abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38330877
ik geef ullrich toch het voordeel van de twijfel. Zoals hij nu rijd verwacht ik hem minstens zo goed als vorig jaar. En dat is genoeg voor het spannend te maken.
  maandag 29 mei 2006 @ 13:46:24 #77
40566 Ericr
Livewrong
pi_38331888
Ik vind Ullrich als ronderenner toch niet compleet genoeg, Indurain kon dan misschien met alleen de tijdritten winnen ook de Tour winnen maar Ullrich maakt daar gewoon niet genoeg verschil meer om kans van slagen te hebben.

Ullrich heeft sinds 1998 geen grote berg etappe meer gewonnen, is toch ook best tekenend. Wat hij in het begin van zijn carriere kon, knoerthard omhoog stampen is al jaren minder aan het worden.
pi_38333001
goh als je de beste klimmer van de laatste jaren wegdoet en dan basso eruit haalt dan rijd ullrich iedereen nog op een hoopje bergop. Dus echt slecht bergop kun je hem niet noemen he. Maar de spannende tours waren nog altijd de tours waar ullrich in goede doen was. als ullrich slecht was(of niet bij was) dan was armstrong gewoon van 9planeten verder (2004, 2002, 1999). 2005 is moeilijk te zeggen omdat armstrong niet volluit ging. Maar is toch een zeer belangrijke pion geweest in de laatste tours. En dat zal hij blijven spelen tot hij stopt. Dat hij wat afbot en wat mindert is normaal gezien zen leeftijd. Maar ik zet ullrich en basso gezien vorige tour op het zelfde trapje. Basso kan dit jaar opschuiven als hij de tour wint. Maar eerder ga ik ullrich niet verlagen
  maandag 29 mei 2006 @ 15:04:34 #79
40566 Ericr
Livewrong
pi_38333232
Flyckje, we kunnen blijven strepen maar er zijn nog meer renners die Ullrich qua tijd hebben verslagen in de bergen de laatste jaren

Jan is een machtsklimmer, maar een demonstratie van die macht hebben we de laatste jaren gewoon weinig gezien. T-Mobile is ook wel eens sterker geweest dan dit jaar, dat is niet in het voordeel van Jan als ze straks links en rechts gaan aanvallen. Veel tempo versnellingen nekken hem zeker.
  maandag 29 mei 2006 @ 15:14:51 #80
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_38333496
T-Mobile, wie moeten Jan bijstaan in de bergen dan?

Sevilla, Guerini, Rogers, honchar? Wie vergeet ik nu?
  maandag 29 mei 2006 @ 15:23:20 #81
40566 Ericr
Livewrong
pi_38333762
Kloden zal waarschijnlijk ook zijn eigen kansen weer moeten opgeven als ze dicht bij elkaar staan in het klassement. Weet niet of Crashler meegaat, maar die kan ook een leuk stukje doortrekken natuurlijk in de aanloop.
  maandag 29 mei 2006 @ 15:34:08 #82
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_38334199
Sinkewitz misschien? Of doet die alleen maar klassiekers?
Tranquillo
  FOK!fotograaf maandag 29 mei 2006 @ 15:39:01 #83
73911 ultra_ivo
pi_38334435
Morgen maar eens met de baas praten of ik de 4e of 5e vrij kan krijgen
  maandag 29 mei 2006 @ 15:54:40 #84
40566 Ericr
Livewrong
pi_38335159
http://www.cyclingnews.co(...)s/2006/basso_giro_et

Even wat stukjes uit dat artikel :

"I don't like to be called an extra-terrestrial or a phenomenon," he said.
"I've been on the podium in the Tour de France twice and was the only rider who could stay with Armstrong on the climbs. My ride today is another demonstration of how I've been riding during this Giro. And I don't think I stole anything from anyone. I've already shown my character at this year's Giro."

"My life changed when I met Riis," Basso said. "He is incredible; he is always with me in the difficult moments, personally as well. He was there when my wife almost lost the baby twice in the last month.

"Before the time trial in Pontedera, he was on the motorbike and I spent one hour on his wheel to train for the Pontedera time trial. Sometimes, I go training for seven hours and he's there on the motorbike for the whole seven hours. Also, he lets me believe in my potential; it's been three and a half years we've been together."

Die Riis is ook een maniak, 7 uur meerijden op de motor!
pi_38337179
gelukkig dat daar maar 1 basso insteekt en gelukkig dat de rest wel op eigen benen kan trainen
pi_38405724
ASO zal deze week nog officieel bekend maken dat de wildcard voor Communidad Valenciana wordt ingetrokken. Of de ploeg van de Kazakse Olieboer wordt geweigerd is nog niet bekend.

Normaal gezien moeten ze dat in mijn ogen ook doen want Communidad heeft nu minder problemen dan het voormalige Liberty

ASO
pi_38406231
Zin in de Tour de France, maar ik kan er waarschijnlijk niet veel van zien

Ik hoop op een fantastisch gevecht tussen Basso en Ullrich!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_38409052
Wat mij betreft mag de Tour beginnen

Heerlijk naar Radio Tour luisteren
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_38415566
Ff over een andere onderdeel van de tour.

Ik en een paar vrienden zijn van plan om naar de Alpe d'Huez te gaan om onze landgenoten de berg op te schreeuwen . (nee we gaan niet voor ze uit rennen enzo.)
Het plan is om een dag van te voren met de auto de berg op te rijden en dan ergens op de berg te overnachten in een tentje. We willen dus niet achter de dranghekken gaan staan. De volgende dag de tour voorbij zien gaan en dan die avond/ volgende ochtend de berg af zien te komen en naar huis gaan.

Maar we hebben dit nog nooit eerder gedaan en kennen ook niemand die het eerder heeft gedaan, dus we hebben nog wat vraagjes.
- Hoe vroeg moeten we er zijn om nog een goed plaatsje te kunnen bemachtigen?
- Mag je zomaar een tentje opzetten en daar overnachten ivm met wildkameren enzo.
- Kan je je auto gewoon in de berm parkeren?
- Andere nuttige tips/ideeen?
pi_38425663
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:01 schreef DJ_J het volgende:

- Hoe vroeg moeten we er zijn om nog een goed plaatsje te kunnen bemachtigen?
Toch zeker 2 dagen tevoren. Op L'Alpe is het altijd zo'n enorme mensenmassa dat je toch zeer wel 2 dagen tevoren er heen moet reizen om de grote verkeersdrukte naar boven enigzins voor te blijven.
quote:
- Mag je zomaar een tentje opzetten en daar overnachten ivm met wildkameren enzo.
Officieel mag het niet, maar toen ik er was werd het gedoogd.
quote:
- Kan je je auto gewoon in de berm parkeren?
Erg veel berm heb je niet langs de weg naar boven, maar why not?
quote:
- Andere nuttige tips/ideeen?
Op tijd er heen reizen. Ik wil ook de nog de tip geven om als het even kan vrij hoog te gaan staan. Dat je redelijk dicht bij het dorp L'Alpe d'Huez zelf zit voor inkopen en dergelijke.
pi_38425685
Nog een handige tip:

Als het even kan een televisie meenemen. Zodat je de etappe ook deels op tv kunt volgen en natuurlijk de andere etappes in de periode dat je daar bent.

Maar dat lijkt me vrij logisch
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juni 2006 @ 11:05:13 #92
862 Arcee
Look closer
pi_38467738
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:14 schreef Bruce117 het volgende:
Wat mij betreft mag de Tour beginnen

Heerlijk naar Radio Tour luisteren
NOS Radio, Tour-flits... Tour-flits... Tour-flits...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:12:02 #93
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_38467954
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:05 schreef Arcee het volgende:

[..]

NOS Radio, Tour-flits... Tour-flits... Tour-flits...
Met Jacque Sjapel (als je dat zo schrijft) en Sjors Frohlich en dan Jan Douwe Kroeske in de studio. Lekker discussieren met oud-renners.
Vind de avondetappe op TV met Mart ik-ben-de-beste-en-heb-ria-gesnaaid Smeets ook super. Heb toch wel respect voor de man. Net als voor Jean Nelisse met z'n item. Jammer dat hij geen verslaggever meer is. Die herbert Dijkstra is ook 3x niks
Prachtig
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 juni 2006 @ 11:28:19 #94
862 Arcee
Look closer
pi_38468562
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:12 schreef RedFever007 het volgende:
Met Jacque Sjapel (als je dat zo schrijft) en Sjors Frohlich en dan Jan Douwe Kroeske in de studio. Lekker discussieren met oud-renners.
Vind de avondetappe op TV met Mart ik-ben-de-beste-en-heb-ria-gesnaaid Smeets ook super. Heb toch wel respect voor de man. Net als voor Jean Nelisse met z'n item. Jammer dat hij geen verslaggever meer is. Die herbert Dijkstra is ook 3x niks
Prachtig
Tour de France, elk jaar hét sportieve hoogtepunt, wat mij betreft. Drie warme zonnige juliweken lang.

Oh, het is Jacques Chapel.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38505394
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:32 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Toch zeker 2 dagen tevoren. Op L'Alpe is het altijd zo'n enorme mensenmassa dat je toch zeer wel 2 dagen tevoren er heen moet reizen om de grote verkeersdrukte naar boven enigzins voor te blijven.
[..]

[..]

[..]

Op tijd er heen reizen. Ik wil ook de nog de tip geven om als het even kan vrij hoog te gaan staan. Dat je redelijk dicht bij het dorp L'Alpe d'Huez zelf zit voor inkopen en dergelijke.
thnx.

Heb er echt zin in, nu alleen maar hopen dat school geen tentamens plant in die periode
pi_38505686
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:32 schreef Leatherface het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Een aanvulling hierbij. Twee dagen van tevoren er zijn is inderdaad wel nodig. Let wel dat je nooit zekerheid hebt dat je kan blijven staan. In de dagen voor de Tour controleert de lokale politie gewoon op de flanken van de berg. Echter op de avond voor de etappe en helemaal op de etappedag zelf neemt de politie die met de Tour meereist de regie over en als die iets niet zint is het onmiddellijk vertrekken. Dus zorg ervoor dat je een echt goede locatie uitzoekt, zodat je niet alsnog de berg wordt afgestuurd.

Overigens zou ik zelf de voorkeur eraan geven gewoon nog op één van de twee campings aan de voet van de berg te proberen te reserveren, maar dat is een keuze voor duurder, maar meer zekerheid.
pi_38509916
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 16:23 schreef mbn het volgende:

[..]

Een aanvulling hierbij. Twee dagen van tevoren er zijn is inderdaad wel nodig. Let wel dat je nooit zekerheid hebt dat je kan blijven staan. In de dagen voor de Tour controleert de lokale politie gewoon op de flanken van de berg. Echter op de avond voor de etappe en helemaal op de etappedag zelf neemt de politie die met de Tour meereist de regie over en als die iets niet zint is het onmiddellijk vertrekken. Dus zorg ervoor dat je een echt goede locatie uitzoekt, zodat je niet alsnog de berg wordt afgestuurd.

Overigens zou ik zelf de voorkeur eraan geven gewoon nog op één van de twee campings aan de voet van de berg te proberen te reserveren, maar dat is een keuze voor duurder, maar meer zekerheid.
Ja, tuurlijk kan een gendarme je sommeren om je camper weg te halen. Maar ze gaan heus niet zomaar een hoop campers de berg afsturen. Als je je normaal gedraagt en je camper niet obstructief parkeert zal er niet veel aan de hand zijn.

Overigens stonden er toen ik de Alpe bezocht een hoop campers en tenten op een veld aan de rand van het dorp L'Alpe d'Huez. Daar stonden een hoop Denen en Duitsers en ik geloof dat het toen daar helemaal een gedoogzone was. Maar ik weet niet of dat daar nu nog steeds mag.
pi_38535883
tvp
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:57:34 #99
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_38720462
Tranquillo
pi_38720884
ik las het in de gazetta dello sport ja
volgens zijn manager een goede kans om volwassen te worden en bij te leren in de tour
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')