Postcounts.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 01:40 schreef Janetje het volgende:
Oprotten met die achterlijke kutsmiley.
Ja, zo had ik op een LAN een keer 30 meter UTP-kabel meegenomen terwijl ik minder dan een meter verwijderd was van de router.quote:
Je kan het ook overdrijven.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:42 schreef paultjuhhh het volgende:
-
Volgens mij kom je iets tekort? Laat eens een zeepje vallen in het HOMO topic ofzo.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v211/croupouque/huillach_poppetjes.gif]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 29 mei 2006 01:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, zo had ik op een LAN een keer 30 meter UTP-kabel meegenomen terwijl ik minder dan een meter verwijderd was van de router.
Ja befbazinquote:Op maandag 29 mei 2006 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgens mij kom je iets tekort? Laat eens een zeepje vallen in het HOMO topic ofzo.
En nou ophouden.
Tof.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Laat eens een zeepje vallen in het HOMO topic ofzo.
Ik ga slapenquote:Op maandag 29 mei 2006 01:59 schreef rompompom het volgende:
Bedankt voor het killen.
Internet is zooooo traagquote:
Tevens alsmede.quote:Op maandag 29 mei 2006 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus.
Je hebt mijn moeheid, ik kan niet slapenquote:Op maandag 29 mei 2006 03:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben moe, maar ik heb geen idee waavan
Ik wou dat ik het terug kon gevenquote:Op maandag 29 mei 2006 03:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je hebt mijn moeheid, ik kan niet slapen![]()
Psss, zit je nog in het schip?
Misschien kun je daar ook een knopje voor maken?quote:Op maandag 29 mei 2006 03:12 schreef Mokster het volgende:
Een knopje waarmee ik mijn gedachten kan uitschakelen.
Dát is wat ik wil hebben voor mijn verjaardag!
En tevens een flesje lijm. Voor mijn gebroken hart.
Vertel dan 's wat er aan de hand is.quote:Op maandag 29 mei 2006 03:12 schreef Mokster het volgende:
quote:Op maandag 29 mei 2006 03:12 schreef Mokster het volgende:
Je wilde het zo graag, hou het dan ook maar!!quote:
quote:Ja, nog een halve week als het goed is
Een gebroken hart dus.quote:Op maandag 29 mei 2006 03:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Vertel dan 's wat er aan de hand is.
Is het die ene of had je al een goede (wat blijkt nu dan weer een slechterik) gevonden??quote:Op maandag 29 mei 2006 03:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een gebroken hart dus.
En net nu ik dacht dat ik de man had gevonden die mij voor altijd gelukkig zou maken.
@VM: thanks beeb!
Het was iemand die ik enkele maanden geleden heb ontmoet.quote:Op maandag 29 mei 2006 03:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is het die ene of had je al een goede (wat blijkt nu dan weer een slechterik) gevonden??
Als je uit wilt huilen, je hebt mijn nummer!
Slaap lekker, meis... En sterkte...quote:Op maandag 29 mei 2006 03:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het was iemand die ik enkele maanden geleden heb ontmoet.
Geen slechterik overigens. Allesbehalve dat zelfs.
Dank je. Ik ga proberen toch nog even te slapen voor ik moet werken. Maar mocht het niet lukken, dan maak ik wellicht gebruik van je aanbod.
quote:Op maandag 29 mei 2006 06:25 schreef Chowi het volgende:
Hoi, ik heb de hele nacht niet geslapen. En nú ben ik gewoon fit!
Ik Heb en gistermiddag niet geslapen en vannacht niet,quote:Op maandag 29 mei 2006 06:25 schreef Chowi het volgende:
Hoi, ik heb de hele nacht niet geslapen. En nú ben ik gewoon fit!
gefeliciteerd slet!quote:Op maandag 29 mei 2006 07:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaas heeft mijn slapeloze nacht geresulteerd in enorme wallen en ontzettend rode ogen.
Ik ben kapot.
Dan is het dinsdagquote:Op maandag 29 mei 2006 10:18 schreef Bizznitch het volgende:
Moggeh.
Hallo!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:18 schreef Bizznitch het volgende:
Moggeh.
Wat denk je stom mannelijk zwijn... en FUCK BeF is niet de plaats om het daar over te hebben.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
gefeliciteerd slet!
Edit:
klote voor je. Jullie zijn wel op vriendelijke wijze uit elkaar gegaan?
Ik denk niets, daarom vraag ik het. Kroket om het goed te maken?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wat denk je stom mannelijk zwijn... en FUCK BeF is niet de plaats om het daar over te hebben.
Tssk, het zijn anders altijd de vrouwen die het zo nodig uit moesten maken hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef Bizznitch het volgende:
Wat denk je stom mannelijk zwijn... en FUCK BeF is niet de plaats om het daar over te hebben.
Neen.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niets, daarom vraag ik het. Kroket om het goed te maken?
Doen ze goed.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Tssk, het zijn anders altijd de vrouwen die het zo nodig uit moesten maken hoor.
Geen kroket? Heiden!quote:
Oh, thanksquote:
Das ook niet duur.quote:
Geef je rekening nr. maar en add me maar op msnquote:
Of 1 gram k2.quote:
Oe.. die zijn lekkerquote:
Als het maar zoet is, ben ik al snel tevreden.quote:
Bizz, wat heb je voor bui?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Daar denk jij weer aan he misselijk figuur.
Goed dat jij er over begint, volgens mij is er haat jegens de andere sekse. Ik durfde niets te zeggen.quote:
Welnee.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Goed dat jij er over begint, volgens mij is er haat jegens de andere sekse. Ik durfde niets te zeggen.
Dan is het goed.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tiek.
Nou tsja in mijn gewone, ik ben gewoon bot.
Je durfde niet? Slapjanusquote:Op maandag 29 mei 2006 11:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Goed dat jij er over begint, volgens mij is er haat jegens de andere sekse. Ik durfde niets te zeggen.
Neh, ik rook geen k2.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Daar denk jij weer aan he misselijk figuur.
En wat vind je van k3?quote:
Kutmuziek.quote:
skeletquote:Op maandag 29 mei 2006 11:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nou tsja in mijn gewone, ik ben gewoon bot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |