--geldt ook voor jou --quote:Op zondag 28 mei 2006 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo nu eerst een bavaria
-- en nog een keer --quote:Op maandag 29 mei 2006 13:09 schreef David Letterman het volgende:
van dit gelul krijg ik hoofdpijn...
Godsamme ben je nou egt zo achterlijk of lijkt het maar zoquote:Op maandag 29 mei 2006 15:24 schreef ginno26 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten uit wat voor een bron dit verhaal komt ..BrauN.Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen om mij daar een antwoord op te geven .Hoe zelfverzekerd je schrijft over het dochtertje.Zou Magret gelijk hebben zijn er rond Francis ook duistere dingen aanwezig?
Dat zal ik je vertellen, jong. Mijn moeder heeft een vriendin in Waddinxveen wonen en haar buren hebben geregeld contact met dhr. en mevr. Capelle. Zodoende heb ik deze feiten opgevangen... Ik weet niet of het allemaal voor mijn oortjes bestemd was, maar ik kan je verzekeren dat het betrouwbare informatie is.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:24 schreef ginno26 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten uit wat voor een bron dit verhaal komt ..BrauN.Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen om mij daar een antwoord op te geven .Hoe zelfverzekerd je schrijft over het dochtertje.Zou Magret gelijk hebben zijn er rond Francis ook duistere dingen aanwezig?
Hoe oud ze ook zijn... het zijn toch kinderen van meneer en mevrouw Capelle?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:41 schreef ginno26 het volgende:
Welk kind!!!!!!! nogmaals er zijn vijf volwassen dochters !!!!!!! hoezo worden die als kleine kinderen bekeken!!!.???En die betrouwbare informatie ??? je moeder laat zich heel wat op de mouw spelden zo als zo velen het al is overkomen .Zielig ...maar hoe oud is het kind? waar jij het over hebt?
ben jij toevallig een kloonquote:Op maandag 29 mei 2006 15:45 schreef ginno26 het volgende:
En ik kan je garanderen dat de vuistslag van Dhr.Capelle er nooit is geweest en er ook nooit zal komen .Wat een waanzin .uhhhhh dit moest ik nog even kwijt.
Je moeder.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:59 schreef ginno26 het volgende:
de kinderen zijn niet van mevr:Capelle en Dhr.Capelle Francis is de zoon van Mevr.Capelle
Berouwbare informatie????
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:54 schreef ginno26 het volgende:
bedoel je clown ? ja dat ben ik maar wel op z"n tijd.vadertje
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:05 schreef Pinball het volgende:
Interessante materie dit.
Weer een stel verse klonen om de zaak Gert T. te bespreken, maar deze keer vanuit de andere kant benaderd.
Sommige mensen hebben een leven.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:24 schreef magret het volgende:
Het is wel erg stil rond BrauN.
Wat wil je nu eigenlijk en wat moet dit in TRU?! Ga Francis vragen stellen op zijn weblog.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:55 schreef magret het volgende:
Ja sommige mensen hebben een eigen leven net zoals ik dat heb.Maar als je met vehalen komt die totaal nergens op slaan ,en ook nog niet eens waar zijn dan wil ik daar graag een antwoord op.Als je geen antwoorden hebt moet je geen leugens vertellen om dan vervolgens kwaad te worden en het verkrachte kind zoals hij beweerd een mokkel te noemen zoals BrauN dat doet .Totaal respectloos.En de zaak G.timmerman bespreken ?hoezo?.Ik dacht meer aan Francis ,wie en wat voor een of hij is .Zijn er nog mensen die hem kennen?Het hele verslag over G. Timmerman geschreven door Francis komt me zeer onsmakelijk over.
Je kunt hem ook mailen, graag zelfs aldus FrancisCrazy in het feedbacktopic.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:21 schreef magret het volgende:
had ik gewild maar nogmaals is plots gesloten
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:15 schreef magret het volgende:
he,meid bedankt voor je tip .Ik heb de discussie van jou en hem nu kunnen lezen .en het valt me dan ook niet tegen dat je hem echt doorhebt.Zoveel zijn dat er niet en gaan helemaal mee in zijn fictie verhalen .Voor alle mensen die hem nog niet door hebben ...klik op sociopaat en je zult dan snel zien wie en wat FRancis is .Maar ben nu tevreden en weet genoeg.De bevesteging dat ik niet de enige was die weet hoe of hij in elkaar zit ik kan het weten ik heb alles van dichtbij meegemaakt .
Hij was nog maar een peuter in die tijd van wat zich allemaal af heeft gespeelt destijds in huize conamper te usselo.Nu mag hij met mij de rest uitzoeken en zal jullie niet meer lastig vallen .Nogmaals bedankt meid je bent scherp en alert .
Ben jij ook uit die clan?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:15 schreef magret het volgende:
he,meid bedankt voor je tip .Ik heb de discussie van jou en hem nu kunnen lezen .en het valt me dan ook niet tegen dat je hem echt doorhebt.Zoveel zijn dat er niet en gaan helemaal mee in zijn fictie verhalen .Voor alle mensen die hem nog niet door hebben ...klik op sociopaat en je zult dan snel zien wie en wat FRancis is .Maar ben nu tevreden en weet genoeg.De bevesteging dat ik niet de enige was die weet hoe of hij in elkaar zit ik kan het weten ik heb alles van dichtbij meegemaakt .
Hij was nog maar een peuter in die tijd van wat zich allemaal af heeft gespeelt destijds in huize conamper te usselo.Nu mag hij met mij de rest uitzoeken en zal jullie niet meer lastig vallen .Nogmaals bedankt meid je bent scherp en alert .
Nou ben ik toch wel benieuwd in wat voor relatie jij staat met FrancisC.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:18 schreef magret het volgende:
ikzeg je toch hij mag het nu met mij uit gaan zoeken en weesniet bevreest niet hier op dit topic!!.Dat kan ik jullie garanderen hoor haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |