abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61349051
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:39 schreef bondgirl007 het volgende:
Waarom roddelen meiden eigenlijk en waarom zijn sommige meiden zo gemeen?
Wat is hun motvatie daarachter? Vinden ze het leuk of zijn ze jaloers ofzo?
Ik denk dat het inderdaad een zaak is van jaloezie en daarnaast ook veel onzekerheid. Door bevestiging te zoeken bij elkaar en anderen tot mikpunt van spot te maken, voelen zij zich meer zeker over zichzelf.

P.S., bondgirl007, ik heb je privéberichtje gelezen en ik kan je helaas niet een bericht terugsturen, maar hierbij toch mijn oprechte excuses .
pi_61349299
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:20 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Omdat er overal sociaal/fysiek minder bedeelden voorkomen.
Het bijzondere is nu juist dat minder bedeeldheid op sociaal en/of fysiek vlak absoluut geen garantie is om gepest te worden. Het gaat vooral om hoe verbaal sterk je bent. En hetzelfde geldt voor de pesters. Bij mij in de klas van de middelbare school zat een hele erge pestkop, pure evil. Iedereen was bang voor hem, iedereen lachte als hij lachte en praatte hem naar de mond. Maar die kerel was echt heel lelijk en ook nog eens heel klein en je kon hem met één arm zo de grond in meppen. Maar hij had erg veel verbale overwicht, waardoor mensen erg bang voor hem waren.
pi_61356224
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:39 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik denk dat het inderdaad een zaak is van jaloezie en daarnaast ook veel onzekerheid. Door bevestiging te zoeken bij elkaar en anderen tot mikpunt van spot te maken, voelen zij zich meer zeker over zichzelf.

P.S., bondgirl007, ik heb je privéberichtje gelezen en ik kan je helaas niet een bericht terugsturen, maar hierbij toch mijn oprechte excuses .
Denk erover na.
pi_62030110
Ach; pesten hoort gewoon bij de natuur.

Alleen vind ik niet dat mensen zo moeten zeiken dat er dan eens in de zoveel tijd een Aziaat of een Fin een gehele school neerknalt.

Dat moet dan maar ook kunnen vind ik.

Je oogst wat je zaait.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')