Maar je had op jouw leeftijd bv. ook allang op jezelf kunnen wonen of zelfs getrouwd zijn en/of kinderen hebben...Zouden ze dan ook zo doen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders zijn echt überbezorgd om alles. Ik krijg soms het idee dat ik echt niks mag
Mmm chocola... ik wil ook...
Dank jequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar je had op jouw leeftijd bv. ook allang op jezelf kunnen wonen of zelfs getrouwd zijn en/of kinderen hebben...Zouden ze dan ook zo doen?
Ik ben nu misselijk dus je mag mijn choco wel
Idd, ik vind echt wel dat jouw ouders wel erg overdreven doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je
Nou begin ik echt trek te krigjen
Ik had het er laatst ook met ze over, wat als ik volgend jaar eindelijk eens optief (willen ze helemaal neit geloof ik, ze vinden me lief ofzo), dan weten ze ook niet wat ik uitspook. En dan weten ze ook niet als ik in Utrecht blijf slapen of een week de hort op ga in Engeland. Maar dan kunnen ze er toch niks aan doen, en nu ik thuis woon wel. Maar ze praten me zo wel een enorme angst voor alles aan.
Kalverstraat overdag is dan ook weer het uiterste he? Op schiphol en bij AMC zijn ('s nachts) vrouwen verkracht op verlaten parkeer terreinen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:54 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, alleen als je in de stad loopt lopen daar nog meer mensen en kun je nog hopen dat iemand je helpt of 112 belt, of je hebt op z'n minst nog getuigen. Bovendien worden er volgens mij toch echt meer mensen verkracht in bossen en verlaten parken dan op de Kalverstraat.
Maar ik heb niet echt heupen/billen dus dat scheeltquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:27 schreef karoltje het volgende:
Het maakt juist lijken dat je hele dikke heupen/billen hebt vind ik. Maar dat is bij de meeste meiden, ik zal nu even kijken hoe het bij jou staat...
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:02 schreef karoltje het volgende:
Het staat je gaaf! En ik zie inderdaad geen grammetje vet op de foto's! Dus je kleed je goed of je stelt je aan.
Is dat vetpercentage door de dokter/diėtist gemeten, of door herbalife?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:37 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Dank jeJa ik kleed me goed denk ik dan
!!
Oké ik ben dun ik geef het toeMaar met een te hoog vetpercentage en een buikomtrek van 85 cm oid
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Is dat vetpercentage door de dokter/diėtist gemeten, of door herbalife?
En wat is je heup/tailleratio,(omtrek heupen gedeeld door omtrek taille)? Als die 0.7 is, zit dat verder wel goed.
Het is dat ik geen foto in bikini ga postenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef Iksje het volgende:
Volgens mij meet je echt veel te ruim hoor! Op je foto's zie je er superslank uit, geen buikje te bekennen...
20? ik doe ze meestal per 150quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:10 schreef Iksje het volgende:
Nou, hup dan, morgenochtend een reeks van twintig en 's avonds doe je er twintig voor de schuine buikspieren. Dat heeft bij mij echt geholpen, al heb ik ook nog een buikje, maar van opzij ziet het er een pak rechter uit dan vroeger.
De trap nemen helpt ook, omdat je bekken dan in een positie kantelt waarbij de buikspieren ook gebruikt worden.
Maar bij m'n navel is 't juist 't breedstquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:53 schreef Iksje het volgende:
Volgens mij meet je echt veel te ruim hoor! Op je foto's zie je er superslank uit, geen buikje te bekennen...
heup-taille ratio Dat maakt voor jou 0.73!
je neemt dus het smalste punt...maar het 'ding' op de afbeelding heeft geen 'zadeltasjes'.
Ik heb het wel en vind het moeilijk om zo m'n heupen te meten...het dikste van m'n kont zit hoger dan het breedste stuk van m'n heupen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Mijn verhouding is trouwens 0.84 ongeveer. (en als ik het smalste punt neem is 't 0.74)
Ik deed vroegāh altijd 150+ per dagquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:27 schreef Iksje het volgende:
Nou, nee, zo ver ben ik nooit geraakt... met de ab-coach rol van m'n zusje ben ik begonnen met zo'n 20 rechte, 10 schuine links, 10 schuine rechts. Nooit verder gegaan dan 15 schuine per keer maar wel netjes 2x daags.
Dusseh doe zo verder en je zou toch resultaat moeten zien![]()
edit: disclaimer: ik zeg niet dat het mogelijk is om plaatselijk af te vallen, wel dat je door spieroefeningen je skelet terug in een betere positie kan brengen
Is die vetrol van je dan niet gewoon een spier-rol?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:14 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
20? ik doe ze meestal per 150!
van verhuizen val je meestal ook wel af toc? Hele tijd sjouwen en klussen enzo, ik wel iig, en me stiefpa was bij de laatste verhuizing zelfs 10 kilo kwijtgeraaktquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:56 schreef Quinazoline het volgende:
Hoihoi, ik ben er ook weer. Heb nog geen internet in mijn nieuwe huis, maar verder gaat het goed. Ik moet eigenlijk ook maar eens buikspieroefeningen gaan doen, want bij mij is mijn buikje toch ook wel een probleem. Deze week ben ik ook weer begonnen met hardlopen. Het was er even bij ingeschoten vanwege alle verhuisdrukte, maar ik ga weer vol goede moed verder.
Jep, ik ben dan ook twee kilo kwijt geraakt de laatste weken. Maar die moeten er natuurlijk wel afblijven he, dus nu ga ik weer flink er tegen aan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
van verhuizen val je meestal ook wel af toc? Hele tijd sjouwen en klussen enzo, ik wel iig, en me stiefpa was bij de laatste verhuizing zelfs 10 kilo kwijtgeraakt
Je ontbijt niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:38 schreef Sylvana het volgende:
ik weet niet meer wie die tip gaf van een wekker zetten als je moet eten, maar het werkt prima bij mij, zet hem elke dag op half 1 en dan eet ik braaf 2 crackers met smeerkaas of een kom soep
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:58 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zie trouwens dat mijn BMI voor het eerst onder de 25 zit!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik ga niet naar school ofzo, dus wordt meestal pas om een uurtje of 11 wakker en dan ga ik niet om 11 uur ontbijten en een uur later lunchenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je ontbijt niet?
Anyway, dit zou voor mij niet werken. Ik eet wanneer ik trek heb en anders niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |