Ik krijg daar nogal vieze associaties bij. Maar dat ligt vast aan mij.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik had het er ook moeilijk mee.Hoogtepunt van de dag (of bijna-nacht) als IR z'n deuren opent!
Zeg dat lekker tegen Elisabeth.quote:
En nou kan ik de TT niet meer wijzigen, anders kwam er relitopic in. Dan denken de sukkeltjes incl. sunchaser dat het een reltopic is en hebben we in no time vliegen om de stroop.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:23 schreef broer het volgende:
Eindelijk. Het heeft 61 delen geduurd, maar godzijdank is Semi-Bikkeltijd nu toch echt een relitopic.
Ik ook, maar mijn voorgrond treedt meer op.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar ik heb een diep-religieuze achtergrond
Ja, ik ook. Ene Reve. Kon ook aardig schrijven, trouwens.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:30 schreef Thisbe het volgende:
Ik ken trouwens een echte relinicht, volgens mij een uiterst zeldzame combinatie.
Deze man gaat altijd op z'n knieen een kerk binnen en woont samen met zijn vriend.
Ho ho. Voor je het weet staat dit topic in MEN, en daar wil ik geen post op mijn geweten hebben.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:28 schreef Thisbe het volgende:
bijbelquiz
Welnee. Wat dat betreft zijn het net hooligans: zet ze bij elkaar in een weiland, hek eromheen en na een tijdje begraaf je de doden.quote:Wel gescheiden vakken voor protestanten en katholieken natuurlijk
Wat is er stuk?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:29 schreef ForumGek het volgende:
Kut customer service plan !
Toen P.A.Baboon hier was ben ik meegeweest.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn voorgrond treedt meer op.
Ben jij naar de kerk geweest in Eire I.R.???
Vast, want zoals je weet ben ik zeer kuis en zedig. Ik plaatste mijn post dan ook met de beste en netste bedoelingen.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik krijg daar nogal vieze associaties bij. Maar dat ligt vast aan mij.
Die héb je gekend bedoel je.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ene Reve. Kon ook aardig schrijven, trouwens.
Toch een sympathieke vent, die Reve.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Reve was een Maria kenner bij uitstek trouwens, vereerde haar zelfs!
Ik heb weliswaar de wijsheid, maar niet de leeftijd om je vader te zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:34 schreef Thisbe het volgende:
Broer, ben jij toevallig mijn vader?
Ja, ik zat net nog in een MSNgesprek met een fokster (die toevallig op dit moment ook in dit topic post) wat gedichten van Reve te pasten. Ik blijf een fan.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die héb je gekend bedoel je.
Ik vond zijn winterverhaal fenomenaal.
Reve was een Maria kenner bij uitstek trouwens, vereerde haar zelfs!
Je hebt een paar doodszondes op Fok, Jane, en het eens zijn met Danny is er zeker één van.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Vast, want zoals je weet ben ik zeer kuis en zedig. Ik plaatste mijn post dan ook met de beste en netste bedoelingen.
Ik probeer mijn 'misstap' van vanavond echt wanhopig goed te maken I.R., maar het lukt nog niet erg he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |