Ook een prima ideequote:Op maandag 29 mei 2006 00:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Met al dat tot bloedens toe willen rammen verprutsen McC en Fuifduif het denk ik echt wel en dan hebben wij hier heel wat te verdoezelen...
Ik denk meer aan een oudere meneer die frequent naar de hoeren is geweest... Ik bied daarom voor het goede doel tevens Ryan3 aan..
Ja, als ze hun ideeen van vrouwen aftuigen tijdens de daad in de praktijk gaan brengen, dat zijn we ver heenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:54 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ook een prima idee![]()
Ik wil idd niet dat we in SBS Actie-Nieuws moeten zien dat er tijdens een door mij georganiseerde actie een weerloos hoertje is verscheurd door twee gillende bavianen luisterend naar de namen Fuif-Duif en McCarthy.![]()
Dan krijg je zoiets als Yildiz maar dan anders.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:54 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ook een prima idee![]()
Ik wil idd niet dat we in SBS Actie-Nieuws moeten zien dat er tijdens een door mij georganiseerde actie een weerloos hoertje is verscheurd door twee gillende bavianen luisterend naar de namen Fuif-Duif en McCarthy.![]()
Iedere sukkel die dan ook maar 1 euro heeft betaald is dan medeplichtig.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:56 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ja, als ze hun ideeen van vrouwen aftuigen tijdens de daad in de praktijk gaan brengen, dat zijn we ver heen![]()
Dan sta ik binnekort voor de rechter als hoofd van een bende die zwakbegaafden onder dwang hoeren laat vermoorden. Dat kan ik m'n moeder toch niet helemaal uitleggenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan krijg je zoiets als Yildiz maar dan anders..
Dat is koffiedikkijken, en daar worden je ogen bruin van.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:11 schreef juisD het volgende:
en wat doen julllie als er allemaal topics komen als...wat te doen als je al een maand droog staat?? nieuwe actie beginnen??
Is niet aan de orde. Als een van beide met haar klaar is neemt ze een paar dagen vrij om te helen.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:21 schreef MouseOver het volgende:
Moeten we trouwens geen maatregelen nemen om te zorgen dat ze niet allebei bij hetzelfde meisje uitkomen? Dat zou wel heel wrang voor haar zijn..
Loop je niet wat ver op de zaken vooruit?quote:Op maandag 29 mei 2006 09:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is niet aan de orde. Als een van beide met haar klaar is neemt ze een paar dagen vrij om te helen.
kom op Burbo... zelfs steven segal had ze 2 euro gegeven zodat ze sex konden hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:12 schreef Burbo het volgende:
Ik geef ze niets.
zo schieten we al aardig opquote:Op maandag 29 mei 2006 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik gun ze allebij ook wel een euro.
2 eurootjes van Barra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |