( zelf ondervonden)

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 07-06-2006 16:46:12 ]
pi_38628865
Ik heb trouwens nog helemaal geen mail gehad van Troel voor dat lijstje van de OP, terwijl ik zaterdag ofzo al gemailed heb
pi_38629032
ik heb ook nog geen bericht gehad, heb hem ook vrijdag of zaterdag verstuurd ofzo.
Tap tap tap
pi_38630066
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:54 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ja, alleen als je in de stad loopt lopen daar nog meer mensen en kun je nog hopen dat iemand je helpt of 112 belt, of je hebt op z'n minst nog getuigen. Bovendien worden er volgens mij toch echt meer mensen verkracht in bossen en verlaten parken dan op de Kalverstraat.
Kalverstraat overdag is dan ook weer het uiterste he? Op schiphol en bij AMC zijn ('s nachts) vrouwen verkracht op verlaten parkeer terreinen.
Sommige bossen zijn trouwens net zo druk als de Kalverstraat trouwens in het weekend
pi_38633296
ja, verlaten parkeerterreinen... daar zou ik ook niet mogen lopen
Tap tap tap
pi_38634752
Spierpijn van gisteren eraf gesport! Was wel lekker want ik vergat helemaal dat ik morgen mn afstudeergesprek heb . Helaas weet ik het nu weer .
pi_38635039
Wie wil er nou weer een dikke vrouw verkrachten (als geintje bedoeld he ; ) )

[ Bericht 13% gewijzigd door bloodyserious op 07-06-2006 20:26:53 ]
pi_38637097
Vandaag gezond gegeten EN een SKINNYjeans gekocht

Voor aanfoto's zie het show je nieuwe kleding topic

Ik kwam er achter dat een skinnyjeans niet voor dunne mensen is maar dat het je dun kan laten lijken Mij dan
pi_38637133
Het maakt juist lijken dat je hele dikke heupen/billen hebt vind ik . Maar dat is bij de meeste meiden, ik zal nu even kijken hoe het bij jou staat...
pi_38637233
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:27 schreef karoltje het volgende:
Het maakt juist lijken dat je hele dikke heupen/billen hebt vind ik . Maar dat is bij de meeste meiden, ik zal nu even kijken hoe het bij jou staat...
Maar ik heb niet echt heupen/billen dus dat scheelt Zou wel meer heupen willen hebben maar niets aan te doen. Mijn *probleemgebied* is m'n buik(je).. Die ik mooi verhul met die shirtjes ! Ookal zie ik er op 't eerst gezicht missch dun uit.. Na vetmetingen enz. was ik toch maar best wel vet
pi_38638003
Het staat je gaaf! En ik zie inderdaad geen grammetje vet op de foto's! Dus je kleed je goed of je stelt je aan .
pi_38638994
Skinnyjeans zijn leuk ja Staat je idd goed, ik ga er ook eentje kopen denk ik.. in maat 38, m'n nieuwe maatje
pi_38639014
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:02 schreef karoltje het volgende:
Het staat je gaaf! En ik zie inderdaad geen grammetje vet op de foto's! Dus je kleed je goed of je stelt je aan .

[ Bericht 31% gewijzigd door PescaPallaMarcusManu op 08-06-2006 06:38:43 ]
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:55:08 #269
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_38639558
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:37 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Dank je Ja ik kleed me goed denk ik dan !!
Oké ik ben dun ik geef het toe Maar met een te hoog vetpercentage en een buikomtrek van 85 cm oid
Is dat vetpercentage door de dokter/diėtist gemeten, of door herbalife?
En wat is je heup/tailleratio,(omtrek heupen gedeeld door omtrek taille)? Als die 0.7 is, zit dat verder wel goed.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38640299
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Is dat vetpercentage door de dokter/diėtist gemeten, of door herbalife?
En wat is je heup/tailleratio,(omtrek heupen gedeeld door omtrek taille)? Als die 0.7 is, zit dat verder wel goed.

[ Bericht 46% gewijzigd door PescaPallaMarcusManu op 08-06-2006 06:38:23 ]
pi_38640563
ieeee 15-20 cm afvallen
Ik haat de 0,7 regel nu al
pi_38640696
ik ga het niet eens opmeten ik heb een kort bovenlichaam, van nature al (van mams geėrfd ) en scoliose waardoor ik nog meer ingezakt ben. Oftewel: ik heb geen taille Tussen m'n heupbot en onderste rib zit misschien 5 cm ofzo. Niet eerlijk
Tap tap tap
pi_38640998
0,7 regel

Ik heb ook een kort bovenlichaam Maar wel lange benen

Mijn mama is klein en breed.. Ik ben lang en niet echt breed >> jeee !
Na die 0,7 regel ben ik misselijk en bedankt Nu hoef ik niet meer te eten en had zo een zin in een 4e toetje
pi_38641325
Ik ga toch maar wel weer buikspier oefeningen doen...

[ Bericht 15% gewijzigd door PescaPallaMarcusManu op 08-06-2006 06:39:06 ]
pi_38641872
ik heb ook lange benen. gezien de lengte van m'n benen en m'n scoliose zou ik 5 cm langer moeten zijn ofzo, maar ik vind m'n huidige lengte wel weer ok Het is nu al een drama om goede broeken te vinden. Blijkbaar denken fabrikanten dat mensen met lange benen ook gelijk altijd dikke lange benen hebben, of juist helemaal geen kont hebben. Ik kom broeken tegen waar ik me bij afvraag wat voor basketballer met anorexia daarin moet passen
Tap tap tap
pi_38641886
Volgens mij meet je echt veel te ruim hoor! Op je foto's zie je er superslank uit, geen buikje te bekennen...
heup-taille ratio Dat maakt voor jou 0.73!
je neemt dus het smalste punt...maar het 'ding' op de afbeelding heeft geen 'zadeltasjes'.
Ik heb het wel en vind het moeilijk om zo m'n heupen te meten...het dikste van m'n kont zit hoger dan het breedste stuk van m'n heupen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Mijn verhouding is trouwens 0.84 ongeveer. (en als ik het smalste punt neem is 't 0.74)

[ Bericht 69% gewijzigd door Iksje op 08-06-2006 00:04:19 ]
pi_38642170
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef Iksje het volgende:
Volgens mij meet je echt veel te ruim hoor! Op je foto's zie je er superslank uit, geen buikje te bekennen...
Het is dat ik geen foto in bikini ga posten Maar serieus.. Ik let wel heel erg op wat voor kleren ik aan doe Anders zie je echt wel een buik.... en ik zie er ook weet niet uit zonder ma tokkie zonder kleren dus op zich valt t wel mee..

Maar het liefst zou ik natuurlijk een super strakke buik hebben zodat ik over t strand kan paraderen en niet steeds hoef te blijven liggen tijdens 't zonnen zodat 't minder opvalt
pi_38642223
Mja mijn "probleem" (hahahahahahaha eigenlijk juist goed) is dat normaal overkom maar als ik een beetje doorschijnende of korte truitjes aandoe dat het er niet aangenaam uitziet
maarr.. er zijn natuurlijk altijd mensen die het erger hebben
pi_38642402
Nou, hup dan, morgenochtend een reeks van twintig en 's avonds doe je er twintig voor de schuine buikspieren. Dat heeft bij mij echt geholpen, al heb ik ook nog een buikje, maar van opzij ziet het er een pak rechter uit dan vroeger.
De trap nemen helpt ook, omdat je bekken dan in een positie kantelt waarbij de buikspieren ook gebruikt worden.
pi_38642517
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:10 schreef Iksje het volgende:
Nou, hup dan, morgenochtend een reeks van twintig en 's avonds doe je er twintig voor de schuine buikspieren. Dat heeft bij mij echt geholpen, al heb ik ook nog een buikje, maar van opzij ziet het er een pak rechter uit dan vroeger.
De trap nemen helpt ook, omdat je bekken dan in een positie kantelt waarbij de buikspieren ook gebruikt worden.
20? ik doe ze meestal per 150 !
pi_38642898
Nou, nee, zo ver ben ik nooit geraakt... met de ab-coach rol van m'n zusje ben ik begonnen met zo'n 20 rechte, 10 schuine links, 10 schuine rechts. Nooit verder gegaan dan 15 schuine per keer maar wel netjes 2x daags.
Dusseh doe zo verder en je zou toch resultaat moeten zien

edit: disclaimer: ik zeg niet dat het mogelijk is om plaatselijk af te vallen, wel dat je door spieroefeningen je skelet terug in een betere positie kan brengen
pi_38645212
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef Iksje het volgende:
heup-taille ratio Dat maakt voor jou 0.73!
je neemt dus het smalste punt...maar het 'ding' op de afbeelding heeft geen 'zadeltasjes'.
Ik heb het wel en vind het moeilijk om zo m'n heupen te meten...het dikste van m'n kont zit hoger dan het breedste stuk van m'n heupen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Mijn verhouding is trouwens 0.84 ongeveer. (en als ik het smalste punt neem is 't 0.74)
Maar bij m'n navel is 't juist 't breedst
pi_38645214
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:27 schreef Iksje het volgende:
Nou, nee, zo ver ben ik nooit geraakt... met de ab-coach rol van m'n zusje ben ik begonnen met zo'n 20 rechte, 10 schuine links, 10 schuine rechts. Nooit verder gegaan dan 15 schuine per keer maar wel netjes 2x daags.
Dusseh doe zo verder en je zou toch resultaat moeten zien

edit: disclaimer: ik zeg niet dat het mogelijk is om plaatselijk af te vallen, wel dat je door spieroefeningen je skelet terug in een betere positie kan brengen
Ik deed vroegāh altijd 150+ per dag Nu kan ik er nog met gemak 50 achter elkaar doen
pi_38645811
150 per dag!!!

Dat haal ik niet echt als ik zelf bezig ben. De wel op de sportschool altijd een buikblokje mee. een kwartier tot een half uur lekker oefeningen doen onder begeleiding. Voel het altijd wel en ik begin nu ook te merken dat mijn buikspieren wer wat sterker beginnen te worden en terug in vorm gaan.

Vrees alleen dat er van netjes eten en zo niet veel terrecht gaat komen dit weekend. Vanaaf naar een concert en dan vanaf morgen in een vakantiepark tot maandag.
Pluspunt is dan wel weer dat er een sauna en een zonnebank bij het huisje zit, dus dan doen we toch nog iets gezonds voor de lijn en we gaan zwemmen ( voor de eerste keer in bikini na de bevalling ).
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:33:49 #285
242 Pinball
Electric Monk
pi_38646967
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:14 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:

20? ik doe ze meestal per 150 !
Is die vetrol van je dan niet gewoon een spier-rol?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38648858
Hmz,

Ik volg een dieet maar wil nu naar het strand en terug gaan fietsen.

Das ongeveer 80 km

Ik eeet gewoon wat extra hoor anders trek ik het niet.
Denk een paar wasa's met tonijn of zo
pi_38650037
Heb net de sportschool gebeld en mag toch komen sporten

Dus daar ben ik echt blij, want ik hou van sporten En dan moet het met die strakkere buik ook wel gaan lukken nog voor de zomer ( of ben ik nou heel optimistisch? )

150 crunches per dag ga ik iig nooit redden
pi_38650461
150

ik vind 15 al veel
ik ben echt te lui gewoon.
Tap tap tap
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:46:46 #289
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38650788
Ik heb een DVD met een buikspiersessie erop. Duurt 10 minuten maar het is intens!! Ik vind het veel makkelijker om de instructies van iemand te volgen dan zelf maar een beetje te beginnen. Dat hou ik niet vol.
pi_38651076
dat lijkt mij idd ook wel makkelijker dan zelf maar wat doen ja

ik heb wel een boek "bodyforming" met allemaal oefeningen voor je hele lichaam, maar het komt er amper van
pi_38651143
Hoihoi, ik ben er ook weer. Heb nog geen internet in mijn nieuwe huis, maar verder gaat het goed. Ik moet eigenlijk ook maar eens buikspieroefeningen gaan doen, want bij mij is mijn buikje toch ook wel een probleem. Deze week ben ik ook weer begonnen met hardlopen. Het was er even bij ingeschoten vanwege alle verhuisdrukte, maar ik ga weer vol goede moed verder.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_38651277
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:56 schreef Quinazoline het volgende:
Hoihoi, ik ben er ook weer. Heb nog geen internet in mijn nieuwe huis, maar verder gaat het goed. Ik moet eigenlijk ook maar eens buikspieroefeningen gaan doen, want bij mij is mijn buikje toch ook wel een probleem. Deze week ben ik ook weer begonnen met hardlopen. Het was er even bij ingeschoten vanwege alle verhuisdrukte, maar ik ga weer vol goede moed verder.
van verhuizen val je meestal ook wel af toc? Hele tijd sjouwen en klussen enzo, ik wel iig, en me stiefpa was bij de laatste verhuizing zelfs 10 kilo kwijtgeraakt
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:11:20 #293
142927 Sanne_
zachtgekookt eitje
pi_38651609
ik ga aan de sonja bakker..
You take my hand,
I'll take your hand
Together we may get away
pi_38652535
ik weet niet meer wie die tip gaf van een wekker zetten als je moet eten, maar het werkt prima bij mij, zet hem elke dag op half 1 en dan eet ik braaf 2 crackers met smeerkaas of een kom soep
pi_38653211
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

van verhuizen val je meestal ook wel af toc? Hele tijd sjouwen en klussen enzo, ik wel iig, en me stiefpa was bij de laatste verhuizing zelfs 10 kilo kwijtgeraakt
Jep, ik ben dan ook twee kilo kwijt geraakt de laatste weken. Maar die moeten er natuurlijk wel afblijven he, dus nu ga ik weer flink er tegen aan.
pi_38653231
Ik zie trouwens dat mijn BMI voor het eerst onder de 25 zit!!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:09:56 #297
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38653660
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:38 schreef Sylvana het volgende:
ik weet niet meer wie die tip gaf van een wekker zetten als je moet eten, maar het werkt prima bij mij, zet hem elke dag op half 1 en dan eet ik braaf 2 crackers met smeerkaas of een kom soep
Je ontbijt niet?
Anyway, dit zou voor mij niet werken. Ik eet wanneer ik trek heb en anders niet
pi_38653745
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:58 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zie trouwens dat mijn BMI voor het eerst onder de 25 zit!!!
Gefeliciteerd!
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:42:05 #299
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_38659219
Gefeliciteerd!

Hier alles ok, ondanks menstruatie en stress vol goede moed! Het zonnetje schijnt en er moeten echt een paar kilo's vet verdwijnen voor ik me in zomerkleding waag!

Gisteren toch naar de sportschool geweest, twee uur lang (6,1 km/ uur) op de loopband (vetverbrandingsprogramma) gestaan! Onderweg naar huis kon ik mijn rechterbeen niet voor de linker krijgen maar ben toch trots op mezelf!

Ben nu zo happy dat ik er aan zit te denken om me in te schrijven voor Tjejmilens (http://www.tjejmilen.se/Start/index.cfm?Lan_ID=3) = "MeidenMijl" = 10 km. Alleen voor vrouwen, 10 km door mooie omgeving en snelheid van rennen, joggen, langzaam joggen en wandelen. Natuurlijk zou ik in de laatste twee catagorieen vallen maar toch... Misschien wel leuk! Even over na denken! Heb nog ruim twee maanden om me voor te bereiden, moet lukken, toch?
pi_38659298
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:09 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je ontbijt niet?
Anyway, dit zou voor mij niet werken. Ik eet wanneer ik trek heb en anders niet
Nee, ik ga niet naar school ofzo, dus wordt meestal pas om een uurtje of 11 wakker en dan ga ik niet om 11 uur ontbijten en een uur later lunchen

Net lekker een uur gesport, was echt heerlijk nadat ik al tijd niet geweest was. Uurtje bodypump gedaan en daarna nog kwartiertje in de infraroodsauna gezeten en voel me helemaal goed nou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')