Ik krijg daar nogal vieze associaties bij. Maar dat ligt vast aan mij.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik had het er ook moeilijk mee.Hoogtepunt van de dag (of bijna-nacht) als IR z'n deuren opent!
Zeg dat lekker tegen Elisabeth.quote:
En nou kan ik de TT niet meer wijzigen, anders kwam er relitopic in. Dan denken de sukkeltjes incl. sunchaser dat het een reltopic is en hebben we in no time vliegen om de stroop.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:23 schreef broer het volgende:
Eindelijk. Het heeft 61 delen geduurd, maar godzijdank is Semi-Bikkeltijd nu toch echt een relitopic.
Ik ook, maar mijn voorgrond treedt meer op.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar ik heb een diep-religieuze achtergrond
Ja, ik ook. Ene Reve. Kon ook aardig schrijven, trouwens.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:30 schreef Thisbe het volgende:
Ik ken trouwens een echte relinicht, volgens mij een uiterst zeldzame combinatie.
Deze man gaat altijd op z'n knieen een kerk binnen en woont samen met zijn vriend.
Ho ho. Voor je het weet staat dit topic in MEN, en daar wil ik geen post op mijn geweten hebben.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:28 schreef Thisbe het volgende:
bijbelquiz
Welnee. Wat dat betreft zijn het net hooligans: zet ze bij elkaar in een weiland, hek eromheen en na een tijdje begraaf je de doden.quote:Wel gescheiden vakken voor protestanten en katholieken natuurlijk
Wat is er stuk?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:29 schreef ForumGek het volgende:
Kut customer service plan !
Toen P.A.Baboon hier was ben ik meegeweest.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn voorgrond treedt meer op.
Ben jij naar de kerk geweest in Eire I.R.???
Vast, want zoals je weet ben ik zeer kuis en zedig. Ik plaatste mijn post dan ook met de beste en netste bedoelingen.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik krijg daar nogal vieze associaties bij. Maar dat ligt vast aan mij.
Die héb je gekend bedoel je.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ene Reve. Kon ook aardig schrijven, trouwens.
Toch een sympathieke vent, die Reve.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Reve was een Maria kenner bij uitstek trouwens, vereerde haar zelfs!
Ik heb weliswaar de wijsheid, maar niet de leeftijd om je vader te zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:34 schreef Thisbe het volgende:
Broer, ben jij toevallig mijn vader?
Ja, ik zat net nog in een MSNgesprek met een fokster (die toevallig op dit moment ook in dit topic post) wat gedichten van Reve te pasten. Ik blijf een fan.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die héb je gekend bedoel je.
Ik vond zijn winterverhaal fenomenaal.
Reve was een Maria kenner bij uitstek trouwens, vereerde haar zelfs!
Je hebt een paar doodszondes op Fok, Jane, en het eens zijn met Danny is er zeker één van.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Vast, want zoals je weet ben ik zeer kuis en zedig. Ik plaatste mijn post dan ook met de beste en netste bedoelingen.
Ik probeer mijn 'misstap' van vanavond echt wanhopig goed te maken I.R., maar het lukt nog niet erg he?
God, heeft-ie bij jou nu ook al een misstap geconstateerd?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:34 schreef Jane het volgende:
Ik probeer mijn 'misstap' van vanavond echt wanhopig goed te maken I.R.
Dit was anders, broer. En Jane heeft tenminste de zelfreflectie om in te zien wat ze fout gedaan heeft!quote:Op maandag 29 mei 2006 01:40 schreef broer het volgende:
[..]
God, heeft-ie bij jou nu ook al een misstap geconstateerd?
OK, ik ben nu twee keer geweest. Beide keren met onze zoon, die uiteraard op een Christelijke secundary school zit. Hij heeft al een paar keer moeten optreden met de 'kerkband'.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Toen P.A.Baboon hier was ben ik meegeweest.
Ik vind de katholieken wel ok, maar de rest mag wel naar Rottemurplaat. Sommige protestanten zijn ook wel te verteren trouwens.quote:
Oh, ik ben naar een protestantse dienst geweest (!). Maar zelfs maynooth heeft een protestantse gemeente.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, ik ben nu twee keer geweest. Beide keren met onze zoon, die uiteraard op een Christelijke secundary school zit. Hij heeft al een paar keer moeten optreden met de 'kerkband'.
Het leukste onderdeel van een Ierse mis vind ik het handenschudden met je omringende buren.
Jemig, ik voel me nu net een hond die op het tapijt heeft gepist.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Jane heeft tenminste de zelfreflectie om in te zien wat ze fout gedaan heeft!
Ach broer, I.R is gewoon een benepen calvinist. Maar zo nu en dan is hij best ok.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:43 schreef broer het volgende:
[..]
Jemig, ik voel me nu net een hond die op het tapijt heeft gepist.
Nou ja, zolang ze verder niet al te opzichtig in mijn buurt staan te geloven, hoeft er van mij helemaal nergens een hek omheen. Maar zodra dat wel gebeurt, zijn ze geen van allen meer te verteren.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:41 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind de katholieken wel ok, maar de rest mag wel naar Rottemurplaat. Sommige protestanten zijn ook wel te verteren trouwens.
Zolang hij dan niet al te opzichtig in mijn buurt staat te geloven hoeft er ook om I.R. geen hek.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:44 schreef Thisbe het volgende:
Ach broer, I.R is gewoon een benepen calvinist. Maar zo nu en dan is hij best ok.
Het ligt niet alleen aan mij hoor, thisbe. Lamon is zeker geen calvinist maar volgens mij is het helemaal met me eens op dit vlak.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ach broer, I.R is gewoon een benepen calvinist. Maar zo nu en dan is hij best ok.
Elk durp wel hoor!quote:Op maandag 29 mei 2006 01:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, ik ben naar een protestantse dienst geweest (!). Maar zelfs maynooth heeft een protestantse gemeente.
En gelijk heeft je pa!! Ieren zijn nog steeds standvastig in hun afschuw voor de UK. Alles wat de UK doet doen de Ieren anders indien mogelijk. Rij in Dublin maar eens met zo'n 'hop on, hop off' bussie mee en luister goed naar de gids.Er gaat een wereld voor je open met betrekking tot het verschil in katholiek en protestant in Ierland.quote:Mijn vader is een rare combinatie van een hele ouderwetse protestant, maar ook een erg fanatieke aanhanger van de Ierse vrijheid en tegenstander van de Engelse rol in Ierland.
Het zit je nog steeds dwars, hè?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het ligt niet alleen aan mij hoor, thisbe. Lamon is zeker geen calvinist maar volgens mij is het helemaal met me eens op dit vlak.
Niet zo zeuren, broer, we hebben allang besloten dat dit traditie is en dat je er ieder topic aan herinnerd gaat worden, zelfs wanneer we vergeten zijn waar het eigenlijk om gaat.quote:
nou, volgens mij begint zich al een kleine rel te ontwikkelen.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:53 schreef Lamon het volgende:
I.R. Baboons reli-bikkeltijd...?
1) Zeg LOTTE, jij was aan het zeuren over het gebruik van voornamen in topics.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
nou, volgens mij begint zich al een kleine rel te ontwikkelen.
Zijn mijn posts kwalitatief goed, Lamon? Dat moet namelijk van Eert.
Een fokster die anoniem wil blijven (maar haar nick begint met een t en ze post in dit topic) heeft gedreigd al het contact met me te verbreken omdat ik had gezegd dat ik het aansteken van wierook wel leuk vond en ik dat misschien terug in a'dam ook ging doen (en dat weer omdat mijn huisgenoten hier tussen het blowen door zo nu en dan wierook branden en ik het een erg relaxte geur vind).quote:Op maandag 29 mei 2006 01:58 schreef svann het volgende:
Ja, er hangt hier een wierookluchtje.
En niet van de Xenos.
Toevallig ken ik iemand die nu heel graag wierook aan wil steken in mijn huis.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:58 schreef svann het volgende:
Ja, er hangt hier een wierookluchtje.
En niet van de Xenos.
Jamaar... jamaar.... had ik mijn eigen verbazing, nee verbijstering, daarover niet voldoende tot uitdrukking gebracht dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je hebt een paar doodszondes op Fok, Jane, en het eens zijn met Danny is er zeker één van.
O ja, dat is waar ook. Sorry.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet zo zeuren, broer, we hebben allang besloten dat dit traditie is en dat je er ieder topic aan herinnerd gaat worden, zelfs wanneer we vergeten zijn waar het eigenlijk om gaat.
Het kwaad is nu al geschied. Ik ben het telefoonboek van de stad al aan het napluizen op een niet nader te noemen voornaam.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
1) Zeg LOTTE, jij was aan het zeuren over het gebruik van voornamen in topics.
Zeg, zit jij een beetje iedereen tegen me op te stoken hier?quote:Op maandag 29 mei 2006 02:03 schreef Thisbe het volgende:
Gaat iedereen zijn excuses aanbieden aan deze overjarige puber?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |