abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63121427
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:16 schreef JOHAN410 het volgende:

[..]

Ik vond het eerst ook echt kut, maar naarmate ik ouder word boeit het me steeds minder. Gelukkig word het bij mij ook niet erger, blijft een beetje hetzelfde. Cremetjes helpen inderdaad niet, dat werkt alleen bij tijdelijke kringen door slaapgebrek.
Ik heb het precies als jij.

Wat bij mij wel helpt, is naar de zonnebank gaan zie je ze veel minder!
Strawberry Flavour..
pi_63415370
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 08:10 schreef -moi- het volgende:
Ik heb het precies als jij.

Wat bij mij wel helpt, is naar de zonnebank gaan zie je ze veel minder!
Doe ik ook
pi_63416267
Donkere kringen is voornamelijk een gevolg van een dunne huid en een slechte doorbloeding. Het is dus vooral zaak om de doorbloeding te stimuleren, dit kan door koude theelepels erop te leggen, een creme met een activerend ingredient (bv ginseng of cafeine) te gebruiken en zelfs door lichtjes te masseren.
Er bestaan trouwens ook cremes die het pigment daar actief lichter maken, een hele goede is de lightening eye contour creme van skincode essentials. Hij is wel duur (35 euro) maar is echt de beste en je doet er heel lang mee!!
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:22:28 #104
82589 S-Two
barba macacu
pi_63417700
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:35 schreef Mia23 het volgende:
Donkere kringen is voornamelijk een gevolg van een dunne huid en een slechte doorbloeding. Het is dus vooral zaak om de doorbloeding te stimuleren, dit kan door koude theelepels erop te leggen, een creme met een activerend ingredient (bv ginseng of cafeine) te gebruiken en zelfs door lichtjes te masseren.
Er bestaan trouwens ook cremes die het pigment daar actief lichter maken, een hele goede is de lightening eye contour creme van skincode essentials. Hij is wel duur (35 euro) maar is echt de beste en je doet er heel lang mee!!
Hmmsz.. ik houd niet zo van cremepjes.. en daarnaast zal het met een creme nooit helemaal weggaan denk ik. Denk dat laseren of iets dergelijks dan de enige oplossing is.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_63421108
Een tvp. Heb t ook, en ben toch wel nieuwsgierig naar de resultaten
pi_64571324
is er nog nieuws?
  zondag 4 januari 2009 @ 21:43:22 #107
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_64665411
Afgelopen week de Caffeine Eye Roll-On van Garnier Nutritionist gekocht tegen wallen en donkere kringen. Nu twee keer 's ochtends opgedaan en het lijkt dat na het opbrengen de donkere kringen wat minder zijn....
Maar dat kan ook hoop zijn natuurlijk.....
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
pi_64671927
Zijn er mensen met ervaring wat betreft Touche d'eclat/Radiant touch van YSL?
pi_71862716
dit topic even een beetje leven in blazen:

ik heb het oog serum van esté louder ad 50,00 geprobeerd, niks.
ik heb de oligo stick van vichy geprobeerd ad 13,00, helpt een heel klein pietsie beetje, voelt wel lekker fris.
ik heb de oogcreme van guerlain ad 100,00 geprobeerd, wordt je huid wel een beetje steviger van, maar wallen en kringen blijven toch.

nu ben ik voor de 2e dag aan het smeren met de MAC fast response ad 30,00, 't voelt heel lekker, ik zal jullie op de hoogte houden.
en nee, dit is geen verkapte reclame voor de MAC creme, al heb ik dit volgens mij wel vaak voorbij zien komen in de topic, steeds posts van mensen met een yahoo mail adres... misschien ben ik er stiekum toch wel door gepushed om 't te proberen, zullen we nu eindelijk weten of het waar is (of niet).

over de touche eclat;

vind ik een mooie concealer, maar echt donkere kringen camoufleer je er niet (helemaal) mee. met de juiste kleur (een pietsie lichter dan je huidkleur) geef je jezelf een frissere blik wanneer je wat verdikte ogen hebt. het licht dat op je gezicht valt, wordt zo weerkaatst dat de verdikking onder je ogen wegvalt.
niet te veel gebruiken!! dat wordt lelijk!

donderdag 13 augustus 2009 @ 23:27:59 #110
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71863286
Minerale poederconcealer in de kleur Multitasking van Everyday Minerals. Aangebracht na een smeerbeurt met dagcreme en na het aanbrengen even licht bevochtigen (Evian spray of gewoon een afgeschudde natte hand ) en ik heb de hele dag geen blauwe kringen meer
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 20 september 2009 @ 21:47:58 #111
82589 S-Two
barba macacu
pi_72949395
En hoe doet de MAC creme het?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_76546226
http://mens-en-gezondheid(...)gen-verminderen.html

gezien de copyright kan ik de tekst niet kopieren, maar kijk even naar deze site. Gaat uitsluitend over donkere kringen.

http://avalon.infoteur.nl/specials/wallen-en-blauwe-kringen.html

dit gaat over vocht/vetwallen.

Wallen met verdikkingen zijn vaak of vocht of vetophopingen. Vet is erfelijk, en dus niet zoveel aan te doen, beh operatief verwijderen. Je weet het verschil als je op de grond gaat liggen. Laat iemand even naar je kijken. Heb je dan nog steeds wallen dan zijn t vet wallen. Heb je ze niet meer dan zijn t vochtwallen. Je kan dan iets proberen wat je lymfesysteem stimuleert (citroenen of supplementen), veel water drinken, 2 a 3 liter per dag. Vaak vullen de ruimte onder je ogen zich met vocht omdat de huid slap is en het vocht naar beneden zakt. Een oogcontour, collageenvormende creme kan dan bijdragen, maar enkel cremes werken niet. Er wordt ook vaak gezegd om aambeienzalf te smeren. Doe dit niet, maakt de huid alleen dunner en dus slapper en dat wil je niet. Er is ook een schoonheidssalon in Gouda, Xenia, die behandelingen tegen wallen heeft. Of t helpt weet ik niet.
pi_76579947
Ik vond dit wel een interessant stukje:
Naarmate je ouder wordt, worden de donkere kringen onder de ogen duidelijker zichtbaar. Door de huid dagelijks in te smeren met aloë vera en emu olie houd je de oogcontour gezond en elastisch waardoor donkere kringen minder kans krijgen. Bestaande kringen kunnen met deze twee producten sterk verminderen omdat ze tot de lederhuid doordringen en deze dikker maken. Ook een oogcrème op basis van retinol kan de verkleuring aanzienlijk verminderen.

Heeft iemand dit wel eens geprobeerd?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:43:51 #114
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76593833
Lijkt me onzin. De Aloe Vera hype is inmiddels een beetje over, maar de Emu-olie is nu weer hip.
Je kunt de producten zeker ook via die site kopen of niet
Je kunt er niets aan doen behalve wegsmeren, jammer maar helaas
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_76594599
Heb sinds gister lenzen en damn, wat een zakken hanger er onder m'n ogen! Eerst werden die bedekt door m'n bril Is even kijken of ik wat kan vinden in de drogist wat hier boven werd aangeraden..
pi_76597114
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Lijkt me onzin. De Aloe Vera hype is inmiddels een beetje over, maar de Emu-olie is nu weer hip.
Je kunt de producten zeker ook via die site kopen of niet
Je kunt er niets aan doen behalve wegsmeren, jammer maar helaas
Op die site kun je niks kopen, maar ik geloof er ook niet zo in die cremes werken allemaal niet.
pi_76633268
Ik heb last van WITTE kringen en DONKERE kringen onder me ogen

Lijkt wel of het pigment daar minder is, in combinatie met dondere kringen in de hoeken bij me neus.
Heb ook al van allerlei zalfjes geprobeerd. Maar ga van de week een afspraak maken bij de huisarts voor een doorverwijzing.
Ik ga wel paar keer per maand naar de zonnebank, maar het wordt niet donkerder.

[ Bericht 0% gewijzigd door DO_Doubl_Gizzl op 11-01-2010 15:44:01 ]
  zondag 10 januari 2010 @ 15:54:41 #118
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_76637127
Ook lichtere kringen hier.. deels geërfd, deels door onregelmatig slaapritme.
Ik denk dat ik ook het vorige topic eens door ga spitten, er zitten zeker goede tips tussen volgens mij.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:28:41 #119
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_76696696
bleh, donkere kringen, heb er ook last van.
Zal wel de doorbloeding zijn icm een lichte huid
pi_117836013
Ja oud topic, maar ik heb dit nog steeds en ik moet zeggen dat ik in onderstaan artikel wel wat nieuwe tips tegen kwam:
http://mens-en-gezondheid(...)gen-verminderen.html
pi_128406276
Mijn donkere kringen zijn heel erg. Ze zitten zelfs op de zijkant van mijn neus daar. Zou het een allergie zijn of zou het slaapgebrek zijn? Ik voel me nooit echt moe dus ik denk dat dat het niet is?
  zondag 30 juni 2013 @ 17:48:04 #122
402328 godzillo
Godzilla Junior
pi_128426861
Helpt het om je gezicht met water te wassen heel vaak per dag? Gewoon gezicht onder de kraan helemaal nat, 's ochtends als ik uit bed kom, en 'savonds voor het slapen?

En helpen die gezichtscrempjes nou echt of is dat pure verkoop
  maandag 29 juli 2013 @ 16:43:32 #123
231633 Xummon
of toch niet?
pi_129473629
iemand ervaring met mariadiselcapsules en paardebloemcapsules????
las in een ander topic dat ook werkte?

quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2009 00:48 schreef slozzo het volgende:
Die donkere kringen hebben vaak te maken met vocht en gifstoffen daarin. Je moet dus iets gaan drinken om je vochthuishouding te stimuleren. 2 liter extra water per dag. Dat deed ik samen met paardenbloem thee. 3 sterke koppen per dag en mijn donkere kringen waren na enkele dagen al snel minder. Dat leek me gezond, want de oorzaak was aangepakt. Met zalf enzo smeer je alleen de gevolgen weg. Maar omdat ik nog niet helemaal tevreden was, vroeg ik om wat anders. Toen kreeg ik mariadistel capsules mee em paardebloem capsules van good en natural bij de tuinen. allebei 2 of 3 per dag en de donkere kringen waren weg. Ook nog zonder enige extra inspanning 5 kilo afgevallen in 2 maanden en zie er nu fris en gezond uit in mijn gezicht :)

Misschien helpt dit je ;)
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_157258414
We zijn nu 2 jaar verder

Ben benieuwd of er nieuwe oplossingen zijn voor donkere kringen als gevolg van dunne huid (genetisch) ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')