abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38493828
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik eet niet te weinig hoor Daar zit het probleem nou juist
Ik eet teveel suiker Ik heb dunne armen, benen, bovenkant lichaam, bil enz,
alles dun

EN NOG EEN VETROL IETS

Pffff En misschien eet ik ook wel veel... maar vanochtend had ik alleen maar 4 broodjes en om 11 uur kreeg ik echt zo een warmte aanval
pi_38493848
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:12 schreef Sylvana het volgende:
ik hoop echt dat ik die zelfdiscipline een beetje krijg om wat meer te eten op een dag en dus niet meer 1 maaltijd en om wat regelmatiger te sporten ( zie mijn lange verhaal) want ik schrok echt wel van de weegschaal vanavond
Ik had je verhaal gelezen, naar niet gereageerd.. Wel eten hoor, is goed voor je !!
pi_38493880
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Ik had je verhaal gelezen, naar niet gereageerd.. Wel eten hoor, is goed voor je !!
mja, weet ik ook wel, maar is gewoon moeilijk om zo'n jarenlang patroon opeens te doorbreken
pi_38494001
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

mja, weet ik ook wel, maar is gewoon moeilijk om zo'n jarenlang patroon opeens te doorbreken
Mijn patroon duurt iets van 4-6 jaar en sindsdien ben ik moe, dik, traag, onsportief enz
Slecht dus

Terwijl ik eerst ong de dunste, sportiefste, actiefste persoon ooit was En ik ga maar slapen dat helpt !
pi_38494012
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel, maar maak het jezelf niet te moeilijk. Beginnen met crackers is echt prima. Het gaat er in eerste instantie even wat meer om dat je iets eet dan wat of hoeveel je eet. Ja, je moet natuurlijk geen ongezonde dingen gaan eten anders raak je van de regen in de drup en zit je dalijk met een ander eetprobleem, maar je hoeft niet gelijk van jezelf te eisen dat je drie volledige maaltijden eet. Je hebt al een hele goede stap genomen nu.

Ik werd vroeger op school ook gepest met mijn gewicht (m'n maatje 38 ). Alleen ik kreeg juist vreetbuien en kwam 30 kilo aan.
Sanity is (not) statistical
pi_38494085
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel, maar maak het jezelf niet te moeilijk. Beginnen met crackers is echt prima. Het gaat er in eerste instantie even wat meer om dat je iets eet dan wat of hoeveel je eet. Ja, je moet natuurlijk geen ongezonde dingen gaan eten anders raak je van de regen in de drup en zit je dalijk met een ander eetprobleem, maar je hoeft niet gelijk van jezelf te eisen dat je drie volledige maaltijden eet. Je hebt al een hele goede stap genomen nu.
Ja, dat verwacht ik ook niet van mezelf hoor, maar ik vind die crackers al moeilijk nu Maar goed, ben wel blij dak hier me ei kwijt kan en steun vind, das toch wel makkelijker dan wanneer je het helemaal alleen moet doen
pi_38494127
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:18 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik werd vroeger op school ook gepest met mijn gewicht (m'n maatje 38 ). Alleen ik kreeg juist vreetbuien en kwam 30 kilo aan.
Ik werd ook 'gepest' maar ik was er niet echt gevoelig voor dus het hield al snel op Volgens mij is iedereen wel een beetje gepest/geplaagd om zijn figuur, denk ik

Niet dat ik wil zeggen dat het nu bij jou opeens niet erg is (ik ken je situatie niet) maar kinderen zijn nooit echt ...aardig.... tegen elkaar

Bij mij was het.. IEEH je bent nog dunner dan dan "de twee meisjes met anorexia op onze school" ieeeh strijplank! ieeeh je hebt twee ruggen! ieeeh tante sidonia... (Deze vond ik wel grappig eigk: waarom ik met mn handen gestrekt moest douchen... anders spoelde ik door t douche putje heen.. whehehe )Mja gelukkig deed het mij niet heel veel, andere soms wel en dat is sneu

Pesten is zo raar he.. Het is ook nooit persoonlijk bedoeld gewoon de gene pakken die WEL op de opmerkingen reageert en dan er net zolang mee doorgaan tot iemand zich heel kut voelt
  zaterdag 3 juni 2006 @ 00:23:55 #158
242 Pinball
Electric Monk
pi_38494148
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:12 schreef Sylvana het volgende:
ik hoop echt dat ik die zelfdiscipline een beetje krijg om wat meer te eten op een dag en dus niet meer 1 maaltijd en om wat regelmatiger te sporten ( zie mijn lange verhaal) want ik schrok echt wel van de weegschaal vanavond
Ik kan me daar als nuchtere man dus echt niets bij voorstellen. Aan je verhaal te lezen weet je precies wat je zou moeten doen. Duw wat boterhammen, cruesli of ontbijtkoek/bammetjes naar binnen, klaar. Het is vast niet zo simpel, maar meer advies heb ik helaas niet.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38494154
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, dat verwacht ik ook niet van mezelf hoor, maar ik vind die crackers al moeilijk nu
Maak er jouw feestje van, met beleg dat je erg lekker vindt ofzo
Veel succes iig
pi_38494192
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:24 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Maak er jouw feestje van, met beleg dat je erg lekker vindt ofzo
Veel succes iig
thnx

dan zal ik eerst uit moeten gaan vinden wat voor beleg ik lekker vind, als ik nooit beleg eet
pi_38494210
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

thnx

dan zal ik eerst uit moeten gaan vinden wat voor beleg ik lekker vind, als ik nooit beleg eet
Eigenlijk hè.. lust ik alleen hagelslag en chocopasta oja en kaas..
maar je moet gewoon dingen proberen heb ik ontdekt gewoon 5 x eten en als je het DAN nog heeel vies vind, ok dan niet...
pi_38494329
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

thnx

Ik raad van die salades voor op brood aan
Kip kerriesalade, tonijn- of zalmsalade, eiersalade, whatever
Niet supermager ofzo, maar ook niet ongezond.

Daarmee krijg ik m'n crackers altijd goed weg
pi_38494340
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:23 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik kan me daar als nuchtere man dus echt niets bij voorstellen. Aan je verhaal te lezen weet je precies wat je zou moeten doen. Duw wat boterhammen, cruesli of ontbijtkoek/bammetjes naar binnen, klaar. Het is vast niet zo simpel, maar meer advies heb ik helaas niet.
Tja, als het zo simpel was dan had ik hier niet hoeven posten Ik weet idd heel goed wat ik moet doen, k heb er alleen ontzettend veel moeite om het consequent vol te houden, af en toe gaat het wel een tijdje goed, en dan weer een tijd niet...
pi_38494346
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:23 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

Ik werd ook 'gepest' maar ik was er niet echt gevoelig voor dus het hield al snel op Volgens mij is iedereen wel een beetje gepest/geplaagd om zijn figuur, denk ik

Niet dat ik wil zeggen dat het nu bij jou opeens niet erg is (ik ken je situatie niet) maar kinderen zijn nooit echt ...aardig.... tegen elkaar
Nou, ik had al andere problemen op dat moment en ik moest voor het eerst 'op m'n eten letten' toen ik drie was en hoorde altijd wel dat ik niet te veel mocht snoepen en zo. En toen zei gewoon iedereen dat ik dik was, terwijl als ik die foto's zie valt het dus enorm mee (voor digicams dus heb niks op de pc staan). Dan denk ik, hoe KON ik dat geloven. Verder werd ik sowieso al m'n hele leven gepest, dus ik was al behoorlijk onzeker, ook door de problemen die ik al had, en toen dat erbovenop. Als je je hele leven hoort dat je dik en lelijk bent geloof je het wel op een gegeven moment. Ik zag het niet eens als pesten, het was gewoon zo.

Eerste schooldag in de brugklas kwam er een jongen naar me toe: "We (hij en de andere jongens dus) hebben besloten dat je niet de lelijkste bent van de klas, alleen X is nog lelijker" (en dat was écht een lelijk eendje...).

Op een gegeven moment was het zo erg dat ik niet eens meer naar buiten durfde omdat ik mezelf te lelijk vond. Best zielig eigenlijk. Ik heb echt medelijden met mijn voormalige zelf en ik begrijp soms niet meer hoe het zo ver heeft kunnen komen. Niet dat ik nu nooit meer ergens mee zit, maar over het algemeen heb ik de boel best op orde, ben ik zelfverzekerd en heb ik totaal geen boodschap aan wat iemand anders zegt of denkt. Ik vind het altijd maar raar om te bedenken dat ik zo'n onzeker trutje was vroeger.
Sanity is (not) statistical
pi_38494377
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:33 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Niet dat ik nu nooit meer ergens mee zit, maar over het algemeen heb ik de boel best op orde, ben ik zelfverzekerd en heb ik totaal geen boodschap aan wat iemand anders zegt of denkt. Ik vind het altijd maar raar om te bedenken dat ik zo'n onzeker trutje vroeger.
Knap van je dat jij al zover bent

Zover ben ik nog lang niet, ik ben echt nog heel onzeker en trek me echt nog heel veel aan van wat mensen van me vinden en hoe ze over me denken, maar ooit zal ik net zo ver komen als jij
pi_38497617
Ik woog vanmorgen 65 , alweer een kilo minder.

Sorry dat ik even niet op de rest reageer, maar ik ga NU verhuizen en heb weinig tijd, maar wilde dit jullie niet onthouden...
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zaterdag 3 juni 2006 @ 09:13:55 #167
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_38497685
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 09:00 schreef Quinazoline het volgende:
Ik woog vanmorgen 65 , alweer een kilo minder.

Sorry dat ik even niet op de rest reageer, maar ik ga NU verhuizen en heb weinig tijd, maar wilde dit jullie niet onthouden...
Succes!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38500640
Sylvana, eet je niet omdat je bang bent om er dik van te worden of omdat je het niet weg krijgt?
pi_38501853
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 12:32 schreef karoltje het volgende:
Sylvana, eet je niet omdat je bang bent om er dik van te worden of omdat je het niet weg krijgt?
Ik denk er gewoon niet meer aan om te eten, aangezien ik dus jaren niet heb gegeten overdag omdat ik gepest werd en niet in me eentje in de kantine wilde eten, en idd bang was dat ze me anders nog meer zouden gaan uitschelden

Nu ben ik wel over die gedachte heen, dat ik dik word als ik eet, want zo weinig eten is juist ongezond, maar het zit gewoon niet in mijn vaste patroon zeg maar. Ik moet er echt om denken dat ik wat eet, anders dan doe ik het dus gewoon de hele dag niet. En als ik dan wel eet dan eet ik ook maar 1 of 2 broodjes/bolletjes/crackers, omdak meer niet weg krijg.

Vandaag is het wel gelukt, heb samen met me broer gegeten tussen de middag

Owja, wanneer wegen jullie je, met of zonder kleren aan, voor of na het eten, 's ochtends of 's avonds? Want ik had me gister dus na het avondeten met kleren aan gewogen en toen woog ik 54,6 en vanochtend toen ik uit bed kwam zonder kleren aan woog ik 53,6
pi_38502989
Het maakt denk ik niet zoveel uit wanneer je je weegt, als je het maar elke keer op hetzelfde moment doet om te kunnen vergelijken.

Ik weeg 's ochtends voor het ontbijt, nadat ik naar de wc ben geweest, zonder kleren.
Dan ben je doorgaans op je lichtst, ook weer goed voor het zelfvertrouwen

Misschien is dat ook het meest betrouwbaar en stabiel. Als je je bijvoorbeeld elke keer s avonds na het eten weegt verschilt het natuurlijk ook weer per dag hoeveel je op hebt, en hoeveel je gedronken hebt.
pi_38503083
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:16 schreef Adurothiel het volgende:

Ik weeg 's ochtends voor het ontbijt, nadat ik naar de wc ben geweest, zonder kleren.
Dan ben je doorgaans op je lichtst, ook weer goed voor het zelfvertrouwen
Das wel een goeie ja

En hoe vaak weeg je dan? elke dag? 1 keer in de week? Minder vaak?

Ik zit zelf aan 1 keer in de week te denken, elke dag wegen vink beetje overdreven, zoveel verschil merk je toch niet per dag lijkt me
pi_38503148
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Das wel een goeie ja

En hoe vaak weeg je dan? elke dag? 1 keer in de week? Minder vaak?

Ik zit zelf aan 1 keer in de week te denken, elke dag wegen vink beetje overdreven, zoveel verschil merk je toch niet per dag lijkt me
mwoah, ik ben dus niet echt aan het lijnen, wel een beetje op m'n eten aan het letten, dus zo'n 1 keer per week. Maar de weegschaal staat nogal in het zicht op m'n kamer, dus soms vaker.

Ik denk dat 1 keer per week ook voor wel-lijners best ok is, bij elke dag maak je jezelf volgens mij een beetje gek. Het kan best wat schommelen tenslotte...
pi_38503185
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:22 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

mwoah, ik ben dus niet echt aan het lijnen, wel een beetje op m'n eten aan het letten, dus zo'n 1 keer per week. Maar de weegschaal staat nogal in het zicht op m'n kamer, dus soms vaker.

Ik denk dat 1 keer per week ook voor wel-lijners best ok is, bij elke dag maak je jezelf volgens mij een beetje gek. Het kan best wat schommelen tenslotte...
Ik heb zelf (nog) geen weegschaal, bij me ouders staat er wel 1 en daar ga ik dus elk weekend naar toe, dus elke dag zou voor mij ook niet haalbaar zijn, tenzij ik zelf een weegschaal zou gaan kopen
pi_38503434
Ik heb er pas een gekocht, omdat ik niet zo regelmatig bij m'n ouders kom. Bij de kijkshop is er een van 12 euro, best goedkoop.

Ik woon pas sinds 3 maanden op kamers en ik wou in de gaten houden of m'n eetpatroon wel een beetje ok is
pi_38503497
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:35 schreef Adurothiel het volgende:
Ik heb er pas een gekocht, omdat ik niet zo regelmatig bij m'n ouders kom. Bij de kijkshop is er een van 12 euro, best goedkoop.

Ik woon pas sinds 3 maanden op kamers en ik wou in de gaten houden of m'n eetpatroon wel een beetje ok is
Misschien dat ik die van de kijkshop wel ga kopen dan. Want op het moment kom ik wel regelmatig bij me ouders omdat er heel veel dingen gepland zijn in de weekenden ( reunies, verjaardagen enzo) maar over tijdje kan dat wel weer verandert zijn natuurlijk. Ik woon al ruim een jaar op kamers en ik heb het aardig gemerkt in me gewicht dus, ben in een jaar tijd ruim 5 kg aangekomen
pi_38503682
Samen met iemand eten lijkt me inderdaad een goede Sylvana!
pi_38503696
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:49 schreef karoltje het volgende:
Samen met iemand eten lijkt me inderdaad een goede Sylvana!
tja, als ik bij me ouders ben dan kan het wel, maar doordeweeks dan zit ik dus in me eentje op me kamer en me huisgenoten zijn er ook niet altijd. 's Avonds eet ik wel gezamenlijk met me huisgenoten soms, maar goed, het avondeten is ook niet het probleem bij mij
pi_38504949
Geef jezelf een schop onder je kont en HUP eten zul je . Ontbijtkoek smaakt mij altijd erg goed in de ochtend (bovendien makkelijk en snel). Haal lekker brood en beleg in huis en stimuleer jezelf om gewoon af en toe even wat te eten. Je zult dan 's avonds minder trek hebben en bovendien heb je veel meer energie overdag!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:21:38 #179
12913 GreatWhiteSilence
pi_38516791
Als je vergeet te eten is het misschien wat om een wekker te zetten zodat je erop geattendeerd wordt dat het tijd is om te eten? Als je niemand om je heen hebt om je eraan te herinneren dat het etenstijd is, is een wekker wellicht een oplossing...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38522659
Jeej, ik ben 2 kilo afgevallen. Nog 5 te gaan!
  zondag 4 juni 2006 @ 10:24:52 #181
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_38523032
Zo....

Net gemaild dus binnenkort sta ik ook in het lijstje! Van 75 kilo naar 73 kilo! Niet echt een groot verschil maar een leuk resultaat in twee weken tijd. Ik merk ook echt dat ik strakker in mijn vel ga zitten, ik kan nu ineens mijn sleutelbeen zien, en ook mijn ribber en heupen zijn goed voelbaar!

Ben ook trots op mijn beweging van de afgelopen week: maandag en dinsdag naar de sportschool, woensdag gebadmintond (schrijf je dat zo?!), donderdag op de loopband gestaan en vrijdag meegedaan aan een spinning- en "core"(voor rug-en buikspieren) klasje! Gisteren even vrij en vandaag ga ik aan gewichtjes trekken! Het klinkt fanatieker dan dat het was maar het voelt goed dat ik beweging ben. Heb op het moment erg last van stress en dan is sporten wel lekker!
pi_38523695
Gefeliciteerd met jullie 2 kilo die eraf zijn diginoob en ennuik. En dat klinkt idd erg sportief zoveel sporten ennuik

Ik ga vandaag tussen de middag bij me oma soep eten en voor morgen zijn er ovenbroodjes die ik samen met me broer op ga eten, dus de komende 2 dagen gaat iig goedkomen
pi_38530668
Ik heb besloten ook maar met dit topic mee te doen. Ik ben al behoorlijk afgevallen, van ruim 74 kilo naar inmiddels 68.5 (bij lengte van 1.77). Het enige geval is dat ik echt een lui type ben, aan sporten ben ik nog niet begonnen . Wel bijna elke avond wat buikspieroefeningen, maar daar train je natuurlijk ook niet je hele lichaam mee. Voor dat extra steuntje wat me moet overhalen om toch nog te gaan sporten en wat strakker te worden heb ik besloten om maar hier mee te doen. Een crosstrainer staat al in huis, en het is mijn bedoeling om 4 dagen per week hier een halfuurtje op te staan. Elke dag lukt qua tijd toch niet .
pi_38540697
Zo, daar zijn we weer.

Welkom alle nieuwe mensen en veel succes. We hebben eindelijk weer een pc en dus kan ik eindelijk weer eens melden.

Niet veel veranderd in gewicht om eerlijk te zijn, maar wel een goed gevoeld omdat ik met een gewoon eetpatroon, zonder echt heel veel te laten, wel heel mooi op gewicht blijf. Ik schommel een beetje tussen de 60 en 61.

Trouwens wel veel herkenbare verhalen hier in een keer. Voor mij is het heel belangrijk geweest mezelf te accepteren om we ik ben en niet om hoeveel ik weeg. ( En dat heeft wel een hele poos geduurt.)
Voor al die mensen die gepest zijn, ik hoop dat jullie je pestkoppen nog een s een keer tegenkomen. Ik ben ze tegengekomen en heb echt heel erg moeten lachen. De helft was kaal en uitgegroeid en de andere helft wil je niet eens weten...
pi_38555811
Ik ga toch maar echt op dieet
Zo een broek die ik te groot had gekocht was nu te klein
En de rest ook
pi_38557377
wenneke1, op gewicht blijven is idd ook al heel mooi natuurlijk

PescaPallaMarcusMan, veel succes met dieeten dan Ik had het met al me zomerkleding van vorig jaar, paste echt niks meer

Net ovenbroodjes met smeerkaas gegeten Smeerkaas gaat toch wel beleg worden dat ik lekker vind, dus morgen als ik weer thuis ben een doos crackers en smeerkaas kopen, en dat van die wekker zetten om te eten is idd wel een goed idee ja

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 05-06-2006 18:50:21 ]
pi_38566012
En nu wel weer oppassen dat je niet teveel gaat eten . Haha .
pi_38566355
quote:
Op maandag 5 juni 2006 18:42 schreef karoltje het volgende:
En nu wel weer oppassen dat je niet teveel gaat eten . Haha .
nouja, ik at dus eerst heel veel 's avonds, en dus overdag niks, maar nou ik overdag eet merk ik goed dat ik met avondeten een stuk minder eet
pi_38571152
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:50 schreef Sylvana het volgende:

PescaPallaMarcusManu, veel succes met dieeten dan Ik had het met al me zomerkleding van vorig jaar, paste echt niks meer
Dank je Ik heb alleen niet echt een idee, hoe dat moet Want was altijd een scharminkel Mijn plan is om veel te gaan sporten weer (ipv 0 uur per week) deed eerst iets van 8 uur was ik gestroomlijnd en slank mja moet eerst maar rustig aan beginnen.........

jammer dat ik het ijs al op heb anders was ik me NU als afscheid van al het lekkere eten (snoep koek ijs taart enz. ) gaan vieren
pi_38589182
Ik wil me toch weer opgeven om mee te doen in dit topic. Ik ben 2 jaar geleden veel afgevallen. Ben toen van 83 kilo naar 62 kilo gegaan. Helaas zit ik op dit moment weer op de 69 kilo en dat bevalt me niets. Vooral mijn buik en maagstreek zijn 3 grote vetrollen. Ik ben de laatste 2 maanden hard bezig met afvallen maar het wil echt voor geen meter lukken. 2 jaar gelden is dit topic me erg goed bevallen daarom meld ik me nu weer aan. Ik ben 1.73 lang en wil graag 60 kilo wegen.
Ik heb een step apparaat thuis en daar probeer ik elke dag en anders om de dag een half uur op te staan. Ik pilates 2 keer in de week en tennis (maar hoe ik dat doe is dat niet echt heel hard sporten).
Iemand nog tips om het afvallen verder makkelijker te maken??
pi_38590737
Welkom en succes alvast.

Wat je zelf vermoedelijk ook al weet aan tips is het veel water drinken, veel groenten en fruit en suikers laten staan.

Probeer eens een overzicht te maken van hetgeen je op een dag eet en kijk eens op overgewicht.nl hoeveel calorieen je binnenkrijgt. Aan de hand daarvan kun je bekijken wat je aan je eetpatroon het beste kunt veranderen om op een gezonde manier blijvend af te vallen.

En heel belangrijk, een keertje "zondigen" is niet erg. Zolang je daarna de draad maar weer oppakt.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:19:27 #192
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38590835
ik drink tegenwoordig minstens 1 liter water per dag
dat is heel veel voor iemand die normaal gesproken 2 bekers melk en wat frisdrank op één dag dronk. ik ging eerst ook maar 2 keer per dag naar de wc ofzo, nu echt elk uur
Tap tap tap
pi_38591429
Heerlijk hoor, ik lurk de hele dag aan zo'n mega-spa fles!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:38:52 #194
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38591493
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:36 schreef karoltje het volgende:
Heerlijk hoor, ik lurk de hele dag aan zo'n mega-spa fles!
ik heb er nu eentje van een halve liter naast me staan, en er staat er nog één in de koelkast, dan wissel ik ze steeds om
ik moet alleen echt de hele tijd plassen
Tap tap tap
pi_38596004
Ik drink ook erg veel water op een dag, denk wel minimaal 2,5 liter...
1 liter klinkt wel weinig eerlijk gezegd, maar tis maar wat je gewend bent denk ik
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:03:17 #196
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38596206
Voor mij is het heel veel Ik heb nooit veel gedronken.
Tap tap tap
pi_38597089
Net boodschappen gedaan en helemaal geen koek of snoep of nootjes ofzo in huis gehaald

Wel:

Watermoeloen
Paprika ( gele, groene en rode)
Komkommer
Crackers
Smeerkaas
Limonadesiroop

( ik lust geen water, maar wel limonade, dus dat drink ik dan heel veel op een dag, krijg ik toch ook nog redelijk wat water binnen, maar dan wel met een smaakje dus )
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:19:57 #198
12913 GreatWhiteSilence
pi_38598163
Ik lustte eerst ook geen water, maar ik heb het leren drinken. Nu drink ik overdag alleen water, en 's avonds andere dingen, zoals vruchtensap.
pi_38598567
Jeetje wat is er veel gepost. Heb weer behoorlijk wat bij moeten lezen!

Sylvana: Het zal je vast goed doen hier te posten en Goede adviezen hier te ontvangen. Een extra steuntje in de rug
Je verhaal haalde bij mij trouwens ook meteen allemaal herinneren naar boven. Op de middelbare school in de eerste 3 klassen at ik ook niet of nauwelijks op school. Dan gingen mensen kijken hoe ik aan het eten was en dat vond ik maar een eng idee. Al was dat natuurlijk helemaal niet zo.
Was het helemaal vergeten totdat jij erover begon. Nu verder geen last meer van.

Vorige week had ik weer een goede week en toch blijf ik redelijk op hetzelfde gewicht. Soms iets zwaarder, soms iets lichter. Heb hem daarom mijn regeltje niet upgedate omdat hij vrijdag exact hetzelfde aangaf.
Aangezien ik mijn streefgewicht nog (lang) niet heb bereikt is dit stilstaan niet helemaal de bedoeling. Sinds 1 juni ben ik eindelijk begonnen met mijn stage en mijn maaltijden zijn nu veel meer over de dag verdeeld en er zit nu ook meteen weer meer regelmaat in. Zal nu denk ik weer de goede richting opgaan.
Morgen ook een afspraak op de sportschool. Heb een hele week lang mijn voeding opgeschreven en hun gaan er naar kijken of ik goed bezig ben en om tips te geven.
Best confronterend dat opschrijven! Maar zeker ook een goede hulp, maaltijden kon ik beter verdelen zodat het er niet te dicht op zat.

Door mijn stage heb ik niet zoveel tijd op te posten. Alle nieuwelingen evengoed nog welkom! beter laat dan nooit haha. Succes allemaal en zal jullie verhalen volgen!
pi_38600395
Kan me er niks bij voorstellen dat je geen water 'lust' .

Structuur en regelmaat is echt handig als je wilt afvallen. Ik studeer nu veel thuis en eet eigenlijk de hele dag door... Net wel lekker gesport dus de schade is ietwat beperkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')