--geldt ook voor jou --quote:Op zondag 28 mei 2006 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo nu eerst een bavaria
-- en nog een keer --quote:Op maandag 29 mei 2006 13:09 schreef David Letterman het volgende:
van dit gelul krijg ik hoofdpijn...
Godsamme ben je nou egt zo achterlijk of lijkt het maar zoquote:Op maandag 29 mei 2006 15:24 schreef ginno26 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten uit wat voor een bron dit verhaal komt ..BrauN.Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen om mij daar een antwoord op te geven .Hoe zelfverzekerd je schrijft over het dochtertje.Zou Magret gelijk hebben zijn er rond Francis ook duistere dingen aanwezig?
Dat zal ik je vertellen, jong. Mijn moeder heeft een vriendin in Waddinxveen wonen en haar buren hebben geregeld contact met dhr. en mevr. Capelle. Zodoende heb ik deze feiten opgevangen... Ik weet niet of het allemaal voor mijn oortjes bestemd was, maar ik kan je verzekeren dat het betrouwbare informatie is.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:24 schreef ginno26 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten uit wat voor een bron dit verhaal komt ..BrauN.Ik zou het dan ook zeer op prijs stellen om mij daar een antwoord op te geven .Hoe zelfverzekerd je schrijft over het dochtertje.Zou Magret gelijk hebben zijn er rond Francis ook duistere dingen aanwezig?
Hoe oud ze ook zijn... het zijn toch kinderen van meneer en mevrouw Capelle?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:41 schreef ginno26 het volgende:
Welk kind!!!!!!! nogmaals er zijn vijf volwassen dochters !!!!!!! hoezo worden die als kleine kinderen bekeken!!!.???En die betrouwbare informatie ??? je moeder laat zich heel wat op de mouw spelden zo als zo velen het al is overkomen .Zielig ...maar hoe oud is het kind? waar jij het over hebt?
ben jij toevallig een kloonquote:Op maandag 29 mei 2006 15:45 schreef ginno26 het volgende:
En ik kan je garanderen dat de vuistslag van Dhr.Capelle er nooit is geweest en er ook nooit zal komen .Wat een waanzin .uhhhhh dit moest ik nog even kwijt.
Je moeder.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:59 schreef ginno26 het volgende:
de kinderen zijn niet van mevr:Capelle en Dhr.Capelle Francis is de zoon van Mevr.Capelle
Berouwbare informatie????
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:54 schreef ginno26 het volgende:
bedoel je clown ? ja dat ben ik maar wel op z"n tijd.vadertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |