Dat mag je niet aannemenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:19 schreef BigBadPete het volgende:
Mag ik dus aannemen dat Hushovd een goede kans maakt tot in de bergen in het geel te rijden? (levert per dag punten op in mn pool). Kan ie ook een beetje mee de Cauberg op dan?
Dat denk ik ook wel eens tijdens een wedstrijd, maar voel dan tezelfdertijd absoluut niet de neiging om het zelf te doen. Dat kan om allerlei redenen zijn, bijvoorbeeld niet goed genoeg, of de wetenschap dat als je het gat dichtrijdt, iemand anders er overheen kletst.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar wat ik altijd zo erg vind bij het wielrennen, is dat in een kopgroep als 1 iemand vooruit is, de groep ineens stilvalt. En je langzaamaan de kans op een etappe ziet wegglippen. Dan denk ik echt, verdomme, fiets door.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bettini rijdt niet mee.
Daar kan je wel een schoen opzetten jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:24 schreef Zwansen het volgende:
Rabo zal de kaart Freire wel spelen, dus Boogerd zal wel een gaatje slaan en dan net geklopt worden door Valverde ofzo.
Ga George pijpen ofzo maar hou in ieder geval op met die poep posts.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:01 schreef JohnDDD het volgende:
Waarschijnlijk nieuwsbericht:
George Hincapie wint Tour de France
De Amerikaan George Hincapie heeft de Ronde van Frankrijk op zijn naam geschreven. Op de laatste dag kwam zijn leiderspositie niet meer in gevaar. Achter Hincapie eindigde zijn landgenoot Levi Leipheimer op meer dan 11 minuten.
De 33-jarige Hincapie, die vroeger uitblonk in sprinten en vlakke klassiekers, was de grootste verrassing van deze Ronde van Frankrijk, waarin favorieten als Ivan Basso, Jan Ullrich en Alexandre Vinokourov het lieten afweten. Basso werd kleurloos 13e, Ullrich moest in de 9e etappe opgeven wegens een rugblessure en Vinokourov stapte in de 14e etappe af toen hij inmiddels de 129e plek in het algemeen klassement bezette.
Hincapie volgt zijn ploegmaat Lance Armstrong op die de 7 voorafgaande edities van de Ronde al op zijn naam schreef. De laatste jaren legde ook Hincapie, die als enige Armstrong bij al diens 7 overwinningen vergezelde, zich steeds meer toe op het klimmen. De Amerikaan won in deze Tour een tijdrit en twee bergetappes, waaronder de rit naar Alpe d'Huez.
Schlemiel van de Tour de France was Tom Boonen, die zeven maal viel, geen enkele etappe won en na de 20e etappe naar huis werd gestuurd na een gezondheidscontrole, net toen hij op het punt stond voor het eerst de groene trui te veroveren. Toen een Belgische verslaggever hem een microfoon onder de neus duwde en zei "kutwedstrijd hè, die Tour de France", gaf de wereldkampioen geen antwoord.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:26 schreef Ringo het volgende:
Weet je: ik zet mijn geld op Ullrich.
Ergens in 1997 dacht ik eraan toe te zijn: die ex-Oostblokker die ons zou laten zien hoe machines zijn opgevoed. Volgens mij (volgens alle sportjournalisten waar ik mijn mening vandaan haalde) zou Ullrich alles kunnen winnen, iedereen verslaan. De Ongenaakbare.
En toen kwam, uit de kanker, Armstrong. Het gekke is dat ik me dat niet eens meer goed kan herinneren. Hij was er, plotseling. Alsof het allemaal ergens anders was bedacht.
Wat is er eigenlijk sindsdien veranderd? Armstrong is gestopt, leve de nieuwe winnaars. Ullrich de belofte de kroonprins, is een oude ridder geworden. Als hij erin slaagt om deze keer, misschien nog volgend jaar, de Tour te winnen, noemen we hem een held.
De Puffer, topzwaar afbeulend zijn pedalen.
Jong is-ie nooit geweest, hooguit veelbelovend. De knecht van andermans succesverhaal.
Ullrichdoe het gewoon!
![]()
Denk dat het vooral de geijkte namen zijn: McEwen, Hushovd, Boonen, O'Grady, Freire. Andere mannen die wel mee zullen sprinten: Usov, Davis, Hunter, Bennati, Galvez (ben vast nog wat vergeten).quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:29 schreef Gallacher het volgende:
Ff een vraagje tussendoor. Hebben jullie nog echte verassingen voor deze tour de france? Bijvoorbeeld een sprinter zonder grote naam die wel dagelijks bij de eerste 10 kan rijden in de massasprint?
Mij zou het verbazen als O'Grady mee gaat sprintenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Denk dat het vooral de geijkte namen zijn: McEwen, Hushovd, Boonen, O'Grady, Freire. Andere mannen die wel mee zullen sprinten: Usov, Davis, Hunter, Bennati, Galvez (ben vast nog wat vergeten).
Omdat de hele ploeg zich uit de naad moet fietsen voor Basso?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
Mij zou het verbazen als O'Grady mee gaat sprinten![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat de hele ploeg zich uit de naad moet fietsen voor Basso?
O'Grady wordt omgeschoold tot wegkapitein aangezien Lombardi er mee gaat kappenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:26 schreef ScottTracy het volgende:
edit: O'Grady nemen ze mee omdat hij top5 kan rijden in een sprint, niet louter om te knechten. Dan hadden ze Cancellara, Arvesen of Kroon ook mee kunnen nemen.
Is daar een omscholing voor nodig dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
O'Grady wordt omgeschoold tot wegkapitein aangezien Lombardi er mee gaat kappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |