Ik heb het precies als jij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:16 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook echt kut, maar naarmate ik ouder word boeit het me steeds minder. Gelukkig word het bij mij ook niet erger, blijft een beetje hetzelfde. Cremetjes helpen inderdaad niet, dat werkt alleen bij tijdelijke kringen door slaapgebrek.
Doe ik ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:10 schreef -moi- het volgende:
Ik heb het precies als jij.
Wat bij mij wel helpt, is naar de zonnebank gaanzie je ze veel minder!
Hmmsz.. ik houd niet zo van cremepjes.. en daarnaast zal het met een creme nooit helemaal weggaan denk ik. Denk dat laseren of iets dergelijks dan de enige oplossing is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:35 schreef Mia23 het volgende:
Donkere kringen is voornamelijk een gevolg van een dunne huid en een slechte doorbloeding. Het is dus vooral zaak om de doorbloeding te stimuleren, dit kan door koude theelepels erop te leggen, een creme met een activerend ingredient (bv ginseng of cafeine) te gebruiken en zelfs door lichtjes te masseren.
Er bestaan trouwens ook cremes die het pigment daar actief lichter maken, een hele goede is de lightening eye contour creme van skincode essentials. Hij is wel duur (35 euro) maar is echt de beste en je doet er heel lang mee!!
Op die site kun je niks kopen, maar ik geloof er ook niet zo in die cremes werken allemaal niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Lijkt me onzin. De Aloe Vera hype is inmiddels een beetje over, maar de Emu-olie is nu weer hip.
Je kunt de producten zeker ook via die site kopen of niet
Je kunt er niets aan doen behalve wegsmeren, jammer maar helaas
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:48 schreef slozzo het volgende:
Die donkere kringen hebben vaak te maken met vocht en gifstoffen daarin. Je moet dus iets gaan drinken om je vochthuishouding te stimuleren. 2 liter extra water per dag. Dat deed ik samen met paardenbloem thee. 3 sterke koppen per dag en mijn donkere kringen waren na enkele dagen al snel minder. Dat leek me gezond, want de oorzaak was aangepakt. Met zalf enzo smeer je alleen de gevolgen weg. Maar omdat ik nog niet helemaal tevreden was, vroeg ik om wat anders. Toen kreeg ik mariadistel capsules mee em paardebloem capsules van good en natural bij de tuinen. allebei 2 of 3 per dag en de donkere kringen waren weg. Ook nog zonder enige extra inspanning 5 kilo afgevallen in 2 maanden en zie er nu fris en gezond uit in mijn gezicht
Misschien helpt dit je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |